current page
Ηλεκτρονικα συστηματα
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Photo for electronics

Ηλεκτρονικά συστήματα που υπηρετούν την ασφάλεια, την ευελιξία και το στιλ

Σύστημα φωτισμού

Ο μπροστινός προβολέας ο οποίος διαθέτει τα ιδιαίτερης σχεδίασης φώτα ημέρας (DRL), είναι full LED, όπως επίσης το πίσω φως και τα φώτα φλας, και έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίζει εξαιρετική ορατότητα και επιβλητική εμφάνιση.

Η νέα DesertX διαθέτει το Ducati Brake Light  που σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος, ενεργοποιεί αυτόματα το αναβοσβήσιμο του πίσω φωτός για να ειδοποιήσει τα οχήματα που ακολουθούν για μια ενδεχόμενη επικίνδυνη κατάσταση.

Έγχρωμη οθόνη TFT 5''

Η DesertX είναι εξοπλισμένη με μια υψηλής ανάλυσης έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών που έχει τοποθετηθεί σε κάθετη θέση, ώστε να παρέχει την καλύτερη ορατότητα ακόμα και κατά την όρθια οδήγηση.

Η οθόνη μπορεί να ενσωματώσει το σύστημα πολυμέσων Ducati Multimedia System (διατίθεται ως αξεσουάρ), το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να συνδέσει το smartphone του μέσω Bluetooth και να ενεργοποιήσει την πλοήγηση Turn-by-Turn, που εμφανίζει τις οδηγίες απευθείας στο ταμπλό.

Η οθόνη διαθέτει δύο είδη διαμόρφωσης : Standard και Rally.

Στην διαμόρφωση Rally, εμφανίζει την υπολειπόμενη αυτονομία και τη λειτουργία Trip Master, η οποία χρησιμοποιείται στις μοτοσυκλέτες ράλι κατά την πλοήγηση.

Στη διαμόρφωση Standard εμφανίζονται όλες οι πληροφορίες που χρειάζονται για τη διαδρομή, με το στροφόμετρο και το ταχύμετρο να βρίσκονται στο προσκήνιο.

6 Προγράμματα Οδήγησης

Η ασφάλεια και οι επιδόσεις του νέου μοντέλου της νέας DesertX εξασφαλίζονται, επίσης, με τα ηλεκτρονικά συστήματα που αποτελούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, όσον αφορά στις επιδόσεις και την ασφάλεια οδήγησης.

Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του 6 προγράμματα οδήγησης, καθένα από τα οποία προορίζεται για συγκεκριμένη χρήση. Εκτός από τα ήδη γνωστά προγράμματα Sport, Touring και Urban, υπάρχει το Wet, για χρήση σε βρεγμένο οδόστρωμα, καθώς και τα δύο προγράμματα οδήγησης που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για off-road οδήγηση: Το Enduro και το εντελώς καινούριο Rally.

Κάθε πρόγραμμα οδήγησης μπορεί να επιδράσει στον χαρακτήρα του κινητήρα μέσω των 4 Προγραμμάτων Ισχύος (Power Modes) - Full, High, Medium, Low - που τροποποιούν την ισχύ και την απόκριση του κινητήρα Testastretta.

Πρόγραμμα Οδήγησης ENDURO

Το Πρόγραμμα Οδήγησης Enduro, χάρη στη μειωμένη ισχύ και τις ειδικά σχεδιασμένες ρυθμίσεις ελέγχου, επιτρέπει στον αναβάτη να αντιμετωπίσει ακόμα και τις πιο απαιτητικές off-road διαδρομές με μεγαλύτερη ασφάλεια, ενώ διευκολύνει αυτούς που είναι λιγότερο έμπειροι στην οδήγηση.

Πρόγραμμα Οδήγησης RALLY

Το Πρόγραμμα Οδήγησης Rally, με πλήρη ισχύ κινητήρα και περιορισμένο ηλεκτρονικό έλεγχο, έχει σχεδιαστεί για πιο έμπειρους αναβάτες που θέλουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις επιδόσεις της DesertX εκτός δρόμου.

Ρυθμίσεις ABS

Το ABS μπορεί να ρυθμιστεί σε 3 διαφορετικά επίπεδα:

  • Επίπεδο 3: Κατάλληλο για χρήση στην άσφαλτο, πάντα ασφαλές και σταθερό.
  • Επίπεδο 2: Πιο χαλαρό από το επίπεδο 3, σχεδιασμένο για off-road χρήση.
  • Επίπεδο 1: Επίσης off-road, αλλά επιδρά μόνο μπροστά, για ακόμα πιο έντονη χρήση.

Τέλος, το σύστημα ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως μόνο στα προγράμματα οδήγησης Enduro και Rally. Πρόκειται για μια λεπτομέρεια που αφορά ειδικά στους αναβάτες που είναι πιο έμπειροι σε off-road διαδρομές.

Ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης

Πολλά από τα ηλεκτρονικά συστήματα που πλέον θεωρούνται στάνταρ, πρωτοπορήθηκαν από τη Ducati. Η ασφάλεια, η άνεση και η απόδοση βελτιώνονται χρόνο με τον χρόνο μέσα από τη συνεχή αναζήτηση καινοτομίας και εξέλιξης. Κάντε κλικ στα εικονίδια και ανακαλύψτε τα χαρακτηριστικά της Panigale V4.

  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    ABS Cornering
    Ένα σύστημα αντιμπλοκαρίσματος πέδησης είναι ένα σύστημα ασφαλείας που αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών ενός οχήματος κατά τη διάρκεια ισχυρού φρεναρίσματος. Ουσιαστικά το ABS ρυθμίζει την πίεση πέδησης στον τροχό, ώστε αυτός να έχει συνεχώς πρόσφυση στην επιφάνεια του εδάφους. Υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης του ABS, ανάλογα με το επιλεγμένο Riding Mode.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    ABS Cornering
    Ένα σύστημα αντιμπλοκαρίσματος πέδησης είναι ένα σύστημα ασφαλείας που αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών ενός οχήματος κατά τη διάρκεια ισχυρού φρεναρίσματος. Ουσιαστικά το ABS ρυθμίζει την πίεση πέδησης στον τροχό, ώστε αυτός να έχει συνεχώς πρόσφυση στην επιφάνεια του εδάφους. Υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης του ABS, ανάλογα με το επιλεγμένο Riding Mode.
  • ΑΝΕΣΗ
    Σύστημα πολυμέσων Ducati Multimedia System (DMS)*
    Η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη για αυτό το σύστημα infotainment για τη σύνδεση του smartphone με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth, που επιτρέπει στον αναβάτη να διαχειρίζεται τις κύριες λειτουργίες πολυμέσων του κινητού τηλεφώνου. * Η λειτουργία είναι διαθέσιμη ως αξεσουάρ Ducati Performance
    ΑΝΕΣΗ
    Σύστημα πολυμέσων Ducati Multimedia System (DMS)*
    Η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη για αυτό το σύστημα infotainment για τη σύνδεση του smartphone με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth, που επιτρέπει στον αναβάτη να διαχειρίζεται τις κύριες λειτουργίες πολυμέσων του κινητού τηλεφώνου. * Η λειτουργία είναι διαθέσιμη ως αξεσουάρ Ducati Performance
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati Quick Shifter 2.0 (DQS 2.0)
    Το DQS 2.0 επιτρέπει στον αναβάτη να ανεβάζει και να κατεβάζει ταχύτητες χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη και έχει εξελιχθεί σε σύγκριση με το προηγούμενο σύστημα, καταργώντας τον παραδοσιακό μοχλό με μικροδιακόπτη προς όφελος μίας άμεσης μηχανικής μανέτας. Η ηλεκτρονική στρατηγική έχει ανατεθεί στον αισθητήρα θέσης στο τύμπανο του κιβωτίου ταχυτήτων που προσδιορίζει την ταχύτητα που εμπλέκεται, προσφέροντας στον αναβάτη πιο άμεση αίσθηση που επαναλαμβάνεται ευκολότερα, λιγότερο «λαστιχένια» και με μειωμένη διαδρομή.
    ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati Quick Shifter 2.0 (DQS 2.0)
    Το DQS 2.0 επιτρέπει στον αναβάτη να ανεβάζει και να κατεβάζει ταχύτητες χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη και έχει εξελιχθεί σε σύγκριση με το προηγούμενο σύστημα, καταργώντας τον παραδοσιακό μοχλό με μικροδιακόπτη προς όφελος μίας άμεσης μηχανικής μανέτας. Η ηλεκτρονική στρατηγική έχει ανατεθεί στον αισθητήρα θέσης στο τύμπανο του κιβωτίου ταχυτήτων που προσδιορίζει την ταχύτητα που εμπλέκεται, προσφέροντας στον αναβάτη πιο άμεση αίσθηση που επαναλαμβάνεται ευκολότερα, λιγότερο «λαστιχένια» και με μειωμένη διαδρομή.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Φώτα ημέρας (DRL)
    Πρόκειται για τα φώτα ημέρας που χρησιμοποιούνται για τη συμμόρφωση με την υποχρέωση χρήσης προβολέων μεσαίας σκάλας στη διάρκεια της ημέρας.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Φώτα ημέρας (DRL)
    Πρόκειται για τα φώτα ημέρας που χρησιμοποιούνται για τη συμμόρφωση με την υποχρέωση χρήσης προβολέων μεσαίας σκάλας στη διάρκεια της ημέρας.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Traction Control (DTC)
    Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι ένα σύστημα που αποτρέπει (ή περιορίζει) την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Διαχειρίζεται με ήπιο τρόπο την επαναφορά του διάκενου στον κινητήρα, ρυθμίζοντας την παρεχόμενη ροπή και αποτρέποντας την κορύφωση που μπορεί να υπάρξει όταν τελειώσει η φάση επαναφοράς του διάκενου, ώστε η επιτάχυνση κατά την έξοδο από στροφές να καταστεί ακόμα πιο εύκολη και προβλέψιμη.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Traction Control (DTC)
    Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι ένα σύστημα που αποτρέπει (ή περιορίζει) την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Διαχειρίζεται με ήπιο τρόπο την επαναφορά του διάκενου στον κινητήρα, ρυθμίζοντας την παρεχόμενη ροπή και αποτρέποντας την κορύφωση που μπορεί να υπάρξει όταν τελειώσει η φάση επαναφοράς του διάκενου, ώστε η επιτάχυνση κατά την έξοδο από στροφές να καταστεί ακόμα πιο εύκολη και προβλέψιμη.
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati Wheelie Control (DWC)
    Σύστημα το οποίο ελέγχει το ανασήκωμα του πίσω τροχού και σας δίνει τη δυνατότητα να επιτυγχάνετε την καλύτερη δυνατή επιτάχυνση με ευκολία και ασφάλεια.
    ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati Wheelie Control (DWC)
    Σύστημα το οποίο ελέγχει το ανασήκωμα του πίσω τροχού και σας δίνει τη δυνατότητα να επιτυγχάνετε την καλύτερη δυνατή επιτάχυνση με ευκολία και ασφάλεια.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Engine Brake Control (EBC)
    Το σύστημα EBC υποστηρίζει τον αναβάτη στη βελτιστοποίηση της ευστάθειας της μοτοσυκλέτας υπό ακραίες συνθήκες εισόδου σε στροφή, εξισορροπώντας τις δυνάμεις που ασκούνται στο πίσω ελαστικό σε συνθήκες έντονου φρεναρίσματος του κινητήρα.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Engine Brake Control (EBC)
    Το σύστημα EBC υποστηρίζει τον αναβάτη στη βελτιστοποίηση της ευστάθειας της μοτοσυκλέτας υπό ακραίες συνθήκες εισόδου σε στροφή, εξισορροπώντας τις δυνάμεις που ασκούνται στο πίσω ελαστικό σε συνθήκες έντονου φρεναρίσματος του κινητήρα.
  • ΑΠΟΔΟΣΗ
    Σύστημα Ride-by-Wire
    Γνωστό και ως ηλεκτρονικό γκάζι, πρόκειται για ένα σύστημα που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά το άνοιγμα και το κλείσιμο της πεταλούδας ή των πεταλούδων γκαζιού.
    ΑΠΟΔΟΣΗ
    Σύστημα Ride-by-Wire
    Γνωστό και ως ηλεκτρονικό γκάζι, πρόκειται για ένα σύστημα που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά το άνοιγμα και το κλείσιμο της πεταλούδας ή των πεταλούδων γκαζιού.
  • ΑΝΕΣΗ
    Cruise Control
    Ηλεκτρονικό σύστημα που εισήγαγε η Ducati για πρώτη φορά το 2014 στη Multistrada 1200, το οποίο επιτρέπει τη διατήρηση της ταχύτητας που έχει ορίσει ο αναβάτης χωρίς να χρειάζεται να κρατάει το γκάζι ανοιχτό.
    ΑΝΕΣΗ
    Cruise Control
    Ηλεκτρονικό σύστημα που εισήγαγε η Ducati για πρώτη φορά το 2014 στη Multistrada 1200, το οποίο επιτρέπει τη διατήρηση της ταχύτητας που έχει ορίσει ο αναβάτης χωρίς να χρειάζεται να κρατάει το γκάζι ανοιχτό.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Brake light (DBL)
    Σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος, ενεργοποιεί αυτόματα το πίσω φως για να προειδοποιήσει τα οχήματα που ακολουθούν, μια λύση που ενισχύει ακόμη περισσότερο την ασφάλεια του αναβάτη.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Brake light (DBL)
    Σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος, ενεργοποιεί αυτόματα το πίσω φως για να προειδοποιήσει τα οχήματα που ακολουθούν, μια λύση που ενισχύει ακόμη περισσότερο την ασφάλεια του αναβάτη.