current page
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
DUCATI FINANCIAL SERVICES
DUCATI LIVE CHAT
TEST RIDE
Panigale-V4-S-MY20-Red-Ambience-1000x1600
Panigale V4 / V4 S

The Science of Speed

  Panigale V4 Panigale V4 S
Εμπρόσθια Ανάρτηση Ø 43 mm Showa BPF Ø 43 mm Öhlins NIX30 event-based
Πίσω Ανάρτηση  Sachs mono-shock Öhlins TTX36 event-based
Αμορτισέρ τιμονιού  Sachs Öhlins
Αγωνιστικού τύπου γκρίπ -
Μπαταρία ιόντων λιθίου  -
Τροχοί  Χυτοί αλουμινίου  Σφυρήλατοι Marchesini αλουμινίου 
Εμπρός φτερό Ducati Red Black
Βάρος καθαρό  175 kg 174 kg
Βάρος πλήρες  198 kg 195 kg
PV4-MY21-Model-Preview-1050x650-v02
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 1.469 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 835 mm
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
1,103 cc
ΙΣΧΥΣ
215 hp @ 13,000 rpm
ΡΟΠΗ
124 Nm @ 10,000 rpm
ΒΑΡΟΣ (ΣΤΕΓΝΗ)
175 kg
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ
835 mm
ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Προγράμματα οδήγησης, προγράμματα Power Modes, ABS με λειτουργία στροφής EVO, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Ducati (DTC) EVO 2, έλεγχος ανασηκώματος τροχού Ducati (DWC) EVO, έλεγχος ολίσθησης Ducati (DSC), έλεγχος φρένου κινητήρα (EBC) EVO, αυτόματο καλιμπράρισμα ελαστικών.Παροχή ισχύος Ducati (DPL), γρήγορο ανέβασμα/κατέβασμα Ducati Quick Shift (DQS) EVO 2, πλήρως LED φωτισμός με φώτα πορείας ημέρας (DRL), σταμπιλιζατέρ τιμονιού Sachs, κουμπιά γρήγορων ρυθμίσεων, ενδείξεις αυτόματου off.
ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ (ΧΛΜ./ΜΗΝΕΣ)
12.000 km / 12 μήνες
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Panigale-V4-S-MY20-Red-02-Gallery-1920x1080
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 1.469 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 835 mm
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
1,103 cc
ΙΣΧΥΣ
215 hp @ 13,000 rpm
ΡΟΠΗ
124 Nm @ 10,000 rpm
ΒΑΡΟΣ (ΣΤΕΓΝΗ)
174 kg
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ
835 mm
ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Προγράμματα Power Modes, ABS με λειτουργία στροφής EVO, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Ducati (DTC) EVO 2, έλεγχος ανασηκώματος τροχού Ducati (DWC) EVO, έλεγχος ολίσθησης Ducati (DSC), έλεγχος φρένου κινητήρα (EBC) EVO, αυτόματο καλιμπράρισμα ελαστικών. Παροχή ισχύος Ducati (DPL), γρήγορο ανέβασμα/κατέβασμα Ducati Quick Shift (DQS) EVO 2, πλήρως LED φωτισμός με φώτα πορείας ημέρας (DRL), ηλεκτρονική ανάρτηση Ducati (DES) EVO με ανάρτηση Ohlins και σταμπιλιζατέρ τιμονιού, κουμπιά γρήγορων ρυθμίσεων, μπαταρία ιόντων λιθίου, ενδείξεις αυτόματου off, σφυρήλατοι τροχοί αλουμινίου Marchesini, χειρολαβές τύπου αγώνων. Σέλα συνεπιβάτη και κιτ στηριγμάτων ποδιών.
ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ (ΧΛΜ./ΜΗΝΕΣ)
12.000 km / 12 μήνες
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αεροδυναμικό πακέτο από την Ducati Corse

Εξελιγμένη από κοινού από την Ducati Corse και το Ducati Style Center, το πακέτο αεροδυναμικής της Panigale V4 μοντέλου 2020 περιλαμβάνει τώρα καθρέφτες από την Panigale V4 R. Το αποτέλεσμα: Φέρινγκ που ικανοποιούν πλήρως τις επίσημες προδιαγραφές Ducati Superbike - στο ανόθευτο στιλ της Panigale.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ζελατίνα και φέρινγκ

Η νέα ζελατίνα από πλεξιγκλάς - σε ψηλότερη θέση και με περισσότερη κλίση - παρέχει βελτιωμένη προστασία ροής αέρα για τους αναβάτες, ειδικά στο κράνος και στις επάνω περιοχές των ώμων. Η ζελατίνα λειτουργεί συνδυαστικά με ένα νέο φέρινγκ για το ρύγχος και είναι ψηλότερη και φαρδύτερη (+15 mm ανά πλευρά) στην περιοχή του προστατευτικού χεριών για τη μείωση της οπισθέλκουσας των χεριών και των ώμων στις ευθείες.

Πλευρικά φέρινγκ και αεραγωγοί

Τα πλευρικά φέρινγκ έχουν διευρυνθεί σημαντικά (+38 mm ανά πλευρά) για δύο λόγους: Μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης του αναβάτη και μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας της αεροτομής. Ακόμη πιο αποτελεσματικοί πλευρικοί αεραγωγοί για διέλευση αέρα μέσα από το ψυγείο Στα πλαϊνά, οι στιλάτοι αεραγωγοί της Panigale V4 έχουν αντικατασταθεί με πιο αποτελεσματικούς που αυξάνουν την ταχύτητα διέλευσης του αέρα στα ψυγεία νερού και λαδιού κατά 6% και 16% αντίστοιχα.

Αεροτομές

Οι αεροτομές ακολουθούν τη σχεδίαση αυτών της GP16, έχοντας σχεδιαστεί πριν από τους κανονισμούς που επέβαλαν περιορισμούς στα σχήματα των αεροτομών. Ως εκ τούτου, οι αεροτομές της Panigale V4 είναι ακόμα πιο αποτελεσματικές από αυτές που χρησιμοποιούνται σήμερα στο MotoGP.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διάταξη V4 90°

Η Panigale V4 κινείται από τον κινητήρα 1.103 cm3 Desmosedici Stradale (με κλίση 42° σε σχέση με την οριζόντιο), έναν μοναδικό κινητήρα 90° V4 που προέρχεται από το MotoGP με δεσμοδρομικό χρονισμό Desmodromic.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ DNA

Για την Ducati, η διάταξη V4 στις 90° είναι η απόλυτη έκφραση του σπορ χαρακτήρα για έναν κινητήρα μοτοσυκλέτας. Δεν είναι σύμπτωση ότι η ίδια λύση χρησιμοποιείται στους κινητήρες MotoGP Desmosedici.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ο νέος κινητήρας έχει σχεδιαστεί με βάση το σύστημα Desmodromic, ένα χαρακτηριστικό που καθιστά τις Ducati τα ταχύτερα δείγματα της κορυφαίας αγωνιστικής κατηγορίας στους αγώνες μοτοσυκλέτας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΧΑΜΗΛΟ ΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΓΕΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Η συνεργασία με την Ducati Corse κατέστησε δυνατή την επίτευξη ενός συμπαγούς, μικρού βάρους και υψηλής απόδοσης κινητήρα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ

Η τέλεια λειτουργία του εξατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων ενισχύεται από το Ducati Quick Shift EVO (DQS EVO), που προσφέρει μια θεμελιώδη εξέλιξη: αλλαγή ταχυτήτων με ανοιχτή πεταλούδα γκαζιού.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΡΕΥΣΤΏΝ

Όπως οι κινητήρες MotoGP, ο Desmosedici Stradale χρησιμοποιεί ημίξηρη λίπανση με στάδια διανομής και ανάκτησης για την εξασφάλιση κατάλληλης λίπανσης όλων των κινούμενων εξαρτημάτων συνεχώς.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ

Παρά τις υπερυψηλές επιδόσεις, τα διαστήματα επιθεώρησης και ρύθμισης του διακένου βαλβίδων (Desmo Service) παραμένουν τα ίδια στα 24.000 km, ενώ τα διαστήματα του γενικού σέρβις παραμένουν επίσης αμετάβλητα στα 12.000 km/12 μήνες.

Αλλαγές νέου μοντέλου

Πολύ σημαντικές αλλαγές πραγματοποιήθηκαν στο μπροστινό πλαίσιο της Panigale V4 μοντέλο 2020. Κατασκευασμένο σύμφωνα με τις προδιαγραφές Ducati Corse, το τελευταίο διαθέτει μια ειδική ρύθμιση ανάρτησης με υψηλότερο κέντρο βάρους, αυξημένη γωνία τεντώματος αλυσίδας και βελτιωμένη χρήση της διαδρομής της ανάρτησης.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Βελτιωμένη ισορροπία μοτοσικλέτας

Η Panigale V4 διαθέτει ένα πιρούνι με καλάμια 43 mm Showa (BPF) που παρέχει πλήρως προσαρμοζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς. Τα σώματα πιρουνιών περιέχουν ολισθητήρες χρωμίου με ακτινικές βάσεις δαγκάνων Brembo. Ένα σταμπιλιζατέρ τιμονιού Sachs ολοκληρώνει το πακέτο του μπροστινού μέρους. Στο πίσω μέρος υπάρχει ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ Sachs, η μια πλευρά του οποίου είναι στερεωμένη στον κινητήρα Desmosedici Stradale μέσω σφυρήλατου αλουμινένιου στηρίγματος.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τροχοί και ελαστικά

Ενώ η Panigale V4 διαθέτει χυτούς αλουμινένιους τροχούς 5 ακτίνων, η Panigale V4 S διαθέτει σφυρήλατους τροχούς κράματος αλουμινίου 3 ακτίνων. Η Panigale V4 διαθέτει ελαστικά Pirelli DIABLO™ Supercorsa SP (120/70 ZR17 στο μπροστινό μέρος, 200/60 ZR 17 στο πίσω μέρος). Η τελευταία έκδοση του ελαστικού DIABLO™ Supercorsa SP, γνωστή στις διαστάσεις 200/60 ZR 17 ήδη ως μια επιλογή για σλικ ελαστικό στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike FIM, είναι ένα ορόσημο αγωνιστικού αντίγραφου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σύστημα φρένων με δαγκάνες μονομπλόκ Brembo Stylema®

Σύστημα φρένων με δαγκάνες μονομπλόκ Brembo Stylema® Η γκάμα Panigale V4 διαθέτει δαγκάνες μονομπλόκ Brembo Stylema®, που έχουν εξελιχθεί από τις ήδη υψηλών επιδόσεων δαγκάνες M50.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ABS Cornering EVO

Το σύστημα ABS, εξοπλισμένο με τη λειτουργία στροφής που επιτρέπει στο ABS να επεμβαίνει ακόμα και όταν η μοτοσυκλέτα έχει γείρει, έχει αναβαθμιστεί ριζικά με νέα λογική επέμβασης και τύπους ελέγχου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Ducati (DTC) EVO 2

Το νέο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Ducati EVO 2 (DTC EVO 2) είναι μια παραλλαγή του Ducati Desmosedici GP18 και τοποθετείται ήδη στην Panigale V4 R και V4 R SBK.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έλεγχος ολίσθησης Ducati (DSC)

Με την παρουσίαση του 6D IMU υπήρξε δυνατή η προσθήκη του ελέγχου ολίσθησης Ducati (DSC) - εξελιγμένο από κοινού με την Ducati Corse - στο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Ducati EVO (DTC EVO).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έλεγχος ανασηκώματος τροχού Ducati (DWC) EVO

Η Panigale V4 διαθέτει επίσης την τελευταία έκδοση του συστήματος ελέγχου ανασηκώματος τροχού Ducati EVO (DWC EVO).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παροχή ισχύος Ducati (DPL)

Αυτό το σύστημα 3 επιπέδων εξασφαλίζει αστραπιαίες εκκινήσεις, επιτρέποντας στον αναβάτη να συγκεντρώνεται στην απελευθέρωση του συμπλέκτη. Μόλις ενεργοποιηθεί, ο αναβάτης απλά πρέπει να επιλέξει την πρώτη ταχύτητα και να ανοίξει το γκάζι.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ducati Quick Shift (DQS) EVO 2

DQS EVO 2 με λειτουργία ανεβάσματος/κατεβάσματος, εξελιγμένο για την Panigale V4, χρησιμοποιεί τα δεδομένα γωνίας κλίσης για τη μεγιστοποίηση της ευστάθειας της μοτοσυκλέτας κατά την αλλαγή ταχυτήτων στις στροφές.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έλεγχος φρένου κινητήρα (EBC) EVO

Έλεγχος φρένου κινητήρα (EBC) EVO Το σύστημα EBC (έλεγχος φρένου κινητήρα) έχει εξελιχθεί για να υποστηρίζει τους αναβάτες στη βελτιστοποίηση της ευστάθειας της μοτοσυκλέτας υπό ακραίες συνθήκες εισόδου στη στροφή.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τελευταίας γενιάς ηλεκτρονικός έλεγχος

Η Panigale V4 διαθέτει ένα πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων τελευταίας γενιάς βασιζόμενο σε μια αδρανιακή πλατφόρμα μέτρησης 6 αξόνων που ανιχνεύει άμεσα τις γωνίες πλευρικής κλίσης, πλαγιολίσθησης και διαμήκους κλίσης.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στρατηγική προγραμμάτων οδήγησης Ducati

Τα προγράμματα οδήγησης παρέχουν στους αναβάτες τρία διαφορετικά προρρυθμισμένα στιλ οδήγησης, έτσι ώστε η απόδοση της Panigale V4 να μπορεί να προσαρμόζεται στον αναβάτη, στη φύση της πίστας/της διαδρομής και στις καιρικές συνθήκες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Χρονόμετρο Ducati GPS (DLT GPS)

Το DLT GPS καταγράφει αυτόματα και αποθηκεύει χρόνους γύρων και τους εμφανίζει απευθείας στο ταμπλό κάθε φορά που η μοτοσυκλέτα περνά τη γραμμή τερματισμού, οι συντεταγμένες της οποίας ορίζονται πιέζοντας το αντίστοιχο πλήκτρο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναλυτής δεδομένων Ducati + GPS (DDA+ GPS)

Ο αναλυτής δεδομένων Ducati + GPS (DDA + GPS) κάνει εφικτή την αξιολόγηση των επιδόσεων της μοτοσυκλέτας και του αναβάτη εμφανίζοντας τιμές για συγκεκριμένα δεδομένα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σύστημα πολυμέσων Ducati (DMS)

Η ευελιξία της Panigale V4 αποδεικνύεται και στο γεγονός πως είναι έτοιμη για το σύστημα πολυμέσων Ducati (DMS). Αυτό επιτρέπει στον αναβάτη να λαμβάνει εισερχόμενες κλήσεις, να επιλέγει και να ακούει τραγούδια ή να λαμβάνει μηνύματα κειμένου μέσω σύνδεσης Bluetooth.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Όργανα TFT τελευταίας γενιάς

Η Panigale V4 διαθέτει μια ευρεία, υψηλής ανάλυσης (186.59 PPI - 800xRGBx480) πλήρως TFT οθόνη 5” με σύγχρονα, γραφικά που μαγνητίζουν το βλέμμα. Η εξέλιξη των οργάνων είχε στο επίκεντρο την καλή αναγνωσιμότητα και την εύκολη πρόσβαση στις λειτουργίες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συγκρότημα εξάτμισης από τιτάνιο

Κατασκευασμένο αποκλειστικά από την Akrapovic με την εμπειρία Ducati. Είναι το πιο προηγμένο αγωνιστικό συγκρότημα που διατίθεται στην αγορά.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κιτ ξηρού συμπλέκτη

Ακριβώς όπως και στο MotoGP, όπου το μόνο που μετρά είναι οι απόλυτες επιδόσεις, ο ξηρός συμπλέκτης είναι διαθέσιμος και για τα μοντέλα V4 (περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό της Panigale V4 R).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ζάντες μαγνησίου

Οι απαράμιλλες επιδόσεις χαμηλού βάρους του σφυρήλατου μαγνησίου συναντούν το στιλ - μια χαρακτηριστική σχεδίαση 9 ακτίνων που συνδυάζει ανώτερη κλάση, υψηλές επιδόσεις και μείωση βάρους. Αυτό το σετ ζαντών είναι εγκεκριμένο μόνο για χρήση μονού καθίσματος

Ζευγάρι χειρολαβών

Εμπνευσμένες από τον κόσμο των αγώνων, αυτές οι χειρολαβές εξασφαλίζουν άριστο πιάσιμο σε κάθε κατάσταση οδήγησης. Κατασκευασμένες για την αποτροπή της ακούσιας ολίσθησης του χεριού και τη μείωση της αίσθησης κραδασμών.

Κάλυμμα ρεζερβουάρ από ανθρακονήματα

Μια εκπληκτική λεπτομέρεια που διακοσμεί τη νέα Panigale V4 με τρόπο που μόνο τα ανθρακονήματα μπορούν. Το φινίρισμα και οι γραμμές αυτού του αξεσουάρ έχουν ενσωματωθεί ιδανικά στην αγωνιστική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας.

Ρυθμιζόμενα στηρίγματα ποδιών οδηγού σε αλουμίνιο

Εξελιγμένα με βάση την εμπειρία της Ducati Corse και την εξειδικευμένη φροντίδα παραγωγής της Rizoma.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
chat icon

Γειά σας,

Ενδιαφέρεστε για μια Ducati;

Μπορείτε να μιλήσετε live με έναν σύμβουλο πωλήσεων.

To Video chat είναι διαθέσιμο
Δευτέρα - Παρασκευή,
μεταξύ 10:00 - 16:00.

Μιλήστε μαζί μας