current page
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
engine-multistrada-v2-1600

Ο ελαφρύτερος δικύλινδρος κινητήρας της Ducati

Κυβισμός 890 cc με βάρος μόλις 54,4 κιλά. Ο νέος κινητήρας V2 αντιπροσωπεύει ένα ακόμη καινοτόμο βήμα της Ducati, με έναν κινητήρα εγκεκριμένο κατά Euro5+, που είναι έως και 9 κιλά ελαφρύτερος από τον προηγούμενο Superquadro και περίπου 5,8 κιλά ελαφρύτερος από τον Testastretta Evoluzione αλλά και τον Desmodue που εξοπλίζει τη Scrambler®. Ένα αποτέλεσμα που επιτρέπει στους σχεδιαστές της Ducati να δημιουργούν μοτοσυκλέτες ακόμη πιο ελαφριές, ευέλικτες, απολαυστικές και υψηλών επιδόσεων.

Εμβληματική διάταξη 90°

Η αρχιτεκτονική 90° του νέου κινητήρα V2 συνεχίζει την παράδοση των σπορ κινητήρων της Ducati. Λεπτός και με ξεχωριστή προσωπικότητα στον ήχο και την απόδοσή του, ο V σχεδιασμός των κυλίνδρων εξασφαλίζει επίσης την εγγενή εξισορρόπηση των δυνάμεων πρώτης τάξης, χωρίς την ανάγκη για αντίβαρο ώστε να εξαλειφθούν οι δονήσεις.

Ducati-motore-V2-overview-hero-1600x1000

Λογική και ελαφρότητα για μέγιστη ευελιξία και αποδοτικότητα

Η βασική αρχή πίσω από τον νέο κινητήρα V2 ήταν η δημιουργία του ελαφρύτερου δικύλινδρου κινητήρα Ducati που μπορεί να προσαρμοστεί σε διαφορετικές μοτοσυκλέτες της οικογένειας. Πρόκειται για μια δημιουργία που αξιοποιεί εξελιγμένες μηχανολογικές λύσεις, όπως τα αλουμινένια χιτώνια κυλίνδρων και την τοποθέτηση της αντλίας στον στροφαλοθάλαμο. Αυτός ο καινοτόμος κινητήρας εισάγει το ηλεκτρονικό σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων, βελτιώνοντας την ποιότητα της απόδοσης. Προσφέρει στον αναβάτη γραμμική απόκριση στις χαμηλές στροφές, ισχυρή ροπή στη μεσαία περιοχή και κορυφαίες επιδόσεις στις υψηλές στροφές.

1- Διάταξη V2 90°

Η διάταξη σε σχήμα V είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμα κάθε δικύλινδρου κινητήρα της Ducati. Δεν είναι μόνο ένα στοιχείο αναγνώρισης, αλλά και μια μηχανολογική λύση που προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα από τεχνικής άποψης. Η διάταξη V εξασφαλίζει φυσική εξισορρόπηση των δυνάμεων πρώτης τάξης, χωρίς την ανάγκη για αντίβαρο για την εξάλειψη των δονήσεων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερο βάρος και μεγαλύτερη συμπαγή σχεδίαση, διευκολύνοντας τον σχεδιασμό πιο ευέλικτων και αεροδυναμικών οχημάτων.

2- Γωνία περιστροφής 20°

Η γεωμετρία 90° συμπληρώνεται από την επιλογή περιστροφής των κυλίνδρων κατά 20° σε σχέση με το οριζόντιο επίπεδο. Αυτή η σχεδιαστική απόφαση αποσκοπεί στην επίτευξη βέλτιστης κατανομής βάρους, αποφεύγοντας τις αδρανειακές δυνάμεις και εξασφαλίζοντας συμπαγή κατασκευή και μέγιστη ευελιξία για τον αναβάτη.

3- Αλυσίδα χρονισμού με διπλό εκκεντροφόρο, μεταβλητός χρονισμός εισαγωγής IVT και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο

Το σύστημα IVT (Intake Variable Timing) ρυθμίζει συνεχώς τον χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής σε εύρος 52°, χάρη στην εισαγωγή ενός ενεργοποιητή χρονισμού που εφαρμόζεται στο άκρο του εκκεντροφόρου άξονα.

Με αυτόν τον τρόπο, μπορεί να καθοριστεί η ιδανική αλληλεπικάλυψη ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα και το άνοιγμα του γκαζιού, εξασφαλίζοντας μια καμπύλη απόδοσης που είναι ομαλή και σταθερή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ενώ παρέχει κορυφαίες επιδόσεις στις υψηλές στροφές.

Περισσότερο από το 70% της ροπής είναι διαθέσιμο ήδη από τις 3.000 σ.α.λ., ενώ από τις 3.500 έως τις 11.000 σ.α.λ. η ροπή δεν πέφτει ποτέ κάτω από το 80%, γεγονός που μεταφράζεται σε επίπεδο επιδόσεων πίστας που μπορούν να απολαύσουν οι αναβάτες στον δρόμο.

4- Βαλβίδες με κούφιο στέλεχος και επαναφορά με ελατήριο

Οι βαλβίδες εισαγωγής διαθέτουν κούφιο στέλεχος, μια εξελιγμένη λύση που τις καθιστά 5% ελαφρύτερες. Αυτό συμβάλλει σε έναν πιο αποδοτικό κινητήρα, καθώς μειώνεται η ενέργεια που απαιτείται για τη λειτουργία τους. Ένας ενεργοποιητής με επαναφορά μέσω ελατηρίου επεκτείνει τα διαστήματα συντήρησης και εξασφαλίζει μια ακόμα πιο ομαλή και σταθερή απόκριση του κινητήρα στις χαμηλές στροφές.

5- Μπεκ με έλεγχο Ride-by-Wire και 4 Power Modes

Η απόδοση του κινητήρα βασίζεται σε ένα σώμα γκαζιού κυκλικής διατομής 52mm, με ένα μπεκ κάτω από τη βαλβίδα γκαζιού, το οποίο ελέγχεται από το σύστημα Ride-by-Wire. Αυτό το σύστημα προσφέρει έως και τέσσερα διαφορετικά Power Modes, προσαρμόζοντας την απόδοση του κινητήρα σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης και χρήσης.

Το σύστημα μπορεί να μεταβάλλει το όριο ροπής ανά ταχύτητα, χρησιμοποιώντας ειδικές χαρτογραφήσεις, εξασφαλίζοντας την κατάλληλη απόκριση του γκαζιού για κάθε σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Δύο εκδόσεις

Ο νέος κινητήρας V2 διατίθεται σε δύο εκδόσεις:

  • Σπορ έκδοση 120 hp: Διαθέτει ελαφρύτερο σύστημα μπιέλας, προσφέροντας πιο άμεση απόκριση.
  • Έκδοση 115 hp: Είναι εξοπλισμένη με έναν πιο ισχυρό εναλλάκτη για να διαχειρίζεται αυξημένες ηλεκτρικές ανάγκες, όπως η φόρτιση μέσω θύρας USB ή ο πρόσθετος φωτισμός.

Επιπλέον, οι σχέσεις ταχυτήτων στις πρώτες δύο σχέσεις έχουν μικρύνει, γεγονός που βελτιώνει την απόκριση σε απότομες ανηφόρες, ιδιαίτερα όταν ταξιδεύετε με συνεπιβάτη.