current page
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
1600x1000-Aerodynamics

Αεροδυναμική

Προκειμένου να εξασφαλίζεται μέγιστη σταθερότητα τόσο σε υψηλές ταχύτητες όσο και κατά την πέδηση, καθώς και μείωση της τάσης να ανασηκώνεται ο πίσω τροχός κατά την επιτάχυνση, περιορίζοντας όσο το δυνατόν περισσότερο τις επεμβάσεις στο πλαίσιο, ώστε να υπάρχει επιδέξια και γρήγορη συμπεριφορά σε μεικτές καταστάσεις, οι ειδικοί του Ducati Corse, σε συνεργασία με το Centro Stile Ducati, ανέπτυξαν για τη Streetfighter V4 φτερά σε διαμόρφωση δύο επιπέδων, το ένα πάνω από το άλλο (σε στιλ πτερυγίων).

Η αεροδυναμική ανάπτυξη πραγματοποιήθηκε εξ ολοκλήρου με προσομοιώσεις Υπολογιστικής Ρευστοδυναμικής (Computational Fluid Dynamics, CFD), με τη χρήση μιας μεθόδου υπολογισμού που περιλαμβάνει στατικές προσομοιώσεις των πεδίων κίνησης και πίεσης με σκοπό την αύξηση της κάθετης δύναμης στο όχημα, ειδικά στον μπροστινό τροχό.

Αεροδυναμικά προεξέχοντα εξαρτήματα

Για να εξασφαλίζεται μέγιστη σταθερότητα τόσο σε υψηλές ταχύτητες όσο και κατά την πέδηση, καθώς και μείωση της τάσης να ανασηκώνεται ο πίσω τροχός κατά την επιτάχυνση, περιορίζοντας όσο το δυνατόν περισσότερο τις επεμβάσεις στο πλαίσιο.

Διαβαστε Περισσοτερα
Λασπωτήρες

Τα νέα φτερά παρέχουν 35 κιλά (+ 7 κιλά) "καθοδικής δύναμης" στα 270 χλμ./ώρα, εκ των οποίων 27 κιλά στον μπροστινό και 8 κιλά στον πίσω τροχό.

Ενίσχυση του φαινομένου

Ενισχύεται το φαινόμενο "anti-squat", κατά της βύθισης του πίσω μέρους στην επιτάχυνση, το οποίο βοηθά τον αναβάτη, καθώς αυξάνει τη σταθερότητα, την ακρίβεια και την ικανότητα διατήρησης της τροχιάς κατά την έξοδο από στροφές και, γενικά, σε όλες τις καταστάσεις επιτάχυνσης.

Διαβαστε Περισσοτερα
Μεγαλύτερη στήριξη κατά το φρενάρισμα και τις στροφές

Μεγαλύτερη στήριξη σε υψηλές ταχύτητες και στροφές παρέχεται τόσο χάρη στο νέο εργονομικό σχήμα του ρεζερβουάρ καυσίμου όσο και χάρη στην αύξηση της χωρητικότητάς του (+ 0,5 λίτρα).

Φτερά δύο επιπέδων από το Ducati Corse

Προκειμένου να μειωθούν όσο το δυνατόν περισσότερο οι πλευρικές διαστάσεις των προεξεχόντων εξαρτημάτων, αποφασίστηκε η ανάπτυξη μιας αεροδυναμικής διαμόρφωσης που παρέχει δύο φτερά με μικρό άνοιγμα, τοποθετημένα σε διάταξη διπλάνου, με σκοπό αυτά να λειτουργούν ανεξάρτητα. Κάθε προεξέχον τμήμα μπορεί να περιγραφεί ως ένα φτερό με ένα μονό στοιχείο και ορθογώνιο σχήμα, το οποίο διαθέτει ένα πτερύγιο στο εξωτερικό άκρο του. Τα φτερά έχουν τοποθετηθεί όσο το δυνατόν πιο κοντά στον μπροστινό τροχό (κοντά στα πλευρικά πάνελ του ψυγείου) προκειμένου να μεγιστοποιείται η αντίσταση στο ανασήκωμα του πίσω τροχού.

Πώς λειτουργούν τα φτερά

Το κάθετο φορτίο που δημιουργείται από τα φτερά μειώνει την "κινητικότητα" του μπροστινού τροχού σε υψηλές ταχύτητες, την τάση για ανασήκωμα του τροχού, και βελτιώνει τη σταθερότητα στο φρενάρισμα, στην είσοδο στη στροφή και μέσα σε αυτή. Αυτή η δυναμική συμπεριφορά δημιουργεί ένα αίσθημα ασφάλειας στον αναβάτη και περιορίζει την επέμβαση των ηλεκτρονικών συστημάτων, επιτρέποντας στον αναβάτη να κρατάει το γκάζι ανοιχτό για μεγαλύτερο διάστημα, καθώς και να φρενάρει αργότερα, καθώς μπαίνει στη στροφή, παρέχοντας σημαντικά πλεονεκτήματα επιδόσεων.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα

Το αποτέλεσμα της χρήσης των αεροδυναμικών φτερών είναι 28 κιλά καθοδικής δύναμης στα 270 χλμ./ώρα, εκ των οποίων 20 κιλά στον μπροστινό τροχό και 8 κιλά στον πίσω τροχό. Τα φτερά παρέχουν επίσης πλεονεκτήματα όσον αφορά στην αποβολή θερμότητας, αυξάνοντας την ταχύτητα διέλευσης του αέρα από τα ψυγεία νερού και λαδιού κατά 2% και 10% αντίστοιχα.