Η Multistrada πάντα κατεύθυνε την τεχνολογική καινοτομία προς τις επιδόσεις και την ασφάλεια. Για να εξασφαλίσει απαράμιλλο έλεγχο και οδηγική απόλαυση, η νέα Multistrada V4 MY2025 προσθέτει επιπλέον εργαλεία και λειτουργικότητα σε ένα ήδη υπερσύγχρονο τεχνολογικό πακέτο με εμπρός και πίσω ραντάρ.
Η Multistrada V4 ήταν η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο που ενσωμάτωσε τόσο το μπροστινό όσο και το πίσω ραντάρ, ενεργοποιώντας προηγμένα συστήματα υποβοήθησης αναβάτη όπως το Adaptive Cruise Control, το Forward Collision Warning και το Blind Spot Detection. Το Adaptive Cruise Control διατηρεί αυτόματα μια απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα, ενώ το Forward Collision Warning προειδοποιεί τον αναβάτη σε περίπτωση ξαφνικής προσέγγισης. Το Blind Spot Detection βοηθά στην αναγνώριση των οχημάτων που έρχονται από πίσω, βελτιώνοντας περαιτέρω την ασφάλεια.
Η Multistrada V4 προσφέρεται με ένα ταμπλό 6,5" TFT σχεδιασμένο να προσφέρει εξαιρετική αναγνωσιμότητα σε όλες τις συνθήκες χάρη στην τεχνολογία οπτικής σύνδεσης optical bonding. Τα γραφικά είναι πλήρη και παρέχουν στον αναβάτη όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Το σύστημα διαθέτει ενσωματωμένη πλοήγηση με την εφαρμογή Sygic GPS app, που υλοποιείται χάρη στη λειτουργία mirroring ενός τηλεφώνου, η οποία επιτρέπει επίσης στον αναβάτη να διαχειρίζεται τις κλήσεις, να βλέπει τη λίστα επαφών του ή να ακούει μουσική μέσω του Συστήματος Πολυμέσων Ducati Multimedia System (DMS).
Το σύστημα διατηρεί τις λειτουργίες πλοήγησης στον χάρτη μέσω της εφαρμογής Ducati Connect app, η οποία υποστηρίζει επίσης τη χρήση τηλεφώνου για τη διαχείριση κλήσεων και την ακρόαση μουσικής, όλα μέσω ενός κράνους εξοπλισμένου με ενδοεπικοινωνία.
Η διαχείριση γίνεται μέσω ενός joystick που βρίσκεται στο αριστερό μπλοκ, για γρήγορη και απλή πλοήγηση στο μενού. Υπάρχουν ειδικά κουμπιά με τα οποία μπορείτε να αλλάξετε το επιλεγμένο Riding Mode και να ρυθμίσετε την ανάρτηση, ενώ ο έλεγχος του Adaptive Cruise Control γίνεται με χρήση του κλασικού κουμπιού και των πλήκτρων + και -, τα οποία χρησιμεύουν να αυξήσει ή να μειώσει την απόσταση που θέλει να διατηρήσει ένας αναβάτης από το προπορευόμενο όχημα ενώ ταξιδεύει.
Πολλά από τα ηλεκτρονικά συστήματα που είναι πλέον στάνταρ στις μοτοσικλέτες στις διάφορες κατηγορίες πρωτοπορίασαν η Ducati, η οποία με τα χρόνια έχει κερδίσει μια θέση ανάμεσα στις πιο προηγμένες εταιρείες του κλάδου. Η ασφάλεια, η άνεση και οι επιδόσεις βελτιώθηκαν χρόνο με το χρόνο χάρη στη συνεχή βελτίωση και αναζήτηση καινοτομίας. Κάντε κλικ στα εικονίδια και ανακαλύψτε τα χαρακτηριστικά* του Multistrada V4.
Για να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητες της Multistrada V4 σε οποιεσδήποτε συνθήκες, η Ducati έχει αναπτύξει πέντε Riding Modes, τα οποία, στη Multistrada V4 MY2025, περιλαμβάνουν ένα εξελιγμένο πρόγραμμα Enduro και ένα ολοκαίνουργιο πρόγραμμα Wet, σχεδιασμένα για βρεγμένες επιφάνειες ή επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης. Κάθε πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μια άψογη, διαισθητική εμπειρία οδήγησης, προσαρμοσμένη για να ταιριάζει σε όλα τα εδάφη και τις συνθήκες.
Το καλύτερο για επιδόσεις στον δρόμο. Σε αυτή το πρόγραμμα, η νέα Multistrada V4 MY2025 αποδίδει τους 170 ίππους με άμεση, δυναμική απόκριση, που διαχειρίζεται με σπορ ρύθμιση ανάρτησης. Η παρέμβαση του Ducati Traction Control και του Ducati Wheelie Control μειώνονται στο ελάχιστο και το ABS, ρυθμισμένο στο επίπεδο 2, επιτρέπει την ελεγχόμενη ανύψωση του πίσω τροχού προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η απόδοση πέδησης, διατηρώντας παράλληλα τη λειτουργία Cornering. Η ιδανική επιλογή για έμπειρους αναβάτες που θέλουν να εκμεταλλευτούν πλήρως τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας.
Στο πρόγραμμα Touring Riding Mode, η Ducati Multistrada V4 απελευθερώνει τους 170 ίππους της, αλλά η απόδοση είναι πιο ομαλή και προοδευτική. Τα υψηλότερα επίπεδα παρέμβασης DTC και DWC συνεισφέρουν σε καλύτερο έλεγχο του οχήματος. Το ABS έχει ρυθμιστεί στο επίπεδο 3, το ασφαλέστερο και πιο σχολαστικό χάρη στην ανίχνευση ανύψωσης πίσω τροχού, τη λειτουργία ABS σε στροφές και το βελτιστοποιημένο συνδυαστικό σενάριο πέδησης εμπρός/πίσω. Η ρύθμιση της ανάρτησης έχει σχεδιαστεί για μεγάλα ταξίδια, εξασφαλίζοντας μέγιστη άνεση αναβάτη και επιβάτη.
Στο πρόγραμμα Urban Riding, η ισχύς μειώνεται στους 115 ίππους κατά μέγιστο, με μια ιδιαίτερα ήπια και προοδευτική απόκριση (Low Engine Mode), ενώ η ρύθμιση της ανάρτησης προσαρμόζεται σε αστικά εμπόδια όπως σαμαράκια για μείωση ταχύτητας, λακκούβες και καλύμματα φρεατίων, διαχειριζόμενη αποτελεσματικά τις συνεχείς αλλαγές στην επιφάνεια του δρόμου. Τα DTC και DWC έχουν ρυθμιστεί σε υψηλά επίπεδα, ενώ το ABS στο επίπεδο 3.
Το πρόγραμμα Enduro Riding Mode επιτρέπει στη νέα Multistrada V4 MY2025 να αξιοποιήσει στο έπακρο τις δυνατότητές της εκτός δρόμου. Αυτό το Riding Mode περιορίζει την ισχύ του κινητήρα στους 114 hp με αποκλειστική λειτουργία κινητήρα (Offroad), για πιο δυναμική και άμεση απόκριση σε σχέση με την Urban Mode, παρά την ίδια ισχύ. Αυτό το πρόγραμμα ρυθμίζει επίσης το DSS Evolution για αποκλειστική χρήση εκτός δρόμου, υποδεικνύοντας την επιλεγμένη λειτουργία φόρτωσης μέσω ενός συγκεκριμένου εικονιδίου, το οποίο απεικονίζει ένα εκτός δρόμου κράνος. Η παρέμβαση των DTC και DWC είναι χαμηλή, ενώ το ABS έχει ρυθμιστεί στο επίπεδο 1, κατάλληλο για χρήση εκτός δρόμου σε εδάφη χαμηλής πρόσφυσης. Σε αυτήν την περίπτωση, η ανίχνευση ανύψωσης πίσω τροχού, η λειτουργία ABS σε στροφές και η παρέμβαση πίσω τροχού είναι όλα απενεργοποιημένα.
Το νέο Riding Mode Wet έχει σχεδιαστεί για οδήγηση σε επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση, ειδικά στο βρεγμένο. Αυτό το πρόγραμμα περιορίζει τη μέγιστη ισχύ στους 115 ίππους με ιδιαίτερα ομαλή απόκριση στο γκάζι (Power Mode: Low). Το προεπιλεγμένο επίπεδο ηλεκτρονικών χειριστηρίων έχει ρυθμιστεί για να παρέχει μέγιστη σταθερότητα και καλύτερο κράτημα.
Είτε πρόκειται για μεγάλα ταξίδια για έναν ή δύο, διαδρομές εκτός δρόμου ή σπορ ιππασία ή ακόμα και καθημερινή μετακίνηση στην πόλη, τα ηλεκτρονικά της νέας Multistrada V4 MY2025 εξασφαλίζουν την ιδανική μοτοσυκλέτα που ταιριάζει σε οποιεσδήποτε συνθήκες ή χρήση.
Το Automatic Lowering Device χαμηλώνει αυτόματα και γρήγορα το όχημα όταν η ταχύτητα πέσει κάτω από τα 10 km/h, πριν επιστρέψει στη ρύθμιση οδήγησης σε ταχύτητες άνω των 50 km/h, για μεγαλύτερη ασφάλεια κάθε φορά που ο αναβάτης χρειάζεται να βάλει τα πόδια του κάτω. Το σύστημα επιτρέπει χαμήλωμα έως και 30 mm, ανάλογα με το φορτίο.
Αυτό το χαρακτηριστικό δρα στα υδραυλικά της ανάρτησης ανοίγοντας πλήρως τις ημι- ενεργητικές βαλβίδες της μονάδας για περίπου τρία λεπτά όταν η ανάφλεξη είναι ανοιχτή. Αυτό μαλακώνει την ανάρτηση, διευκολύνοντας την ανύψωση της μοτοσυκλέτας από το σταντ.
Το αποκλειστικό σύστημα ημι-ενεργητικής ανάρτησης Ducati Skyhook και οι πολυάριθμοι συνδυασμοί διαμόρφωσης επιτρέπουν την προσαρμογή της εμπειρίας οδήγησης με βάση μια συγκεκριμένη διαδρομή και στυλ οδήγησης. Το πλεονέκτημα της ηλεκτρονικής ανάρτησης έγκειται στη δυνατότητα αλλαγής της συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα και αναγνώρισης της ιδανικής διαμόρφωσης για κάθε τύπο χρήσης. Σε αυτό προστίθεται το νέο σύστημα Bump Detection, το οποίο εντοπίζει αυτόματα κάθε ανώμαλο έδαφος και μεταδίδει αυτές τις πληροφορίες στο πίσω μέρος για να προσαρμόσει άμεσα τη συμπεριφορά της ανάρτησης.
Το Electronic Combined Braking System (eCBS) στη Multistrada V4 S βελτιώνει σημαντικά τη σταθερότητα και την ασφάλεια. Χάρη στη διπλή λογική λειτουργίας εμπρός-προς-πίσω και πίσω-προς-εμπρός, το σύστημα βελτιστοποιεί τη συνδυασμένη πέδηση. Η λογική εμπρός- προς-πίσω ενεργοποιεί το πίσω φρένο όταν είναι ενεργοποιημένο το μπροστινό φρένο, βελτιώνοντας τη σταθερότητα και την απόδοση κατά τη γρήγορη επιβράδυνση. Η λογική πίσω- προς-εμπρός υποστηρίζει το φρενάρισμα και βελτιώνει τη σταθερότητα στις στροφές, χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας και επιτρέποντας μια πιο σφιχτή γραμμή. Αυτό κάνει την οδήγηση πιο ξεκούραστη και τη διαχείριση πέδησης πιο αποτελεσματική.