current page
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Ducati-MY25-Panigale-V4-plaisio-1600x1000
Αποτέλεσμα εμπειρίας από MotoGP

Η συνεχής επιδίωξη υψηλών επιδόσεων, που μπορεί να επιτευχθεί από όλο και περισσότερους αναβάτες με λιγότερη σωματική και πνευματική προσπάθεια, οδήγησε σε σημαντική ανάπτυξη του πλαισίου για την Panigale V4, αποτέλεσμα της εμπειρίας που αποκτήθηκε στα MotoGP και τα Superbike.

Εμπνευσμένη από το MotoGP.

Κομψό και αποτελεσματικό, το Hollow Symmetrical Swingarm είναι μια τεχνική λύση που ενισχύει περαιτέρω τη σύνδεση με τον κόσμο του MotoGP.

Έχει δημιουργηθεί κατόπιν αιτήματος της Ducati Corse για να αξιοποιήσει πλήρως τα ολοένα και πιο υψηλών επιδόσεων ελαστικά που χρησιμοποιούνται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK, τα οποία έχουν φέρει το γυρολόγιο πιο κοντά σε αυτό του MotoGP χάρη στην προηγμένη απόδοση στο φρενάρισμα, στις στροφές και στην επιτάχυνση.

Αξιοποιώντας την εμπειρία της στο MotoGP, η Ducati Corse έχει συνεργαστεί με τεχνικούς της Ducati για να κάνει ένα βήμα μπροστά στη σχεδίαση και την ακαμψία του πλαισίου. Αυτό, προκειμένου να αξιοποιηθούν πλήρως τα τρέχοντα ελαστικά και να γίνει η νέα Panigale V4 ακόμα πιο ανταγωνιστική στην πίστα.

Συνδυασμός αισθητικής και λειτουργικότητας

Το νέο ψαλίδι χαρακτηρίζεται από πλευρικούς βραχίονες με ελαφρύτερο σχεδιασμό και μεγάλες εγκοπές στα πλάγια, βελτιστοποιώντας τη δομή ώστε να ικανοποιεί προκαθορισμένες απαιτήσεις βάρους και ακαμψίας. Η κούφια δομή του εσωτερικού κουτιού συμβάλλει περαιτέρω στο χαμηλό βάρος, μεγιστοποιώντας την απόδοση και δημιουργώντας ένα πολύ περίπλοκο σύνολο κοιλοτήτων και ανοιγμάτων, μερικά από τα οποία είναι κλειστά προς τα έξω με πλαστικά στοιχεία αισθητικής φύσης.

Μια αίσθηση συμπαγούς κατασκευής και σύνδεσης με τη μοτοσυκλέτα

Μια αίσθηση που ο Michele Pirro, ο επίσημος αναβάτης δοκιμών της Ducati Corse, θεωρεί παρόμοια με την αίσθηση στη DesmosediciGP. Αυτό μεταφράζεται σε αυξημένη σταθερότητα στην έξοδο από τις στροφές και μια φυσική τάση διατήρησης μιας πιο σφιχτής και ακριβέστερης γραμμής.

Επαναπροσδιορισμένη ακαμψία

Η νέα διάταξη στο πίσω μέρος εξοικονομεί βάρος 2,7 kg, αριθμός που είναι ιδιαίτερα σημαντικός καθώς σχετίζεται με μη αναρτημένη μάζα.

Ευφυή δυναμικά χαρακτηριστικά

Χάρη στις ενημερώσεις υλικού και λογισμικού της ανάρτησης, η νέα Panigale V4 S περιορίζει τον συμβιβασμό μεταξύ της ρύθμισης δρόμου και πίστας και προσφέρει πιο ακριβή διαχείριση σε κάθε φάση οδήγησης.