current page
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
MTS-V4-rally-electronics-1600x1000
Έξυπνα ηλεκτρονικά συστήματα για κάθε περιπέτεια

Τα ηλεκτρονικά συστήματα της Multistrada V4 Rally έχουν σχεδιαστεί ώστε να προσφέρουν ευελιξία και απόλυτο έλεγχο σε κάθε περίσταση. Οι έξυπνες λειτουργίες προσαρμόζονται στον αναβάτη και στο προσωπικό του στυλ, μετατρέποντας κάθε διαδρομή σε μια εμπειρία κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του και ενισχύοντας την απόλαυση της οδήγησης.

Νέο AUTO Suspension Mode με ανίχνευση στυλ οδήγησης και επιφάνειας δρόμου

Η ανάρτηση ενσωματώνει ένα προηγμένο σύστημα που μπορεί να αναγνωρίσει τόσο το είδος του τερέν όσο και το στυλ οδήγησης του αναβάτη σε κάθε στιγμή, προσαρμόζοντας αυτόματα τις ρυθμίσεις για τον καλύτερο δυνατό έλεγχο. Η πρώτη στρατηγική ενεργοποιείται όταν επιλεγεί το Offroad Suspension Mode στη λειτουργία AUTO και εντοπίζει αν η μοτοσυκλέτα κινείται σε χωμάτινο δρόμο χαμηλής ή υψηλότερης δυσκολίας, ρυθμίζοντας ανάλογα την συμπεριφορά. Η δεύτερη στρατηγική λειτουργεί σε όλα τα Suspension Modes στη λειτουργία AUTO και αναλύει το στυλ οδήγησης του αναβάτη, επιλέγοντας την ιδανική βαθμονόμηση για τη συγκεκριμένη στιγμή.

Assisted shifting με το Ducati Quick Shift 2.0

Το κιβώτιο ταχυτήτων της Multistrada V4 Rally υποβοηθάται ηλεκτρονικά από το νέο DQS 2.0, το οποίο χρησιμοποιεί μια στρατηγική βασισμένη αποκλειστικά στον αισθητήρα θέσης του drum του κιβωτίου. Η λύση αυτή επιτρέπει τη χρήση μπιέλας χωρίς microswitch και προσφέρει στον αναβάτη πιο άμεση αίσθηση, με μειωμένη διαδρομή στη διαδικασία αλλαγής ταχυτήτων.

Νέο travel-oriented Ducati Vehicle Observer (DVO) και αναβαθμισμένα modes φρεναρίσματος

Τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης και wheelie control εξελίσσονται χάρη στον αλγόριθμο που ανέπτυξε η Ducati Corse, γνωστό ως Ducati Vehicle Observer (DVO). Κληρονομημένο από την Panigale V4, το DVO επιτρέπει την άμεση εκτίμηση φυσικών, κινηματικών και δυναμικών παραμέτρων που δεν μπορούν να μετρηθούν απευθείας, με στόχο την ακριβέστερη βαθμονόμηση των ηλεκτρονικών παρεμβάσεων. Η Multistrada V4 Rally προσφέρει κορυφαία ενεργητική ασφάλεια χάρη στo cornering ABS 10.3ME της Bosch, το οποίο συνεργάζεται με το σύστημα της Brembo, λαμβάνοντας σε πραγματικό χρόνο δεδομένα κλίσης από την αδρανειακή πλατφόρμα και προσαρμόζοντας αυτόματα την παρέμβασή του σύμφωνα με το Riding Mode και τις συνθήκες οδήγησης. Η σταθερότητα και η ασφάλεια ενισχύονται περαιτέρω μέσω του Electronic Combined Braking System, το οποίο με το ABS Level 3 — τη στάνταρ ρύθμιση στα Urban, Wet και Touring Riding Modes — κατανέμει την πέδηση εμπρός και πίσω. Το σύστημα πλέον λειτουργεί και με front-to-rear και με rear-to-front λογική, ανάλογα με την ενέργεια του αναβάτη και τη δυναμική κατάσταση της μοτοσυκλέτας.

  • Με την ενεργοποίηση του εμπρός φρένου, η front-to-rear λογική εφαρμόζει ελεγχόμενα και το πίσω φρένο όπου απαιτείται, βελτιώνοντας τις επιδόσεις του συστήματος και αυξάνοντας τη σταθερότητα.
  • Η rear-to-front λογική, πέρα από το να βοηθά στη μείωση της ταχύτητας, προσφέρει δυναμικό πλεονέκτημα: προκαλεί ελεγχόμενη συμπίεση της ανάρτησης μέσα στη στροφή, χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους και επιτρέποντας στη Multistrada V4 Rally να διατηρεί ακόμη πιο κλειστή τροχιά.
Ραντάρ στον στάνταρ εξοπλισμό με Adaptive Cruise Control και Blind Spot Detection

Η Multistrada V4 ήταν η πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής παγκοσμίως που ενσωμάτωσε τεχνολογία ραντάρ εμπρός και πίσω, μια προηγμένη λύση που αυξάνει την άνεση και την ασφάλεια, ανασυνθέτοντας σε πραγματικό χρόνο ό,τι συμβαίνει γύρω από τη μοτοσυκλέτα.

Το Adaptive Cruise Control (ACC) προσαρμόζει αυτόματα την απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα (σε ένα από τέσσερα επίπεδα), λειτουργώντας σε ταχύτητες από 30 έως 160 km/h, με ελεγχόμενη επιβράδυνση και επιτάχυνση.

Το σύστημα, εξελιγμένο από την αυτοκινητοβιομηχανία, έχει προσαρμοστεί στη δυναμική και την εργονομία ενός οχήματος δύο τροχών. Η ικανότητα επιτάχυνσης και επιβράδυνσης έχει ρυθμιστεί ώστε ο αναβάτης να διατηρεί πάντα απόλυτο έλεγχο, ενώ η λειτουργία ενεργοποιείται, απενεργοποιείται ή τροποποιείται μέσω ειδικών πλήκτρων στο αριστερό χειριστήριο.

Με το Blind Spot Detection (BSD), το πίσω ραντάρ — τοποθετημένο κάτω από το πίσω φανάρι — αναγνωρίζει οχήματα που εισέρχονται στη «νεκρή γωνία», μια περιοχή μη ορατή από τον αναβάτη ή τους καθρέφτες. Το σύστημα ειδοποιεί με LED ενδείξεις στους καθρέφτες και προειδοποιεί επίσης για οχήματα που πλησιάζουν με υψηλή ταχύτητα.
Η λειτουργία Front Collision Warning (FCW) μπορεί να εντοπίσει πιθανά εμπόδια ή κινδύνους πριν αυτοί εξελιχθούν σε πραγματική απειλή. Χάρη στο εμπρός ραντάρ, το σύστημα εμφανίζει μια υψηλής ορατότητας προειδοποίηση στον πίνακα οργάνων, επιτρέποντας στον αναβάτη να αντιδράσει έγκαιρα και να διορθώσει την πορεία του όπου χρειάζεται.

Ηλεκτρονικά συστήματα για μέγιστη ασφάλεια

Το ηλεκτρονικό πακέτο της Multistrada V4 Rally ενσωματώνει συστήματα τελευταίας γενιάς που αυξάνουν την ασφάλεια και την άνεση κατά την οδήγηση. Αξιοποιώντας την εμπειρία της Ducati Corse, το Engine Brake Control (EBC) επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέξει το επίπεδο του φρένου κινητήρα στον πίσω τροχό κατά το κλείσιμο του γκαζιού. Το σύστημα διαθέτει τρία επίπεδα παρέμβασης, τα οποία μπορούν να επιλεγούν μέσα από κάθε Riding Mode.

Το Brake Light EVO βελτιώνει την ορατότητα προς τα πίσω. Όταν η επιβράδυνση ξεπεράσει ένα συγκεκριμένο όριο, το πίσω φως φρεναρίσματος αρχίζει να αναβοσβήνει με υψηλή συχνότητα. Η λειτουργία πλέον ενεργοποιεί και τα αλάρμ, τα οποία απενεργοποιούνται αυτόματα μόλις ο αναβάτης αρχίσει να επιταχύνει ξανά.

Ως αναπόσπαστο μέρος του Ducati Safety Pack, το Ducati Traction Control (DTC) διαχειρίζεται τυχόν απώλεια πρόσφυσης του πίσω τροχού, αξιοποιώντας δεδομένα από τους αισθητήρες ταχύτητας τροχών, την αδρανειακή πλατφόρμα και τη γωνία κλίσης. Το DTC μπορεί να ελέγξει το ολίσθημα του πίσω τροχού, αυξάνοντας την απόδοση και την ενεργητική ασφάλεια. Το σύστημα προσφέρει οκτώ επίπεδα παρέμβασης, ανάλογα με τις συνθήκες και το επίπεδο/στυλ οδήγησης του αναβάτη.

Το Ducati Wheelie Control (DWC) ενισχύει την ασφάλεια του αναβάτη, αναλύοντας τη θέση και τη δυναμική της μοτοσυκλέτας ώστε να αναγνωρίζει ενδεχόμενο σούζας και να προσαρμόζει αναλόγως την παροχή ισχύος. Το DWC είναι ενσωματωμένο στα Riding Modes και ρυθμίζεται επίσης σε 8 επίπεδα. Παραμένει ακριβές και σταθερό ακόμη και όταν αλλάζει το συνολικό φορτίο της μοτοσυκλέτας — με συνεπιβάτη ή αποσκευές — χάρη στο σύστημα DVO.

Τρία διαθέσιμα Power Modes και πέντε Riding Modes

Η Multistrada V4 Rally προσφέρει τρία Power Modes και πέντε Riding Modes, επιτρέποντας την προσαρμογή της απόδοσης του κινητήρα και των συστημάτων υποβοήθησης σύμφωνα με τις συνθήκες και τις προτιμήσεις του αναβάτη.

Sport Riding Mode

Ο πιο απολαυστικός και υψηλών επιδόσεων τρόπος οδήγησης στην άσφαλτο. Σε αυτό το Riding Mode, η Multistrada V4 Rally αποδίδει ολόκληρη τη δύναμή της — 170 hp — με άμεση και δυναμική απόκριση, υποστηριζόμενη από σπορ ρυθμίσεις του Skyhook Suspension. Η ιδανική επιλογή για έμπειρους αναβάτες που θέλουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις επιδόσεις της μοτοσυκλέτας.

Touring Riding Mode

Η μέγιστη ισχύς παραμένει στους 170 hp, αλλά η απόδοση γίνεται πιο ομαλή και προοδευτική. Τα υψηλότερα επίπεδα παρέμβασης των DTC και DWC ενισχύουν τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας, ενώ το ABS ρυθμίζεται στο Level 3 — το πιο ασφαλές. Η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί για μεγάλα ταξίδια, προσφέροντας κορυφαία άνεση σε αναβάτη και συνεπιβάτη.

Wet Riding Mode

Σχεδιασμένο για οδήγηση σε χαμηλή πρόσφυση ή βροχερές συνθήκες. Η ισχύς περιορίζεται στους 115 hp με ιδιαίτερα ήπια απόκριση (Low Power Mode). Τα ηλεκτρονικά συστήματα έχουν προρυθμιστεί ώστε να προσφέρουν τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια, εξασφαλίζοντας βέλτιστη πρόσφυση και σταθερότητα ακόμη και σε δύσκολες συνθήκες.

Urban Riding Mode

Η απόδοση περιορίζεται στους 115 hp με ομαλή και προοδευτική απόκριση. Η ανάρτηση προσαρμόζεται ιδανικά για αστικές ανωμαλίες — σαμαράκια, λακκούβες, καπάκια φρεατίων — διαχειριζόμενη αποτελεσματικά τη συνεχή μεταβολή της επιφάνειας. Το ABS έχει ρύθμιση Level 3.

Enduro Riding Mode

Αναδεικνύει τον off-road χαρακτήρα της Multistrada V4 Rally. Η ισχύς περιορίζεται στους 114 hp με Delicate Engine Mode, το οποίο παραμένει πιο άμεσο και δυναμικό σε σχέση με το Urban Mode. Το DSS Evolution προσαρμόζεται ειδικά για εκτός δρόμου χρήση (ανάλογα με το επιλεγμένο load mode), ενώ τα DTC και DWC λειτουργούν σε χαμηλότερα επίπεδα. Το ABS ρυθμίζεται στο Level 1, κατάλληλο για οδήγηση σε χαμηλή πρόσφυση εκτός δρόμου.

Οθόνη 6,5” και Hands-Free εκκίνηση

Η Multistrada V4 Rally εξοπλίζεται με οθόνη TFT 6,5” με κρύσταλλο mineral glass, που εξασφαλίζει κορυφαία ευκρίνεια και αναγνωσιμότητα σε κάθε συνθήκη. Η πλήρης και ευανάγνωστη γραφική απεικόνιση περιλαμβάνει κυκλικό στροφόμετρο με ψηφιακή «βελόνα», ένδειξη σχέσης κιβωτίου, στάθμη καυσίμου, εξωτερική θερμοκρασία, θερμοκρασία κινητήρα, επίπεδα ηλεκτρονικών παρεμβάσεων, Riding Mode, ρυθμίσεις ανάρτησης και χάρτη GPS.

Ο χάρτης ενεργοποιείται μέσω της εφαρμογής Sygic GPS, η οποία λειτουργεί με mirroring από το smartphone. Η διαχείριση των λειτουργιών είναι απλή και διαισθητική χάρη στο joystick στο αριστερό χειριστήριο, ενώ ειδικά πλήκτρα επιτρέπουν άμεση αλλαγή του Riding Mode και της ρύθμισης της ανάρτησης. Τον στάνταρ εξοπλισμό συμπληρώνει το σύστημα TPMS, προσφέροντας συνεχή και ασφαλή έλεγχο της πίεσης των ελαστικών σε κάθε διαδρομή.

Η Multistrada V4 Rally διαθέτει σύστημα Hands-Free εκκίνησης, επιτρέποντας στον αναβάτη να κρατά το κλειδί στην τσέπη και να εκκινεί τη μοτοσυκλέτα μέσω του ειδικού μπουτόν. Το ρεζερβουάρ ανοίγει είτε με το μηχανικό “flip” κλειδί που είναι ενσωματωμένο στο ηλεκτρονικό κλειδί είτε με το προαιρετικό keyless fuel cap.

Ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης

Πολλά από τα ηλεκτρονικά συστήματα που είναι πλέον στάνταρ στις μοτοσικλέτες στις διάφορες κατηγορίες πρωτοπορίασαν η Ducati, η οποία με τα χρόνια έχει κερδίσει μια θέση ανάμεσα στις πιο προηγμένες εταιρείες του κλάδου. Η ασφάλεια, η άνεση και οι επιδόσεις βελτιώθηκαν χρόνο με το χρόνο χάρη στη συνεχή βελτίωση και αναζήτηση καινοτομίας. Κάντε κλικ στα εικονίδια και ανακαλύψτε τα χαρακτηριστικά* του Multistrada V4 Rally.

  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    ABS Cornering
    Ένα σύστημα αντιμπλοκαρίσματος πέδησης είναι ένα σύστημα ασφαλείας που αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών ενός οχήματος κατά τη διάρκεια ισχυρού φρεναρίσματος. Ουσιαστικά το ABS ρυθμίζει την πίεση πέδησης στον τροχό, ώστε αυτός να έχει συνεχώς πρόσφυση στην επιφάνεια του εδάφους. Υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης του ABS, ανάλογα με το επιλεγμένο Riding Mode.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    ABS Cornering
    Ένα σύστημα αντιμπλοκαρίσματος πέδησης είναι ένα σύστημα ασφαλείας που αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών ενός οχήματος κατά τη διάρκεια ισχυρού φρεναρίσματος. Ουσιαστικά το ABS ρυθμίζει την πίεση πέδησης στον τροχό, ώστε αυτός να έχει συνεχώς πρόσφυση στην επιφάνεια του εδάφους. Υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης του ABS, ανάλογα με το επιλεγμένο Riding Mode.
  • ΑΝΕΣΗ
    Adaptive Cruise Control (ACC) και Forward Collision Warning
    Το Σύστημα αυτόματης ρύθμισης απόστασης, γνωστό και με το ακρωνύμιο ACC (Adaptive Cruise Control), είναι ένα ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου το οποίο προσαρμόζει την ταχύτητα του οχήματος, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί αυτόματα μια ασφαλή απόσταση (επιλέξιμη σε τέσσερα επίπεδα) από άλλα προπορευόμενα οχήματα. Με αυτόν τον τρόπο καθίσταται δυνατή η οδήγηση με σταθερή ταχύτητα, π.χ., στον αυτοκινητόδρομο, χωρίς να χρειάζεται να περιστραφεί ο μοχλός του γκαζιού. Το νέο σύστημα Forward Collision Warning προειδοποιεί τον αναβάτη σε περίπτωση ξαφνικής προσέγγισης.
    ΑΝΕΣΗ
    Adaptive Cruise Control (ACC) και Forward Collision Warning
    Το Σύστημα αυτόματης ρύθμισης απόστασης, γνωστό και με το ακρωνύμιο ACC (Adaptive Cruise Control), είναι ένα ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου το οποίο προσαρμόζει την ταχύτητα του οχήματος, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί αυτόματα μια ασφαλή απόσταση (επιλέξιμη σε τέσσερα επίπεδα) από άλλα προπορευόμενα οχήματα. Με αυτόν τον τρόπο καθίσταται δυνατή η οδήγηση με σταθερή ταχύτητα, π.χ., στον αυτοκινητόδρομο, χωρίς να χρειάζεται να περιστραφεί ο μοχλός του γκαζιού. Το νέο σύστημα Forward Collision Warning προειδοποιεί τον αναβάτη σε περίπτωση ξαφνικής προσέγγισης.
  • ΑΝΕΣΗ
    Automatic Lowering Device
    Σύστημα που ρυθμίζει αυτόματα την προφόρτιση του monoshock για αλλαγή του ύψους της μοτοσυκλέτας. Σε χαμηλές ταχύτητες (κάτω από 10 km/h) η προφόρτιση αυξάνεται αμέσως στο ελάχιστο για να διευκολύνει τον αναβάτη να αγγίξει το έδαφος. Όταν αυξάνεται η ταχύτητα (πάνω από 50 km/h), η προφόρτιση επιστρέφει στην προκαθορισμένη τιμή, επαναφέροντας τη μοτοσυκλέτα στη βέλτιστη ρύθμιση για τη δυναμική οδήγησης. Η λειτουργία μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον χρήστη.
    ΑΝΕΣΗ
    Automatic Lowering Device
    Σύστημα που ρυθμίζει αυτόματα την προφόρτιση του monoshock για αλλαγή του ύψους της μοτοσυκλέτας. Σε χαμηλές ταχύτητες (κάτω από 10 km/h) η προφόρτιση αυξάνεται αμέσως στο ελάχιστο για να διευκολύνει τον αναβάτη να αγγίξει το έδαφος. Όταν αυξάνεται η ταχύτητα (πάνω από 50 km/h), η προφόρτιση επιστρέφει στην προκαθορισμένη τιμή, επαναφέροντας τη μοτοσυκλέτα στη βέλτιστη ρύθμιση για τη δυναμική οδήγησης. Η λειτουργία μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον χρήστη.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Συστημα ανιχνευσης τυφλων σημειων Blind Spot Detection(BSD)
    Το Σύστημα ανίχνευσης τυφλών σημείων (BSD) ειδοποιεί τον αναβάτη, μέσω λυχνιών LED στους καθρέφτες, για οχήματα που βρίσκονται στα τυφλά σημεία, ανάβοντας τη λυχνία στην πλευρά όπου εντοπίζει την παρουσία ενός οχήματος. Το BSD ενημερώνει επίσης για οχήματα που προσεγγίζουν από πίσω, κινούμενα με υψηλή ταχύτητα.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Συστημα ανιχνευσης τυφλων σημειων Blind Spot Detection(BSD)
    Το Σύστημα ανίχνευσης τυφλών σημείων (BSD) ειδοποιεί τον αναβάτη, μέσω λυχνιών LED στους καθρέφτες, για οχήματα που βρίσκονται στα τυφλά σημεία, ανάβοντας τη λυχνία στην πλευρά όπου εντοπίζει την παρουσία ενός οχήματος. Το BSD ενημερώνει επίσης για οχήματα που προσεγγίζουν από πίσω, κινούμενα με υψηλή ταχύτητα.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Brake Light EVO(DBL)
    Σύστημα που αναβοσβήνει το πίσω φανάρι και 4 βέλη για να σηματοδοτήσει το δυνατό φρενάρισμα στα επόμενα οχήματα.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Brake Light EVO(DBL)
    Σύστημα που αναβοσβήνει το πίσω φανάρι και 4 βέλη για να σηματοδοτήσει το δυνατό φρενάρισμα στα επόμενα οχήματα.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Φως στροφης Ducati (DCL)
    Πρόκειται για τα φώτα LED τα οποία φωτίζουν στην κατεύθυνση του δρόμου βάσει μιας γωνίας κλίσης, όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται μπροστά σε μια στροφή, επιτρέποντας στον αναβάτη να βλέπει καλύτερα τον δρόμο.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Φως στροφης Ducati (DCL)
    Πρόκειται για τα φώτα LED τα οποία φωτίζουν στην κατεύθυνση του δρόμου βάσει μιας γωνίας κλίσης, όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται μπροστά σε μια στροφή, επιτρέποντας στον αναβάτη να βλέπει καλύτερα τον δρόμο.
  • PERFORMANCE
    Ducati Quick Shifter (DQS)
    Ηλεκτρονικό σύστημα το οποίο προέρχεται από τον χώρο των αγώνων και επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη και χωρίς κλείσιμο του γκαζιού, όταν ο αναβάτης αλλάζει σε μια «υψηλότερη» σχέση ταχύτητας.
    PERFORMANCE
    Ducati Quick Shifter (DQS)
    Ηλεκτρονικό σύστημα το οποίο προέρχεται από τον χώρο των αγώνων και επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη και χωρίς κλείσιμο του γκαζιού, όταν ο αναβάτης αλλάζει σε μια «υψηλότερη» σχέση ταχύτητας.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Φωτα ημερας (DRL)
    Πρόκειται για τα φώτα ημέρας που χρησιμοποιούνται για τη συμμόρφωση με την υποχρέωση χρήσης προβολέων μεσαίας σκάλας στη διάρκεια της ημέρας.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Φωτα ημερας (DRL)
    Πρόκειται για τα φώτα ημέρας που χρησιμοποιούνται για τη συμμόρφωση με την υποχρέωση χρήσης προβολέων μεσαίας σκάλας στη διάρκεια της ημέρας.
  • PERFORMANCE
    Ducati Skyhook Suspension (DSS)
    Hμιενεργό σύστημα ελέγχου ανάρτησης το οποίο «διαβάζει» τον δρόμο και τροποποιεί την αντίδραση της ανάρτησης, προκειμένου να προσφέρεται μεγαλύτερη άνεση κατά την οδήγηση και να μειώνονται οι μετακινήσεις φορτίου σε περίπτωση απότομης πέδησης ή επιτάχυνσης, προς όφελος του ελέγχου της μοτοσυκλέτας.
    PERFORMANCE
    Ducati Skyhook Suspension (DSS)
    Hμιενεργό σύστημα ελέγχου ανάρτησης το οποίο «διαβάζει» τον δρόμο και τροποποιεί την αντίδραση της ανάρτησης, προκειμένου να προσφέρεται μεγαλύτερη άνεση κατά την οδήγηση και να μειώνονται οι μετακινήσεις φορτίου σε περίπτωση απότομης πέδησης ή επιτάχυνσης, προς όφελος του ελέγχου της μοτοσυκλέτας.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Traction Control (DTC)
    Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι ένα σύστημα που αποτρέπει (ή περιορίζει) την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Διαχειρίζεται με ήπιο τρόπο την επαναφορά του διάκενου στον κινητήρα, ρυθμίζοντας την παρεχόμενη ροπή και αποτρέποντας την κορύφωση που μπορεί να υπάρξει όταν τελειώσει η φάση επαναφοράς του διάκενου, ώστε η επιτάχυνση κατά την έξοδο από στροφές να καταστεί ακόμα πιο εύκολη και προβλέψιμη.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Traction Control (DTC)
    Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι ένα σύστημα που αποτρέπει (ή περιορίζει) την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Διαχειρίζεται με ήπιο τρόπο την επαναφορά του διάκενου στον κινητήρα, ρυθμίζοντας την παρεχόμενη ροπή και αποτρέποντας την κορύφωση που μπορεί να υπάρξει όταν τελειώσει η φάση επαναφοράς του διάκενου, ώστε η επιτάχυνση κατά την έξοδο από στροφές να καταστεί ακόμα πιο εύκολη και προβλέψιμη.
  • PERFORMANCE
    Ducati Wheelie Control (DWC)
    Σύστημα το οποίο ελέγχει το ανασήκωμα του πίσω τροχού και σας δίνει τη δυνατότητα να επιτυγχάνετε την καλύτερη δυνατή επιτάχυνση με ευκολία και ασφάλεια.
    PERFORMANCE
    Ducati Wheelie Control (DWC)
    Σύστημα το οποίο ελέγχει το ανασήκωμα του πίσω τροχού και σας δίνει τη δυνατότητα να επιτυγχάνετε την καλύτερη δυνατή επιτάχυνση με ευκολία και ασφάλεια.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Engine Brake Control (EBC)
    Το σύστημα EBC υποστηρίζει τον αναβάτη στη βελτιστοποίηση της ευστάθειας της μοτοσυκλέτας υπό ακραίες συνθήκες εισόδου σε στροφή, εξισορροπώντας τις δυνάμεις που ασκούνται στο πίσω ελαστικό σε συνθήκες έντονου φρεναρίσματος του κινητήρα.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Engine Brake Control (EBC)
    Το σύστημα EBC υποστηρίζει τον αναβάτη στη βελτιστοποίηση της ευστάθειας της μοτοσυκλέτας υπό ακραίες συνθήκες εισόδου σε στροφή, εξισορροπώντας τις δυνάμεις που ασκούνται στο πίσω ελαστικό σε συνθήκες έντονου φρεναρίσματος του κινητήρα.
  • ΑΝΕΣΗ
    Εκτεταμενη απενεργοποιηση κυλινδρων (ECD)
    Κλείσιμο των πίσω κυλίνδρων στο ρελαντί όταν η μοτοσυκλέτα είναι ακίνητη και η στρατηγική απενεργοποίησης επεκτείνεται σε ολόκληρη την πίσω συστοιχία ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες, όταν οι στροφές του κινητήρα και η ζήτηση ροπής από το γκάζι είναι χαμηλές.
    ΑΝΕΣΗ
    Εκτεταμενη απενεργοποιηση κυλινδρων (ECD)
    Κλείσιμο των πίσω κυλίνδρων στο ρελαντί όταν η μοτοσυκλέτα είναι ακίνητη και η στρατηγική απενεργοποίησης επεκτείνεται σε ολόκληρη την πίσω συστοιχία ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες, όταν οι στροφές του κινητήρα και η ζήτηση ροπής από το γκάζι είναι χαμηλές.
  • ΑΝΕΣΗ
    Ευκολη ανυψωση Easy Lift
    Σύστημα που, όταν ανοίξει η ανάφλεξη, ανοίγει το υδραυλικό σύστημα της ανάρτησης για να επιταχύνει το στατικό χαμήλωμα του οχήματος κατά το ίσιωμα από πρηνή θέση. Αυτό μειώνει την απαιτούμενη προσπάθεια για να σηκώσετε τη μοτοσυκλέτα από το πλαϊνό σταντ.
    ΑΝΕΣΗ
    Ευκολη ανυψωση Easy Lift
    Σύστημα που, όταν ανοίξει η ανάφλεξη, ανοίγει το υδραυλικό σύστημα της ανάρτησης για να επιταχύνει το στατικό χαμήλωμα του οχήματος κατά το ίσιωμα από πρηνή θέση. Αυτό μειώνει την απαιτούμενη προσπάθεια για να σηκώσετε τη μοτοσυκλέτα από το πλαϊνό σταντ.
  • PERFORMANCE
    Συστημα Ride-by-Wire
    Γνωστό και ως ηλεκτρονικό γκάζι, πρόκειται για ένα σύστημα που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά το άνοιγμα και το κλείσιμο της πεταλούδας ή των πεταλούδων γκαζιού.
    PERFORMANCE
    Συστημα Ride-by-Wire
    Γνωστό και ως ηλεκτρονικό γκάζι, πρόκειται για ένα σύστημα που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά το άνοιγμα και το κλείσιμο της πεταλούδας ή των πεταλούδων γκαζιού.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Vehicle Hold Control (VHC)
    Επιτρέπει ευκολότερες εκκινήσεις σε ανηφόρα ακόμα και με επιβάτη και πλήρως φορτωμένη μοτοσυκλέτα. Όταν ο μοχλός του φρένου είναι τραβηγμένος με δύναμη, το σύστημα συγκρατεί το όχημα ακίνητο, ενεργοποιώντας το πίσω φρένο για αρκετά δευτερόλεπτα, έως ότου υπάρξει περαιτέρω επιτάχυνση ή φρενάρισμα. Εύκολο στη χρήση, εξασφαλίζει βέλτιστο έλεγχο της μοτοσυκλέτας και μέγιστη ασφάλεια.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Vehicle Hold Control (VHC)
    Επιτρέπει ευκολότερες εκκινήσεις σε ανηφόρα ακόμα και με επιβάτη και πλήρως φορτωμένη μοτοσυκλέτα. Όταν ο μοχλός του φρένου είναι τραβηγμένος με δύναμη, το σύστημα συγκρατεί το όχημα ακίνητο, ενεργοποιώντας το πίσω φρένο για αρκετά δευτερόλεπτα, έως ότου υπάρξει περαιτέρω επιτάχυνση ή φρενάρισμα. Εύκολο στη χρήση, εξασφαλίζει βέλτιστο έλεγχο της μοτοσυκλέτας και μέγιστη ασφάλεια.
Χαρακτηριστικά Μαθε Περισσοτερα
Σχεδιασμός Μαθε Περισσοτερα
Κινητήρας Μαθε Περισσοτερα