Η νέα Hypermotard V2 διαθέτει ένα προηγμένο ηλεκτρονικό πακέτο, σχεδιασμένο για μέγιστη απόλαυση και ασφάλεια σε κάθε συνθήκη. Χάρη στην πλατφόρμα αδρανειακών μετρήσεων έξι αξόνων, η μοτοσυκλέτα προσφέρει:
Όλες οι λειτουργίες μπορούν να προσαρμοστούν μέσω των τεσσάρων Riding Modes, ώστε η απόδοση να ταιριάζει απόλυτα στο στιλ και τις ανάγκες του αναβάτη.
Τα Riding Modes προσφέρουν τέσσερα προρυθμισμένα προφίλ οδήγησης — Race, Sport, Road και Wet — ώστε η συμπεριφορά της Hypermotard V2 να προσαρμόζεται ιδανικά στον αναβάτη, στη διαδρομή και στις συνθήκες. Κάθε mode μεταβάλλει άμεσα την απόκριση του κινητήρα και την παρέμβαση των ηλεκτρονικών, εξασφαλίζοντας πάντα τη σωστή ισορροπία μεταξύ απόδοσης και ασφάλειας.
Race
Σχεδιασμένο για πίστα:
120 hp με άμεση απόκριση Ride-by-Wire
Ελάχιστη ηλεκτρονική παρέμβαση
ABS επίπεδο 2 με λειτουργία slide by brake για ελεγχόμενα γλιστρήματα στην είσοδο της στροφής
Sport
Διατηρεί και αυτό τα 120 hp, αλλά με πιο ομαλή απόκριση.
Ιδανικό για γρήγορη οδήγηση σε στεγνό, με ενεργό Cornering ABS και έλεγχο ανύψωσης πίσω τροχού.
Road
Η επιλογή για επιφάνειες με μειωμένη πρόσφυση.
Προσφέρει προοδευτική απόδοση και πιο προστατευτικές ηλεκτρονικές παρεμβάσεις για σταθερότητα και ασφάλεια.
Wet
Για ολισθηρές επιφάνειες.
Περιορισμένη ισχύς στους 95 hp
Ήπια απόκριση
Έντονη ηλεκτρονική παρέμβαση για μέγιστη ασφάλεια στο βρεγμένο
Η Hypermotard V2 χρησιμοποιεί τη δεύτερη γενιά του DQS, ενός συστήματος που έκανε το ντεμπούτο του στη νέα Panigale V4. Σε αντίθεση με ένα παραδοσιακό quickshifter, ο λεβιές ταχυτήτων δεν διαθέτει micro-switch, προσφέροντας πιο άμεση αίσθηση στις αλλαγές, μικρότερη διαδρομή του λεβιέ και πιο σταθερή, επαναλαμβανόμενη απόδοση. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη σε μια στρατηγική που αξιοποιεί την ικανότητα του αισθητήρα να αναγνωρίζει τη θέση του gear drum. Η λύση αυτή δεν βελτιώνει μόνο την ομαλότητα στην καθημερινή χρήση, αλλά γίνεται ιδιαίτερα χρήσιμο στην πίστα, όπου η ακρίβεια και η ταχύτητα στις αλλαγές κάνουν τη διαφορά.
Η Hypermotard V2 χρησιμοποιεί σύστημα ABS προερχόμενο από την Panigale V4, το οποίο παρεμβαίνει και όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται υπό κλίση. Σε σχέση με άλλα μοντέλα της σειράς V2, διαθέτει τέσσερα επίπεδα ABS αντί για τρία, ώστε να καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες όλων των αναβατών — σε πίστα, δρόμο και σε δύσκολες συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.
ABS Level 1
Δεν αντιστοιχεί από προεπιλογή σε κάποιο Riding Mode, αλλά μπορεί να επιλεγεί.
Συνιστάται για πίστα από έμπειρους αναβάτες.
ABS Level 2
Ιδανικό για πίστα και από ερασιτέχνες αναβάτες.
ABS Level 3
Σπορ ρύθμιση για χρήση στον δρόμο.
ABS Level 4
Η επιλογή για συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.
Προσφέρει:
Η νέα Hypermotard V2 εξοπλίζεται με ηλεκτρονικό πακέτο τελευταίας γενιάς, βασισμένο σε πλατφόρμα αδρανειακών μετρήσεων έξι αξόνων. Το σύστημα αυτό καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις κινήσεις roll, pitch και yaw, επιτρέποντας ακριβή και απόλυτα ελεγχόμενη λειτουργία όλων των συστημάτων:
Οι παράμετροι λειτουργίας κάθε συστήματος είναι προκαθορισμένες στα τέσσερα Riding Modes, ώστε η Hypermotard V2 να προσαρμόζεται ιδανικά σε κάθε σενάριο. Από καθαρόαιμη sport οδήγηση, έως σταθερότητα και ασφάλεια σε επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση. Ο αναβάτης μπορεί να προσαρμόσει κάθε ρύθμιση ξεχωριστά ή να επαναφέρει οποιαδήποτε στιγμή τα εργοστασιακά settings της Ducati. Το ηλεκτρονικό πακέτο ολοκληρώνεται με τα συστήματα Ducati Power Launch (DPL) και Ducati Pit Limiter (DPL), τα οποία είναι στάνταρ στην Hypermotard SP και διατίθενται ως αξεσουάρ για τη Hypermotard V2.
Όλες οι πληροφορίες προβάλλονται στη νέα οθόνη TFT 5”, με ανάλυση 800 x 400 και αναλογία 16:9. Τα δεδομένα οργανώνονται σε τρία Info Modes — Road, Road Pro και Track — τα οποία αλλάζουν αυτόματα μεταξύ day και night mode και επιλέγονται μέσω του νέου joystick στο αριστερό χειριστήριο.
Κάθε mode έχει σχεδιαστεί ώστε να εμφανίζει τις πιο σημαντικές πληροφορίες ανάλογα με το εκάστοτε περιβάλλον, για μέγιστη ευκρίνεια:
Το σύστημα φωτισμού είναι full LED και εισάγει μια νέα φωτεινή υπογραφή που κάνει τη Hypermotard άμεσα αναγνωρίσιμη. Ο μπροστινός προβολέας διαθέτει δύο DRL, ενσωματωμένα σε ένα σκούρο, γυαλιστερό σώμα που δημιουργεί μια επιθετική όψη. Το πίσω φωτιστικό σώμα, με “αιωρούμενη” αισθητική, τονίζει την ελαφρότητα του πίσω μέρους, ενώ και τα φλας είναι full LED, ολοκληρώνοντας μια ενιαία, τεχνολογικά προηγμένη σχεδιαστική ταυτότητα. Το πακέτο συμπληρώνεται από τη λειτουργία DBL EVO, η οποία ενεργοποιεί αναβόσβημα του πίσω φωτιστικού σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος, καθώς και τη λειτουργία Coming Home, που διατηρεί τα φώτα αναμμένα για λίγα δευτερόλεπτα μετά το σβήσιμο της μοτοσυκλέτας.
Κάνε κλικ στα εικονίδια για να ανακαλύψεις όλες τις λειτουργίες της Monster.









