current page
Hypermotard 950
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
DUCATI FINANCIAL SERVICES
DUCATI LIVE CHAT
TEST RIDE
HM950RVE-Hero-03-1600x1000
HYPERMOTARD 950 RVE / 950 / 950 SP

Game on. Level up

Απεριόριστη διασκέδαση, περισσότερη αδρεναλίνη

Η οικογένεια των Hypermotard family εμπλουτίζεται με τη νέα Hypermotard 950 RVE.

Η νέα Hypermotard 950 RVE είναι εμπνευσμένη από την Hypermotard 950 Concept που παρουσιάστηκε το 2019 στο Concours d’Elegance Villa d’Este.

Το highlight του νέου μοντέλου είναι το εντυπωσιακό graffiti, που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε από το Ducati Style Center και τονίζει την δυναμικότητα του μοντέλου. Η οδηγική άνεση απογειώνεται με το Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO που διατίθεται στον στάνταρ εξοπλισμό.

Hypermotard-950-MY19-Studio-04-Gallery-780x430
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 1.493 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 870 mm
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
937 cc
ΙΣΧΥΣ
114 hp @ 9,000 rpm
ΡΟΠΗ
96 Nm @ 7,250 rpm
ΒΑΡΟΣ (ΣΤΕΓΝΗ)
178 kg
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ
870 mm
ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Προγράμματα Οδήγησης (Riding Modes), Power modes, Bosch Cornering ABS, Ducati Traction Control (DTC) EVO, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Day Time Running Light (DRL), αλουμινένιο τιμόνι, αποσπώμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη, θύρα USB.
ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ (ΧΛΜ./ΜΗΝΕΣ)
15.000χλμ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
HYM-950-RVE-Statica-01-gallery-780x430
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 1.493 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 870 mm
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
937 cc
ΙΣΧΥΣ
114 hp @ 9,000 rpm
ΡΟΠΗ
96 Nm @ 7,250 rpm
ΒΑΡΟΣ (ΣΤΕΓΝΗ)
178 kg
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ
870 mm
ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Προγράμματα Οδήγησης (Riding Modes), Power modes, Bosch Cornering ABS, Ducati Traction Control (DTC) EVO, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Day Time Running Light (DRL). Αλουμινένιο τιμόνι, αποσπώμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη, θύρα USB.
ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ (ΧΛΜ./ΜΗΝΕΣ)
15.000χλμ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Hypermotard-950-MY19-Studio-03-Gallery-780x430
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 1.498 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 890 mm
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
937 cc
ΙΣΧΥΣ
114 hp @ 9,000 rpm
ΡΟΠΗ
96 Nm @ 7,250 rpm
ΒΑΡΟΣ (ΣΤΕΓΝΗ)
176 kg
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ
890 mm
ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Προγράμματα Οδήγησης (Riding Modes), Power modes, Bosch Cornering ABS, Ducati Traction Control (DTC) EVO, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Day Time Running Light (DRL), Ducati Quick Shift (DQS) πάνω/κάτω, σφυρήλατοι τροχοί Marchesini, αλουμινένιο τιμόνι, αποσπώμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη, θύρα USB, κομμάτια από ανθρακόνημα όπως το μπροστά φτερό και τα καπάκια του ιμάντα)
ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ (ΧΛΜ./ΜΗΝΕΣ)
15.000χλμ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αδρανιακή μονάδα 6 αξόνων

Η Hypermotard 950 είναι εξοπλισμένη με ένα σύγχρονο και εξελιγμένο πακέτο ηλεκτρονικών που βασίζεται στην πλατφόρμα Bosch 6-axis inertial, η οποία ανιχνεύει διαρκώς την περιστροφή στο οριζόντιο και κάθετο άξονα καθώς και την κλίση της μοτοσυκλέτας.

Προγράμματα οδήγησης

Οι παράμετροι λειτουργίας κάθε συστήματος ελέγχου, συνδέονται από προεπιλογή με τα τρία προγράμματα οδήγησης που διαθέτει η νέα Hypermotard 950. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να προσαρμόσει το στυλ οδήγησής του, αλλά και να επαναφέρει – αν επιθυμεί – τις αρχικές ρυθμίσεις της Ducati.

Πίνακας οργάνων

Η νέα Hypermotard 950 διαθέτει μια μεγάλη, 4,3 ιντσών, οθόνη TFT. Με γραφικά παρόμοια με αυτά της Panigale προσφέρει φιλική προς το χρήστη πλοήγηση στο μενού και ρυθμίσεις προσαρμογής.

Διαβάστε περισσότερα
Προβολέας και φλας

Το μπροστινό σώμα φωτισμού είναι ελαφρύ, με συμπαγή σχεδιασμό και διαθέτει φώτα ημέρας (DRL) που εξασφαλίζουν πολύ καλή αναγνώριση, της μοτοσυκλέτας, ακόμα και την ημέρα. Τα μπροστινά LED φλάς είναι ενσωματωμένα στις προστατευτικές χούφτες.

Testastretta 11°

Το 80% της ροπής της νέας Hypermotard είναι διαθέσιμο ήδη από τις μόλις 3,000 σαλ, ενώ η ροπή δεν πέφτει ποτέ κάτω από το 88% ανάμεσα στις 5,000 και 9,000 σαλ.

Διαβάστε περισσότερα
Νέα σώματα ψεκασμού

Ο νέος κινητήρας Testastretta 11° διαθέτει νέο σώμα ψεκασμού, με διάμετρο στα 53 χιλιοστά. Ο γενικότερος έλεγχος περνάει πλέον σε μια νέα μονάδα ελέγχου κινητήρα και σ’ ένα νέο Ride-by-Wire ελέγχου γκαζιού. Ο νέος δικύλινδρος κινητήρας διαθέτει επιπλέον νέα και πιο ελαφριά καλύμματα συμπλέκτη και γεννήτριας, αλουμινένιους τεντωτήρες ιμάντα εκκεντροφόρων και καπάκια στην κεφαλή από μαγνήσιο.

Κιβώτιο και συμπλέκτης

Το κιβώτιο της νέας Hypermotard 950 διαθέτει το σύστημα Ducati Quick Shift EVO (DQS EVO) που λειτουργεί τόσο στα ανεβάσματα, όσο και στα κατεβάσματα ταχυτήτων. Έχει ρυθμιστεί ειδικά για τη νέα Hypermotard 950 και είναι διαθέσιμο στον προαιρετικό εξοπλισμό (στάνταρ για την έκδοση SP της Hypermotard 950).

Διαβάστε περισσότερα
Οδήγηση χωρίς περιορισμούς

Χάρη στη προσήλωση της Ducati στην ποιότητα, ο Testastretta 11° των 937cc χρειάζεται ρύθμιση διάκενου βαλβίδων κάθε 30,000 χλμ.

Bosch EVO ABS Cornering

Η νέα Hypermotard 950 είναι εξοπλισμένη με το σύστημα Cornering ABS EVO της Bosch, εξασφαλίζοντας υψηλού επιπέδου φρενάρισμα αλλά και άριστα επίπεδα ασφάλειας. Το σύστημα αυτό της Bosch διαθέτει τρία επίπεδα.

Διαβάστε περισσότερα
Ducati Traction Control EVO (DTC EVO)

Το DTC EVO αλληλεπιδρά με τη Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας της Bosch (IMU) που αναλύει συνεχώς και μετρά τη γωνία κλίσης της μοτοσυκλέτας. Κάνοντας χρήση αυτών των πληροφοριών, είναι σε θέση να κρίνει καλύτερα τις ενέργειες που είναι απαραίτητο να γίνουν ώστε να εξασφαλίσει ιδανικό γλίστρημα του πίσω τροχού (πάντα σε συνδυασμό με το επίπεδο του DTC EVO που έχει οριστεί).

Ducati Wheelie Control EVO (DWC EVO)

Η νέα Hypermotard 950 είναι εφοδιασμένη με το τελευταίας γενιάς Ducati Wheelie Control EVO (DWC EVO). Το σύστημα αυτό χρησιμοποιεί τις πληροφορίες που παρέχει η Bosch IMU 6D ώστε ν’ αποτρέπει το ανασήκωμα του μπροστινού τροχού (σούζα) κι επιτρέπει στον αναβάτη να πάρει τη μέγιστη απόδοση κατά την επιτάχυνση, με ευκολία και ασφάλεια.

Ducati Multimedia System (DMS)

H νέα Hypermotard 950 έρχεται με το Ducati Multimedia System (DMS), το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να απαντά σε κλήσεις, να επιλέγει και ν’ ακούει μουσικά κομμάτια, αλλά και να λαμβάνει ειδοποιήσεις μέσω Bluetooth.

Πλαίσιο

Γωνία κάστερ 25ο, ίχνος στα 104 χιλιοστά και offset στα 30 χιλιοστά, χαρακτηριστικά που επιτρέπουν σταθερό και ασφαλή έλεγχο, χωρίς όμως να διακυβεύεται η χαρακτηριστική ευελιξία της μοτοσυκλέτας.

Περισσότερα
Αναρτήσεις

Η Hypermotard 950 RVE διαθέτει ένα νέο πιρούνι 45 χιλιοστών της Marzocchi, πλήρως προσαρμόσιμο, καλάμια από αλουμίνιο και διαδρομή πίσω τροχού στα 170χιλ.

Περισσότερα
Φρένα

Στο μπροστινό μέρος, η Hypermotard 950 RVE είναι εξοπλισμένη με ακτινική τρόμπα φρένου με ρυθμιζόμενη σε 5 θέσεις μανέτα, ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες Brembo M4.32 και δίσκους 320 χιλιοστών. Στο πίσω μέρος, υπάρχει ένα δίσκος 245 χιλιοστών που συνδυάζεται με μονή δαγκάνα της Brembo.

Περισσότερα
Τροχοί και ελαστικά

Η Hypermotard 950 RVE διαθέτει 3άκτινες ζάντες αλουμινίου σε σχήμα Y, 3,5’’ μπροστά και 5,5’’ πίσω, που συνδυάζονται με τα ελαστικά Pirelli Diablo Rosso III 120/70/ΖR17 μπροστά και 180/55/55 ΖR17 πίσω.

Περισσότερα
GAME ON
ON TRACK
chat icon

Γειά σας,

Ενδιαφέρεστε για μια Ducati;

Μπορείτε να μιλήσετε live με έναν σύμβουλο πωλήσεων.

To Video chat είναι διαθέσιμο
Δευτέρα - Παρασκευή,
μεταξύ 10:00 - 16:00.

Μιλήστε μαζί μας