current page
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
engine-1600-1000
Desmosedici Stradale

Δύναμη και τεχνική υπεροχή

Desmosedici Stradale: Δύναμη και τεχνική υπεροχή

Στην καρδιά της νέας Streetfighter V4 χτυπά η τελευταία εξέλιξη του κινητήρα Desmosedici Stradale. Ακόμα πιο ελαφρύς, ακόμα πιο ισχυρός, αποτελεί ένα ακόμη βήμα προς την απόλυτη τελειότητα.

1103 cc Desmosedici Stradale V4

Η Streetfighter V4 εξοπλίζεται με τον κινητήρα Desmosedici Stradale 1103 cc: έναν V4 90° (περιστραμμένο προς τα πίσω κατά 42°) με δεσμοδρομική λειτουργία εμπνευσμένη από το MotoGP.

V4 90°: ο απόλυτος αγωνιστικός κινητήρας

Για την Ducati, ο V4 90° είναι η υπέρτατη έκφραση της σπορ φιλοσοφίας στους κινητήρες μοτοσυκλέτας — γι' αυτό άλλωστε χρησιμοποιείται και στο MotoGP. Η διάταξη V 90° εξασφαλίζει φυσική εξισορρόπηση των πρωτογενών δυνάμεων, χωρίς ανάγκη αντίβαρου, μειώνοντας βάρος και απώλειες ισχύος. Το αποτέλεσμα; Αξιοπιστία και μηχανική απόδοση σε στροφές που ξεπερνούν τις 14.000 rpm.

Σύστημα Μεταβλητής Εισαγωγής (VIS)

Για πρώτη φορά, η Streetfighter V4 χρησιμοποιεί σώματα ψεκασμού με αυλούς μεταβλητού μήκους, όπως και η Panigale V4. Το σύστημα αυτό ενισχύει την απόκριση του κινητήρα και βελτιώνει την απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών.

Πιστοποίηση Euro 5+ με αυξημένη ισχύ

Παρά τη συμμόρφωση με το αυστηρό πρότυπο Euro 5+, ο Desmosedici Stradale αποδίδει +6 hp σε σχέση με πριν. Αυτό οφείλεται στο νέο σύστημα VIS, στους νέους εκκεντροφόρους με αυξημένο βύθισμα, και σε ελαφρύτερα μέρη που μειώνουν το βάρος του κινητήρα κατά 1 kg. Η τελική απόδοση φτάνει τους 214 ίππους στις 13.500 rpm και 120 Nm ροπής στις 11.250 rpm.

Εξάτμιση και μείωση εκπομπών

Η εξάτμιση, σε διάταξη 4-2-1-2, έχει επανασχεδιαστεί για να διατηρηθεί η χαρακτηριστική εμφάνιση με τα τελικά κάτω από τον κινητήρα. Ταυτόχρονα, έχουν μειωθεί οι εκπομπές CO₂ στα 165 g/km και η κατανάλωση στα 7.1 l/100km.

Desmodromic: Αγωνιστική υπεροχή

Η απόδοση του κινητήρα οφείλεται στο σύστημα Desmodromic. Οι τέσσερις εκκεντροφόροι κινούν 16 βαλβίδες από ατσάλι — εισαγωγής 34 mm και εξαγωγής 27,5 mm — με έδρες από συνθετικό χάλυβα.

Αντίστροφος στρόφαλος

Όπως στα πρωτότυπα MotoGP, ο στρόφαλος περιστρέφεται αντίθετα από τους τροχούς, μειώνοντας το γυροσκοπικό φαινόμενο, βελτιώνοντας την ευελιξία και περιορίζοντας τις αντίθετες δυνάμεις κατά την επιτάχυνση και το φρενάρισμα.

Twin Pulse – Ο ήχος της αγωνιστικής ψυχής

Η διάταξη ανάφλεξης Twin Pulse, με τις βαλβίδες στους στροφάλους να έχουν διαφορά 70°, δημιουργεί την αίσθηση ότι ο κινητήρας λειτουργεί σαν δικύλινδρος, δίνοντας μοναδική ηχητική ταυτότητα.

Νέοι εκκεντροφόροι

Ανασχεδιασμένοι με περισσότερο βύθισμα (+0.75 mm στην εισαγωγή, +0.45 mm στην εξαγωγή), μεγαλύτερες τρύπες απομείωσης βάρους, πιο λεπτές οδοντωτές τροχαλίες και με νέους αυλούς εισαγωγής μεταβλητού ύψους.

Τελική μετάδοση

Σε σχέση με την Panigale V4, η τελική μετάδοση είναι πιο κοντή (15/42 αντί 16/41) για πιο άμεση δύναμη και άμεση απόκριση στο γκάζι.

Βελτιωμένο σύστημα ψύξης

Το νέο σύστημα ψύξης προσφέρει 17% μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στο ψυγείο νερού και καλύτερη κυκλοφορία στο ψυγείο λαδιού, εξασφαλίζοντας κορυφαία απόδοση ακόμα και σε ακραίες θερμοκρασίες ή χρήση στην πίστα.

Εξάτμιση Akrapovič

Για ακόμα περισσότερη δύναμη και χρήση αποκλειστικά στην πίστα, διατίθεται εξάτμιση Akrapovič τιτανίου, η οποία ανεβάζει την ισχύ στους 226 ίππους και μειώνει το βάρος κατά 6.6 κιλά.