current page
Χαρακτηριστικα
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
xaraktiristika-1600
Απόλυτος έλεγχος, καθαρή απόλαυση.

Η νέα Hypermotard είναι πιο ελαφριά από ποτέ, με 13 κιλά λιγότερα σε σχέση με τη Hypermotard 950, χάρη στον εκτενή επανασχεδιασμό του πλαισίου και της εργονομίας. Πιστή στο fun-bike πνεύμα της Ducati, είναι πλέον πιο ουδέτερη, εύκολη και διαισθητική στην οδήγηση, με θέση που μειώνει την κόπωση και ενισχύει στο μέγιστο την οδηγική απόλαυση.

Ακόμη πιο ελαφριά

Το compact πλαίσιο της Hypermotard V2 διαθέτει βάρος χωρίς καύσιμο μόλις 180 kg, δηλαδή 13 κιλά λιγότερα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Με ακόμη ελαφρύτερα εξαρτήματα, η Hypermotard V2 SP ζυγίζει 177 kg, φτάνοντας τα 14 κιλά λιγότερα από την προκάτοχό της.

Μονοκόκ αλουμινένιο πλαίσιο

Η Hypermotard V2 είναι ελαφριά και compact, χάρη στο αλουμινένιο μονοκόκ πλαίσιο της, που σχεδιάστηκε ειδικά για αυτό το μοντέλο και αντικαθιστά την ατσάλινη δομή της προηγούμενης γενιάς. Το μονοκόκ πλαίσιο — μοναδικό στην κατηγορία — αξιοποιεί τον κινητήρα V2 ως δομικό στοιχείο και ταυτόχρονα λειτουργεί ως airbox. Έτσι, ένα μόνο εξάρτημα εκπληρώνει δύο ρόλους, εξασφαλίζοντας τη μέγιστη δυνατή ελαφρότητα και compact αρχιτεκτονική.

Υποπλαίσιο

Το υποπλαίσιο διατηρεί τον τεχνικό και σπορ χαρακτήρα της Hypermotard, κρατώντας τη κλασική ατσάλινη χωροδικτυωτή δομή της πρώτης γενιάς. Ο χαρακτήρας κάθε έκδοσης τονίζεται από τη χρωματική διαφοροποίηση: κόκκινο για τη Hypermotard V2 και Racing Red για την έκδοση SP.

Διπλής όψης ψαλίδι

Το διπλής όψης ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από χυτό αλουμίνιο, προσφέροντας ιδανικό συνδυασμό χαμηλού βάρους και υψηλής αντοχής. Ο σημαντικά ελαφρύτερος εξωτερικός σχεδιασμός του παραπέμπει στο Hollow Symmetrical Swingarm της Panigale V4, ενισχύοντας τη σύνδεση με τον κόσμο των αγώνων και προσφέροντας αντίστοιχα οφέλη στην οδήγηση: κράτημα, σταθερότητα στην έξοδο των στροφών, ακρίβεια στο κλείσιμο της γραμμής και απόλυτο έλεγχο. Σε σύγκριση με άλλα sport μοντέλα της σειράς V2, το ψαλίδι χρησιμοποιεί ειδικό σύστημα στήριξης στον κινητήρα, σχεδιασμένο αποκλειστικά για τη Hypermotard.

Αναρτήσεις Kayaba και Öhlins

Η Hypermotard V2 εξοπλίζεται με πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι Kayaba με καλάμια 46 mm και πίσω αμορτισέρ Kayaba με ρυθμίσεις προφόρτισης και επαναφοράς, εξασφαλίζοντας ακρίβεια και άνεση σε κάθε συνθήκη. Η έκδοση SP ανεβάζει ακόμη περισσότερο τον πήχη, χάρη στις πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Öhlins, σχεδιασμένες για όσους αναζητούν κορυφαία απόδοση και πιο σπορ απόκριση. Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν αμορτισέρ τιμονιού Sachs, που προσφέρει σταθερότητα και ασφάλεια ακόμη και στις απότομες επιταχύνσεις.

Σύστημα φρένων Brembo

Και οι δύο εκδόσεις της Hypermotard V2 διαθέτουν σύστημα φρένων Brembo, προσφέροντας κορυφαία απόδοση για την κατηγορία. Η Hypermotard V2 χρησιμοποιεί διπλούς δίσκους 320 mm με δαγκάνες Brembo M4.32, ενώ η έκδοση SP εξοπλίζεται με τις ακόμη πιο αποδοτικές δαγκάνες Brembo M50, σε συνδυασμό με ειδική τρόμπα φρένου, για ακόμη πιο άμεση και προοδευτική αίσθηση. Στο πίσω μέρος, και οι δύο εκδόσεις φέρουν δίσκο 245 mm, εξασφαλίζοντας ισχυρό φρενάρισμα και ολοκληρωμένο έλεγχο, σε κάθε οδηγική συνθήκη.

Τροχοί και ελαστικά

Η Hypermotard V2 εξοπλίζεται με ζάντες ελαφρού κράματος έξι ακτίνων σε σχήμα Υ, διαστάσεων 3.50 x 17" μπροστά και 5.50 x 17" πίσω, συνδυασμένες με ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV διαστάσεων 120/70 (μπροστά) και 190/55 (πίσω). Η Hypermotard V2 SP διαθέτει σφυρήλατες ζάντες πέντε ακτίνων με εφαπτομενικό σχεδιασμό, εμπνευσμένο από τη Desmosedici GP, οι οποίες είναι 1,5 κιλό ελαφρύτερες. Οι σφυρήλατες ζάντες συνδυάζονται με τα πιο σπορ Pirelli Diablo Rosso IV Corsa, που προσφέρουν καλύτερο κράτημα στο στεγνό, ανώτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και σταθερή απόδοση σε έντονο ρυθμό οδήγησης. Για χρήση πίστας, η μοτοσυκλέτα μπορεί να εξοπλιστεί με slick ελαστικά Pirelli Diablo Superbike, με πίσω διάσταση 180/60 ή εναλλακτικά με σπορ διάσταση 190/60.

Επανασχεδιασμένη θέση οδήγησης

Η θέση οδήγησης έχει επανασχεδιαστεί πλήρως, προσφέροντας απόλυτο έλεγχο σε κάθε συνθήκη. Η διάταξη — ακόμη πιο κοντά στη φιλοσοφία των supermotard — ενισχύει τόσο την ασφάλεια όσο και την απόλαυση, είτε στην πόλη είτε στον ανοιχτό δρόμο. Η νέα στάση οδήγησης αυξάνει το φορτίο στο μπροστινό μέρος, βελτιώνοντας τη σταθερότητα και διευκολύνοντας τη διατήρηση της γραμμής, ακόμη και σε πιο απαιτητικές στροφές, με λιγότερη προσπάθεια από τον αναβάτη.

Σέλα

Για πρώτη φορά, η Hypermotard V2 και η SP μοιράζονται το ίδιο ύψος σέλας στα 880 mm, μια επιλογή που βελτιώνει τόσο την εργονομία όσο και τον έλεγχο. Με το άνοιγμα της σέλας να είναι 15 mm χαμηλότερο από το προηγούμενο μοντέλο (και 35 mm χαμηλότερο στην περίπτωση της SP), τα πόδια φτάνουν στο έδαφος πιο εύκολα, προσφέροντας μεγαλύτερη ασφάλεια στους ελιγμούς. Για να καλυφθούν οι ανάγκες αναβατών κάθε ύψους, διατίθενται ως αξεσουάρ μια χαμηλότερη σέλα και κιτ χαμηλωμένων αναρτήσεων, επιτρέποντας πλήρη προσαρμογή της θέσης οδήγησης για μέγιστη άνεση και απόλαυση.

Ηλεκτρονικά Μαθε Περισσοτερα
Σχεδιασμός Μαθε Περισσοτερα
Κινητήρας Μαθε Περισσοτερα