current page
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
chassis-1600-1000

Πλαίσιο Superbike

Πλαίσιο Superbike. Καθημερινή απόλαυση.

Από χαλαρές βόλτες στη γειτονιά μέχρι time attack στην πίστα, η νέα Streetfighter V4 κληρονομεί ολόκληρο το πλαίσιο της Panigale V4, προσφέροντας έναν μοναδικό συνδυασμό επιδόσεων και ευκολίας στην οδήγηση, που αναδεικνύει τον καλύτερο εαυτό κάθε αναβάτη, σε οποιοδήποτε οδόστρωμα.

Ψαλίδι εμπνευσμένο από το MotoGP

Κομψό και αποδοτικό, το Hollow Symmetrical ψαλίδι είναι το ίδιο που αναπτύχθηκε από τη Ducati Corse για την Panigale V4. Στόχος του είναι η πλήρης αξιοποίηση των εξελιγμένων αγωνιστικών ελαστικών σε επιδόσεις, στροφές και επιτάχυνση.

Αίσθηση συμπαγούς ελέγχου

Ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες, η νέα Streetfighter V4 αποπνέει την αίσθηση μιας μικρής, ευέλικτης μοτοσυκλέτας. Στην πίστα, η σταθερότητα στην έξοδο στροφών και η υψηλή μηχανική πρόσφυση επιτρέπουν στον αναβάτη να ξεδιπλώσει όλη τη δύναμη του κινητήρα με εμπιστοσύνη και ακρίβεια.

Αίσθηση compact κατασκευής και απόλυτης σύνδεσης

Κάθε δοκιμαστής της Ducati που συμμετείχε στην εξέλιξη της Panigale V4 έχει επαινέσει την αίσθηση συμπαγούς κατασκευής, αλλά και τη μοναδική σύνδεση μεταξύ του εμπρός και του πίσω μέρους της μοτοσυκλέτας.

Επανακαθορισμένη ακαμψία

Η νέα διάταξη στο πίσω μέρος προσφέρει μείωση βάρους κατά 2,7 kg, γεγονός που ενισχύει περαιτέρω την απόκριση και την ευαισθησία της ανάρτησης.

100% αδρεναλίνη. Καμία υποχώρηση.

Χάρη σε νέες ρυθμίσεις των αναρτήσεων, η νέα Streetfighter V4 S μειώνει τον συμβιβασμό μεταξύ ρυθμίσεων για δρόμο και πίστα, προσφέροντας μεγαλύτερη ακρίβεια σε κάθε φάση οδήγησης.

Σχεδιασμένη για πίστα, ιδανική για καθημερινότητα

Η θέση οδήγησης έχει εξελιχθεί με σκοπό τη μέγιστη απόδοση στις κρίσιμες φάσεις οδήγησης, χωρίς να χάνει την άνεση στον δρόμο. Η νέα διάταξη σέλας και ρεζερβουάρ προσφέρει μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων και φυσική αεροδυναμική στάση, ενώ τα πλαϊνά καλύμματα και το σχήμα της σέλας παρέχουν εξαιρετική στήριξη στο φρενάρισμα και στις στροφές.

Το τιμόνι έχει φέρει την καμπύλη του 10 mm πιο κοντά στον αναβάτη, ενώ τα μαρσπιέ έχουν μετακινηθεί 10 mm πιο μέσα για μεγαλύτερη άνεση, χωρίς συμβιβασμό στην απόσταση από το έδαφος.