current page
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Ducati-MY25-Multistrada-V4-veicolo-hero-short-1600x1000-01
Στόχος: απόλυτη άνεση.

Η νέα Multistrada V4 MY2025 επαναπροσδιορίζει την άνεση του οδηγού και του επιβάτη με μια τροποποίηση στην επάνω και τις πλαϊνές θήκες που έχει ως αποτέλεσμα μια ευρύχωρη και πιο άνετη οδήγηση. Η επάνω θήκη είναι πιο σταθερή και στιβαρή χάρη σε μια νέα πλάκα αλουμινίου.

Επιπλέον, μια σειρά καθισμάτων σε διαφορετικά ύψη και το κιτ χαμηλώματος της ανάρτησης σημαίνει ότι η μοτοσυκλέτα μπορεί να προσαρμοστεί για την ιδανική διθέσια διαμόρφωση. Κάθε λεπτομέρεια έχει σχεδιαστεί για να εγγυάται ένα άνετο ταξίδι χωρίς συμβιβασμούς.

DM_Ducati Multistrada_20240802_20492_UC682447_low

Ανάρτηση που εξελίσσεται σε πραγματικό χρόνο.

 Η ημι-ενεργητική ανάρτηση της Multistrada V4 προσαρμόζεται στις συνθήκες του δρόμου και στο φορτίο του οχήματος χρησιμοποιώντας προηγμένους αισθητήρες και ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου. Ένας νέος αισθητήρας στο πιρούνι επιτρέπει πιο ακριβείς στρατηγικές ελέγχου και πιο αποτελεσματική οδήγηση, ενώ το Bump Detection προετοιμάζει την απόκριση του μονοσοκ, μεταδίδοντας πληροφορίες που προέρχονται από το πιρούνι.

Ducati-MY25-Multistrada-V4-veicolo-hero-short-1600x1000-03

Νέα δυνατότητα ανάρτησης Bump Detection

Μέρος του Ducati Skyhook Suspension Evolution, το σύστημα ανίχνευσης πρόσκρουσης εντοπίζει αυτόματα τα χτυπήματα ταχύτητας και τις λακκούβες χρησιμοποιώντας αισθητήρες που είναι τοποθετημένοι στο πιρούνι. Όταν το σύστημα της μπροστινής ανάρτησης ανιχνεύσει μια τραχύτητα στο έδαφος, ρυθμίζει αμέσως το πίσω μέρος για να απορροφά τις κρούσεις. Αυτό βελτιώνει την άνεση οδηγού και επιβάτη, προάγοντας μια ομαλή οδήγηση ακόμη και σε ανώμαλο έδαφος.

Suspension Modes ανεξάρτητα από Riding Modes

Τα νέα προγράμματα ανάρτησης Suspension Modes μπορούν να ρυθμιστούν κατά την οδήγηση μέσω ενός αποκλειστικού κουμπιού, ανεξάρτητα από τα επιλεγμένα προγράμματα οδήγησης Riding Modes. Αυτό επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόζει τη συμπεριφορά της ανάρτησης με βάση τις συνθήκες οδήγησης και τις προσωπικές προτιμήσεις, για μεγαλύτερη ευελιξία και έλεγχο κατά την οδήγηση. Με αυτήν την επιλογή, η ρύθμιση της μοτοσυκλέτας μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να εξασφαλίσει την ιδανική απόκριση σε κάθε περίσταση.

Νέο αμορτισέρ πίσω

Το πίσω αμορτισέρ στη νέα Multistrada V4 MY2025 έχει βελτιστοποιηθεί με αύξηση 8 mm στην προφόρτιση, επεκτείνοντας το εύρος ρύθμισης από 12 σε 20 mm. Αυτή η βελτίωση επιτρέπει πιο ισορροπημένη βαθμονόμηση υπό διαφορετικές συνθήκες φορτίου, βελτιστοποιώντας την απόκριση της ανάρτησης τόσο με επιβάτη και αποσκευές όσο και σε κανονικές συνθήκες οδήγησης. Αυτή η αύξηση της προφόρτισης βελτιώνει σημαντικά τη σταθερότητα και την ακρίβεια, ενώ ενισχύει το αποτέλεσμα του Automatic Lowering Device για άνετη και ασφαλή οδήγηση, ακόμη και με πλήρες φορτίο.

Ducati Skyhook Suspension Evolution

Το Ducati Skyhook Suspension Evolution (DSS EVO) αντιπροσωπεύει την τελευταία εξέλιξη στην ημι-ενεργητική ανάρτηση Ducati. Αυτό το προηγμένο σύστημα χρησιμοποιεί ενημερωμένους αισθητήρες για να παρακολουθεί συνεχώς τις συνθήκες του δρόμου και την απόδοση του οχήματος. Χάρη στην ικανότητα προσαρμογής σε πραγματικό χρόνο, το DSS EVO εξασφαλίζει ανώτερη οδηγική άνεση και εξαιρετική σταθερότητα, βελτιώνοντας την εμπειρία σε κάθε τύπο εδάφους.

Σύστημα DSS EVO

Το σύστημα DSS EVO βελτιώνει περαιτέρω την ημι-ενεργητικές ανάρτηση με έναν αισθητήρα τοποθετημένο στο πιρούνι που παρέχει ακριβή δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει την προγνωστική ρύθμιση της πίσω ανάρτησης, διασφαλίζοντας ότι η μοτοσυκλέτα ανταποκρίνεται με ομαλό και σταθερό τρόπο στις παραλλαγές του εδάφους και του στυλ οδήγησης. Με αυτόν τον τρόπο, το DSS EVO βελτιστοποιεί την απόδοση του οχήματος, για εξαιρετικό έλεγχο και άνετη οδήγηση.

DM_Ducati Multistrada_20240801_16239_UC688678_low

Τίποτα άλλο εκτός από την ευχαρίστηση της βόλτας.

Η Multistrada V4 έχει σχεδιαστεί για να μεγιστοποιεί την οδηγική άνεση. Η αεροδυναμική, η απόδοση του κινητήρα και η βελτιστοποίηση πλαισίου συνδυάζονται για να εξασφαλίσουν εξαιρετική συμπεριφορά όσον αφορά το NVH (Θόρυβος, Δόνηση και Τραχύτητα).

Βελτιωμένη ποιότητα ήχου

Η εξάτμιση έχει βελτιωθεί με προσεκτική εργασία στην ποιότητα του ήχου, με αναβάθμιση ώστε να πληροί τους κανονισμούς Euro 5+*.

Η νέα εξάτμιση έχει επανασχεδιαστεί για να δημιουργήσει έναν ήχο που συνδυάζει τον σπορ χαρακτήρα του DNA της Ducati και την ακουστική άνεση που προκύπτει από τη μείωση των συχνοτήτων που θα μπορούσαν να είναι κουραστικές σε μεγάλες διαδρομές.

Νέο σύστημα πέδησης πίσω

Ο δίσκος του πίσω φρένου αυξάνεται από 265 σε 280 σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά. Ο παλινδρομικός μοχλός πίσω έχει ένα νέο πεντάλ που παρέχει περισσότερο κράτημα και δημιουργεί καλύτερη αίσθηση απόδοσης: μεγαλύτερη δύναμη πέδησης και αυξημένη δυνατότητα διαμόρφωσης.

Το φρενάρισμα βελτιώνεται όχι μόνο μηχανικά, αλλά και ηλεκτρονικά: το σύστημα εμπρός-προς-πίσω που υπάρχει ήδη μεταξύ των χαρακτηριστικών της Ducati, εξελίσσεται κατανέμοντας το φρενάρισμα ανάλογα με το φορτίο της μοτοσυκλέτας.

Παρουσιάζεται επίσης το νέο σύστημα πίσω-προς-εμπρός: σε συγκεκριμένες περιπτώσεις κλίσης και Riding Mode, όταν φρενάρετε πίσω, το σύστημα θα παρεμβαίνει και στο μπροστινό φρένο.

Μειωμένοι κραδασμοί για λιγότερο κουραστικό ταξίδι

Όλα τα στοιχεία πλαισίου και τα εξαρτήματα του κινητήρα είναι βελτιστοποιημένα ώστε να μειώνουν τους κραδασμούς και να προσφέρουν σε οδηγό και επιβάτη την πιο άνετη δυνατή οδήγηση.

Η ανάβαση στη Multistrada V4 σημαίνει ότι περιβάλλεστς από μια «φυσαλίδα άνεσης», μέσα στην οποία μπορείτε να οδηγείτε χωρίς θόρυβο από το περιβάλλον ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Οι ελάχιστοι κραδασμοί μειώνουν την καταπόνηση κατά την οδήγηση, ιδιαίτερα σε μεγάλες αποστάσεις, όπως και ο μειωμένος θόρυβος των ταχυτήτων του κινητήρα.

Εργονομία για άνεση

Το κάθισμα, το σχήμα του και ο χώρος για τα πόδια έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν κάθε αναβάτη να νιώθει άνετα, βελτιώνοντας παράλληλα την εμπειρία του επιβάτη. Τόσο το κάθισμα του αναβάτη όσο και του επιβάτη ρυθμίζονται σε δύο θέσεις. Δεν υπάρχουν δύο μοτοσυκλετιστές ίδιοι, για αυτό είναι σημαντικό να διασφαλίσουμε ότι κάθε αναβάτης Multistrada είναι άνετος σε κάθε τύπο δρόμου.

Θέση οδήγησης

Ο συμπαγής κινητήρας αφήνει περισσότερο χώρο για να τοποθετήσετε ένα κάθισμα που μπορεί να ρυθμιστεί γρήγορα για να ταιριάζει σε κάθε απαίτηση. Το στενό κεντρικό τμήμα επιτρέπει σε αναβάτες όλων των υψών να αγγίζουν το έδαφος, μια ευελιξία που ενισχύεται με τη ρύθμιση των καθισμάτων σε δύο θέσεις.

Το κάθισμα είναι απρόσκοπτο για να ελαχιστοποιεί τυχόν ζώνες πίεσης, για λιγότερο κουραστική οδήγηση, ιδιαίτερα σε μεγάλες αποστάσεις. Το εργονομικό τρίγωνο κάθισμα-τιμόνι-μαρσπιέ είναι βελτιστοποιημένο για να εξασφαλίζει μέγιστη άνεση ακόμα και σε μεγάλες αποστάσεις.

Το εργονομικό τρίγωνο κάθισμα-τιμόνι-μαρσπιέ είναι βελτιστοποιημένο για να εξασφαλίζει μέγιστη άνεση ακόμα και σε μεγάλες αποστάσεις.