Τα πολύ ενεργειακά αποδοτικά πτερύγια διπλού προφίλ της νέας Panigale V4 είναι τέλεια ενσωματωμένα στο μπροστινό μέρος και συνεισφέρουν στον ίδιο βαθμό όσον αφορά στην κάθετη δύναμη όπως το προηγούμενο μοντέλο.
Όσον αφορά στην αεροδυναμική, η νέα Panigale V4 εστιάζει στο να προστατεύσει τον αναβάτη από αναταράξεις κατά μήκος της ευθείας, σχεδόν σαν να βρισκόταν μέσα σε μια «φυσαλίδα ήρεμου αέρα», την ίδια αίσθηση που βιώνουν οι αναβάτες της Desmosedici GP.
Τα νέα φέρινγκ μειώνουν την αεροδυναμική αντίσταση χωρίς να θυσιάζουν το αεροδυναμικό φορτίο και αυξάνουν τη ροή αέρα προς το ψυγείο. Προστατεύει καλύτερα τον αναβάτη στην ευθεία, μειώνοντας τη σωματική προσπάθεια που απαιτείται για να διατηρήσει τη θέση στην οποία είναι λιγότερο εκτεθειμένος στη ροή του αέρα. Τα φτερά διπλού προφίλ είναι τέλεια ενσωματωμένα στο μπροστινό άκρο και συνεισφέρουν στον ίδιο βαθμό όσον αφορά την κάθετη δύναμη όπως στο προηγούμενο μοντέλο. Η μετακίνηση του μπροστινού άκρου του φέρινγκ προς τα πίσω και προς τα πάνω σε σχέση με τον μπροστινό τροχό έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας μοτοσυκλέτας πιο ευκίνητης στην αλλαγή κατεύθυνσης σε πλευρικούς ανέμους και κατά τη διάρκεια αλλαγής κατεύθυνσης σε υψηλές ταχύτητες. Το αεροδυναμικό σχήμα του λασπωτήρα και της εισαγωγής αέρα σε ευθυγράμμιση με το ψυγείο ενισχύουν την αποτελεσματικότητα του συστήματος ψύξης.
Τα πολύ ενεργειακά αποδοτικά πτερύγια διπλού προφίλ της νέας Panigale V4 είναι τέλεια ενσωματωμένα στο μπροστινό μέρος και συνεισφέρουν στον ίδιο βαθμό όσον αφορά στην κάθετη δύναμη όπως το προηγούμενο μοντέλο.
Σύμφωνα με τη φιλοσοφία της σημερινής Desmosedici GP, η νέα Panigale V4 μειώνει το μέγεθος του φέρινγκ όταν η μοτοσυκλέτα αντικρίζεται από το πλάι. Αυτό επιτυγχάνεται τοποθετώντας το μπροστινό άκρο του φέρινγκ πιο πίσω, μια τεχνική λύση που έχει αρκετά αεροδυναμικό αντίκτυπο, βελτιώνοντας τον χειρισμό της μοτοσυκλέτας τόσο σε πλευρικούς ανέμους όσο και σε αλλαγές κατεύθυνσης σε υψηλές ταχύτητες.
Η διείσδυση του αέρα έχει μελετηθεί προσεκτικά με στόχο να δώσει στον αναβάτη την πιο κοντινή δυνατή αίσθηση σε αυτή μιας μοτοσυκλέτας MotoGP. Το αποτέλεσμα είναι μεγαλύτερη αεροδυναμική προστασία, ιδιαίτερα όσον αφορά τα χέρια και τους ώμους. Το νέο φέρινγκ προστατεύει αποτελεσματικά τον αναβάτη κατά μήκος της ευθείας, μειώνοντας τη σωματική προσπάθεια που απαιτείται για να διατηρήσει τη θέση στην οποία είναι λιγότερο εκτεθειμένος στις αναταράξεις αέρα, σχεδόν σαν να ήταν μέσα σε μια φυσαλίδα ήρεμου αέρα, ενώ τα επανατοποθετημένα ποδαράκια, τώρα πιο εσωτερικά, επιτρέπουν μια πιο μαζεμένη θέση οδήγησης που είναι αεροδυναμικά πιο αποτελεσματική.
Ο αεροδυναμικά διαμορφωμένος μπροστινός λασπωτήρας έχει σχεδιαστεί για να μεγιστοποιεί τη συνολική αεροδυναμική απόδοση. Μαζί με την εισαγωγή αέρα σε ευθυγράμμιση με το ψυγείο, ενισχύει την αποτελεσματικότητα του συστήματος ψύξης, ιδιαίτερα του ψυγείου λαδιού.
Περισσότεροι από δεκαοκτώ μήνες αεροδυναμικής εξέλιξης. Αμέτρητες αναλύσεις και εξέλιξη ρευστοδυναμικής CFD (Computational Fluid Dynamics). Όλα αυτά για να ενισχυθεί η ήδη εντυπωσιακή αεροδυναμική απόδοση της προηγούμενης Panigale V4. Ενέργειες που οδήγησαν σε μείωση της αντίστασης κύλισης κατά 4% με το ίδιο αεροδυναμικό φορτίο, καθώς και σε αύξηση της ροής αέρα προς το ψυγείο.