Ακραία αίσθηση και άνεση: ο σπορ χαρακτήρας συναντά το πάθος για ταξίδι, ένα στοιχείο που χαρακτηρίζει τη σειρά Multistrada από την πρώτη ημέρα. Η Multistrada V4 RS είναι πιο ελαφριά χάρη στα στοιχεία από τιτάνιο και ανθρακονήματα, τα οποία μειώνουν το συνολικό βάρος και ενισχύουν την οδηγική απόλαυση.
Η Multistrada V4 RS αξιοποιεί στοχευμένα ελαφριά και υψηλών επιδόσεων υλικά, όπως ανθρακονήματα για το εμπρός φτερό, τις χούφτες προστασίας, τη θερμική ασπίδα και το χαρακτηριστικό εμπρός «ράμφος». Σε αυτά προστίθεται το υποπλαίσιο από τιτάνιο της Akrapovic, το οποίο από μόνο του προσφέρει μείωση βάρους 2,6 kg σε σχέση με τη standard έκδοση, συμβάλλοντας στη συνολική μείωση, 2 kg λιγότερα από τη Multistrada V4 Pikes Peak και 6 kg λιγότερα από τη Multistrada V4 S, αναδεικνύοντας τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. Το σύνολο ολοκληρώνεται με μια compact μπαταρία, σχεδιασμένη για μέγιστη εξοικονόμηση βάρους χωρίς καμία υποχώρηση σε απόδοση ή αξιοπιστία.
Το πλαίσιο της Multistrada V4 RS έχει εξελιχθεί γύρω από τον μπροστινό τροχό 17”, που προσφέρει πραγματική ακρίβεια και άμεση απόκριση στη σπορ οδήγηση. Ο σκελετός είναι αλουμινένιος monocoque, διαφορετικός από εκείνον των εκδόσεων V4 S και Rally. Η γωνία κάστερ είναι 25,75°, σε σύγκριση με τα 24,5° των άλλων εκδόσεων, κάτι που συνεπάγεται με νέες τιμές στο trail και στο μεταξόνιο. Ένα σετάρισμα σχεδιασμένο για να τονίζει τη σπορ προσωπικότητα της μοτοσυκλέτας όπως ακριβώς και στην V4 Pikes Peak.
Η νέα Multistrada V4 RS είναι εξοπλισμένη με αναρτήσεις Öhlins Smart EC 2.0, που εξασφαλίζουν κορυφαίες επιδόσεις στη σπορ οδήγηση χάρη στο σύστημα “event based”, το οποίο χρησιμοποιείται ήδη στις Panigale V4 S και Streetfighter V4 S. Το σύστημα προσαρμόζεται αυτόματα στο στυλ οδήγησης του αναβάτη, προσφέροντας μια συνεχώς βελτιστοποιημένη και δυναμική εμπειρία. Έχει επαναρυθμιστεί ειδικά για αυτό το μοντέλο ώστε να προσφέρει τον καλύτερο συνδυασμό άνεσης στην καθημερινή χρήση και στήριξης στη σπορ οδήγηση.
Οι ηλεκτρονικές στρατηγικές της ανάρτησης είναι βελτιστοποιημένες ώστε:
Διατίθενται τέσσερις Suspension Modes: Track, Dynamic, Touring και Low Grip.
Ανάλογα με τη διαδρομή, το στυλ οδήγησης και τις συνθήκες του δρόμου, οι λειτουργίες αυτές ενισχύουν είτε την υποστήριξη και την ακρίβεια, είτε την άνεση και τη σταθερότητα.
Η νέα Multistrada V4 RS διαθέτει ακόμη πιο αποδοτικό πλαίσιο, ενισχυμένο από την κομψότητα και την τεχνική αρτιότητα του αλουμινένιου μονόμπρατσου ψαλιδιού, το οποίο συμβάλλει στη μοναδική αισθητική των πιο σπορ Multistrada μοντέλων.
Το σύστημα φρένων της νέας Multistrada V4 RS προέρχεται απευθείας από την Panigale V4. Το μπροστινό σύστημα περιλαμβάνει δίσκους 330 mm με κόκκινες Brembo Stylema monobloc δαγκάνες, ενώ πίσω υπάρχει ένας δίσκος 280 mm με πλευστή δαγκάνα Brembo. Όλα ελέγχονται από το Bosch–Brembo 10.3ME Cornering ABS, για κορυφαία ασφάλεια και έλεγχο ακόμη και μέσα στη στροφή.
Ελαφρύτερες κατά 2,7 kg σε σχέση με τις χυτές ζάντες της Multistrada V4 S και σχεδιασμένες ειδικά για αυτό το μοντέλο, οι σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου της Marchesini βελτιώνουν σημαντικά τη δυναμική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας, κάνοντάς την πιο άμεση και πιο αποτελεσματική στις αλλαγές κατεύθυνσης. Το σύνολο συμπληρώνουν τα Pirelli Diablo Rosso IV Corsa, διαστάσεων 120/70 μπροστά και 190/55 πίσω, προσφέροντας κορυφαίο κράτημα τόσο στην επιτάχυνση όσο και στο μέσο της στροφής.
Η Multistrada V4 RS υιοθετεί ανανεωμένη, σπορ εργονομία. Τα μαρσπιέ είναι τώρα ψηλότερα και πιο πίσω, αυξάνοντας τη γωνία κλίσης. Το τιμόνι είναι πιο χαμηλό, στενότερο και με λιγότερη καμπύλη, στερεωμένο απευθείας στην επάνω τιμονόπλακα, προσφέροντας πιο άμεση και ακριβή αίσθηση οδήγησης. Οι νέες χειρολαβές, κατασκευασμένες από μαλακά υλικά και με σπορ σχεδιασμό, βελτιώνουν τόσο την άνεση όσο και τον έλεγχο.
Κάθε στοιχείο της νέας Multistrada V4 RS έχει σχεδιαστεί με απόλυτη ακρίβεια. Το πίσω υποπλαίσιο τιτανίου της Akrapovic έχει πλέον επανασχεδιαστεί ώστε να μπορεί να δεχτεί top case, προσφέροντας μεγαλύτερη πρακτικότητα χωρίς συμβιβασμούς στον σπορ χαρακτήρα.