current page
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ENGINE-COVER-1600
Η ελαφρύτερη δικύλινδρη μονάδα που έχει κατασκευάσει ποτέ η Ducati.

890 cc καθαρής twin-cylinder απόλαυσης: με μόλις 54,4 κιλά, ο νέος V2 κινητήρας κάνει τη Monster, 4 κιλά ελαφρύτερη σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Και χάρη στο σύστημα Intake Variable Timing, η απόκριση του κινητήρα είναι συναρπαστική στις υψηλές στροφές, αλλά και ιδιαίτερα απολαυστική στη χαμηλή περιοχή στροφών.

Μόλις 54 κιλά. Η ελαφρύτερη Ducati V2 όλων των εποχών.

Ο νέος V2 κινητήρας σηματοδοτεί ένα ακόμα βήμα μπροστά στην εξέλιξη των κινητήρων της Ducati, με έγκριση Euro 5+. Ένας καινοτόμος κινητήρας, που εισάγει το σύστημα Intake Variable Timing, βελτιώνοντας την ποιότητα της απόδοσης και προσφέροντας στον αναβάτη γραμμική απόκριση στις χαμηλές στροφές, ισχυρή ροπή στις μεσαίες και κορυφαίες επιδόσεις στις υψηλές στροφές.

111 ίπποι και 91 Nm με πλατιά, αποδοτική καμπύλη απόδοσης

Ο νέος V2 κινητήρας αποδίδει 111 hp και 91 Nm ροπής, κατανεμημένα σε μεγάλο εύρος με μια αξιοποιήσιμη καμπύλη απόδοσης: το 70% της ροπής είναι διαθέσιμο μόλις στις 3.000 σ.α.λ., ενώ πάνω από το 80% διατηρείται μεταξύ 4.000 και 10.000 σ.α.λ., για άμεση απόκριση σε κάθε συνθήκη. Χάρη στα 4 Power Modes – High, Medium, City και Low – τα οποία συνδυάζονται με 4 Riding Modes, ο αναβάτης μπορεί να προσαρμόσει τον χαρακτήρα του κινητήρα ανάλογα με το στυλ οδήγησης και το περιβάλλον. Το γκριπ του γκαζιού έχει επίσης δύο διαφορετικές χαρτογραφήσεις, ανάλογα με το Power Mode, προσφέροντας είτε πιο ομαλή είτε πιο δυναμική απόκριση.

Intake Variable Timing: έξυπνη απόδοση που προσαρμόζεται σε κάθε στιλ οδήγησης

Το σύστημα Intake Variable Timing ρυθμίζει συνεχώς το άνοιγμα των βαλβίδων εισαγωγής, προσφέροντας την καλύτερη δυνατή απόδοση σε κάθε στιγμή. Έτσι επιτρέπει υψηλή ισχύ στις υψηλές στροφές — έως και 111 hp — αλλά και ομαλή, ελεγχόμενη απόδοση στις χαμηλομεσαίες στροφές. Με απλά λόγια, δεν χρειάζεται να επιλέξετε ανάμεσα στη ροπή στις χαμηλές στροφές και τη δύναμη ψηλά, καθώς το variable timing προσφέρει και τα δύο. Αυτό το χαρακτηριστικό κάνει τον V2 έναν κινητήρα να προσαρμόζεται στις διαφορετικές συνθήκες χρήσης: από αργή οδήγηση μέσα στην πόλη ακόμη και με υψηλή σχέση, μέχρι δυναμική, σπορ οδήγηση σε ορεινές διαδρομές.

Συμπαγής και καθαρή σχεδίαση: ο V2 που αναδεικνύει τη naked αισθητική

Ο δικύλινδρος σε V διάταξη δεν αποτελεί μόνο σύμβολο σπορ χαρακτήρα, αλλά και μια τεχνική επιλογή που μειώνει τον όγκο και απλοποιεί τη δομή της μοτοσυκλέτας. Ως δομικό στοιχείο, όπως ορίζει η παράδοση της Monster, γίνεται αναπόσπαστο μέρος του πλαισίου, εξαλείφοντας την ανάγκη για περιττά εξαρτήματα και μειώνοντας το συνολικό βάρος. Το αποτέλεσμα είναι ένας κινητήρας πιο στενός, πιο μικρός και οπτικά πιο συμπαγής. Με αρχιτεκτονική σχεδιασμένη ώστε να «κρύβει» πολλά τεχνικά μέρη που παλαιότερα ήταν εμφανή, ο νέος V2 ταιριάζει ιδανικά σε μια naked μοτοσυκλέτα. Κάθε στοιχείο έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε η μοτοσυκλέτα να είναι ελαφρύτερη και έτοιμη να δώσει το μέγιστο σε κάθε συνθήκη.

Έγκριση Euro 5+ και διαστήματα συντήρησης 45.000 km

Ο σχεδιασμός του δικύλινδρου V κινητήρα, επηρεάστηκε έντονα από την ανάγκη για εξαιρετική αξιοπιστία και υψηλά πρότυπα εκπομπών ρύπων. Ο νέος V2 διαθέτει homologation Euro 5+ και θέτει σημείο αναφοράς στα διαστήματα συντήρησης για την κατηγορία του. Ο έλεγχος βαλβίδων απαιτείται κάθε 45.000 km, ενώ η αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 km (ή κάθε 2 χρόνια), μειώνοντας σημαντικά το κόστος συντήρησης.

Έκδοση περιορισμένης ισχύος 35 kW

Σύμφωνα με τον πιο «συμπεριληπτικό» χαρακτήρα της γκάμας της Ducati, ο νέος αυτός V2 είναι διαθέσιμος και σε έκδοση περιορισμένης ισχύος 35 kW, για μοντέλα που προορίζονται για κατόχους άδειας οδήγησης κατηγορίας A2.

Ducati-Multistrada-V2-DWP25-motore-video-full-1330x748
monster-motore-hero-short-1600x1000-02

Ηλεκτρονικά Μαθε Περισσοτερα
Χαρακτηριστικά Μαθε Περισσοτερα
Σχεδιασμός Μαθε Περισσοτερα