current page
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
1600-1000

Ηλεκτρονικά κορυφαίας κατηγορίας.

Το πακέτο ηλεκτρονικών της Panigale V2 προσφέρει ασυναγώνιστη οδηγική απόλαυση, μέγιστη απόδοση με απόλυτη ασφάλεια και πλήρη έλεγχο σε κάθε συνθήκη. Πρόκειται για το πιο πλήρες ηλεκτρονικό πακέτο στον βασικό εξοπλισμό μοτοσυκλέτας στην κατηγορία της.

 

Riding Modes & Power Modes

Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερις βασικές ρυθμίσεις (Race, Sport, Road και Wet), ώστε να προσαρμόσει τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στις εκάστοτε συνθήκες. Κάθε Riding Mode προσφέρει προκαθορισμένα επίπεδα απόδοσης και παρεμβάσεων, τα οποία μπορούν να εξατομικευθούν, ενώ είναι δυνατή η επιλογή τριών διαφορετικών αποκρίσεων κινητήρα (High, Medium και Low – με περιορισμό στους 95 hp στο Low Mode). Επιπλέον, ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίζει σε πραγματικό χρόνο τα επίπεδα του ABS, Wheelie Control, Engine Brake και Engine Control ενώ οδηγεί, εφόσον η οθόνη βρίσκεται στη ρύθμιση Track Info Mode.

 

Αγωνιστικό Cornering ABS

Το σύστημα ABS με λειτουργία Cornering επιτρέπει την παρέμβαση του ABS ακόμα και όταν η μοτοσυκλέτα είναι υπό κλίση. Διατίθεται με τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις, καλύπτοντας τις ανάγκες όλων των αναβατών – είτε στο δρόμο είτε στην πίστα, ακόμα και σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης:

  • Level 3: ιδανικό για δρόμο ή βρεγμένες συνθήκες
  • Level 2: προτείνεται για ερασιτεχνική χρήση πίστας, ενεργοποιεί το ABS και εμπρός και πίσω με cornering active, χωρίς anti-lift
  • Level 1: αγωνιστική χρήση, μόνο ABS μπροστά – παρέχει παρέμβαση τύπου racing
Ducati Wheelie Control (DWC)

Η Panigale V2 διαθέτει το νεότερο σύστημα ελέγχου ανύψωσης τροχού της Ducati. Χρησιμοποιώντας δεδομένα από την αδρανειακή μονάδα 6 αξόνων, το DWC επιτρέπει στον αναβάτη να επιταχύνει στο μέγιστο, με ασφάλεια.

 

Ducati Traction Control (DTC)

Το DTC συνεργάζεται με την αδρανειακή μονάδα 6 αξόνων (IMU) και προσαρμόζει τη συμπεριφορά του ανάλογα με τη γωνία κλίσης της μοτοσυκλέτας. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 8 επίπεδα παρέμβασης (6 για στεγνό και 2 για βρεγμένο), για προσαρμοσμένη απόδοση σε κάθε συνθήκη πρόσφυσης.

 

Engine Brake Control (EBC)

Το σύστημα πέδησης κινητήρα έχει αναβαθμιστεί ώστε να βελτιώνει τη σταθερότητα της μοτοσυκλέτας στην είσοδο της στροφής, εξισορροπώντας τις δυνάμεις που δέχεται ο πίσω τροχός υπό έντονο φρενάρισμα με τον κινητήρα.

 

Ducati Quick Shift (DQS) 2.0

Η νέα Panigale V2 χρησιμοποιεί τη δεύτερη γενιά Quick Shift, όπως παρουσιάστηκε στην Panigale V4. Σε αντίθεση με ένα παραδοσιακό σύστημα, ο μοχλός ταχυτήτων δεν έχει microswitch, αλλά αισθητήρα θέσης στο κιβώτιο, που προσφέρει:

  • πιο άμεση και επαναλαμβανόμενη αίσθηση
  • μικρότερη διαδρομή
  • βελτιωμένη αίσθηση

 

Ducati Power Launch & Pit Limiter (μόνο στην V2 S)

Η Panigale V2 S διαθέτει Ducati Power Launch (DPL) για εκρηκτικές εκκινήσεις, επιτρέποντας στον αναβάτη να επικεντρώνεται μόνο στην χρήση του συμπλέκτη, και Pit Limiter, που περιορίζει την ταχύτητα μέσα στα pit με το πάτημα ενός κουμπιού. Και τα δύο διατίθενται και ως αξεσουάρ για την Panigale V2.

 

Νέα έγχρωμη TFT οθόνη 5

Με σχεδίαση εμπνευσμένη από την Panigale V4, η νέα οθόνη ενσωματώνει όλα τα προειδοποιητικά φώτα και προσφέρει τρεις λειτουργίες απεικόνισης (Info Modes), παρέχοντας πλήρη έλεγχο και πληροφόρηση στον αναβάτη.

 

TFT
Info Mode ROAD
  • Κυκλικό στροφόμετρο στα δεξιά
  • Κεντρικά: επιλεγμένη ταχύτητα
  • Αριστερά: ταχύτητα και Riding Mode
  • Στις τέσσερις γωνίες: στάθμη καυσίμου, ώρα, θερμοκρασία ψυκτικού, θερμοκρασία περιβάλλοντος
Info Mode ROAD PRO
  • Στροφόμετρο στο κέντρο
  • Στην αριστερή πλευρά: ποσοστά ισχύος και ροπής
  • Δεξιά: λεπτομέρειες από το Riding Mode

 

 

Info Mode TRACK
  • Ορθογώνιο στροφόμετρο κατά μήκος του πάνω μέρους
  • Μεγαλύτερη ένδειξη σχέσης, μικρότερη ένδειξη ταχύτητας
  • Αριστερά: δεδομένα από Lap Timer Pro (GPS, χρόνοι, splits, session, best lap κ.ά.)
  • Δυνατότητα ρύθμισης εν κινήσει DTC, EBC, DWC, ABS ενώ οδηγείς

Ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης

Πολλά από τα ηλεκτρονικά συστήματα που είναι πλέον στάνταρ στις μοτοσικλέτες στις διάφορες κατηγορίες πρωτοπορίασαν η Ducati, η οποία με τα χρόνια έχει κερδίσει μια θέση ανάμεσα στις πιο προηγμένες εταιρείες του κλάδου. Η ασφάλεια, η άνεση και οι επιδόσεις βελτιώθηκαν χρόνο με το χρόνο χάρη στη συνεχή βελτίωση και αναζήτηση καινοτομίας. Κάντε κλικ στα εικονίδια και ανακαλύψτε τα χαρακτηριστικά* του Panigale V2.

  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    ABS Cornering & ABS Slide-By-Brake
    Ένα σύστημα αντιμπλοκαρίσματος φρένων (ABS) είναι ένα σύστημα ασφαλείας που αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών κατά τη διάρκεια έντονου φρεναρίσματος. Ουσιαστικά, το ABS ρυθμίζει την πίεση φρεναρίσματος στον τροχό, επιτρέποντάς του να διατηρεί συνεχώς πρόσφυση με την επιφάνεια κύλισης. Υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης του ABS, ανάλογα με το επιλεγμένο Riding Mode. Το Slide-By-Brake ABS είναι μια λειτουργία του ABS που επιτρέπει ελεγχόμενο «γλίστρημα» στην είσοδο της στροφής, προσφέροντας καλύτερη απόδοση στην σπορ οδήγηση.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    ABS Cornering & ABS Slide-By-Brake
    Ένα σύστημα αντιμπλοκαρίσματος φρένων (ABS) είναι ένα σύστημα ασφαλείας που αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών κατά τη διάρκεια έντονου φρεναρίσματος. Ουσιαστικά, το ABS ρυθμίζει την πίεση φρεναρίσματος στον τροχό, επιτρέποντάς του να διατηρεί συνεχώς πρόσφυση με την επιφάνεια κύλισης. Υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης του ABS, ανάλογα με το επιλεγμένο Riding Mode. Το Slide-By-Brake ABS είναι μια λειτουργία του ABS που επιτρέπει ελεγχόμενο «γλίστρημα» στην είσοδο της στροφής, προσφέροντας καλύτερη απόδοση στην σπορ οδήγηση.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Brake Light EVO(DBL)
    Σύστημα που αναβοσβήνει το πίσω φανάρι και 4 βέλη για να σηματοδοτήσει το δυνατό φρενάρισμα στα επόμενα οχήματα.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Brake Light EVO(DBL)
    Σύστημα που αναβοσβήνει το πίσω φανάρι και 4 βέλη για να σηματοδοτήσει το δυνατό φρενάρισμα στα επόμενα οχήματα.
  • PERFORMANCE
    Ducati Quick Shifter 2.0 (DQS 2.0)
    Το DQS 2.0 επιτρέπει στον αναβάτη να αλλάζει ταχύτητες προς τα πάνω και προς τα κάτω χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη και αποτελεί εξέλιξη του προηγούμενου συστήματος. Αντί για τον παραδοσιακό λεβιέ με μικροδιακόπτη, χρησιμοποιείται ένας απευθείας μηχανικός λεβιές, ενώ η λειτουργία βασίζεται σε αισθητήρα θέσης που αναγνωρίζει με ακρίβεια την επιλεγμένη σχέση. Το αποτέλεσμα είναι πιο άμεση και ξεκάθαρη αίσθηση στο πόδι, με μειωμένη διαδρομή και μεγαλύτερη ακρίβεια σε κάθε αλλαγή ταχύτητας.
    PERFORMANCE
    Ducati Quick Shifter 2.0 (DQS 2.0)
    Το DQS 2.0 επιτρέπει στον αναβάτη να αλλάζει ταχύτητες προς τα πάνω και προς τα κάτω χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη και αποτελεί εξέλιξη του προηγούμενου συστήματος. Αντί για τον παραδοσιακό λεβιέ με μικροδιακόπτη, χρησιμοποιείται ένας απευθείας μηχανικός λεβιές, ενώ η λειτουργία βασίζεται σε αισθητήρα θέσης που αναγνωρίζει με ακρίβεια την επιλεγμένη σχέση. Το αποτέλεσμα είναι πιο άμεση και ξεκάθαρη αίσθηση στο πόδι, με μειωμένη διαδρομή και μεγαλύτερη ακρίβεια σε κάθε αλλαγή ταχύτητας.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Φώτα ημέρας (DRL)
    Πρόκειται για τα φώτα ημέρας που χρησιμοποιούνται για τη συμμόρφωση με την υποχρέωση χρήσης προβολέων μεσαίας σκάλας στη διάρκεια της ημέρας.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Φώτα ημέρας (DRL)
    Πρόκειται για τα φώτα ημέρας που χρησιμοποιούνται για τη συμμόρφωση με την υποχρέωση χρήσης προβολέων μεσαίας σκάλας στη διάρκεια της ημέρας.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Traction Control (DTC)
    Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι ένα σύστημα που αποτρέπει (ή περιορίζει) την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Διαχειρίζεται με ήπιο τρόπο την επαναφορά του διάκενου στον κινητήρα, ρυθμίζοντας την παρεχόμενη ροπή και αποτρέποντας την κορύφωση που μπορεί να υπάρξει όταν τελειώσει η φάση επαναφοράς του διάκενου, ώστε η επιτάχυνση κατά την έξοδο από στροφές να καταστεί ακόμα πιο εύκολη και προβλέψιμη.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Traction Control (DTC)
    Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι ένα σύστημα που αποτρέπει (ή περιορίζει) την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Διαχειρίζεται με ήπιο τρόπο την επαναφορά του διάκενου στον κινητήρα, ρυθμίζοντας την παρεχόμενη ροπή και αποτρέποντας την κορύφωση που μπορεί να υπάρξει όταν τελειώσει η φάση επαναφοράς του διάκενου, ώστε η επιτάχυνση κατά την έξοδο από στροφές να καταστεί ακόμα πιο εύκολη και προβλέψιμη.
  • PERFORMANCE
    Ducati Wheelie Control (DWC)
    Σύστημα το οποίο ελέγχει το ανασήκωμα του πίσω τροχού και σας δίνει τη δυνατότητα να επιτυγχάνετε την καλύτερη δυνατή επιτάχυνση με ευκολία και ασφάλεια.
    PERFORMANCE
    Ducati Wheelie Control (DWC)
    Σύστημα το οποίο ελέγχει το ανασήκωμα του πίσω τροχού και σας δίνει τη δυνατότητα να επιτυγχάνετε την καλύτερη δυνατή επιτάχυνση με ευκολία και ασφάλεια.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Engine Brake Control (EBC)
    Το σύστημα EBC υποστηρίζει τον αναβάτη στη βελτιστοποίηση της ευστάθειας της μοτοσυκλέτας υπό ακραίες συνθήκες εισόδου σε στροφή, εξισορροπώντας τις δυνάμεις που ασκούνται στο πίσω ελαστικό σε συνθήκες έντονου φρεναρίσματος του κινητήρα.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Engine Brake Control (EBC)
    Το σύστημα EBC υποστηρίζει τον αναβάτη στη βελτιστοποίηση της ευστάθειας της μοτοσυκλέτας υπό ακραίες συνθήκες εισόδου σε στροφή, εξισορροπώντας τις δυνάμεις που ασκούνται στο πίσω ελαστικό σε συνθήκες έντονου φρεναρίσματος του κινητήρα.
  • PERFORMANCE
    Σύστημα Ride-by-Wire
    Γνωστό και ως ηλεκτρονικό γκάζι, πρόκειται για ένα σύστημα που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά το άνοιγμα και το κλείσιμο της πεταλούδας ή των πεταλούδων γκαζιού.
    PERFORMANCE
    Σύστημα Ride-by-Wire
    Γνωστό και ως ηλεκτρονικό γκάζι, πρόκειται για ένα σύστημα που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά το άνοιγμα και το κλείσιμο της πεταλούδας ή των πεταλούδων γκαζιού.
  • ΑΝΕΣΗ
    Cruise Control
    Ηλεκτρονικό σύστημα που παρουσιάστηκε από τη Ducati για πρώτη φορά το 2014 στη Multistrada 1200, το οποίο επιτρέπει τη διατήρηση της επιλεγμένης ταχύτητας από τον αναβάτη αυτόματα, χωρίς την ανάγκη συνεχούς περιστροφής του γκαζιού.
    ΑΝΕΣΗ
    Cruise Control
    Ηλεκτρονικό σύστημα που παρουσιάστηκε από τη Ducati για πρώτη φορά το 2014 στη Multistrada 1200, το οποίο επιτρέπει τη διατήρηση της επιλεγμένης ταχύτητας από τον αναβάτη αυτόματα, χωρίς την ανάγκη συνεχούς περιστροφής του γκαζιού.
  • ΑΝΕΣΗ
    Σύστημα Ducati Multimedia System (DMS)
    Πολυλειτουργικό σύστημα διασύνδεσης που επιτρέπει τη σύνδεση του smartphone με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth, δίνοντας τη δυνατότητα στον αναβάτη να διαχειρίζεται τις βασικές λειτουργίες πολυμέσων του κινητού τηλεφώνου.
    ΑΝΕΣΗ
    Σύστημα Ducati Multimedia System (DMS)
    Πολυλειτουργικό σύστημα διασύνδεσης που επιτρέπει τη σύνδεση του smartphone με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth, δίνοντας τη δυνατότητα στον αναβάτη να διαχειρίζεται τις βασικές λειτουργίες πολυμέσων του κινητού τηλεφώνου.
  • PERFORMANCE
    Ducati Power Launch (DPL)
    Σύστημα που εξασφαλίζει εκρηκτικές εκκινήσεις, επιτρέποντας στον αναβάτη να επικεντρωθεί αποκλειστικά στον έλεγχο της απελευθέρωσης του συμπλέκτη.
    PERFORMANCE
    Ducati Power Launch (DPL)
    Σύστημα που εξασφαλίζει εκρηκτικές εκκινήσεις, επιτρέποντας στον αναβάτη να επικεντρωθεί αποκλειστικά στον έλεγχο της απελευθέρωσης του συμπλέκτη.
  • PERFORMANCE
    Ducati Lap Timer GPS (DLT GPS)*
    Η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη να υποστηρίξει αυτό το σύστημα, το οποίο ανιχνεύει αυτόματα τους χρόνους γύρου και δύο επιμέρους χρόνους (split times), προβάλλοντάς τους απευθείας στον πίνακα οργάνων σε κάθε γύρο. Το σύστημα καταγράφει για κάθε γύρο τον χρόνο, τις μέγιστες στροφές ανά λεπτό (RPM), τη μέγιστη ταχύτητα (πραγματική, μέσω GPS), τους ενδιάμεσους χρόνους, καθώς και τις γωνίες κλίσης και περιστροφής. *Η λειτουργία διατίθεται ως αξεσουάρ Ducati Performance.
    PERFORMANCE
    Ducati Lap Timer GPS (DLT GPS)*
    Η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη να υποστηρίξει αυτό το σύστημα, το οποίο ανιχνεύει αυτόματα τους χρόνους γύρου και δύο επιμέρους χρόνους (split times), προβάλλοντάς τους απευθείας στον πίνακα οργάνων σε κάθε γύρο. Το σύστημα καταγράφει για κάθε γύρο τον χρόνο, τις μέγιστες στροφές ανά λεπτό (RPM), τη μέγιστη ταχύτητα (πραγματική, μέσω GPS), τους ενδιάμεσους χρόνους, καθώς και τις γωνίες κλίσης και περιστροφής. *Η λειτουργία διατίθεται ως αξεσουάρ Ducati Performance.
  • ΑΝΕΣΗ
    Turn-by-turn Navi*
    Η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη για αυτή τη λειτουργία, η οποία επιτρέπει τη σύνδεση του smartphone με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth και την προβολή οδηγιών πλοήγησης απευθείας στον πίνακα οργάνων, χωρίς την ανάγκη εξωτερικών αξεσουάρ ή διακοπής της οδήγησης για να συμβουλευτείς το τηλέφωνό σου.
    ΑΝΕΣΗ
    Turn-by-turn Navi*
    Η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη για αυτή τη λειτουργία, η οποία επιτρέπει τη σύνδεση του smartphone με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth και την προβολή οδηγιών πλοήγησης απευθείας στον πίνακα οργάνων, χωρίς την ανάγκη εξωτερικών αξεσουάρ ή διακοπής της οδήγησης για να συμβουλευτείς το τηλέφωνό σου.
Χαρακτηριστικα ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ