Η Monster ξανασυστήνεται από την αρχή.
Η πέμπτη γενιά φέρνει μια φρέσκια εμφάνιση και μια νέα «καρδιά»: έναν ανανεωμένο σχεδιασμό, τον νέο δικύλινδρο V2 κινητήρα και προηγμένες ηλεκτρονικές τεχνολογίες. Η συνεχής εξέλιξη ενός πνεύματος που δεν άλλαξε ποτέ, ενός θρύλου που έβαλε γενιές μοτοσυκλετιστών στον δρόμο. Όπως και πριν από τριάντα χρόνια, έτσι και σήμερα η Monster συνεχίζει να ενσαρκώνει την ίδια την ουσία της Ducati.
Η σύγχρονη τεχνολογία και η παράδοση συνδέονται σε έναν συνεχή διάλογο, στη πιο τεχνολογικά προηγμένη Monster όλων των εποχών. Μια μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια, που διατηρεί το ίδιο πνεύμα που είχε όταν άλλαξε για πάντα τη Ducati: απλή, καθαρή και αμέσως αναγνωρίσιμη.
Πλήρως επανασχεδιασμένη, η νέα Monster διατηρεί την ευελιξία και την ευκολία οδήγησης του προηγούμενου μοντέλου, αλλά πλέον είναι 4 κιλά ελαφρύτερη και διαθέτει πιο σπορ, πιο επιθετική θέση οδήγησης. Χάρη στον νέο δικύλινδρο V2 κινητήρα και τη χρήση προηγμένων εξαρτημάτων, το συνολικό βάρος με υγρά, χωρίς καύσιμο, είναι μόλις 175 κιλά.
Η νέα Monster κινείται από τον κινητήρα V2, ένα σύμβολο της σπορ ταυτότητας της Ducati. Αποδίδει 111 hp και 91 Nm ροπής, ενώ είναι πιο συμπαγής και καθαρός σε γραμμές, με βελτιστοποιημένη αρχιτεκτονική ώστε να κρύβει πολλά στοιχεία που παλαιότερα ήταν ορατά. Το σύστημα Intake Variable Timing τροποποιεί συνεχώς τον χρονισμό ανοίγματος των βαλβίδων εισαγωγής, εξασφαλίζοντας την καλύτερη δυνατή απόδοση σε κάθε στιγμή. Διαθέτει επίσης το νέο Ducati Quick Shift 2.0, ήδη υιοθετημένο σε πρόσφατα μοντέλα όπως η Panigale V4, καθώς και τέσσερα Riding Modes / τέσσερα Power Modes (High, Medium, City και Low) που ρυθμίζουν την απόκριση του γκαζιού και την απόδοση ισχύος.
Η Monster διατίθεται επίσης και σε έκδοση περιορισμένης ισχύος 35 kW.
Η νέα γενιά της Monster ξεχωρίζει χάρη στον σύγχρονο και τεχνολογικά εξελιγμένο σχεδιασμό της, με ένα συμπαγές εμπρός τμήμα που τονίζει την επιθετική της εμφάνιση. Το πλήρως ανανεωμένο full LED φωτιστικό σώμα ενσωματώνει το εμπρός DRL καθώς και τα δυναμικά φλας, μπροστά και πίσω.
Η νέα Monster είναι μια εξαιρετικά ευέλικτη μοτοσυκλέτα, που προσαρμόζεται εύκολα τόσο στην αστική μετακίνηση όσο και στη σπορ οδήγηση, χάρη στο χαμηλό της βάρος, τη μεγάλη γωνία τιμονιού, το σύστημα Intake Variable Timing του δικύλινδρου κινητήρα, τις αναρτήσεις και το πλήρως ανανεωμένο ηλεκτρονικό πακέτο. Η οδηγική της αίσθηση έχει επίσης αναβαθμιστεί, προσφέροντας ακόμη πιο ομαλή, ακριβή και διαισθητική συμπεριφορά. Η ιδανική μοτοσυκλέτα τόσο για έμπειρους αναβάτες όσο και για όσους μπαίνουν για πρώτη φορά στον κόσμο της Ducati.
Ύψος σέλας 815 mm (5 mm χαμηλότερο από την προηγούμενη γενιά) και με το στενότερο προφίλ σέλας να συμβάλλει σε ακόμη πιο εύκολη επαφή με το έδαφος. Στον κατάλογο αξεσουάρ Ducati Performance περιλαμβάνονται επίσης χαμηλότερη σέλα και κιτ χαμηλώματος ανάρτησης, τα οποία όταν χρησιμοποιηθούν μαζί μειώνουν το ύψος της σέλας στα 775 mm.
Το ρεζερβουάρ της Monster αποτελεί βασικό στοιχείο του σχεδιασμού της, συνδυάζοντας σύγχρονη αισθητική με αναφορές στους θρύλους του παρελθόντος. Οι μπροστινές εισαγωγές αέρα, πέρα από τον φόρο τιμής στη δεύτερη γενιά της Monster, επιτρέπουν επίσης μεγάλο εύρος στριψίματος του τιμονιού χωρίς να θυσιάζουν τη δυναμική, μυώδη παρουσία που χαρακτήριζε πάντα αυτό το μοντέλο.
Όπως σε κάθε Ducati, τα ηλεκτρονικά της νέας Monster αντλούν έμπνευση από τον κόσμο των αγώνων. Τα τέσσερα Riding Modes επιτρέπουν την προσαρμογή της μοτοσυκλέτας σε κάθε τύπο δρόμου και στυλ οδήγησης, αναδεικνύοντας τη διπλή της προσωπικότητα: τη σπορ και αυτήν που είναι πιο προσιτή και απολαυστική στην καθημερινότητα. Κάθε Riding Mode συνοδεύεται από ένα αποκλειστικό και πλήρως παραμετροποιήσιμο Power Mode που διαχειρίζεται την απόδοση της ισχύος.
Το ηλεκτρονικό πακέτο περιλαμβάνει συστήματα ελέγχου που είναι προρυθμισμένα ανάλογα με το Riding Mode, αλλά μπορούν να προσαρμοστούν εξ ολοκλήρου από τον αναβάτη:
– Cornering ABS με τρία επίπεδα και λειτουργία only front για σπορ χρήση
– Traction Control με οκτώ επίπεδα
– Wheelie Control με τέσσερα επίπεδα
– Engine Brake Control με τρία επίπεδα
Η νέα, στάνταρ, TFT οθόνη 5’’ είναι πλέον κατά 16% μεγαλύτερη σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Οι αυξημένες διαστάσεις προσφέρουν καλύτερη ευκρίνεια και πιο απλή, πιο διαισθητική προβολή των ρυθμίσεων και των πληροφοριών οδήγησης. Οι πληροφορίες εμφανίζονται σε Day ή Night mode, ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού, ενώ υπάρχουν δύο info modes — Road και Road Pro — για ακόμη πιο διαισθητική και προσαρμοσμένη εμπειρία οδήγησης.
Τώρα, μπορείτε να ενημερώνεστε για όλα τα νέα της μάρκας Ducati, προσφορές για αξεσουάρ ή είδη ένδυσης και να λαμβάνετε προκλήσεις σε events.
Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και δώστε μας τη συγκατάθεσή σας, ώστε να ενημερώνεστε πρώτοι, για ότι αφορά την Ducati.
Επιθυμώ να λαμβάνω newsletter από την Ducati