Η έβδομη γενιά των Ducati Superbike έχει δημιουργηθεί για να βελτιώσει τις επιδόσεις σε όλα τα επίπεδα και εισάγει τεχνικές λύσεις που προέρχονται από βιωμένη εμπειρία και επιτυχία στον κόσμο των αγώνων.
Η Panigale V4 είναι η πιο υψηλών επιδόσεων σπορ μοτοσυκλέτα στην κατηγορία σήμερα, η έκδοση SBK της οποίας έχει κερδίσει δύο διαδοχικούς τίτλους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike.
Λιγότερη προσπάθεια και περισσότερη ακρίβεια για τον αναβάτη, για να επιτύχει ταχύτερα γυρολόγια και να αυξήσει τη συνέπεια και την ταχύτητα κατά τη διάρκεια των χρονομετρημένων συνεδριών. Πιο εύκολη στην οδήγηση, επιτρέπει πιο γρήγορη είσοδο στις στροφές: ένα σπορ εργαλείο που βελτιώνει την απόδοση κάθε αναβάτη.
Francesco “Pecco” Bagnaia
Είναι η σχολαστική προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά. Μια στάση που επιτρέπει στη νέα Panigale V4 να είναι ακόμα πιο γρήγορη στην πίστα, όπως αποδείχθηκε κατά τη διάρκεια μιας συγκριτικής δοκιμής στην πίστα της Κρεμόνας. Τρεις αναβάτες, ένας γρήγορος ερασιτέχνης, ένας επαγγελματίας και ο επίσημος δοκιμαστής της Ducati Alessandro Valia ήταν όλοι πιο γρήγοροι με τη νέα γενιά Panigale V4, πηγαίνοντας ένα δευτερόλεπτο γρηγορότερα κατά μέσο όρο.
Η σχολαστική προσοχή στις επιδόσεις μετριέται επίσης στις μοτοσυκλέτες δρόμου με μια μεθοδολογία που αναπτύχθηκε από την Ducati Corse για τη διεξαγωγή συγκρίσεων απόδοσης γύρο με γύρο. Εσωτερικά, αυτό είναι γνωστό ως «Ανάλυση Χρονικής Διαφοράς - Time Difference Analysis».
Κάθε στροφή εξετάζεται προσεκτικά και η αύξηση της αποτελεσματικής απόδοσης μπορεί να είναι περισσότερο ή λιγότερο σημαντική ανάλογα με τις κινήσεις που γίνονται στη συγκεκριμένη περιοχή της πίστας. Όπως μπορείτε να δείτε από το παραπάνω γράφημα, η νέα Panigale V4 βελτιώνεται σε όλους τους τομείς, αλλά η μεγαλύτερη αύξηση απόδοσης έρχεται στους επισημασμένους τομείς.
Οι επιδόσεις της νέας Panigale V4 πιστοποιήθηκαν επίσης από τους επίσημους αναβάτες μας MotoGP και Superbike κατά τη διάρκεια του Lenovo Race of Champions 2024. Στην πίστα Misano, η pole position του Andrea Iannone με 1'35.051 ήταν στην πραγματικότητα 1 δευτερόλεπτο ταχύτερη από την pole position της προηγούμενης χρονιάς (1'36''086). Κατά τη διάρκεια του αγώνα, ωστόσο, ο νικητής Pecco Bagnaia έκανε καλύτερο γύρο 1'35''4 (το 1'35''8 ήταν ο καλύτερος στον αγώνα του 2022), διατηρώντας ρυθμό αγώνα 1 δευτερόλεπτο ταχύτερο από αυτόν του αγώνα του 2022 , τον οποίο επίσης κέρδισε ο δύο φορές πρωταθλητής MotoGP.