current page
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ilektronika-1600
Ελεγχόμενη διασκέδαση

Η νέα Hypermotard V2 διαθέτει ένα προηγμένο ηλεκτρονικό πακέτο, σχεδιασμένο για μέγιστη απόλαυση και ασφάλεια σε κάθε συνθήκη. Χάρη στην πλατφόρμα αδρανειακών μετρήσεων έξι αξόνων, η μοτοσυκλέτα προσφέρει:

  • ABS ρυθμιζόμενο σε τέσσερα επίπεδα
  • Ducati Traction Control
  • Wheelie Control
  • Quick Shift 2.0
  • Engine Brake Control (EBC)

Όλες οι λειτουργίες μπορούν να προσαρμοστούν μέσω των τεσσάρων Riding Modes, ώστε η απόδοση να ταιριάζει απόλυτα στο στιλ και τις ανάγκες του αναβάτη.

Riding Modes και Power Modes για πλήρη προσαρμογή του χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας

Τα Riding Modes προσφέρουν τέσσερα προρυθμισμένα προφίλ οδήγησης — Race, Sport, Road και Wet — ώστε η συμπεριφορά της Hypermotard V2 να προσαρμόζεται ιδανικά στον αναβάτη, στη διαδρομή και στις συνθήκες. Κάθε mode μεταβάλλει άμεσα την απόκριση του κινητήρα και την παρέμβαση των ηλεκτρονικών, εξασφαλίζοντας πάντα τη σωστή ισορροπία μεταξύ απόδοσης και ασφάλειας.

Race

Σχεδιασμένο για πίστα:
120 hp με άμεση απόκριση Ride-by-Wire
Ελάχιστη ηλεκτρονική παρέμβαση
ABS επίπεδο 2 με λειτουργία slide by brake για ελεγχόμενα γλιστρήματα στην είσοδο της στροφής

Sport

Διατηρεί και αυτό τα 120 hp, αλλά με πιο ομαλή απόκριση.
Ιδανικό για γρήγορη οδήγηση σε στεγνό, με ενεργό Cornering ABS και έλεγχο ανύψωσης πίσω τροχού.

Road

Η επιλογή για επιφάνειες με μειωμένη πρόσφυση.
Προσφέρει προοδευτική απόδοση και πιο προστατευτικές ηλεκτρονικές παρεμβάσεις για σταθερότητα και ασφάλεια.

Wet

Για ολισθηρές επιφάνειες.
Περιορισμένη ισχύς στους 95 hp
Ήπια απόκριση
Έντονη ηλεκτρονική παρέμβαση για μέγιστη ασφάλεια στο βρεγμένο

Νέο DQS 2.0: ακόμη ταχύτερες αλλαγές με λιγότερη πίεση στο λεβιέ ταχυτήτων

Η Hypermotard V2 χρησιμοποιεί τη δεύτερη γενιά του DQS, ενός συστήματος που έκανε το ντεμπούτο του στη νέα Panigale V4. Σε αντίθεση με ένα παραδοσιακό quickshifter, ο λεβιές ταχυτήτων δεν διαθέτει micro-switch, προσφέροντας πιο άμεση αίσθηση στις αλλαγές, μικρότερη διαδρομή του λεβιέ και πιο σταθερή, επαναλαμβανόμενη απόδοση. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη σε μια στρατηγική που αξιοποιεί την ικανότητα του αισθητήρα να αναγνωρίζει τη θέση του gear drum. Η λύση αυτή δεν βελτιώνει μόνο την ομαλότητα στην καθημερινή χρήση, αλλά γίνεται ιδιαίτερα χρήσιμο στην πίστα, όπου η ακρίβεια και η ταχύτητα στις αλλαγές κάνουν τη διαφορά.

ABS τεσσάρων επιπέδων

Η Hypermotard V2 χρησιμοποιεί σύστημα ABS προερχόμενο από την Panigale V4, το οποίο παρεμβαίνει και όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται υπό κλίση. Σε σχέση με άλλα μοντέλα της σειράς V2, διαθέτει τέσσερα επίπεδα ABS αντί για τρία, ώστε να καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες όλων των αναβατών — σε πίστα, δρόμο και σε δύσκολες συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.

ABS Level 1

Δεν αντιστοιχεί από προεπιλογή σε κάποιο Riding Mode, αλλά μπορεί να επιλεγεί.

Συνιστάται για πίστα από έμπειρους αναβάτες.

  • Παρεμβαίνει μόνο στον μπροστινό τροχό
  • Απενεργοποιεί το cornering ABS
  • Απενεργοποιεί το rear wheel lift control
    → Προσφέρει την πιο «racing» αίσθηση φρεναρίσματος.

ABS Level 2

Ιδανικό για πίστα και από ερασιτέχνες αναβάτες.

  • Ενεργό και στον μπροστινό και στον πίσω τροχό
  • Cornering ABS ενεργό
  • Χωρίς έλεγχο ανύψωσης πίσω τροχού, για πιο σπορ φρένα
  • Επιτρέπει τη λειτουργία “slide by brake”, για ελεγχόμενο γλίστρημα στην είσοδο της στροφής, με ασφάλεια και υψηλή απόδοση.

ABS Level 3

Σπορ ρύθμιση για χρήση στον δρόμο.

  • Επιτρέπει δυνατό φρενάρισμα
  • Cornering ABS ενεργό
  • Χαμηλή παρέμβαση lift control

ABS Level 4

Η επιλογή για συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.

Προσφέρει:

  • Μέγιστη σταθερότητα
  • Ασφαλές φρενάρισμα σε κάθε κατάσταση
  • Ισχυρή παρέμβαση rear wheel lift control κατά το απότομο φρενάρισμα

Προηγμένα και σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα

Η νέα Hypermotard V2 εξοπλίζεται με ηλεκτρονικό πακέτο τελευταίας γενιάς, βασισμένο σε πλατφόρμα αδρανειακών μετρήσεων έξι αξόνων. Το σύστημα αυτό καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις κινήσεις roll, pitch και yaw, επιτρέποντας ακριβή και απόλυτα ελεγχόμενη λειτουργία όλων των συστημάτων:

  • Cornering ABS με τέσσερα επίπεδα για πρώτη φορά
  • Ducati Traction Control (DTC)
  • Ducati Wheelie Control (DWC)
  • Ducati Quick Shift (DQS) 2.0
  • Engine Brake Control (EBC)

Οι παράμετροι λειτουργίας κάθε συστήματος είναι προκαθορισμένες στα τέσσερα Riding Modes, ώστε η Hypermotard V2 να προσαρμόζεται ιδανικά σε κάθε σενάριο. Από καθαρόαιμη sport οδήγηση, έως σταθερότητα και ασφάλεια σε επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση. Ο αναβάτης μπορεί να προσαρμόσει κάθε ρύθμιση ξεχωριστά ή να επαναφέρει οποιαδήποτε στιγμή τα εργοστασιακά settings της Ducati. Το ηλεκτρονικό πακέτο ολοκληρώνεται με τα συστήματα Ducati Power Launch (DPL) και Ducati Pit Limiter (DPL), τα οποία είναι στάνταρ στην Hypermotard SP και διατίθενται ως αξεσουάρ για τη Hypermotard V2.

Νέα οθόνη TFT 5”

Όλες οι πληροφορίες προβάλλονται στη νέα οθόνη TFT 5”, με ανάλυση 800 x 400 και αναλογία 16:9. Τα δεδομένα οργανώνονται σε τρία Info Modes — Road, Road Pro και Track — τα οποία αλλάζουν αυτόματα μεταξύ day και night mode και επιλέγονται μέσω του νέου joystick στο αριστερό χειριστήριο.

Κάθε mode έχει σχεδιαστεί ώστε να εμφανίζει τις πιο σημαντικές πληροφορίες ανάλογα με το εκάστοτε περιβάλλον, για μέγιστη ευκρίνεια:

  • Road & Road Pro: εμφανίζονται πληροφορίες σχετικές με την οδήγηση στον δρόμο.
  • Track: προβάλλονται μόνο τα απολύτως απαραίτητα για οδήγηση πίστας, καθώς και τα επίπεδα παρέμβασης των ηλεκτρονικών σε πραγματικό χρόνο — όπως στην Panigale V4.
Full LED φώτα και φλας

Το σύστημα φωτισμού είναι full LED και εισάγει μια νέα φωτεινή υπογραφή που κάνει τη Hypermotard άμεσα αναγνωρίσιμη. Ο μπροστινός προβολέας διαθέτει δύο DRL, ενσωματωμένα σε ένα σκούρο, γυαλιστερό σώμα που δημιουργεί μια επιθετική όψη. Το πίσω φωτιστικό σώμα, με “αιωρούμενη” αισθητική, τονίζει την ελαφρότητα του πίσω μέρους, ενώ και τα φλας είναι full LED, ολοκληρώνοντας μια ενιαία, τεχνολογικά προηγμένη σχεδιαστική ταυτότητα. Το πακέτο συμπληρώνεται από τη λειτουργία DBL EVO, η οποία ενεργοποιεί αναβόσβημα του πίσω φωτιστικού σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος, καθώς και τη λειτουργία Coming Home, που διατηρεί τα φώτα αναμμένα για λίγα δευτερόλεπτα μετά το σβήσιμο της μοτοσυκλέτας.

Ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης

Κάνε κλικ στα εικονίδια για να ανακαλύψεις όλες τις λειτουργίες της Monster.

  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    ABS Cornering
    Ένα σύστημα αντιμπλοκαρίσματος πέδησης είναι ένα σύστημα ασφαλείας που αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών ενός οχήματος κατά τη διάρκεια ισχυρού φρεναρίσματος. Ουσιαστικά το ABS ρυθμίζει την πίεση πέδησης στον τροχό, ώστε αυτός να έχει συνεχώς πρόσφυση στην επιφάνεια του εδάφους. Υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης του ABS, ανάλογα με το επιλεγμένο Riding Mode.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    ABS Cornering
    Ένα σύστημα αντιμπλοκαρίσματος πέδησης είναι ένα σύστημα ασφαλείας που αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών ενός οχήματος κατά τη διάρκεια ισχυρού φρεναρίσματος. Ουσιαστικά το ABS ρυθμίζει την πίεση πέδησης στον τροχό, ώστε αυτός να έχει συνεχώς πρόσφυση στην επιφάνεια του εδάφους. Υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης του ABS, ανάλογα με το επιλεγμένο Riding Mode.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Brake Light EVO(DBL)
    Σύστημα που αναβοσβήνει το πίσω φανάρι και 4 βέλη για να σηματοδοτήσει το δυνατό φρενάρισμα στα επόμενα οχήματα.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Brake Light EVO(DBL)
    Σύστημα που αναβοσβήνει το πίσω φανάρι και 4 βέλη για να σηματοδοτήσει το δυνατό φρενάρισμα στα επόμενα οχήματα.
  • PERFORMANCE
    Ducati Quick Shifter (DQS)
    Ηλεκτρονικό σύστημα το οποίο προέρχεται από τον χώρο των αγώνων και επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη και χωρίς κλείσιμο του γκαζιού, όταν ο αναβάτης αλλάζει σε μια «υψηλότερη» σχέση ταχύτητας.
    PERFORMANCE
    Ducati Quick Shifter (DQS)
    Ηλεκτρονικό σύστημα το οποίο προέρχεται από τον χώρο των αγώνων και επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη και χωρίς κλείσιμο του γκαζιού, όταν ο αναβάτης αλλάζει σε μια «υψηλότερη» σχέση ταχύτητας.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Φώτα ημέρας (DRL)
    Πρόκειται για τα φώτα ημέρας που χρησιμοποιούνται για τη συμμόρφωση με την υποχρέωση χρήσης προβολέων μεσαίας σκάλας στη διάρκεια της ημέρας.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Φώτα ημέρας (DRL)
    Πρόκειται για τα φώτα ημέρας που χρησιμοποιούνται για τη συμμόρφωση με την υποχρέωση χρήσης προβολέων μεσαίας σκάλας στη διάρκεια της ημέρας.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Traction Control (DTC)
    Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι ένα σύστημα που αποτρέπει (ή περιορίζει) την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Διαχειρίζεται με ήπιο τρόπο την επαναφορά του διάκενου στον κινητήρα, ρυθμίζοντας την παρεχόμενη ροπή και αποτρέποντας την κορύφωση που μπορεί να υπάρξει όταν τελειώσει η φάση επαναφοράς του διάκενου, ώστε η επιτάχυνση κατά την έξοδο από στροφές να καταστεί ακόμα πιο εύκολη και προβλέψιμη.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Traction Control (DTC)
    Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι ένα σύστημα που αποτρέπει (ή περιορίζει) την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Διαχειρίζεται με ήπιο τρόπο την επαναφορά του διάκενου στον κινητήρα, ρυθμίζοντας την παρεχόμενη ροπή και αποτρέποντας την κορύφωση που μπορεί να υπάρξει όταν τελειώσει η φάση επαναφοράς του διάκενου, ώστε η επιτάχυνση κατά την έξοδο από στροφές να καταστεί ακόμα πιο εύκολη και προβλέψιμη.
  • PERFORMANCE
    Σύστημα Ride-by-Wire
    Γνωστό και ως ηλεκτρονικό γκάζι, πρόκειται για ένα σύστημα που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά το άνοιγμα και το κλείσιμο της πεταλούδας ή των πεταλούδων γκαζιού.
    PERFORMANCE
    Σύστημα Ride-by-Wire
    Γνωστό και ως ηλεκτρονικό γκάζι, πρόκειται για ένα σύστημα που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά το άνοιγμα και το κλείσιμο της πεταλούδας ή των πεταλούδων γκαζιού.
  • PERFORMANCE
    Ducati Power Launch (DPL)
    Σύστημα που εξασφαλίζει εκρηκτικές εκκινήσεις, επιτρέποντας στον αναβάτη να επικεντρωθεί αποκλειστικά στον έλεγχο της απελευθέρωσης του συμπλέκτη.
    PERFORMANCE
    Ducati Power Launch (DPL)
    Σύστημα που εξασφαλίζει εκρηκτικές εκκινήσεις, επιτρέποντας στον αναβάτη να επικεντρωθεί αποκλειστικά στον έλεγχο της απελευθέρωσης του συμπλέκτη.
  • ΑΝΕΣΗ
    Cruise Control
    ΑΝΕΣΗ
    Cruise Control
  • PERFORMANCE
    Ducati Wheelie Control (DWC)
    Σύστημα το οποίο ελέγχει το ανασήκωμα του πίσω τροχού και σας δίνει τη δυνατότητα να επιτυγχάνετε την καλύτερη δυνατή επιτάχυνση με ευκολία και ασφάλεια.
    PERFORMANCE
    Ducati Wheelie Control (DWC)
    Σύστημα το οποίο ελέγχει το ανασήκωμα του πίσω τροχού και σας δίνει τη δυνατότητα να επιτυγχάνετε την καλύτερη δυνατή επιτάχυνση με ευκολία και ασφάλεια.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Engine Brake Control (EBC)
    Το σύστημα EBC υποστηρίζει τον αναβάτη στη βελτιστοποίηση της ευστάθειας της μοτοσυκλέτας υπό ακραίες συνθήκες εισόδου σε στροφή, εξισορροπώντας τις δυνάμεις που ασκούνται στο πίσω ελαστικό σε συνθήκες έντονου φρεναρίσματος του κινητήρα.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Engine Brake Control (EBC)
    Το σύστημα EBC υποστηρίζει τον αναβάτη στη βελτιστοποίηση της ευστάθειας της μοτοσυκλέτας υπό ακραίες συνθήκες εισόδου σε στροφή, εξισορροπώντας τις δυνάμεις που ασκούνται στο πίσω ελαστικό σε συνθήκες έντονου φρεναρίσματος του κινητήρα.
Σχεδιασμός Μαθε Περισσοτερα
Κινητήρας Μαθε Περισσοτερα
Χαρακτηριστικά Μαθε Περισσοτερα