Μια μοτοσυκλέτα εξοπλισμένη με ό,τι χρειάζεται ο αναβάτης για να κατακτήσει αχαρτογράφητες διαδρομές με απόλυτη άνεση. Η Multistrada V4 Rally είναι ο ιδανικός συνδυασμός προηγμένης τεχνολογίας και αυθεντικής απόλαυσης οδήγησης.
Για να εξασφαλίζεται ότι ο αναβάτης μπορεί να πατήσει εύκολα και με ασφάλεια στο έδαφος κατά τους ελιγμούς χαμηλής ταχύτητας — ειδικά με συνεπιβάτη — η Multistrada V4 Rally διαθέτει το νέο Automatic Lowering Device. Το σύστημα επαναφέρει ηλεκτρονικά την προφόρτιση του αμορτισέρ πιο γρήγορα και πιο έντονα σε σχέση με την προηγούμενη λειτουργία Minimum Preload. Η μοτοσυκλέτα χαμηλώνει αυτόματα σε ταχύτητες κάτω των 10 km/h και επανέρχεται στη στάνταρ ρύθμιση οδήγησης όταν φτάσει τα 50 km/h. Η λειτουργία είναι πλήρως αυτόματη και ο αναβάτης μπορεί να την απενεργοποιήσει όποτε το επιθυμεί.
Η Multistrada V4 Rally εξοπλίζεται με ημι-ενεργητικές αναρτήσεις Marzocchi, οι οποίες ελέγχονται από το σύστημα Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evolution και προσφέρουν μεγαλύτερη διαδρομή σε σχέση με τη Multistrada V4. Το DSS επιτρέπει την πλήρη ρύθμιση της προφόρτισης, της συμπίεσης και της απόσβεσης επαναφοράς σε πιρούνι και πίσω αμορτισέρ, ενώ επιπλέον δίνει τη δυνατότητα προσαρμογής της υδραυλικής απόσβεσης ακόμη και εν κινήσει. Δύο νέες ηλεκτρονικές λειτουργίες βελτιώνουν περαιτέρω την προσαρμοστικότητα της μοτοσυκλέτας τόσο στο έδαφος όσο και στο στυλ οδήγησης του αναβάτη:
Το σύστημα Ducati Skyhook Suspension Evolution μπορεί να αναγνωρίσει πώς αντιδρά η ανάρτηση σε λακκούβες και ανωμαλίες του δρόμου, χάρη σε έναν αισθητήρα στο εμπρός πιρούνι που αναλύει σε πραγματικό χρόνο τη συμπεριφορά της ανάρτησης. Η λειτουργία Bump Detection αυξάνει την άνεση του αναβάτη, προετοιμάζοντας την ιδανική συμπίεση και επαναφορά του αμορτισέρ ώστε οι ανωμαλίες να απορροφώνται όσο το δυνατόν πιο ομαλά. Η λειτουργία Easy Lift διευκολύνει το κατέβασμα της μοτοσυκλέτας από το κεντρικό σταντ, μαλακώνοντας την υδραυλική απόσβεση για τα πρώτα τρία λεπτά μετά την εκκίνηση του κινητήρα.
Η Multistrada V4 Rally διαθέτει αλουμινένιο μονοκόκ πλαίσιο, ελαφρύ και συμπαγή, με γεωμετρία που προσφέρει ιδανική ισορροπία μεταξύ ακρίβειας και ομαλότητας κατά την είσοδο στη στροφή. Για ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια τροχιάς σε σπορ οδήγηση ή με πλήρες φορτίο, το αλουμινένιο διπλό ψαλίδι έχει πλέον τοποθετηθεί σε υψηλότερο σημείο έδρασης, ενισχύοντας το anti-squat αποτέλεσμα της ανάρτησης και βελτιώνοντας τη σταθερότητα σε συνθήκες πλήρους φόρτωσης.
Οι νέες ηλεκτρονικές λύσεις και στρατηγικές που υιοθετεί η Multistrada V4 Rally επιτρέπουν στην ανάρτηση να προσαρμόζει τη συμπεριφορά της σε πραγματικό χρόνο, ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου, από αστικές διαδρομές μέχρι off-road οδήγηση σε επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση. Όποιο κι αν είναι το στυλ οδήγησης του αναβάτη, το σύστημα εξασφαλίζει πάντα την πιο αποτελεσματική και ισορροπημένη απόκριση, προσφέροντας άνεση, έλεγχο και σταθερότητα σε κάθε περίσταση.
Η Multistrada V4 Rally εξοπλίζεται με νέες, ελαφρύτερες ακτινωτές tubeless ζάντες, διαστάσεων 3.0 x 19” μπροστά και 4.5 x 17” πίσω, οι οποίες συμβάλλουν στη βελτίωση της δυναμικής συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας. Διαθέτει επίσης στάνταρ TPMS αισθητήρα, ο οποίος εμφανίζει την πίεση των ελαστικών στην οθόνη, ενισχύοντας την ασφάλεια κατά την οδήγηση. Η Multistrada V4 Rally εφοδιάζεται με ελαστικά Pirelli SCORPION™ Trail II σε διαστάσεις 120/70-19” μπροστά και 170/60-17” πίσω, ενώ είναι επίσης homologated για χρήση με τα Pirelli SCORPION™ Rally και SCORPION™ Rally STR, στις ίδιες διαστάσεις 120/70-19” / 170/60-17.
Το σύστημα φρένων της Multistrada V4 Rally αποτελείται από ακτινικές δαγκάνες Brembo Stylema monobloc, ακτινικές τρόμπες με ρυθμιζόμενες μανέτες και δύο εμπρός δισκόπλακες 330 mm. Στον πίσω τροχό, η μοτοσυκλέτα διαθέτει νέο, πιο ισχυρό σύστημα πέδησης, με μονή δισκόπλακα 280 mm διαμέτρου και 6 mm πάχος, σε συνδυασμό με πλευστή δαγκάνα Brembo, προσφέροντας αναβαθμισμένη απόδοση και αίσθηση.
Η άνεση βρίσκεται στο επίκεντρο της Multistrada V4 Rally, χάρη σε λύσεις που εξασφαλίζουν απολαυστική και χαλαρή οδήγηση για αναβάτη και συνεπιβάτη. Η ζελατίνα είναι 40 mm ψηλότερη και 20 mm φαρδύτερη, προσφέροντας σημαντικά αυξημένη προστασία από τον αέρα. Οι βάσεις των πλαϊνών βαλιτσών έχουν επανατοποθετηθεί, ώστε να προσφέρουν στον συνεπιβάτη περισσότερο χώρο και ελευθερία κινήσεων, ενώ η βάση του top case από χυτό αλουμίνιο εξασφαλίζει μεγαλύτερη σταθερότητα και στήριξη. Υπάρχει επίσης δυνατότητα επιλογής διαφορετικών υψών σέλας για αναβάτη και συνεπιβάτη. Το επανασχεδιασμένο στάνταρ κεντρικό σταντ διευκολύνει το ανέβασμα και κατέβασμα της μοτοσυκλέτας, ενώ τα θερμαινόμενα γκριπ — επίσης στάνταρ — διαθέτουν πέντε επίπεδα ρύθμισης, ώστε να προσαρμόζονται σε κάθε συνθήκη.