current page
Ηλεκτρονικα
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
xdiavel-v4-1600-1000

Techno Cruiser: προηγμένη τεχνολογία για μια νέα εμπειρία οδήγησης

Η νέα XDiavel V4 είναι εξοπλισμένη με ένα πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών, σχεδιασμένο για να απογειώσει την οδηγική απόλαυση. Από τη νέα οθόνη TFT μέχρι τα Riding Modes, κάθε λεπτομέρεια έχει μελετηθεί για να προσφέρει έλεγχο, ασφάλεια και δυνατότητα εξατομίκευσης σε κάθε διαδρομή.

Νέα έγχρωμη οθόνη TFT 6,9” με αναλογία 8:3

Η XDiavel V4 διαθέτει την ίδια οθόνη 6,9” TFT με αυτή της Panigale V4, με αναλογία 8:3 και τεχνολογία optical bonding για άριστη ευκρίνεια υπό οποιεσδήποτε συνθήκες φωτισμού. Το γραφικό περιβάλλον είναι ανανεωμένο και σχεδιασμένο ειδικά για το cruiser ύφος, πιο εκλεπτυσμένο και λιγότερο αγωνιστικό, εστιάζοντας στην ευκολία πληροφορίας για καθημερινή χρήση.

Χωρίς κλειδί – Hands Free σύστημα

Η XDiavel V4 διαθέτει σύστημα Hands-Free για εκκίνηση χωρίς κλειδί. Ο αναβάτης απλώς πλησιάζει τη μοτοσυκλέτα με το ηλεκτρονικό κλειδί στην τσέπη. Σε απόσταση περίπου 1,5 μέτρου, η μοτοσυκλέτα αναγνωρίζει τον κωδικό και επιτρέπει την ενεργοποίηση. Ο αναβάτης πατά απλώς το κουμπί εκκίνησης για να ενεργοποιηθεί η οθόνη και να ξεκινήσει ο κινητήρας. Το σύστημα περιλαμβάνει επίσης ηλεκτρονικό μηχανισμό κλειδώματος του τιμονιού.

Cruise Control

Το Cruise Control προσφέρει ξεκούραστη οδήγηση στις εθνικές οδούς. Η ενεργοποίησή του εμφανίζεται στην οθόνη, ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί εύκολα περιστρέφοντας το γκριπ προς τα εμπρός.

4 Riding Modes: Sport, Touring, Urban και Wet

Στο Sport mode, ο κινητήρας αποδίδει τους πλήρεις 168 ίππους με άμεση και εκρηκτική απόκριση. Η επέμβαση των DTC (Traction Control) και DWC (Wheelie Control) μειώνεται στο ελάχιστο, ενώ το ABS ρυθμίζεται στο επίπεδο 2, επιτρέποντας ελεγχόμενο «σηκώμα» του πίσω τροχού για μέγιστη απόδοση στο φρενάρισμα, διατηρώντας παράλληλα τη λειτουργία Cornering.

Στο Touring, ο κινητήρας παραμένει στους 168 ίππους αλλά με πιο ήπια και γραμμική απόδοση. Η παρέμβαση των DTC και DWC αυξάνεται για μεγαλύτερη σταθερότητα και άνεση, ενώ το ABS ρυθμίζεται στο επίπεδο 3 για μέγιστη ασφάλεια.

Το Urban mode περιορίζει την ισχύ στους 115 ίππους με εξαιρετικά απαλή απόκριση, ιδανική για αστική οδήγηση. Οι ηλεκτρονικοί έλεγχοι ενεργοποιούνται σε υψηλό επίπεδο για μέγιστη σταθερότητα, ενώ το ABS παραμένει στο επίπεδο 3.

Τέλος, το Wet mode προορίζεται για οδήγηση σε βρεγμένο ή με χαμηλή πρόσφυση οδόστρωμα. Και εδώ, η μέγιστη ισχύς είναι 115 ίπποι με απαλή απόκριση και πλήρη υποστήριξη από όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα για την ασφάλεια του αναβάτη.

3 Power Modes: High, Medium, Low

Το High Power Mode, που σχετίζεται με το Sport Riding Mode, προσφέρει πλήρη ισχύ και άμεση απόκριση στο γκάζι. Το Medium Power Mode, που αντιστοιχεί στο Touring, αποδίδει επίσης τους 168 ίππους, αλλά με πιο ομαλή και σταδιακή καμπύλη. Το Low Power Mode, που ενεργοποιείται στα Urban και Wet, περιορίζει την ισχύ στους 115 ίππους και τη ροπή στους 114 Nm, προσφέροντας μέγιστο έλεγχο και ηρεμία σε δύσκολες συνθήκες.

Ducati Multimedia System και Turn-by-Turn πλοήγηση

Το Ducati Multimedia System περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό της XDiavel V4 και επιτρέπει τη σύνδεση smartphone μέσω Bluetooth για διαχείριση κλήσεων, μηνυμάτων, μουσικής αλλά και για χρήση της Turn-by-Turn πλοήγησης μέσω της εφαρμογής Ducati Link.

Ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης οδήγησης

Κάνε κλικ στα εικονίδια και ανακάλυψε τα χαρακτηριστικά* της XDiavel V4.

  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    ABS Cornering
    Το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών (ABS) με λειτουργία Cornering προσαρμόζεται ανάλογα με τη γωνία κλίσης της μοτοσυκλέτας, χρησιμοποιώντας δεδομένα από τη Μονάδα Αδρανειακής Μέτρησης (IMU), για αυξημένη ασφάλεια κατά το φρενάρισμα στις στροφές.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    ABS Cornering
    Το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών (ABS) με λειτουργία Cornering προσαρμόζεται ανάλογα με τη γωνία κλίσης της μοτοσυκλέτας, χρησιμοποιώντας δεδομένα από τη Μονάδα Αδρανειακής Μέτρησης (IMU), για αυξημένη ασφάλεια κατά το φρενάρισμα στις στροφές.
  • ΑΝΕΣΗ
    Cruise Control
    Ηλεκτρονικό σύστημα που παρουσιάστηκε από τη Ducati για πρώτη φορά το 2014 στη Multistrada 1200, το οποίο επιτρέπει τη διατήρηση της επιλεγμένης ταχύτητας από τον αναβάτη αυτόματα, χωρίς την ανάγκη συνεχούς περιστροφής του γκαζιού.
    ΑΝΕΣΗ
    Cruise Control
    Ηλεκτρονικό σύστημα που παρουσιάστηκε από τη Ducati για πρώτη φορά το 2014 στη Multistrada 1200, το οποίο επιτρέπει τη διατήρηση της επιλεγμένης ταχύτητας από τον αναβάτη αυτόματα, χωρίς την ανάγκη συνεχούς περιστροφής του γκαζιού.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Brake Light EVO (DBL)
    Σύστημα που αναβοσβήνει το πίσω φως και τα τέσσερα φλας για να ειδοποιήσει τα οχήματα που ακολουθούν σε περίπτωση έντονου φρεναρίσματος.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Brake Light EVO (DBL)
    Σύστημα που αναβοσβήνει το πίσω φως και τα τέσσερα φλας για να ειδοποιήσει τα οχήματα που ακολουθούν σε περίπτωση έντονου φρεναρίσματος.
  • ΑΝΕΣΗ
    Ducati Multimedia System (DMS)
    Σύστημα ενημέρωσης που επιτρέπει τη σύνδεση του smartphone με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth, δίνοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να διαχειρίζεται τις βασικές πολυμεσικές λειτουργίες του κινητού.
    ΑΝΕΣΗ
    Ducati Multimedia System (DMS)
    Σύστημα ενημέρωσης που επιτρέπει τη σύνδεση του smartphone με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth, δίνοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να διαχειρίζεται τις βασικές πολυμεσικές λειτουργίες του κινητού.
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati Power Launch (DPL)
    Σύστημα που εξασφαλίζει εκρηκτικές εκκινήσεις, επιτρέποντας στον αναβάτη να επικεντρωθεί αποκλειστικά στον έλεγχο της απελευθέρωσης του συμπλέκτη.
    ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati Power Launch (DPL)
    Σύστημα που εξασφαλίζει εκρηκτικές εκκινήσεις, επιτρέποντας στον αναβάτη να επικεντρωθεί αποκλειστικά στον έλεγχο της απελευθέρωσης του συμπλέκτη.
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati Quick Shifter 2.0 (DQS 2.0)
    Το DQS 2.0 επιτρέπει στον αναβάτη να αλλάζει ταχύτητες προς τα πάνω και προς τα κάτω χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη και αποτελεί εξέλιξη σε σχέση με το προηγούμενο σύστημα.
    ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati Quick Shifter 2.0 (DQS 2.0)
    Το DQS 2.0 επιτρέπει στον αναβάτη να αλλάζει ταχύτητες προς τα πάνω και προς τα κάτω χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη και αποτελεί εξέλιξη σε σχέση με το προηγούμενο σύστημα.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Daytime Running Light (DRL)
    Πρόκειται για τα φώτα ημέρας που χρησιμοποιούνται για τη συμμόρφωση με την υποχρέωση χρήσης προβολέων μεσαίας σκάλας στη διάρκεια της ημέρας.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Daytime Running Light (DRL)
    Πρόκειται για τα φώτα ημέρας που χρησιμοποιούνται για τη συμμόρφωση με την υποχρέωση χρήσης προβολέων μεσαίας σκάλας στη διάρκεια της ημέρας.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Traction Control (DTC)
    Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι ένα σύστημα που αποτρέπει (ή περιορίζει) την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Διαχειρίζεται με ήπιο τρόπο την επαναφορά του διάκενου στον κινητήρα, ρυθμίζοντας την παρεχόμενη ροπή και αποτρέποντας την κορύφωση που μπορεί να υπάρξει όταν τελειώσει η φάση επαναφοράς του διάκενου, ώστε η επιτάχυνση κατά την έξοδο από στροφές να καταστεί ακόμα πιο εύκολη και προβλέψιμη.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Traction Control (DTC)
    Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι ένα σύστημα που αποτρέπει (ή περιορίζει) την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Διαχειρίζεται με ήπιο τρόπο την επαναφορά του διάκενου στον κινητήρα, ρυθμίζοντας την παρεχόμενη ροπή και αποτρέποντας την κορύφωση που μπορεί να υπάρξει όταν τελειώσει η φάση επαναφοράς του διάκενου, ώστε η επιτάχυνση κατά την έξοδο από στροφές να καταστεί ακόμα πιο εύκολη και προβλέψιμη.
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati wheelie control (DWC)
    Σύστημα το οποίο ελέγχει το ανασήκωμα του πίσω τροχού και σας δίνει τη δυνατότητα να επιτυγχάνετε την καλύτερη δυνατή επιτάχυνση με ευκολία και ασφάλεια.
    ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati wheelie control (DWC)
    Σύστημα το οποίο ελέγχει το ανασήκωμα του πίσω τροχού και σας δίνει τη δυνατότητα να επιτυγχάνετε την καλύτερη δυνατή επιτάχυνση με ευκολία και ασφάλεια.
  • ΑΝΕΣΗ
    Extended Cylinder Deactivation (ECD)
    Απενεργοποίηση των πίσω κυλίνδρων στο ρελαντί όταν η μοτοσυκλέτα είναι σταματημένη, με τη στρατηγική απενεργοποίησης να επεκτείνεται σε ολόκληρη την πίσω σειρά κυλίνδρων ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες, όταν οι στροφές του κινητήρα και η απαίτηση ροπής από το γκάζι είναι περιορισμένες.
    ΑΝΕΣΗ
    Extended Cylinder Deactivation (ECD)
    Απενεργοποίηση των πίσω κυλίνδρων στο ρελαντί όταν η μοτοσυκλέτα είναι σταματημένη, με τη στρατηγική απενεργοποίησης να επεκτείνεται σε ολόκληρη την πίσω σειρά κυλίνδρων ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες, όταν οι στροφές του κινητήρα και η απαίτηση ροπής από το γκάζι είναι περιορισμένες.
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Σύστημα Ride-by-Wire
    Γνωστό και ως ηλεκτρονικό γκάζι, πρόκειται για ένα σύστημα που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά το άνοιγμα και το κλείσιμο της πεταλούδας ή των πεταλούδων γκαζιού.
    ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Σύστημα Ride-by-Wire
    Γνωστό και ως ηλεκτρονικό γκάζι, πρόκειται για ένα σύστημα που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά το άνοιγμα και το κλείσιμο της πεταλούδας ή των πεταλούδων γκαζιού.
  • ΑΝΕΣΗ
    Turn-by-turn Navi*
    Η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη για αυτή τη λειτουργία, η οποία επιτρέπει τη σύνδεση του smartphone με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth και την προβολή οδηγιών πλοήγησης απευθείας στον πίνακα οργάνων, χωρίς την ανάγκη εξωτερικών αξεσουάρ ή διακοπής της οδήγησης για να συμβουλευτείς το τηλέφωνό σου.
    ΑΝΕΣΗ
    Turn-by-turn Navi*
    Η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη για αυτή τη λειτουργία, η οποία επιτρέπει τη σύνδεση του smartphone με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth και την προβολή οδηγιών πλοήγησης απευθείας στον πίνακα οργάνων, χωρίς την ανάγκη εξωτερικών αξεσουάρ ή διακοπής της οδήγησης για να συμβουλευτείς το τηλέφωνό σου.
Χαρακτηριστικά Μαθετε Περισσοτερα