current page
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
engine-1600-1000
Σύγχρονος & ενεργειακά αποτελεσματικός

Ο κινητήρας V4 Granturismo 1158 cc της νέας Multistrada V4 MY2025 συνδυάζει μέγιστη ισχύ 170 ίππων με εξαιρετικό έλεγχο. Ελαφρύς και ευέλικτος, προσφέρει ομαλή, γραμμική απόκριση σε όλες τις ταχύτητες, για μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης. Η γραμμική καμπύλη ροπής και ο αντίθετα περιστρεφόμενος στροφαλοφόρος άξονας διασφαλίζουν ότι η διαχείριση κάθε επιτάχυνσης γίνεται με ακρίβεια, η ισχύς ελέγχεται το ίδιο εύκολα τόσο από τους ταξιδιώτες μεγάλου τουρισμού όσο και από εκείνους που αναζητούν περισσότερη αδρεναλίνη.

Ducati-MY25-Multistrada-V4-motore-hero-short-1600x1000-02

Μειωμένη κατανάλωση. Βελτιωμένες επιδόσεις

Ο κινητήρας Granturismo V4 είναι προδιαγραφών Euro 5+. Με την στρατηγική εκτεταμένης απενεργοποίησης των πίσω κυλίνδρων, οι εκπομπές ρύπων και η κατανάλωση καυσίμου μειώνονται έως και 6% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, χωρίς να επηρεάζεται η ισχύς.

Αξιόπιστος και ακούραστος. Περισσότερο από κάθε άλλον

Ο κινητήρας  V4 Granturismo αποτελεί σημείο αναφοράς στα διαστήματα σέρβις αλλά και στην εγγύηση. Η αλλαγή λαδιών προγραμματίζεται κάθε 15.000 χλμ., ενώ ο έλεγχος διάκενου βαλβίδας απαιτείται κάθε 60.000 χλμ., διάστημα ρεκόρ που δεν έχει επιτύχει ακόμη καμία άλλη μοτοσυκλέτα.  

Ducati-MY25-Multistrada-V4-aerodinamica-hero-short-1600x1000-02

Ομαλή απόδοση ισχύος σε όλες τις συνθήκες

Ελαφρύς και συμπαγής, ομαλότητα και κανονικότητα, δύναμη και άνεση. Αυτοί είναι οι πυλώνες που καθορίζουν την καινοτόμο δύναμη του νέου V4 Granturismo. Μια υποδειγματική προσέγγιση που έχει σχεδιαστεί για να ανυψώσει τον σπορ χαρακτήρα της Ducati σε νέους ορίζοντες χρηστικότητας και σταθερότητας.

1707-Inside-look-01-Video-full-1330x748
Θεώρημα #1

Οι 4 είναι ελαφρύτεροι από τους 2.  Ο V4 κινητήρας που είναι 1,2 Kg ελαφρύτερος και πιο συμπαγής σε σύγκριση με τον κινητήρα προηγούμενης γενιάς V2 Multistrada. Ένα επίτευγμα που εγγυάται αποτελεσματικές και αξιόπιστες επιδόσεις.

Θεώρημα #2

Η ισχύς είναι ομαλή. Έως 170 ίπποι για να επιτύχετε συνεχείς και ομαλές επιδόσεις όταν τις απαιτείτε. Ομαλός κινητήρας στις χαμηλές στροφές, μεγάλη ροπή στις μεσαίες στροφές και σπορ πνεύμα στις υψηλές στροφές.

Θεώρημα #3

Σχεδιασμένος για να ταξιδεύει μακριά. Το διάστημα ρύθμισης του διάκενου βαλβίδας 60.000 km είναι ένα απόλυτο ορόσημο που ανεβάζει το επίπεδο αξιοπιστίας και μειώνει το κόστος συντήρησης.

Θεώρημα #4

Το μέλλον ακούγεται οικείο. Η ακολουθία έναυσης διπλού παλμού και ο αντίθετα περιστρεφόμενος στροφαλοφόρος άξονας που προέρχεται από το MotoGP κάνουν τον νέο κινητήρα V4 Granturismo πιο Ducati από ποτέ.