current page
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ILEKTRONIKA-1600-1000
Ηλεκτρονικά στην υπηρεσία της απόδοσης και της ασφάλειας

Η νέα Multistrada V4 RS είναι ακόμη πιο ασφαλής και πιο αποτελεσματική χάρη στο εξελιγμένο ηλεκτρονικό πακέτο της, το οποίο έχει πλέον αναβαθμιστεί με το καινοτόμο Ducati Vehicle Observer, τη νέα διαχείριση Suspension Mode ανεξάρτητα από τα Riding Modes, καθώς και τη στρατηγική φρεναρίσματος Front-to-Rear για ακόμη μεγαλύτερο έλεγχο. 

Απόδοση και ασφάλεια, πιο δεμένες από ποτέ.

Ducati Vehicle Observer: αγωνιστική τεχνολογία στην υπηρεσία του ελέγχου

Η Multistrada V4 RS γίνεται ακόμη πιο ασφαλής και πιο αποδοτική χάρη στα ηλεκτρονικά συστήματα που λειτουργούν με μεγαλύτερη ακρίβεια. Η νέα λειτουργία Ducati Vehicle Observer (DVO), κοινή με την Panigale V4, υπολογίζει σε πραγματικό χρόνο τις δυνάμεις που δέχεται η μοτοσυκλέτα και τα επιτρεπτά φορτία σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης, προσομοιώνοντας την εισαγωγή 70 αισθητήρων σε συνδυασμό με τα δεδομένα της IMU. Αναπτυγμένο από τη Ducati Corse στο MotoGP, το DVO επιτρέπει ακόμη πιο εξελιγμένη διαχείριση βασικών συστημάτων όπως το Cornering ABS και το Ducati Wheelie Control (DWC), βελτιώνοντας τη σταθερότητα, τον έλεγχο και την απόδοση σε κάθε περίσταση.

Υπερβολικά γρήγορες αλλαγές με το Ducati Quick Shift 2.0

Το ηλεκτρονικό πακέτο της Multistrada V4 RS περιλαμβάνει το νέο Ducati Quick Shift (DQS) 2.0, το οποίο επιτρέπει στον αναβάτη να ανεβάζει ταχύτητες χωρίς συμπλέκτη και χωρίς να κλείσει το γκάζι. Το σύστημα βελτιστοποιεί τις φάσεις επιτάχυνσης, κάνοντάς τες πιο γρήγορες και πιο ομαλές, ενώ αναδεικνύει ακόμη περισσότερο τον δυναμικό χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Επιπλέον, το σύστημα επιτρέπει και κατεβάσματα χωρίς συμπλέκτη, προσφέροντας ταχύτερες, ομαλότερες και πιο ακριβείς αλλαγές, ακόμη και σε χαμηλές στροφές.

Καλύτερη ορατότητα, μεγαλύτερη ασφάλεια

Η ορατότητα στη Multistrada V4 RS βελτιστοποιείται χάρη στον full LED φωτισμό, ο οποίος εξαλείφει τη σκοτεινή ζώνη μπροστά από τον μπροστινό τροχό. Το σύστημα Ducati Brake Light EVO ενισχύει την ασφάλεια στο φρενάρισμα: σε περίπτωση έκτακτου φρεναρίσματος κάτω από 15 km/h, τα πίσω φλας αρχίζουν να αναβοσβήνουν για να αυξήσουν την ορατότητα από τους οδηγούς που ακολουθούν. Με το σύστημα Forward Collision Warning (FWC) και τα τρία επίπεδα ευαισθησίας του, το εμπρός ραντάρ ειδοποιεί τον αναβάτη στην οθόνη όταν εντοπιστεί πιθανός κίνδυνος σύγκρουσης.

Πέντε Riding Modes και τέσσερα διαθέσιμα Power Modes

Η Multistrada V4 RS εξοπλίζεται με ένα εξελιγμένο ηλεκτρονικό πακέτο που περιλαμβάνει πέντε Riding Modes (Race, Sport, Touring, Urban και Wet) και τέσσερα Power Modes (Full, High, Medium και Low). Είναι το μόνο μοντέλο της οικογένειας που διαθέτει Full Power Mode (συνδεδεμένο εξ ορισμού με το Race Riding Mode), το οποίο αποδίδει μέγιστη ισχύ σε όλες τις σχέσεις και προσφέρει άμεση απόκριση στο γκάζι.

Τα υπόλοιπα Power Modes είναι:

High

  • Συνδεδεμένο με το Sport Riding Mode.
  • Προσφέρει μέγιστη ισχύ στις 4η, 5η και 6η σχέσεις.
  • Με μια μικρή μείωση ροπής στις 1η, 2η και 3η, διατηρώντας όμως άμεση απόκριση στο γκάζι.

Medium

  • Συνδεδεμένο με το Touring Riding Mode.
  • Προσφέρει επίσης μέγιστη ισχύ στις 4η, 5η και 6η σχέσεις, με μικρή μείωση στις 1η–3η.
  • Η απόκριση στο γκάζι είναι πιο ομαλή, ιδανική για ταξίδι.

Low

  • Συνδεδεμένο με το Urban Riding Mode.
  • Περιορίζει την ισχύ στα 84 kW (114 hp).
  • Προσφέρει ομαλή και προοδευτική απόκριση στο γκάζι, ιδανική για πόλη ή χαμηλή πρόσφυση.
Βελτιστοποίηση των αναρτήσεων Öhlins Smart EC 2.0 για ακόμη πιο σπορ οδήγηση

Οι στρατηγικές λειτουργίας των αναρτήσεων Öhlins Smart EC 2.0 έχουν βελτιστοποιηθεί ώστε να προσφέρουν μεγαλύτερη υποστήριξη στη σπορ οδήγηση, διατηρώντας παράλληλα υψηλό επίπεδο άνεσης στις μεγάλες αποστάσεις. Το σύστημα λειτουργεί με λογική “event based”, που προσαρμόζεται δυναμικά στο στυλ οδήγησης του αναβάτη.

Μια ακόμη νέα λειτουργία επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέγει τη στρατηγική διαχείρισης της ανάρτησης ανεξάρτητα από το ενεργό Riding Mode. Οι τέσσερις Suspension Modes — Track, Dynamic, Touring και Low Grip — μπορούν να ενισχύσουν είτε τη στήριξη και την ακρίβεια, είτε την άνεση και τη σταθερότητα, ανάλογα με τη διαδρομή και τις συνθήκες δρόμου, χωρίς να επηρεάζουν την απόκριση του κινητήρα ή τη συμπεριφορά των ηλεκτρονικών συστημάτων.

Ραντάρ στον στάνταρ εξοπλισμό με Adaptive Cruise Control και Blind Spot Detection

Στη νέα Multistrada V4 RS, το ηλεκτρονικό πακέτο περιλαμβάνει εμπρός και πίσω ραντάρ στον στάνταρ εξοπλισμό, με προηγμένα συστήματα υποβοήθησης αναβάτη όπως το Adaptive Cruise Control, το οποίο διατηρεί αυτόματα ασφαλή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, και το Blind Spot Detection, που εντοπίζει οχήματα που πλησιάζουν από πίσω, ενισχύοντας περαιτέρω την ασφάλεια κατά την οδήγηση.

Ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης

Κάνε κλικ στα εικονίδια και ανακάλυψε τις λειτουργίες* της Multistrada V4 RS.

  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    ABS Cornering
    Ένα σύστημα αντιμπλοκαρίσματος πέδησης είναι ένα σύστημα ασφαλείας που αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών ενός οχήματος κατά τη διάρκεια ισχυρού φρεναρίσματος. Ουσιαστικά το ABS ρυθμίζει την πίεση πέδησης στον τροχό, ώστε αυτός να έχει συνεχώς πρόσφυση στην επιφάνεια του εδάφους. Υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης του ABS, ανάλογα με το επιλεγμένο Riding Mode.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    ABS Cornering
    Ένα σύστημα αντιμπλοκαρίσματος πέδησης είναι ένα σύστημα ασφαλείας που αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών ενός οχήματος κατά τη διάρκεια ισχυρού φρεναρίσματος. Ουσιαστικά το ABS ρυθμίζει την πίεση πέδησης στον τροχό, ώστε αυτός να έχει συνεχώς πρόσφυση στην επιφάνεια του εδάφους. Υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης του ABS, ανάλογα με το επιλεγμένο Riding Mode.
  • ΑΝΕΣΗ
    Adaptive Cruise Control (ACC) και Forward Collision Warning
    Το Σύστημα αυτόματης ρύθμισης απόστασης, γνωστό και με το ακρωνύμιο ACC (Adaptive Cruise Control), είναι ένα ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου το οποίο προσαρμόζει την ταχύτητα του οχήματος, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί αυτόματα μια ασφαλή απόσταση (επιλέξιμη σε τέσσερα επίπεδα) από άλλα προπορευόμενα οχήματα. Με αυτόν τον τρόπο καθίσταται δυνατή η οδήγηση με σταθερή ταχύτητα, π.χ., στον αυτοκινητόδρομο, χωρίς να χρειάζεται να περιστραφεί ο μοχλός του γκαζιού. Το νέο σύστημα Forward Collision Warning προειδοποιεί τον αναβάτη σε περίπτωση ξαφνικής προσέγγισης.
    ΑΝΕΣΗ
    Adaptive Cruise Control (ACC) και Forward Collision Warning
    Το Σύστημα αυτόματης ρύθμισης απόστασης, γνωστό και με το ακρωνύμιο ACC (Adaptive Cruise Control), είναι ένα ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου το οποίο προσαρμόζει την ταχύτητα του οχήματος, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί αυτόματα μια ασφαλή απόσταση (επιλέξιμη σε τέσσερα επίπεδα) από άλλα προπορευόμενα οχήματα. Με αυτόν τον τρόπο καθίσταται δυνατή η οδήγηση με σταθερή ταχύτητα, π.χ., στον αυτοκινητόδρομο, χωρίς να χρειάζεται να περιστραφεί ο μοχλός του γκαζιού. Το νέο σύστημα Forward Collision Warning προειδοποιεί τον αναβάτη σε περίπτωση ξαφνικής προσέγγισης.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Σύστημα ανίχνευσης τυφλών σημείων Blind Spot Detection(BSD)
    Το Σύστημα ανίχνευσης τυφλών σημείων (BSD) ειδοποιεί τον αναβάτη, μέσω λυχνιών LED στους καθρέφτες, για οχήματα που βρίσκονται στα τυφλά σημεία, ανάβοντας τη λυχνία στην πλευρά όπου εντοπίζει την παρουσία ενός οχήματος. Το BSD ενημερώνει επίσης για οχήματα που προσεγγίζουν από πίσω, κινούμενα με υψηλή ταχύτητα.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Σύστημα ανίχνευσης τυφλών σημείων Blind Spot Detection(BSD)
    Το Σύστημα ανίχνευσης τυφλών σημείων (BSD) ειδοποιεί τον αναβάτη, μέσω λυχνιών LED στους καθρέφτες, για οχήματα που βρίσκονται στα τυφλά σημεία, ανάβοντας τη λυχνία στην πλευρά όπου εντοπίζει την παρουσία ενός οχήματος. Το BSD ενημερώνει επίσης για οχήματα που προσεγγίζουν από πίσω, κινούμενα με υψηλή ταχύτητα.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Brake Light EVO(DBL)
    Σύστημα που αναβοσβήνει το πίσω φανάρι και 4 βέλη για να σηματοδοτήσει το δυνατό φρενάρισμα στα επόμενα οχήματα.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Brake Light EVO(DBL)
    Σύστημα που αναβοσβήνει το πίσω φανάρι και 4 βέλη για να σηματοδοτήσει το δυνατό φρενάρισμα στα επόμενα οχήματα.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Φως στροφής Ducati (DCL)
    Πρόκειται για τα φώτα LED τα οποία φωτίζουν στην κατεύθυνση του δρόμου βάσει μιας γωνίας κλίσης, όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται μπροστά σε μια στροφή, επιτρέποντας στον αναβάτη να βλέπει καλύτερα τον δρόμο.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Φως στροφής Ducati (DCL)
    Πρόκειται για τα φώτα LED τα οποία φωτίζουν στην κατεύθυνση του δρόμου βάσει μιας γωνίας κλίσης, όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται μπροστά σε μια στροφή, επιτρέποντας στον αναβάτη να βλέπει καλύτερα τον δρόμο.
  • PERFORMANCE
    Ducati Quick Shifter (DQS)
    Ηλεκτρονικό σύστημα το οποίο προέρχεται από τον χώρο των αγώνων και επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη και χωρίς κλείσιμο του γκαζιού, όταν ο αναβάτης αλλάζει σε μια «υψηλότερη» σχέση ταχύτητας.
    PERFORMANCE
    Ducati Quick Shifter (DQS)
    Ηλεκτρονικό σύστημα το οποίο προέρχεται από τον χώρο των αγώνων και επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη και χωρίς κλείσιμο του γκαζιού, όταν ο αναβάτης αλλάζει σε μια «υψηλότερη» σχέση ταχύτητας.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Φώτα ημέρας (DRL)
    Πρόκειται για τα φώτα ημέρας που χρησιμοποιούνται για τη συμμόρφωση με την υποχρέωση χρήσης προβολέων μεσαίας σκάλας στη διάρκεια της ημέρας.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Φώτα ημέρας (DRL)
    Πρόκειται για τα φώτα ημέρας που χρησιμοποιούνται για τη συμμόρφωση με την υποχρέωση χρήσης προβολέων μεσαίας σκάλας στη διάρκεια της ημέρας.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Traction Control (DTC)
    Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι ένα σύστημα που αποτρέπει (ή περιορίζει) την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Διαχειρίζεται με ήπιο τρόπο την επαναφορά του διάκενου στον κινητήρα, ρυθμίζοντας την παρεχόμενη ροπή και αποτρέποντας την κορύφωση που μπορεί να υπάρξει όταν τελειώσει η φάση επαναφοράς του διάκενου, ώστε η επιτάχυνση κατά την έξοδο από στροφές να καταστεί ακόμα πιο εύκολη και προβλέψιμη.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Traction Control (DTC)
    Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι ένα σύστημα που αποτρέπει (ή περιορίζει) την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Διαχειρίζεται με ήπιο τρόπο την επαναφορά του διάκενου στον κινητήρα, ρυθμίζοντας την παρεχόμενη ροπή και αποτρέποντας την κορύφωση που μπορεί να υπάρξει όταν τελειώσει η φάση επαναφοράς του διάκενου, ώστε η επιτάχυνση κατά την έξοδο από στροφές να καταστεί ακόμα πιο εύκολη και προβλέψιμη.
  • PERFORMANCE
    Ducati Wheelie Control (DWC)
    Σύστημα το οποίο ελέγχει το ανασήκωμα του πίσω τροχού και σας δίνει τη δυνατότητα να επιτυγχάνετε την καλύτερη δυνατή επιτάχυνση με ευκολία και ασφάλεια.
    PERFORMANCE
    Ducati Wheelie Control (DWC)
    Σύστημα το οποίο ελέγχει το ανασήκωμα του πίσω τροχού και σας δίνει τη δυνατότητα να επιτυγχάνετε την καλύτερη δυνατή επιτάχυνση με ευκολία και ασφάλεια.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Engine Brake Control (EBC)
    Το σύστημα EBC υποστηρίζει τον αναβάτη στη βελτιστοποίηση της ευστάθειας της μοτοσυκλέτας υπό ακραίες συνθήκες εισόδου σε στροφή, εξισορροπώντας τις δυνάμεις που ασκούνται στο πίσω ελαστικό σε συνθήκες έντονου φρεναρίσματος του κινητήρα.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Engine Brake Control (EBC)
    Το σύστημα EBC υποστηρίζει τον αναβάτη στη βελτιστοποίηση της ευστάθειας της μοτοσυκλέτας υπό ακραίες συνθήκες εισόδου σε στροφή, εξισορροπώντας τις δυνάμεις που ασκούνται στο πίσω ελαστικό σε συνθήκες έντονου φρεναρίσματος του κινητήρα.
  • PERFORMANCE
    Σύστημα Ride-by-Wire
    Γνωστό και ως ηλεκτρονικό γκάζι, πρόκειται για ένα σύστημα που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά το άνοιγμα και το κλείσιμο της πεταλούδας ή των πεταλούδων γκαζιού.
    PERFORMANCE
    Σύστημα Ride-by-Wire
    Γνωστό και ως ηλεκτρονικό γκάζι, πρόκειται για ένα σύστημα που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά το άνοιγμα και το κλείσιμο της πεταλούδας ή των πεταλούδων γκαζιού.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Vehicle Hold Control (VHC)
    Επιτρέπει ευκολότερες εκκινήσεις σε ανηφόρα ακόμα και με επιβάτη και πλήρως φορτωμένη μοτοσυκλέτα. Όταν ο μοχλός του φρένου είναι τραβηγμένος με δύναμη, το σύστημα συγκρατεί το όχημα ακίνητο, ενεργοποιώντας το πίσω φρένο για αρκετά δευτερόλεπτα, έως ότου υπάρξει περαιτέρω επιτάχυνση ή φρενάρισμα. Εύκολο στη χρήση, εξασφαλίζει βέλτιστο έλεγχο της μοτοσυκλέτας και μέγιστη ασφάλεια.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Vehicle Hold Control (VHC)
    Επιτρέπει ευκολότερες εκκινήσεις σε ανηφόρα ακόμα και με επιβάτη και πλήρως φορτωμένη μοτοσυκλέτα. Όταν ο μοχλός του φρένου είναι τραβηγμένος με δύναμη, το σύστημα συγκρατεί το όχημα ακίνητο, ενεργοποιώντας το πίσω φρένο για αρκετά δευτερόλεπτα, έως ότου υπάρξει περαιτέρω επιτάχυνση ή φρενάρισμα. Εύκολο στη χρήση, εξασφαλίζει βέλτιστο έλεγχο της μοτοσυκλέτας και μέγιστη ασφάλεια.
  • ΑΝΕΣΗ
    Öhlins Smart EC
    Ημιενεργητικές αναρτήσεις Öhlins, τοποθετημένες στα πιο σπορ μοντέλα της γκάμας Ducati, ξεκινώντας από την 1299 Panigale, βασισμένες στο σύστημα Öhlins Smart EC.
    ΑΝΕΣΗ
    Öhlins Smart EC
    Ημιενεργητικές αναρτήσεις Öhlins, τοποθετημένες στα πιο σπορ μοντέλα της γκάμας Ducati, ξεκινώντας από την 1299 Panigale, βασισμένες στο σύστημα Öhlins Smart EC.
Σχεδιασμός Μάθε Περισσότερα
Κινητήρας Μάθε Περισσότερα
Χαρακτηριστικά Μάθε Περισσότερα