Ξεκινώντας από το μηδέν, οι μηχανικοί της Ducati αξιοποίησαν πλήρως το πλαίσιο τύπου monocoque για να δημιουργήσουν την ελαφρύτερη Panigale όλων των εποχών.
Το πλαίσιο της νέας Panigale V2 χρησιμοποιεί τον κινητήρα V2 ως δομικό στοιχείο. Πρόκειται για μία συμπαγή και ελαφριά λύση, χάρη στην οποία η έκδοση S πετυχαίνει βάρος χωρίς καύσιμα μόλις 176 kg, δηλαδή 17 kg λιγότερο από το προηγούμενο μοντέλο.
Το διπλό ψαλίδι εμπνέεται σχεδιαστικά από το Hollow Symmetrical Swingarm της Panigale V4 και προσφέρει τα ίδια οφέλη σε σταθερότητα εξόδου στροφής και αίσθηση οδήγησης στην πίστα, όπου ο αναβάτης μπορεί να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας. Στην νέα Panigale V2 μπορούν να τοποθετηθούν ελαστικά ίδιου μεγέθους με αυτά του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Supersport, χωρίς καμία τροποποίηση.
Οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες, επιτρέποντας στον αναβάτη να προσαρμόσει τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στις προσωπικές του προτιμήσεις. Η standard έκδοση διαθέτει πιρούνι Marzocchi και αμορτισέρ Kayaba, ενώ η Panigale V2 S εξοπλίζεται με:
Η νέα Panigale V2 εξοπλίζεται με σύστημα Brembo, που προσφέρει:
Ειδικότερα:
Η γεωμετρία της οδήγησης (τιμονιού–σέλας–μαρσπιέ) έχει σχεδιαστεί ώστε να προσφέρει:
Η θέση των clip-on βοηθά τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας, μειώνοντας την καταπόνηση. Το σχήμα του ρεζερβουάρ διευκολύνει τον αναβάτη στις αλλαγές θέσης και εμπνέει εμπιστοσύνη σε κάθε συνθήκη.
Η Panigale V2 εξοπλίζεται με σφυρήλατα καβαλέτα από αλουμίνιο, τοποθετημένα πάνω από την τιμονόπλακα, εξασφαλίζοντας:
Για όσους οδηγούν και στην πίστα, διατίθενται ως αξεσουάρ racing clip ons τα οποία μπορούν να τοποθετηθούν κάτω από την τιμονόπλακα.
Τα μαρσπιέ της Panigale V2 περιλαμβάνουν:
Το ρεζερβουάρ της Panigale V2 ακολουθεί την εργονομία της V4, προσφέροντας: