Κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης, η νέα Panigale V2 αποδείχθηκε εξίσου γρήγορη στην πίστα όσο και το προηγούμενο μοντέλο. Αυτό κατέστη δυνατό χάρη σε 17 κιλά λιγότερο βάρος, ένα ελαφρύ και σύγχρονο πλαίσιο, νέα εργονομία, έναν κινητήρα υψηλής ροπής και μια ευκολία στην οδήγηση που δεν υπήρχε στην προηγούμενη γενιά. Στη σέλα της, ο αναβάτης νιώθει άνετα από την πρώτη στροφή και μπορεί να φτάσει πιο εύκολα τα όριά του, λόγω της μειωμένης σωματικής καταπόνησης.
Στα χέρια του Πρωταθλητή Supersport Ιταλίας και δοκιμαστή της Ducati, Davide Stirpe, η νέα Panigale V2 σημείωσε χρόνους πολύ κοντά στο προηγούμενο μοντέλο. Η νέα έκδοση προσφέρει βελτιωμένο φρενάρισμα, είσοδο στη στροφή, στροφή και πρόσφυση. Είναι πολύ πιο εύκολη στην οδήγηση, απαιτώντας λιγότερη σωματική προσπάθεια στο όριο. Επιπλέον, επωφελείται από ηλεκτρονικά τελευταίας γενιάς.
— Davide Stirpe, Πρωταθλητής Supersport Ιταλίας και δοκιμαστής της Ducati
Η μειωμένη σωματική καταπόνηση, τόσο σε υψηλές όσο και σε χαμηλές ταχύτητες, είναι εμφανής και επιτρέπει μεγαλύτερες περιόδους οδήγησης χωρίς κόπωση. Όπως δείχνει το γράφημα, η νέα Panigale V2 χάνει χρόνο στο πρώτο κομμάτι της πίστας (το πιο γρήγορο), αλλά κερδίζει σημαντικά από το Campagnano και μετά, όπου η ευελιξία και η ελαφρότητα της επιτρέπουν να ανακτήσει πολύτιμα δέκατα και να ολοκληρώσει τον γύρο με παρόμοιο συνολικό χρόνο.
Η μειωμένη μάζα και ο σχεδιασμός πλαισίου της Panigale V2 επιτρέπουν χρόνο γύρου σχεδόν ίδιο με την προηγούμενη γενιά. Μόνο στις δύο μακριές ευθείες του Vallelunga υστερεί – φτάνει τα 226 km/h στην Campagnano, ενώ το προηγούμενο μοντέλο έφτανε τα 245 km/h.
Η νέα V2 είναι πιο αποτελεσματική στο φρενάρισμα και στην είσοδο της στροφής, χάρη στο αναβαθμισμένο σύστημα φρένων και την μοντέρνα εργονομία που επιτρέπει πιο σταθερό και ισχυρό φρενάρισμα.
Η νέα Panigale V2 είναι πιο ευέλικτη και προβλέψιμη στην αλλαγή κατεύθυνσης. Το ελαφρύ πλαίσιο της επιτρέπει να κερδίζει σε τεχνικά κομμάτια της πίστας, με ρύθμιση μετάδοσης που ενισχύει την απόδοση στην έξοδο από τις στροφές.
Η αίσθηση επιτάχυνσης είναι δυνατή χάρη στο χαμηλό βάρος και την άμεσα διαθέσιμη ροπή. Η ευελιξία και η ευκολία οδήγησης την καθιστούν ιδανική σε διαδοχικές στροφές.
«Η νέα Panigale V2 είναι πολύ εύκολη στην οδήγηση· είναι ευέλικτη, στρίβει εξαιρετικά και το χαμηλό βάρος της σου επιτρέπει να κινείσαι γρήγορα στην πίστα, χωρίς να σε εξαντλεί.»
«Η νέα Panigale V2 είναι πολύ εύκολη στην οδήγηση· είναι ευέλικτη, στρίβει εξαιρετικά και το χαμηλό βάρος της σου επιτρέπει να κινείσαι γρήγορα στην πίστα, χωρίς να σε εξαντλεί.»