current page
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
electronics-1600-1000
Πρωτοποριακα ηλεκτρονικα

Ατελείωτη συγκίνηση

Πρωτοποριακά ηλεκτρονικά. Ατελείωτη συγκίνηση.

Η νέα Streetfighter V4 ανεβάζει την οδηγική εμπειρία στο απόλυτο επίπεδο χάρη στα εξελιγμένα ηλεκτρονικά της. Έξυπνα, προηγμένα και απόλυτα ελεγχόμενα, ενισχύουν τις επιδόσεις κάθε αναβάτη — είτε είναι ερασιτέχνης είτε επαγγελματίας.

Νέα οθόνη 6,9” TFT

Η Streetfighter V4 παρουσιάζει έναν ολοκαίνουργιο πίνακα οργάνων με οθόνη 6,9”, αναλογία 8:3 και ανάλυση 1280 x 480, θέτοντας νέα πρότυπα. Με τεχνολογία Optical Bonding και γραφικά σε μαύρο φόντο, προσφέρει εξαιρετική ορατότητα και μοντέρνα αισθητική ακόμα και στο έντονο φως της ημέρας.

Ο έλεγχος γίνεται μέσω HMI με διπλούς διακόπτες στο αριστερό χειριστήριο. Διατίθενται δύο επιλογές απεικόνισης:

  • Road Mode: κλασικής μορφής ψηφιακό στροφόμετρο στο κέντρο, ιδανικό για τον δρόμο
  • Track Mode: γραμμικό στροφόμετρο σε όλο το πάνω μέρος της οθόνης, με δεδομένα για το γύρο, τις ρυθμίσεις και τις επιδόσεις
Ducati Vehicle Observer (DVO)

Ανάπτυξη από την Ducati Corse, το DVO βασίζεται σε έναν αλγόριθμο που προσομοιώνει σήματα από 70 αισθητήρες και μετρά 70 φυσικές παραμέτρους. Έτσι, τα ηλεκτρονικά βελτιώνουν την πρόσφυση και την οδηγική εμπειρία του αναβάτη σε πίστα και δρόμο.

Νέας γενιάς Cornering ABS με Race eCBS

Το σύστημα Race eCBS της Bosch εφαρμόζει αυτόματα πίεση στο πίσω φρένο όταν ενεργοποιείται το εμπρός, με στόχο τη σταθερότητα και την ασφάλεια στο φρενάρισμα.

Προσφέρει:

  • Αυξημένη επιβράδυνση
  • Μικρότερο «βύθισμα» εμπρός
  • Μεγαλύτερη σταθερότητα στην είσοδο στροφών
  • Αποτελεσματική επιβράδυνση ακόμα και για αναβάτες που δεν χρησιμοποιούν συχνά το πίσω φρένο
Ηλεκτρονικά ελέγχου επιδόσεων

Με τη βοήθεια του DVO:

  • Ducati Traction Control (DTC): ρυθμίζει την ολίσθηση με απόλυτη ακρίβεια
  • Ducati Wheelie Control (DWC): αναγνωρίζει wheelies και παρεμβαίνει προγνωστικά
  • Ducati Slide Control (DSC): ελέγχει τη ροπή βάσει γωνίας πλαγιολίσθησης, ιδανικό για την έξοδο από στροφή
  • Ducati Power Launch (DPL): για εκρηκτικές εκκινήσεις με αυτοπεποίθηση
  • Engine Brake Control (EBC): σταθεροποιεί τη μοτοσυκλέτα στην είσοδο στροφών με έντονο φρενάρισμα κινητήρα
Νέα λογική Power Modes

Τέσσερις επιλογές:

  • Full: απεριόριστη ισχύς (εκτός 1ης ταχύτητας), μόνο για Race
  • High: πλήρης απόδοση, πιο φιλική απόκριση (Race Mode)
  • Medium: πλήρης ισχύς με γραμμική διαχείριση ροπής (Sport/Road)
  • Low: περιορισμός στους 160 hp και ομαλή απόκριση (Wet Mode)
Ηλεκτρονική ανάρτηση Ducati Smart EC 3.0 (για έκδοση S)

Η Streetfighter V4 S εξοπλίζεται με αναρτήσεις Öhlins και σταμπιλιζατέρ τιμονιού, ελεγχόμενες από το Smart EC 3.0 με νέα διεπαφή OBTi. Το σύστημα προσφέρει:

  • Τέσσερα προκαθορισμένα Suspension Modes (2 για δρόμο, 2 για πίστα)
  • Μεγαλύτερη άνεση σε καθημερινή χρήση
  • Υψηλότερη ακρίβεια σε κάθε φάση οδήγησης
Advanced Riding Modes

Η νέα Streetfighter V4 είναι τόσο προκλητική στην εμφάνιση όσο και φιλική στην οδήγηση. Χάρη στα προεπιλεγμένα Riding Modes, προσαρμόζεται ιδανικά τόσο για χαλαρές καθημερινές διαδρομές όσο και για απαιτητική οδήγηση στην πίστα, προσφέροντας απόλυτο έλεγχο και κορυφαίες επιδόσεις.

  • Race: 214 hp με άμεση απόκριση Ride-by-Wire και σφιχτή ανάρτηση (Active Track)
  • Sport: 214 hp με πιο προοδευτική απόκριση και σπορ ανάρτηση (Active Dynamic)
  • Road: 214 hp με ομαλή απόκριση και άνετη ανάρτηση (Active Comfort)
  • Wet: 160 hp με απαλή απόκριση και ανάρτηση για χαμηλή πρόσφυση (Active Low Grip)
Νέο γκαζιέρα όπως στην Panigale V4 R

Υιοθετείται το ίδιο σύστημα γκαζιού με ελάχιστη διαδρομή και μηδενικό "νεκρό" σημείο στην αρχή της περιστροφής, για άμεση και φυσική αίσθηση.

Ducati Quick Shift 2.0

Αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη, με απευθείας μηχανικό μοχλό και αισθητήρα. Λιγότερη «ελαστικότητα» και πιο άμεση αίσθηση, ιδανική για πίστα.

Ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης

Πολλά από τα ηλεκτρονικά συστήματα που είναι πλέον στάνταρ στις μοτοσικλέτες στις διάφορες κατηγορίες πρωτοπορίασαν η Ducati, η οποία με τα χρόνια έχει κερδίσει μια θέση ανάμεσα στις πιο προηγμένες εταιρείες του κλάδου. Η ασφάλεια, η άνεση και οι επιδόσεις βελτιώθηκαν χρόνο με το χρόνο χάρη στη συνεχή βελτίωση και αναζήτηση καινοτομίας. Κάντε κλικ στα εικονίδια και ανακαλύψτε τα χαρακτηριστικά* της Streetfighter V4.

  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    ABS Cornering
    Ένα σύστημα αντιμπλοκαρίσματος πέδησης είναι ένα σύστημα ασφαλείας που αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών ενός οχήματος κατά τη διάρκεια ισχυρού φρεναρίσματος. Ουσιαστικά το ABS ρυθμίζει την πίεση πέδησης στον τροχό, ώστε αυτός να έχει συνεχώς πρόσφυση στην επιφάνεια του εδάφους. Υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης του ABS, ανάλογα με το επιλεγμένο Riding Mode.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    ABS Cornering
    Ένα σύστημα αντιμπλοκαρίσματος πέδησης είναι ένα σύστημα ασφαλείας που αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών ενός οχήματος κατά τη διάρκεια ισχυρού φρεναρίσματος. Ουσιαστικά το ABS ρυθμίζει την πίεση πέδησης στον τροχό, ώστε αυτός να έχει συνεχώς πρόσφυση στην επιφάνεια του εδάφους. Υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης του ABS, ανάλογα με το επιλεγμένο Riding Mode.
  • PERFORMANCE
    Ducati Quick Shifter 2.0 (DQS 2.0)
    Ηλεκτρονικό σύστημα το οποίο προέρχεται από τον χώρο των αγώνων και επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη και χωρίς κλείσιμο του γκαζιού, όταν ο αναβάτης αλλάζει σε μια «υψηλότερη» σχέση ταχύτητας.
    PERFORMANCE
    Ducati Quick Shifter 2.0 (DQS 2.0)
    Ηλεκτρονικό σύστημα το οποίο προέρχεται από τον χώρο των αγώνων και επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη και χωρίς κλείσιμο του γκαζιού, όταν ο αναβάτης αλλάζει σε μια «υψηλότερη» σχέση ταχύτητας.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Φώτα ημέρας (DRL)
    Πρόκειται για τα φώτα ημέρας που χρησιμοποιούνται για τη συμμόρφωση με την υποχρέωση χρήσης προβολέων μεσαίας σκάλας στη διάρκεια της ημέρας.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Φώτα ημέρας (DRL)
    Πρόκειται για τα φώτα ημέρας που χρησιμοποιούνται για τη συμμόρφωση με την υποχρέωση χρήσης προβολέων μεσαίας σκάλας στη διάρκεια της ημέρας.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Traction Control (DTC)
    Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι ένα σύστημα που αποτρέπει (ή περιορίζει) την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Διαχειρίζεται με ήπιο τρόπο την επαναφορά του διάκενου στον κινητήρα, ρυθμίζοντας την παρεχόμενη ροπή και αποτρέποντας την κορύφωση που μπορεί να υπάρξει όταν τελειώσει η φάση επαναφοράς του διάκενου, ώστε η επιτάχυνση κατά την έξοδο από στροφές να καταστεί ακόμα πιο εύκολη και προβλέψιμη.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Traction Control (DTC)
    Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι ένα σύστημα που αποτρέπει (ή περιορίζει) την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Διαχειρίζεται με ήπιο τρόπο την επαναφορά του διάκενου στον κινητήρα, ρυθμίζοντας την παρεχόμενη ροπή και αποτρέποντας την κορύφωση που μπορεί να υπάρξει όταν τελειώσει η φάση επαναφοράς του διάκενου, ώστε η επιτάχυνση κατά την έξοδο από στροφές να καταστεί ακόμα πιο εύκολη και προβλέψιμη.
  • PERFORMANCE
    Ducati Wheelie Control (DWC)
    Σύστημα το οποίο ελέγχει το ανασήκωμα του πίσω τροχού και σας δίνει τη δυνατότητα να επιτυγχάνετε την καλύτερη δυνατή επιτάχυνση με ευκολία και ασφάλεια.
    PERFORMANCE
    Ducati Wheelie Control (DWC)
    Σύστημα το οποίο ελέγχει το ανασήκωμα του πίσω τροχού και σας δίνει τη δυνατότητα να επιτυγχάνετε την καλύτερη δυνατή επιτάχυνση με ευκολία και ασφάλεια.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Engine Brake Control (EBC)
    Το σύστημα EBC υποστηρίζει τον αναβάτη στη βελτιστοποίηση της ευστάθειας της μοτοσυκλέτας υπό ακραίες συνθήκες εισόδου σε στροφή, εξισορροπώντας τις δυνάμεις που ασκούνται στο πίσω ελαστικό σε συνθήκες έντονου φρεναρίσματος του κινητήρα.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Engine Brake Control (EBC)
    Το σύστημα EBC υποστηρίζει τον αναβάτη στη βελτιστοποίηση της ευστάθειας της μοτοσυκλέτας υπό ακραίες συνθήκες εισόδου σε στροφή, εξισορροπώντας τις δυνάμεις που ασκούνται στο πίσω ελαστικό σε συνθήκες έντονου φρεναρίσματος του κινητήρα.
  • PERFORMANCE
    Σύστημα Ride-by-Wire
    Γνωστό και ως ηλεκτρονικό γκάζι, πρόκειται για ένα σύστημα που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά το άνοιγμα και το κλείσιμο της πεταλούδας ή των πεταλούδων γκαζιού.
    PERFORMANCE
    Σύστημα Ride-by-Wire
    Γνωστό και ως ηλεκτρονικό γκάζι, πρόκειται για ένα σύστημα που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά το άνοιγμα και το κλείσιμο της πεταλούδας ή των πεταλούδων γκαζιού.
  • ΑΝΕΣΗ
    Σύστημα Ducati Multimedia System (DMS)
    Πολυλειτουργικό σύστημα διασύνδεσης που επιτρέπει τη σύνδεση του smartphone με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth, δίνοντας τη δυνατότητα στον αναβάτη να διαχειρίζεται τις βασικές λειτουργίες πολυμέσων του κινητού τηλεφώνου.
    ΑΝΕΣΗ
    Σύστημα Ducati Multimedia System (DMS)
    Πολυλειτουργικό σύστημα διασύνδεσης που επιτρέπει τη σύνδεση του smartphone με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth, δίνοντας τη δυνατότητα στον αναβάτη να διαχειρίζεται τις βασικές λειτουργίες πολυμέσων του κινητού τηλεφώνου.
  • PERFORMANCE
    Ducati Power Launch (DPL)
    Σύστημα που εξασφαλίζει εκρηκτικές εκκινήσεις, επιτρέποντας στον αναβάτη να επικεντρωθεί αποκλειστικά στον έλεγχο της απελευθέρωσης του συμπλέκτη.
    PERFORMANCE
    Ducati Power Launch (DPL)
    Σύστημα που εξασφαλίζει εκρηκτικές εκκινήσεις, επιτρέποντας στον αναβάτη να επικεντρωθεί αποκλειστικά στον έλεγχο της απελευθέρωσης του συμπλέκτη.
  • PERFORMANCE
    Ducati Slide Control (DSC)
    Σύστημα που υποστηρίζει τον αναβάτη ελέγχοντας τη ροπή που αποδίδει ο κινητήρας ανάλογα με τη γωνία πλαγιολίσθησης (slide). Στόχος του είναι να βελτιώσει την απόδοση στην έξοδο των στροφών, αποτρέποντας γωνίες ολίσθησης που θα ήταν δύσκολο να ελεγχθούν.
    PERFORMANCE
    Ducati Slide Control (DSC)
    Σύστημα που υποστηρίζει τον αναβάτη ελέγχοντας τη ροπή που αποδίδει ο κινητήρας ανάλογα με τη γωνία πλαγιολίσθησης (slide). Στόχος του είναι να βελτιώσει την απόδοση στην έξοδο των στροφών, αποτρέποντας γωνίες ολίσθησης που θα ήταν δύσκολο να ελεγχθούν.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Vehicle Observer (DVO)
    Χάρη σε έναν αλγόριθμο που έχει αναπτυχθεί από την Ducati Corse και καθιστά τα ηλεκτρονικά συστήματα προβλεπτικά, το DVO (Ducati Vehicle Observer) μπορεί να υπολογίσει την επιτάχυνση, τις δυνάμεις στα ελαστικά και τη μέγιστη ροπή που μπορεί να υποστηρίξει η μοτοσυκλέτα σε κάθε φάση της οδήγησης.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Vehicle Observer (DVO)
    Χάρη σε έναν αλγόριθμο που έχει αναπτυχθεί από την Ducati Corse και καθιστά τα ηλεκτρονικά συστήματα προβλεπτικά, το DVO (Ducati Vehicle Observer) μπορεί να υπολογίσει την επιτάχυνση, τις δυνάμεις στα ελαστικά και τη μέγιστη ροπή που μπορεί να υποστηρίξει η μοτοσυκλέτα σε κάθε φάση της οδήγησης.
  • PERFORMANCE
    Ducati Data Analyser + (DDA+)*
    Η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη για το σύστημα Ducati Data Analyser+ (DDA+), ένα σύστημα τηλεμετρίας. Παρόμοιο με αυτά που χρησιμοποιούνται στους αγώνες, αποτελείται από μια μονάδα καταγραφής δεδομένων (μέσω γραμμής CAN) και λογισμικό ανάλυσης που αντλεί έμπνευση από επαγγελματικά προγράμματα. *Η λειτουργία διατίθεται ως αξεσουάρ Ducati Performance.
    PERFORMANCE
    Ducati Data Analyser + (DDA+)*
    Η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη για το σύστημα Ducati Data Analyser+ (DDA+), ένα σύστημα τηλεμετρίας. Παρόμοιο με αυτά που χρησιμοποιούνται στους αγώνες, αποτελείται από μια μονάδα καταγραφής δεδομένων (μέσω γραμμής CAN) και λογισμικό ανάλυσης που αντλεί έμπνευση από επαγγελματικά προγράμματα. *Η λειτουργία διατίθεται ως αξεσουάρ Ducati Performance.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Race eCBS system
    Το σύστημα Race eCBS είναι ένα συνδυασμένο σύστημα πέδησης με λειτουργία Cornering, ικανό να εφαρμόζει αυτόματα πίεση στο πίσω φρένο σύμφωνα με προκαθορισμένες στρατηγικές, όταν ο αναβάτης ενεργοποιεί το εμπρός φρένο.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Race eCBS system
    Το σύστημα Race eCBS είναι ένα συνδυασμένο σύστημα πέδησης με λειτουργία Cornering, ικανό να εφαρμόζει αυτόματα πίεση στο πίσω φρένο σύμφωνα με προκαθορισμένες στρατηγικές, όταν ο αναβάτης ενεργοποιεί το εμπρός φρένο.
Απόλυτος έλεγχος, μέγιστες επιδόσεις.

Η νέα οθόνη TFT 6,9” με αναλογία διαστάσεων 8:3 (1.280 x 480 pixels) ξεχωρίζει για την οριζόντια διάταξή της, η οποία προβάλλει περισσότερες πληροφορίες και βελτιώνει τη χρηστικότητα. Ο απόλυτος τεχνολογικός σύμμαχος, μεταμορφώνει τη νέα Streetfighter V4 σε μια μοτοσυκλέτα ρεκόρ.

Νέα TFT Καθαρή. Πλήρης. Λειτουργική.

Η νέα Streetfighter V4 διαθέτει ολοκαίνουργιο πίνακα οργάνων. Με έγχρωμη οθόνη 6,9” (αναλογία 8:3, ανάλυση 1280 x 480), θέτει νέα πρότυπα σε ευκρίνεια, ευκολία χρήσης και ποσότητα πληροφοριών. Χάρη στην τεχνολογία Optical Bonding, τα γραφικά σε μαύρο φόντο και εξαιρετική ορατότητα ακόμη και στο φως της ημέρας. Η πλοήγηση γίνεται μέσω HMI, με δύο χειριστήρια στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, ενώ οι διαθέσιμες λειτουργίες προβολής – γνωστές ως Info Modes – είναι Road και Track.

Info Mode Road

Η ένδειξη Road είναι σχεδιασμένη για να προβάλλει τις βασικές πληροφορίες κατά την οδήγηση στον δρόμο. Η μπάρα του στροφόμετρου, σε κυκλική διάταξη, καταλαμβάνει όλη τη δεξιά πλευρά της οθόνης, με την ένδειξη της επιλεγμένης σχέσης στο κέντρο. Στα αριστερά εμφανίζονται η ταχύτητα και το ενεργό Riding Mode. Στις τέσσερις γωνίες της οθόνης βρίσκονται δεδομένα από τον υπολογιστή ταξιδιού: στάθμη καυσίμου, ώρα, θερμοκρασία ψυκτικού υγρού και θερμοκρασία περιβάλλοντος.

Info Mode Track

Η λειτουργία προβολής Track περιλαμβάνει ίσια μπάρα στροφόμετρου, τοποθετημένη κατά μήκος όλου του επάνω μέρους της οθόνης. Ο δείκτης ταχύτητας (gear) εμφανίζεται σε μεγαλύτερο μέγεθος σε σχέση με τη λειτουργία Road, ενώ η ένδειξη της ταχύτητας κίνησης είναι μικρότερη. Στην αριστερή πλευρά της οθόνης προβάλλονται πληροφορίες από το σύστημα Lap Timer Pro (εφόσον είναι εγκατεστημένο): σήμα GPS, χρόνος γύρου, ενδιάμεσοι χρόνοι, αριθμός γύρου και συνεδρίας, ένδειξη βελτίωσης split και χρόνοι γύρων – τόσο σε απόλυτη τιμή όσο και σε αναφορά συνεδρίας, όπως συμβαίνει και στην Panigale V4.