Η Streetfighter V4 επιβεβαιώνει τη σχεδίαση του πλαισίου που περιλαμβάνει μπροστινό πλαίσιο "Front Frame" και μονόμπρατσο ψαλίδι, και τα δύο από αλουμίνιο, με ανεστραμμένο πιρούνι και μηχανικά ρυθμιζόμενο αμορτισέρ Sachs στην έκδοση V4, ενώ η Streetfighter V4 S στηρίζεται σε ημι-ενεργητική ανάρτηση Öhlins με διεπαφή SmartEC 2.0. Η διάταξη του πλαισίου ολοκληρώνεται με το διχτυωτό πλαίσιο κάτω από τη σέλα, το οποίο είναι στερεωμένο πάνω από το μπροστινό πλαίσιο και βιδωμένο κάτω από την κυλινδροκεφαλή των πίσω κυλίνδρων.
Η Streetfighter V4 διαθέτει το μπροστινό πλαίσιο "Front Frame" που προέρχεται από την εμπειρία που έχει αποκτηθεί στο MotoGP, το οποίο χρησιμοποιεί τον κινητήρα Desmosedici Stradale ως φέρον τμήμα του. Η βασική διαφορά στη διάταξη σε σύγκριση με τα παραδοσιακά περιμετρικά πλαίσια είναι η χρήση του κινητήρα ως δομικό στοιχείο. Το "Front Frame" παρέχει μια συμπαγή μπροστινή δομή, με βάρος μόλις 4 κιλά, η οποία είναι απευθείας στερεωμένη στο επάνω ήμισυ περίβλημα των μπροστινών κυλίνδρων και στην κυλινδροκεφαλή των πίσω κυλίνδρων της V4, η βάση του οποίου αποτελεί επίσης σημείο στερέωσης για την πίσω ανάρτηση και βάση της άρθρωσης του μονόμπρατσου ψαλιδιού.
Το πιο σημαντικό πλεονέκτημα του μπροστινού πλαισίου Ducati "Front Frame" είναι η χρήση του κινητήρα Desmosedici Stradale για την επίτευξη της απαιτούμενης ακαμψίας: Αυτό έχει καταστήσει δυνατή τη μεγάλη μείωση του μήκους του κυρίως πλαισίου και του βάρους του, επιτυγχάνοντας καλύτερη σχέση ακαμψίας/βάρους. Ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι το μειωμένο μήκος των κάθετων στηριγμάτων κατά μήκος του κινητήρα, το οποίο επέτρεψε στους μηχανικούς του Borgo Panigale να σχεδιάσουν μια συμπαγή μοτοσυκλέτα, ιδίως στην περιοχή της σέλας του αναβάτη. Η διάταξη του πλαισίου ολοκληρώνεται με το διχτυωτό πλαίσιο κάτω από τη σέλα το οποίο είναι στερεωμένο στο μπροστινό πλαίσιο στο επάνω μέρος και βιδωμένο κάτω από την κυλινδροκεφαλή των πίσω κυλίνδρων.
Η Streetfighter V4 είναι εξοπλισμένη με ένα ανεστραμμένο πιρούνι Showa Big Piston Fork (BPF), με διάμετρο 43 χιλιοστά, το οποίο διαθέτει πλήρη ρύθμιση υδραυλικού φρένου, συμπίεσης, επαναφοράς και προφόρτισης ελατηρίου. Τα καλάμια του πιρουνιού διαθέτουν χρωμιωμένα στηρίγματα στα οποία στερεώνονται ακτινικές δαγκάνες Brembo. Το πακέτο των αναρτήσεων εμπρός ολοκληρώνεται με ένα σταμπιλιζατέρ Sachs. Στο πίσω μέρος υπάρχει ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ Sachs που στερεώνεται στη μία πλευρά του κινητήρα Desmosedici Stradale με ένα τμήμα από σφυρήλατο αλουμίνιο.
Ο άξονας του ψαλιδιού της Streetfighter V4 2023 είναι τοποθετημένος 4 χιλιοστά ψηλότερα, ενισχύοντας το φαινόμενο "anti-squat", κατά της βύθισης του πίσω μέρους στην επιτάχυνση, το οποίο βοηθά τον αναβάτη, καθώς αυξάνει τη σταθερότητα, την ακρίβεια και την ικανότητα διατήρησης της τροχιάς κατά την έξοδο από στροφές και, γενικά, σε όλες τις καταστάσεις επιτάχυνσης.
Ενώ η Streetfighter V4 είναι εξοπλισμένη με χυτές ζάντες αλουμινίου σε σχέδιο 5 ακτίνων, η έκδοση V4 S διαθέτει σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 3 ακτίνων Marchesini. Στις ζάντες έχουν τοποθετηθεί ελαστικά Pirelli Diablo Rosso Corsa IV, τα οποία συνδυάζουν τις αγωνιστικές επιδόσεις με την ευελιξία στον δρόμο, σε διαστάσεις 120/70 ZR17 για τον μπροστινό και 200/60 ZR 17 για τον πίσω τροχό.
Η γκάμα Streetfighter V4 διαθέτει τις ισχυρές μονομπλόκ δαγκάνες Brembo Stylema®, που αντιπροσωπεύουν την εξέλιξη από τις ήδη υψηλών επιδόσεων δαγκάνες M50. Κάθε μία από τις δύο δαγκάνες Brembo διαθέτει τέσσερα πιστόνια διαμέτρου 30 χιλιοστών που λειτουργούν σε δίσκους με διάμετρο 330 χιλιοστά, εξασφαλίζοντας εξαιρετική ισχύ πέδησης.
Στον πίσω τροχό βρίσκουμε έναν μονό δίσκο 245 χιλιοστών με μια διπίστονη δαγκάνα. Το σύστημα πέδησης υποστηρίζεται από το σύστημα ABS Cornering EVO, το οποίο χρησιμοποιεί τη χαμηλού βάρους μονάδα ελέγχου 9.1MP.
Ο βασικός εξοπλισμός εμπλουτίζεται με μια μπαταρία ιόντων λιθίου για την έκδοση S, η οποία είναι κατά 1,7 κιλά πιο ελαφριά από την προηγούμενη.
Σε σύγκριση με την Panigale V4, η θέση της σέλας του αναβάτη, ο οποίος κάθεται σε ύψος 845 χιλιοστών από το έδαφος, έχει επανασχεδιαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές ενός γυμνού μοντέλου. Όπως υπαγορεύει η παράδοση της Streetfighter, τα clip-ons έχουν αντικατασταθεί από ένα ψηλό και φαρδύ τιμόνι, το οποίο, μαζί με τη σέλα με αφρώδες υλικό 60 χιλιοστών και μια λιγότερο ακραία θέση των μαρσπιέ του αναβάτη, εγγυάται σπορ άνεση στην οδήγηση σε αστικό περιβάλλον, αλλά και τον απαραίτητο έλεγχο για την κατάκτηση δρόμων εκτός πόλης ή της πίστας.
Η Streetfighter V4 2023 ενσωματώνει επίσης τις εργονομικές βελτιώσεις που έγιναν στην οικογένεια της Panigale V4, ενσωματώνοντας ένα ρεζερβουάρ καυσίμου με διαφορετικό σχήμα το οποίο προσφέρει μεγαλύτερη στήριξη στον αναβάτη κατά το φρενάρισμα και τις στροφές.
Το ρεζερβουάρ της Streetfighter 2023 είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και η χωρητικότητά του αυξήθηκε από τα 16 στα 17 λίτρα, ενώ η αλλαγμένη του διάταξη προσφέρει καλύτερη στήριξη στον αναβάτη κατά το φρενάρισμα και τις στροφές, όπως και στην Panigale V4. Σε σύγκριση με την Panigale V4, το ρεζερβουάρ τροποποιήθηκε καταλλήλως στην κάτω περιοχή, ώστε να μπορέσει να τοποθετηθεί μια σέλα με περισσότερο αφρώδες υλικό, προκειμένου να αυξηθεί η άνεση του αναβάτη.
Όπως στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες, ένα μέρος του ρεζερβουάρ βρίσκεται κάτω από τη σέλα του αναβάτη. Στο μπροστινό μέρος, ο χώρος που δεν καταλαμβάνεται από το καύσιμο έχει χρησιμοποιηθεί για την τοποθέτηση όλων των ηλεκτρονικών συστημάτων, συμπεριλαμβανομένης της μπαταρίας.
Ενώ διατηρεί το χαρακτηριστικό στιλ της Panigale, η ουρά στηρίζεται σε ένα χαλύβδινο πλαίσιο και έχει επανασχεδιαστεί για να προσφέρει μεγαλύτερη άνεση στον συνεπιβάτη και περισσότερο διαμήκη χώρο στον αναβάτη.