Bosch ABS Cornering
Χάρη σ’ έναν επεξεργαστή ελέγχου του ABS, η Multistrada 1260 Enduro μπορεί να υπερηφανεύεται για το συνδυαστικό ηλεκτρονικό σύστημα πέδησης μπροστά και πίσω που έχει βελτιστοποιηθεί για τα Urban και Touring προγράμματα οδήγησης και εκμεταλλεύεται το μειωμένο έλεγχο στο πρόγραμμα Sport, δημιουργώντας ένα περιβάλλον με προτίμηση στο μη πλήρως αυτοματοποιημένο έλεγχο. Το συνδυασμένο σύστημα πέδησης αυξάνει τη σταθερότητα στα φρένα χρησιμοποιώντας τέσσερεις μετρητές πίεσης, διανέμοντας με τον καλύτερο τρόπο τη δύναμη των φρένων στο μπροστινό και πίσω τροχό.
Σχεδιασμένη για να βελτιώνει τον έλεγχο του πίσω τροχού σε συνθήκες απότομης πέδησης, η λειτουργία «αποτροπής ανύψωσης» του συστήματος ABS είναι πλήρως ενεργοποιημένη στα προγράμματα Urban και Touring. Η λειτουργία του ABS είναι επίσης διαθέσιμη και για τα μπροστινά φρένα μόνο, ένα χαρακτηριστικό που η Multistrada εκμεταλλεύεται στο πρόγραμμα οδήγησης Enduro, ώστε να επιτρέπει τα κλειδώματα και τα ντριφταρίσματα στα φρένα σε ανώμαλο έδαφος.
Η ενσωμάτωση με τα προγράμματα οδήγησης της Ducati είναι ιδανική και αλληλεπιδρά σε τρία διαφορετικά επίπεδα: Το πρώτο επίπεδο προσφέρει τη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση σε διαδρομές εκτός δρόμου, απενεργοποιώντας την ανίχνευση ανύψωσης του πίσω μέρους και επιτρέποντας το ντριφτάρισμα με το ABS να δρα μόνο στο μπροστά μέρος της μοτοσυκλέτας. Το δεύτερο επίπεδο εξασφαλίζει ισορροπία ανάμεσα στον μπροστά και τον πίσω τροχό, χωρίς όμως τη λειτουργία ανίχνευσης ανύψωσης του πίσω τροχού όταν είναι ενεργοποιημένο το πρόγραμμα οδήγησης Sport. Διαθέτει όμως τη λειτουργία Cornering, που είναι ενεργοποιημένη και ρυθμισμένη για την απόλυτη ασφάλεια. Το τρίτο επίπεδο επιτρέπει τη βελτιστοποίηση των συνδυασμένων φρένων στα προγράμματα Touring και Urban, με ενεργοποιημένη τη λειτουργία ανίχνευσης ανύψωσης του πίσω τροχού και τη λειτουργία Cornering, η οποία είναι ρυθμισμένη για απόλυτη ασφάλεια.