current page
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ilektronika-1600-1000
Ακόμη πιο εξελιγμένη.

Οι ηλεκτρονικές λύσεις που είναι ενσωματωμένες στη νέα Panigale V4 την καθιστούν ακόμη πιο εξελιγμένη, ασφαλέστερη και ικανή να αυξάνει τις ικανότητες κάθε αναβάτη πίσω από το τιμόνι.

6.9” TFT

Η Panigale V4 κάνει το ντεμπούτο της με ένα ολοκαίνουργιο ταμπλό. Διαθέτοντας έγχρωμη οθόνη 6,9” και ανάλυση 1280 x 480 pixel, θέτει νέα πρότυπα όσον αφορά την αναγνωσιμότητα, την ευκολία χρήσης και τον όγκο των πληροφοριών που παρέχει. Η αναλογία διαστάσεων 8:3 αυξάνει την ποσότητα των διαθέσιμων δεδομένων και πληροφοριών και εξασφαλίζει εξαιρετική ορατότητα ακόμα και πίσω από το φέρινγκ. Χάρη στη χρήση της τεχνολογίας Optical Bonding, με γραφικά σε μαύρο φόντο και γυάλινη προστασία, η αισθητική είναι άψογη και εξασφαλίζει εξαιρετική ορατότητα ακόμα και κατά τη διάρκεια της ημέρας. Το ταμπλό ελέγχεται από ένα HMI που χρησιμοποιεί δύο περιστροφικά χειριστήρια τοποθετημένα στο αριστερό μπλοκ.

Το Ducati Vehicle Observer βασίζεται σε αλγόριθμο της Ducati Corse

Τα ηλεκτρονικά χειριστήρια εξελίσσονται με τη χρήση του Ducati Vehicle Observer (DVO), που αναπτύχθηκε από την Ducati Corse. Αυτός ο αλγόριθμος μπορεί να προσομοιώσει την είσοδο σήμάτων εβδομήντα αισθητήρων και να μετρήσει εβδομήντα φυσικές παραμέτρους για μια ακριβή εκτίμηση των επιπέδων παρέμβασης των συστημάτων ελέγχου έλξης και σούζας. Αυτό σημαίνει ότι αυτά τα συστήματα μπορούν να επέμβουν σε σχεδόν προγνωστική λειτουργία, ενισχύοντας τόσο τις επιδόσεις όσο και την ασφάλεια.

Νέος έλεγχος γκαζιού

Για να βελτιώσει την αίσθηση του αναβάτη, η μοτοσυκλέτα υιοθετεί τον ίδιο έλεγχο γκαζιού με την Panigale V4 R, για ελάχιστη αξονική και ακτινική απώλεια και σχεδόν καθόλου αρχική καθυστέρηση μετά το ρελαντί.

Race eCBS: ένα νέο concept για το ABS

Η νέα Panigale V4 είναι η πρώτη σπορ μοτοσυκλέτα στην οποία η διαχείριση του συστήματος πέδησης γίνεται από το σύστημα Race e-CBS. Αναπτυγμένο από τη Bosch σε συνεργασία με την Ducati, αυτό το συνδυασμένο σύστημα πέδησης με λειτουργία Cornering μπορεί να ασκήσει αυτόνομα πίεση πέδησης στο πίσω μέρος, σύμφωνα με προκαθορισμένες στρατηγικές, όταν ο αναβάτης ενεργοποιεί το μπροστινό φρένο. Στην πίστα, το σύστημα επεμβαίνει όπως θα έκανε για επαγγελματίες αναβάτες, ενώ η ασφάλεια και η σταθερότητα ενισχύονται κατά τη χρήση στον δρόμο.

Το σύστημα Race eCBS εφαρμόζει δύναμη πέδησης στο πίσω μέρος κάθε φορά που ενεργοποιείται το μπροστινό φρένο με βάση τη γωνία κλίσης της μοτοσυκλέτας και το πίσω φορτίο και, στην περίπτωση της πιο σπορ ρύθμισης, συνεχίζει να παρεμβαίνει ακόμη και όταν ο αναβάτης αφήνει το μπροστινό φρένο, η επονομαζόμενη λειτουργία "post run", προσομοιώνοντας αυτό που κάνουν οι επαγγελματίες αναβάτες για να κλείσουν την τροχιά και να σταθεροποιήσουν τη μοτοσυκλέτα έτσι ώστε να κρατά καλύτερα τη γραμμή της στις στροφές.

Ακόμη και οι επαγγελματίες αναβάτες θα επωφεληθούν από το νέο Race eCBS καθώς, χωρίς να χρειάζεται να επικεντρωθούν στο πίσω φρένο, μπορούν να κατευθύνουν τη σωματική και πνευματική τους ενέργεια σε άλλες περιοχές.

Λογισμικό Ducati Electronic Suspension 3.0

Η Panigale V4 S είναι εξοπλισμένη με ανάρτηση Öhlins και αποσβεστήρα διεύθυνσης, που ελέγχονται από το σύστημα SmartEC 3.0 τρίτης γενιάς με νέα διεπαφή χρήστη OBTi.

Η διεπαφή χρήστη επιτρέπει πλέον τον ακριβέστερο ορισμό της υδραυλικής συμπεριφοράς κατά τις διάφορες φάσεις οδήγησης.

Το σύστημα είναι σε θέση να αναγνωρίζει τις φάσεις οδήγησης σε σταθερές ταχύτητες, μειώνοντας το υδραυλικό φρενάρισμα για να αυξήσει την άνεση κατά τη χρήση στον δρόμο.

Τα νέα προγράμματα ανάρτησης Suspension Modes προσφέρουν πέντε προκαθορισμένες διαμορφώσεις των παραμέτρων αναφοράς υδραυλικής πέδησης που μπορούν να εξατομικευτούν από τον αναβάτη.

Καταγραφέας δεδομένων Ducati Data Logger

Το DDL είναι φτιαγμένο για να διαβάζει, να κατανοεί και να βελτιώνει τις επιδόσεις σας.

Η νέα μονάδα καταγραφής δεδομένων που διατίθεται ως αξεσουάρ Ducati Performance επιτρέπει στους αναβάτες να κάνουν χρήση ενός επαγγελματικού πακέτου συλλογής και ανάλυσης δεδομένων. Αναπτυγμένο σε συνεργασία με την 2D, επιτρέπει την απόκτηση περισσότερων από 70 σημάτων που σχετίζονται με τη λειτουργία και τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στην πίστα. Η ενσωμάτωσή του στο ταμπλό επιτρέπει την οπτικοποίηση του γυρολόγιου και των χρόνων αναφοράς σε σχέση με τον καλύτερο γύρο σας, καθώς και για τρεις μερικούς χρόνους (splits) διάσπαρτους στην πίστα. Στη βάση δεδομένων του, το DDL περιέχει τις γραμμές τερματισμού από περισσότερες από 500 πίστες σε όλο τον κόσμο. Μετά τη λήψη μέσω WiFi, τα καταγεγραμμένα δεδομένα μπορούν να αναλυθούν με εργαλεία λογισμικού που έχουν αναπτυχθεί από μηχανικούς της Ducati που υποστηρίζουν την ανάπτυξη νέων σπορ μοτοσυκλετών στην πίστα.

Ηλεκτρονικά χειριστήρια τελευταίας γενιάς

Η νέα Panigale V4 διαθέτει ένα προηγμένο πακέτο ηλεκτρονικών βασισμένων στην αδρανειακή πλατφόρμα έξι αξόνων που εξελίσσεται χάρη στη χρήση ενός επαναστατικού αλγορίθμου που αναπτύχθηκε από την Ducati Corse, γνωστού ως Ducati Vehicle Observer (DVO).

Χάρη στον DVO, το Ducati Traction Control (DTC) ενισχύει τον έλεγχο της ολίσθησης του πίσω τροχού, δουλεύοντας με μεγαλύτερη ακρίβεια και συνεχή λειτουργία κατά τη διάρκεια των ελιγμών για περιορισμό τυχόν απώλειας πρόσφυσης και επακόλουθης ανάκτησης ελέγχου.

Το Ducati Wheelie Control (DWC) επωφελείται επίσης από την εισαγωγή του DVO, επιτρέποντας ακριβέστερη αναγνώριση της σούζας και πιο ακριβή παρέμβαση που είναι σχεδόν προγνωστική. Το Ducati Slide Control (DSC) υποστηρίζει τον αναβάτη, ελέγχοντας την ποσότητα της ροπής που παρέχεται ανάλογα με τη γωνία ολίσθησης. Λειτουργεί χάρη στην αδρανειακή πλατφόρμα και βελτιώνει την απόδοση στην έξοδο από τις στροφές αποτρέποντας γωνίες ολίσθησης που διαφορετικά η διαχείρισή τους θα ήταν δύσκολη. Το Ducati Power Launch (DPL) είναι σε θέση να εγγυηθεί αστραπιαία εκκίνηση, επιτρέποντας στον αναβάτη να επικεντρωθεί μόνο στην απελευθέρωση του συμπλέκτη. Το DPL επωφελείται επίσης από την εισαγωγή του DVO, συμβάλλοντας στην αύξηση της επαναληψιμότητας, ώστε να αυξηθεί η εμπιστοσύνη του αναβάτη στο σύστημα.

Το Engine Brake Control (EBC) βοηθά τους αναβάτες να βελτιστοποιούν τη σταθερότητα της μοτοσυκλέτας σε ακραίες συνθήκες εισόδου στις στροφές, εξισορροπώντας τις δυνάμεις στις οποίες υπόκειται το πίσω ελαστικό με την επιθετική εφαρμογή πέδησης από τον κινητήρα.

Λογική Power Mode

Η νέα Panigale V4 προσφέρει τέσσερις διαμορφώσεις κινητήρα: Full, High, Medium και Low.

Το Full Power Mode είναι το πιο ακραίο. Δεν σχετίζεται με κανένα Riding Mode, επιτρέπει στον κινητήρα να εκφράζει πλήρως τις δυνατότητές του, με καμπύλες ροπής χωρίς ηλεκτρονικά φίλτρα, εκτός από την πρώτη ταχύτητα.

Σε συνδυασμό με τα Race A και Race B Riding Modes, το High Power Mode ικανοποιεί τις ανάγκες των ερασιτεχνών και επαγγελματιών αναβατών στην πίστα, ενώ το Medium Power Mode συνδέεται με τα Sport και Road Riding Modes.

Και τα δύο μπορούν να προσφέρουν πλήρη ισχύ και να χρησιμοποιούν διαχείριση ροπής στο ελαστικό που επιτρέπει στην ECU να βελτιστοποιεί τις καμπύλες που απαιτούνται για κάθε σχέση, βελτιώνοντας την ομαλή συμπεριφορά και μειώνοντας τους συμβιβασμούς.

Το Low Power Mode, από την άλλη πλευρά, έχει σχεδιαστεί για επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης και υγρές συνθήκες. Σε συνδυασμό με το Wet Riding Mode, περιορίζει τη μέγιστη ισχύ στους 160 ίππους για πολύ διαχειρίσιμη απόκριση στο γκάζι.

Προηγμένα Riding Modes

“Race: A” Riding Mode – Το Race A Riding Mode προσφέρει στον αναβάτη την πλήρη ισχύ του κινητήρα (216 hp) με άμεση απόκριση Ride by Wire κατά το άνοιγμα του γκαζιού (High Power Mode) και, στην έκδοση S, μια πολύ σταθερή ρύθμιση ανάρτησης (Active Track 1) για βέλτιστες επιδόσεις. Το Race A mode παρέχει μια προεπιλεγμένη ρύθμιση ηλεκτρονικών χαμηλής παρεμβολής, σχεδιασμένη για παρουσία στην πίστα, με Race eCBS στο επίπεδο 1.

“Race: B” Riding Mode – Το Race B Riding Mode διατηρεί την πλήρη ισχύ του κινητήρα με τη λειτουργία High Power Mode και, στην έκδοση S, μια διαφορετική ρύθμιση της ανάρτησης (Active Track 2). Η προεπιλεγμένη ρύθμιση για τα ηλεκτρονικά παραμένει χαμηλής παρεμβολής και έχει σχεδιαστεί για οδήγηση πίστας, αν και με βαθμονόμηση DSC που είναι λιγότερο ελεύθερη (2 αντί για 1) και με Race eCBS στο επίπεδο 3.

Riding Mode “Sport” - Το Sport Riding Mode σχετίζεται από προεπιλογή με τη λειτουργία Medium Power (μέγιστη ισχύς 216 hp και πιο προοδευτική απόκριση Ride By Wire) και, στην έκδοση S, μια ρύθμιση σπορ ανάρτησης (Active Dynamic 1) . Τα ηλεκτρονικά χειριστήρια είναι ρυθμισμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να υποστηρίζουν τον αναβάτη κατά τη σπορ οδήγηση στο δρόμο.

Riding Mode “Road” - Το Road Riding Mode συνιστάται για οδήγηση δρόμου, ειδικά όπου οι επιφάνειες βρίσκονται σε λιγότερο από τις βέλτιστες συνθήκες. Το RM παρέχει στον αναβάτη ισχύ 216 hp με προοδευτική απόκριση κατά το άνοιγμα του γκαζιού (Medium Power Mode) και, στην έκδοση S, μια διάταξη ανάρτησης Active Comfort 1, ιδιαίτερα κατάλληλη για την απορρόφηση των ανωμαλιών.

Riding Mode “Wet” – Το Wet Riding Mode έχει σχεδιαστεί για οδήγηση σε επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση ή σε βρεγμένες επιφάνειες. Το RM περιορίζει τη μέγιστη ισχύ στους 160 ίππους με μια ιδιαίτερα ήπια απόκριση στο γκάζι (Low Power Mode) και, στην έκδοση V4 S, μια μαλακή ρύθμιση ανάρτησης (Active Low Grip 1) για να ευνοεί το κράτημα και την ασφάλεια.

Ducati Quick Shift 2.0

Το DQS 2.0 επιτρέπει στον αναβάτη να ανεβάζει και να κατεβάζει ταχύτητες χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη και έχει εξελιχθεί σε σύγκριση με το προηγούμενο σύστημα, καταργώντας τον παραδοσιακό μοχλό με μικροδιακόπτη προς όφελος μίας άμεσης μηχανικής μανέτας.

Η ηλεκτρονική στρατηγική έχει ανατεθεί στον αισθητήρα θέσης στο τύμπανο του κιβωτίου ταχυτήτων που προσδιορίζει την ταχύτητα που εμπλέκεται, προσφέροντας στον αναβάτη πιο άμεση αίσθηση που επαναλαμβάνεται ευκολότερα, λιγότερο «λαστιχένια» και με μειωμένη διαδρομή.

Ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης

Πολλά από τα ηλεκτρονικά συστήματα που πλέον θεωρούνται στάνταρ, πρωτοπορήθηκαν από τη Ducati. Η ασφάλεια, η άνεση και η απόδοση βελτιώνονται χρόνο με τον χρόνο μέσα από τη συνεχή αναζήτηση καινοτομίας και εξέλιξης. Κάντε κλικ στα εικονίδια και ανακαλύψτε τα χαρακτηριστικά της Panigale V4.

  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    ABS Cornering
    Ένα σύστημα αντιμπλοκαρίσματος πέδησης είναι ένα σύστημα ασφαλείας που αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών ενός οχήματος κατά τη διάρκεια ισχυρού φρεναρίσματος. Ουσιαστικά το ABS ρυθμίζει την πίεση πέδησης στον τροχό, ώστε αυτός να έχει συνεχώς πρόσφυση στην επιφάνεια του εδάφους. Υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης του ABS, ανάλογα με το επιλεγμένο Riding Mode.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    ABS Cornering
    Ένα σύστημα αντιμπλοκαρίσματος πέδησης είναι ένα σύστημα ασφαλείας που αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών ενός οχήματος κατά τη διάρκεια ισχυρού φρεναρίσματος. Ουσιαστικά το ABS ρυθμίζει την πίεση πέδησης στον τροχό, ώστε αυτός να έχει συνεχώς πρόσφυση στην επιφάνεια του εδάφους. Υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης του ABS, ανάλογα με το επιλεγμένο Riding Mode.
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Αναλυτής δεδομένων Ducati Data Analyser + (DDA+)*
    Η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη για το Ducati Data Analyser+ (DDA+), ένα σύστημα τηλεμετρίας. Παρόμοια με αυτά που χρησιμοποιούνται σε διαγωνισμούς, αποτελείται από μια συσκευή απόκτησης δεδομένων (μέσω CAN) και λογισμικό ανάλυσης που εμπνέεται από επαγγελματικά προγράμματα. *Η δυνατότητα είναι διαθέσιμη ως αξεσουάρ Ducati Performance
    ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Αναλυτής δεδομένων Ducati Data Analyser + (DDA+)*
    Η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη για το Ducati Data Analyser+ (DDA+), ένα σύστημα τηλεμετρίας. Παρόμοια με αυτά που χρησιμοποιούνται σε διαγωνισμούς, αποτελείται από μια συσκευή απόκτησης δεδομένων (μέσω CAN) και λογισμικό ανάλυσης που εμπνέεται από επαγγελματικά προγράμματα. *Η δυνατότητα είναι διαθέσιμη ως αξεσουάρ Ducati Performance
  • ΑΝΕΣΗ
    Σύστημα πολυμέσων Ducati Multimedia System (DMS)*
    Η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη για αυτό το σύστημα infotainment για τη σύνδεση του smartphone με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth, που επιτρέπει στον αναβάτη να διαχειρίζεται τις κύριες λειτουργίες πολυμέσων του κινητού τηλεφώνου. * Η λειτουργία είναι διαθέσιμη ως αξεσουάρ Ducati Performance
    ΑΝΕΣΗ
    Σύστημα πολυμέσων Ducati Multimedia System (DMS)*
    Η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη για αυτό το σύστημα infotainment για τη σύνδεση του smartphone με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth, που επιτρέπει στον αναβάτη να διαχειρίζεται τις κύριες λειτουργίες πολυμέσων του κινητού τηλεφώνου. * Η λειτουργία είναι διαθέσιμη ως αξεσουάρ Ducati Performance
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati Power Launch (DPL)
    Σύστημα που εγγυάται αστραπιαίες εκκινήσεις που επιτρέπουν στον αναβάτη να συγκεντρωθεί μόνο στη διαχείριση της απελευθέρωσης του συμπλέκτη.
    ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati Power Launch (DPL)
    Σύστημα που εγγυάται αστραπιαίες εκκινήσεις που επιτρέπουν στον αναβάτη να συγκεντρωθεί μόνο στη διαχείριση της απελευθέρωσης του συμπλέκτη.
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati Quick Shifter 2.0 (DQS 2.0)
    Το DQS 2.0 επιτρέπει στον αναβάτη να ανεβάζει και να κατεβάζει ταχύτητες χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη και έχει εξελιχθεί σε σύγκριση με το προηγούμενο σύστημα, καταργώντας τον παραδοσιακό μοχλό με μικροδιακόπτη προς όφελος μίας άμεσης μηχανικής μανέτας. Η ηλεκτρονική στρατηγική έχει ανατεθεί στον αισθητήρα θέσης στο τύμπανο του κιβωτίου ταχυτήτων που προσδιορίζει την ταχύτητα που εμπλέκεται, προσφέροντας στον αναβάτη πιο άμεση αίσθηση που επαναλαμβάνεται ευκολότερα, λιγότερο «λαστιχένια» και με μειωμένη διαδρομή.
    ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati Quick Shifter 2.0 (DQS 2.0)
    Το DQS 2.0 επιτρέπει στον αναβάτη να ανεβάζει και να κατεβάζει ταχύτητες χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη και έχει εξελιχθεί σε σύγκριση με το προηγούμενο σύστημα, καταργώντας τον παραδοσιακό μοχλό με μικροδιακόπτη προς όφελος μίας άμεσης μηχανικής μανέτας. Η ηλεκτρονική στρατηγική έχει ανατεθεί στον αισθητήρα θέσης στο τύμπανο του κιβωτίου ταχυτήτων που προσδιορίζει την ταχύτητα που εμπλέκεται, προσφέροντας στον αναβάτη πιο άμεση αίσθηση που επαναλαμβάνεται ευκολότερα, λιγότερο «λαστιχένια» και με μειωμένη διαδρομή.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Φώτα ημέρας (DRL)
    Πρόκειται για τα φώτα ημέρας που χρησιμοποιούνται για τη συμμόρφωση με την υποχρέωση χρήσης προβολέων μεσαίας σκάλας στη διάρκεια της ημέρας.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Φώτα ημέρας (DRL)
    Πρόκειται για τα φώτα ημέρας που χρησιμοποιούνται για τη συμμόρφωση με την υποχρέωση χρήσης προβολέων μεσαίας σκάλας στη διάρκεια της ημέρας.
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Έλεγχος Ολίσθησης Ducati (DSC)
    Σύστημα που υποστηρίζει τον αναβάτη ελέγχοντας τη ροπή που παρέχει ο κινητήρας σε συνάρτηση με τη γωνία μετατόπισης (ολίσθηση). Στόχος του είναι να βελτιώσει την απόδοση στην έξοδο των στροφών αποτρέποντας γωνίες ολίσθησης που διαφορετικά θα ήταν δύσκολο να διαχειριστούν.
    ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Έλεγχος Ολίσθησης Ducati (DSC)
    Σύστημα που υποστηρίζει τον αναβάτη ελέγχοντας τη ροπή που παρέχει ο κινητήρας σε συνάρτηση με τη γωνία μετατόπισης (ολίσθηση). Στόχος του είναι να βελτιώσει την απόδοση στην έξοδο των στροφών αποτρέποντας γωνίες ολίσθησης που διαφορετικά θα ήταν δύσκολο να διαχειριστούν.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Traction Control (DTC)
    Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι ένα σύστημα που αποτρέπει (ή περιορίζει) την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Διαχειρίζεται με ήπιο τρόπο την επαναφορά του διάκενου στον κινητήρα, ρυθμίζοντας την παρεχόμενη ροπή και αποτρέποντας την κορύφωση που μπορεί να υπάρξει όταν τελειώσει η φάση επαναφοράς του διάκενου, ώστε η επιτάχυνση κατά την έξοδο από στροφές να καταστεί ακόμα πιο εύκολη και προβλέψιμη.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Traction Control (DTC)
    Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι ένα σύστημα που αποτρέπει (ή περιορίζει) την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Διαχειρίζεται με ήπιο τρόπο την επαναφορά του διάκενου στον κινητήρα, ρυθμίζοντας την παρεχόμενη ροπή και αποτρέποντας την κορύφωση που μπορεί να υπάρξει όταν τελειώσει η φάση επαναφοράς του διάκενου, ώστε η επιτάχυνση κατά την έξοδο από στροφές να καταστεί ακόμα πιο εύκολη και προβλέψιμη.
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati Wheelie Control (DWC)
    Σύστημα το οποίο ελέγχει το ανασήκωμα του πίσω τροχού και σας δίνει τη δυνατότητα να επιτυγχάνετε την καλύτερη δυνατή επιτάχυνση με ευκολία και ασφάλεια.
    ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati Wheelie Control (DWC)
    Σύστημα το οποίο ελέγχει το ανασήκωμα του πίσω τροχού και σας δίνει τη δυνατότητα να επιτυγχάνετε την καλύτερη δυνατή επιτάχυνση με ευκολία και ασφάλεια.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Engine Brake Control (EBC)
    Το σύστημα EBC υποστηρίζει τον αναβάτη στη βελτιστοποίηση της ευστάθειας της μοτοσυκλέτας υπό ακραίες συνθήκες εισόδου σε στροφή, εξισορροπώντας τις δυνάμεις που ασκούνται στο πίσω ελαστικό σε συνθήκες έντονου φρεναρίσματος του κινητήρα.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Engine Brake Control (EBC)
    Το σύστημα EBC υποστηρίζει τον αναβάτη στη βελτιστοποίηση της ευστάθειας της μοτοσυκλέτας υπό ακραίες συνθήκες εισόδου σε στροφή, εξισορροπώντας τις δυνάμεις που ασκούνται στο πίσω ελαστικό σε συνθήκες έντονου φρεναρίσματος του κινητήρα.
  • ΑΠΟΔΟΣΗ
    Σύστημα Ride-by-Wire
    Γνωστό και ως ηλεκτρονικό γκάζι, πρόκειται για ένα σύστημα που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά το άνοιγμα και το κλείσιμο της πεταλούδας ή των πεταλούδων γκαζιού.
    ΑΠΟΔΟΣΗ
    Σύστημα Ride-by-Wire
    Γνωστό και ως ηλεκτρονικό γκάζι, πρόκειται για ένα σύστημα που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά το άνοιγμα και το κλείσιμο της πεταλούδας ή των πεταλούδων γκαζιού.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Vehicle Observer
    Τα χειριστήρια που είναι αφιερωμένα στη διαχείριση πρόσφυσης (DTC) και στον έλεγχο σούζας (DWC) εξελίσσονται στη λειτουργία τους χάρη σε έναν αλγόριθμο, που αναπτύχθηκε από την Ducati Corse, που ονομάζεται Ducati Vehicle Observer (DVO). Το σύστημα στην πραγματικότητα προσομοιώνει την παρουσία, στη νέα Panigale V4, αισθητήρων ικανών να μετρούν εβδομήντα φυσικές ποσότητες επιπλέον αυτών που ανιχνεύονται από την αδρανειακή πλατφόρμα, επιτρέποντας την ακριβή εκτίμηση τόσο των λειτουργικών ωθήσεων όσο και των μέγιστων ωθήσεων.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Vehicle Observer
    Τα χειριστήρια που είναι αφιερωμένα στη διαχείριση πρόσφυσης (DTC) και στον έλεγχο σούζας (DWC) εξελίσσονται στη λειτουργία τους χάρη σε έναν αλγόριθμο, που αναπτύχθηκε από την Ducati Corse, που ονομάζεται Ducati Vehicle Observer (DVO). Το σύστημα στην πραγματικότητα προσομοιώνει την παρουσία, στη νέα Panigale V4, αισθητήρων ικανών να μετρούν εβδομήντα φυσικές ποσότητες επιπλέον αυτών που ανιχνεύονται από την αδρανειακή πλατφόρμα, επιτρέποντας την ακριβή εκτίμηση τόσο των λειτουργικών ωθήσεων όσο και των μέγιστων ωθήσεων.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Σύστημα Race eCBS
    Αναπτυγμένο από τη Bosch σε συνεργασία με την Ducati, αυτό το συνδυασμένο σύστημα πέδησης με λειτουργία Cornering μπορεί να ασκήσει αυτόνομα πίεση πέδησης στο πίσω μέρος, σύμφωνα με προκαθορισμένες στρατηγικές, όταν ο αναβάτης ενεργοποιεί το μπροστινό φρένο. Το σύστημα παρεμβαίνει παρόμοια με αυτό που εκτελείται από επαγγελματίες αναβάτες σε επίπεδα που προορίζονται για χρήση πίστας, βελτιώνοντας αντίθετα την ασφάλεια και τη σταθερότητα στη χρήση του δρόμου.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Σύστημα Race eCBS
    Αναπτυγμένο από τη Bosch σε συνεργασία με την Ducati, αυτό το συνδυασμένο σύστημα πέδησης με λειτουργία Cornering μπορεί να ασκήσει αυτόνομα πίεση πέδησης στο πίσω μέρος, σύμφωνα με προκαθορισμένες στρατηγικές, όταν ο αναβάτης ενεργοποιεί το μπροστινό φρένο. Το σύστημα παρεμβαίνει παρόμοια με αυτό που εκτελείται από επαγγελματίες αναβάτες σε επίπεδα που προορίζονται για χρήση πίστας, βελτιώνοντας αντίθετα την ασφάλεια και τη σταθερότητα στη χρήση του δρόμου.
Νέα TFT. Απόλυτος έλεγχος για να δώσετε τον καλύτερό σας εαυτό.

Μια οριζόντια διάταξη προσφέρει στον αναβάτη μια βέλτιστη οπτική εμπειρία χωρίς να περιορίζει την θέα του αναβάτη όταν βρίσκεται στο φέρινγκ. Ο νέος TFT 6,9” με αναλογία διαστάσεων 8:3 και ανάλυση 1280 x 480 px είναι ο τέλειος τεχνολογικός σύμμαχος που κάνει τη νέα Panigale V4 ένα μηχάνημα κατάρριψης ρεκόρ.

Ξεκάθαρο. Ολοκληρωμένο. Λειτουργικό.

Το νέο TFT υιοθετεί την τεχνολογία Optical Bonding, την ίδια που χρησιμοποιούν τα smartphones, για να εγγυάται ορατότητα σε οποιεσδήποτε συνθήκες φωτισμού και αγωνιστική αισθητική. Η οθόνη προσφέρει δύο διαφορετικά προγράμματα, ταRoad και Track. Και για τα δύο, υπάρχει η επιλογή πρόσβασης σε δεδομένα σχετικά με τις επιδόσεις και την κατάσταση του οχήματος σύμφωνα με μια λογική διεπαφής γραφικών που είναι γνωστή ως "Views ".

INFO MODE ROAD

Το Road Info Mode εστιάζει στις πληροφορίες που απαιτούνται για τη χρήση στον δρόμο. Ως εκ τούτου, προσφέρει μια πολύ καθαρή βασική οπτική, με ένα μεγάλο κυκλικό στροφόμετρο στο κέντρο με την επιλεγμένη ταχύτητα και σπορ σχεδίαση.

Η αριστερή πλευρά της οθόνης προορίζεται για τις ρυθμίσεις, το πρόγραμμα πλοήγησης εάν είναι εγκατεστημένο, το πρόγραμμα αναπαραγωγής μουσικής, τη διαχείριση smartphone και τα θερμαινόμενα αξεσουάρ των γκριπ και τις διάφορες διαθέσιμες λειτουργίες για το καθένα. Η δεξιά στήλη περιλαμβάνει δεδομένα που σχετίζονται με την ταχύτητα, τον χρόνο, τη θερμοκρασία του νερού και το cruise control, εάν είναι ενεργό.

INFO MODE TRACK

Το Track Info Mode έχει σχεδιαστεί για χρήση κατά την οδήγηση της Panigale V4 στην πίστα. Στο κέντρο, η επιλεγμένη σχέση, ενώ στο πάνω μέρος της οθόνης κυριαρχεί η μπάρα στροφόμετρου με συμπιεσμένη κλίμακα έως τις 9000 rpm για διευκόλυνση της αναγνωσιμότητας στις τυπικές ταχύτητες χρήσης σε πίστα.

Στη δεξιά πλευρά της οθόνης βρίσκονται όλα τα ηλεκτρονικά χειριστήρια που διαχειρίζονται τη δυναμική του οχήματος. Νέο για αυτήν την οθόνη είναι η επιλογή αλλαγής όχι μόνο του Traction, του Wheelie Control, του Slide Control και της πέδησης κινητήρα όταν υπάρχει ταχύτητα στο κιβώτιο, αλλά και των επιπέδων παρέμβασης ABS.

Η αριστερή πλευρά είναι αφιερωμένη στην παρακολούθηση των επιδόσεων στην πίστα, δηλαδή το χρονόμετρο. Τρία εικονίδια που είναι αφιερωμένα σε split χρόνους είναι χρωματισμένα με λευκό, κόκκινο και πορτοκαλί ανάλογα με την απόδοση του αναβάτη, όπως ακριβώς σε έναν αγώνα MotoGP.