Η νέα Multistrada V4 RS είναι ακόμη πιο ασφαλής και πιο αποτελεσματική χάρη στο εξελιγμένο ηλεκτρονικό πακέτο της, το οποίο έχει πλέον αναβαθμιστεί με το καινοτόμο Ducati Vehicle Observer, τη νέα διαχείριση Suspension Mode ανεξάρτητα από τα Riding Modes, καθώς και τη στρατηγική φρεναρίσματος Front-to-Rear για ακόμη μεγαλύτερο έλεγχο.
Απόδοση και ασφάλεια, πιο δεμένες από ποτέ.
Η Multistrada V4 RS γίνεται ακόμη πιο ασφαλής και πιο αποδοτική χάρη στα ηλεκτρονικά συστήματα που λειτουργούν με μεγαλύτερη ακρίβεια. Η νέα λειτουργία Ducati Vehicle Observer (DVO), κοινή με την Panigale V4, υπολογίζει σε πραγματικό χρόνο τις δυνάμεις που δέχεται η μοτοσυκλέτα και τα επιτρεπτά φορτία σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης, προσομοιώνοντας την εισαγωγή 70 αισθητήρων σε συνδυασμό με τα δεδομένα της IMU. Αναπτυγμένο από τη Ducati Corse στο MotoGP, το DVO επιτρέπει ακόμη πιο εξελιγμένη διαχείριση βασικών συστημάτων όπως το Cornering ABS και το Ducati Wheelie Control (DWC), βελτιώνοντας τη σταθερότητα, τον έλεγχο και την απόδοση σε κάθε περίσταση.
Το ηλεκτρονικό πακέτο της Multistrada V4 RS περιλαμβάνει το νέο Ducati Quick Shift (DQS) 2.0, το οποίο επιτρέπει στον αναβάτη να ανεβάζει ταχύτητες χωρίς συμπλέκτη και χωρίς να κλείσει το γκάζι. Το σύστημα βελτιστοποιεί τις φάσεις επιτάχυνσης, κάνοντάς τες πιο γρήγορες και πιο ομαλές, ενώ αναδεικνύει ακόμη περισσότερο τον δυναμικό χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Επιπλέον, το σύστημα επιτρέπει και κατεβάσματα χωρίς συμπλέκτη, προσφέροντας ταχύτερες, ομαλότερες και πιο ακριβείς αλλαγές, ακόμη και σε χαμηλές στροφές.
Η ορατότητα στη Multistrada V4 RS βελτιστοποιείται χάρη στον full LED φωτισμό, ο οποίος εξαλείφει τη σκοτεινή ζώνη μπροστά από τον μπροστινό τροχό. Το σύστημα Ducati Brake Light EVO ενισχύει την ασφάλεια στο φρενάρισμα: σε περίπτωση έκτακτου φρεναρίσματος κάτω από 15 km/h, τα πίσω φλας αρχίζουν να αναβοσβήνουν για να αυξήσουν την ορατότητα από τους οδηγούς που ακολουθούν. Με το σύστημα Forward Collision Warning (FWC) και τα τρία επίπεδα ευαισθησίας του, το εμπρός ραντάρ ειδοποιεί τον αναβάτη στην οθόνη όταν εντοπιστεί πιθανός κίνδυνος σύγκρουσης.
Η Multistrada V4 RS εξοπλίζεται με ένα εξελιγμένο ηλεκτρονικό πακέτο που περιλαμβάνει πέντε Riding Modes (Race, Sport, Touring, Urban και Wet) και τέσσερα Power Modes (Full, High, Medium και Low). Είναι το μόνο μοντέλο της οικογένειας που διαθέτει Full Power Mode (συνδεδεμένο εξ ορισμού με το Race Riding Mode), το οποίο αποδίδει μέγιστη ισχύ σε όλες τις σχέσεις και προσφέρει άμεση απόκριση στο γκάζι.
Τα υπόλοιπα Power Modes είναι:
High
Medium
Low
Οι στρατηγικές λειτουργίας των αναρτήσεων Öhlins Smart EC 2.0 έχουν βελτιστοποιηθεί ώστε να προσφέρουν μεγαλύτερη υποστήριξη στη σπορ οδήγηση, διατηρώντας παράλληλα υψηλό επίπεδο άνεσης στις μεγάλες αποστάσεις. Το σύστημα λειτουργεί με λογική “event based”, που προσαρμόζεται δυναμικά στο στυλ οδήγησης του αναβάτη.
Μια ακόμη νέα λειτουργία επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέγει τη στρατηγική διαχείρισης της ανάρτησης ανεξάρτητα από το ενεργό Riding Mode. Οι τέσσερις Suspension Modes — Track, Dynamic, Touring και Low Grip — μπορούν να ενισχύσουν είτε τη στήριξη και την ακρίβεια, είτε την άνεση και τη σταθερότητα, ανάλογα με τη διαδρομή και τις συνθήκες δρόμου, χωρίς να επηρεάζουν την απόκριση του κινητήρα ή τη συμπεριφορά των ηλεκτρονικών συστημάτων.
Στη νέα Multistrada V4 RS, το ηλεκτρονικό πακέτο περιλαμβάνει εμπρός και πίσω ραντάρ στον στάνταρ εξοπλισμό, με προηγμένα συστήματα υποβοήθησης αναβάτη όπως το Adaptive Cruise Control, το οποίο διατηρεί αυτόματα ασφαλή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, και το Blind Spot Detection, που εντοπίζει οχήματα που πλησιάζουν από πίσω, ενισχύοντας περαιτέρω την ασφάλεια κατά την οδήγηση.
Κάνε κλικ στα εικονίδια και ανακάλυψε τις λειτουργίες* της Multistrada V4 RS.












