current page
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Ducati-Multistrada-V2-DWP25-elettronics

Προηγμένα Ηλεκτρονικά

Τα προηγμένα ηλεκτρονικά της νέας Multistrada V2 MY2025 βελτιστοποιούν κάθε πτυχή της οδήγησης, εξασφαλίζοντας υψηλότερες επιδόσεις, μεγαλύτερη ασφάλεια και απόλυτο έλεγχο σε κάθε συνθήκη.

Άνεση σε κάθε συνθήκη με 5 Riding Modes

Τα πέντε Riding Modes της νέας Multistrada V2 επιτρέπουν την προσαρμογή της μοτοσυκλέτας σε κάθε κατάσταση. Κάθε mode δίνει στον αναβάτη τη δυνατότητα να προσαρμόσει τις παραμέτρους των συστημάτων υποβοήθησης και να επιλέξει ανάμεσα σε διαφορετικά Power Modes για βέλτιστο έλεγχο του κινητήρα. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται ισχύς 115 hp ή 95 hp και δύο διαφορετικές αποκρίσεις γκαζιού: μία πιο ομαλή για καθημερινή χρήση και μία πιο δυναμική και άμεση για πιο σπορ οδήγηση.

Ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης

Πολλά από τα ηλεκτρονικά συστήματα που είναι πλέον στάνταρ στις μοτοσικλέτες στις διάφορες κατηγορίες πρωτοπορίασαν η Ducati, η οποία με τα χρόνια έχει κερδίσει μια θέση ανάμεσα στις πιο προηγμένες εταιρείες του κλάδου. Η ασφάλεια, η άνεση και οι επιδόσεις βελτιώθηκαν χρόνο με το χρόνο χάρη στη συνεχή βελτίωση και αναζήτηση καινοτομίας. Κάντε κλικ στα εικονίδια και ανακαλύψτε τα χαρακτηριστικά* του Multistrada V4.

  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    ABS Cornering
    Ένα σύστημα αντιμπλοκαρίσματος πέδησης είναι ένα σύστημα ασφαλείας που αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών ενός οχήματος κατά τη διάρκεια ισχυρού φρεναρίσματος. Ουσιαστικά το ABS ρυθμίζει την πίεση πέδησης στον τροχό, ώστε αυτός να έχει συνεχώς πρόσφυση στην επιφάνεια του εδάφους. Υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης του ABS, ανάλογα με το επιλεγμένο Riding Mode.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    ABS Cornering
    Ένα σύστημα αντιμπλοκαρίσματος πέδησης είναι ένα σύστημα ασφαλείας που αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών ενός οχήματος κατά τη διάρκεια ισχυρού φρεναρίσματος. Ουσιαστικά το ABS ρυθμίζει την πίεση πέδησης στον τροχό, ώστε αυτός να έχει συνεχώς πρόσφυση στην επιφάνεια του εδάφους. Υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης του ABS, ανάλογα με το επιλεγμένο Riding Mode.
  • ΑΝΕΣΗ
    Cruise Control
    Ηλεκτρονικό σύστημα που παρουσιάστηκε από τη Ducati για πρώτη φορά το 2014 στη Multistrada 1200, το οποίο επιτρέπει τη διατήρηση της επιλεγμένης ταχύτητας από τον αναβάτη αυτόματα, χωρίς την ανάγκη συνεχούς περιστροφής του γκαζιού.
    ΑΝΕΣΗ
    Cruise Control
    Ηλεκτρονικό σύστημα που παρουσιάστηκε από τη Ducati για πρώτη φορά το 2014 στη Multistrada 1200, το οποίο επιτρέπει τη διατήρηση της επιλεγμένης ταχύτητας από τον αναβάτη αυτόματα, χωρίς την ανάγκη συνεχούς περιστροφής του γκαζιού.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Brake Light EVO(DBL)
    Σύστημα που αναβοσβήνει το πίσω φανάρι και 4 βέλη για να σηματοδοτήσει το δυνατό φρενάρισμα στα επόμενα οχήματα.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Brake Light EVO(DBL)
    Σύστημα που αναβοσβήνει το πίσω φανάρι και 4 βέλη για να σηματοδοτήσει το δυνατό φρενάρισμα στα επόμενα οχήματα.
  • PERFORMANCE
    Ducati Quick Shifter (DQS)
    Ηλεκτρονικό σύστημα το οποίο προέρχεται από τον χώρο των αγώνων και επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη και χωρίς κλείσιμο του γκαζιού, όταν ο αναβάτης αλλάζει σε μια «υψηλότερη» σχέση ταχύτητας.
    PERFORMANCE
    Ducati Quick Shifter (DQS)
    Ηλεκτρονικό σύστημα το οποίο προέρχεται από τον χώρο των αγώνων και επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη και χωρίς κλείσιμο του γκαζιού, όταν ο αναβάτης αλλάζει σε μια «υψηλότερη» σχέση ταχύτητας.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Φώτα ημέρας (DRL)
    Πρόκειται για τα φώτα ημέρας που χρησιμοποιούνται για τη συμμόρφωση με την υποχρέωση χρήσης προβολέων μεσαίας σκάλας στη διάρκεια της ημέρας.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Φώτα ημέρας (DRL)
    Πρόκειται για τα φώτα ημέρας που χρησιμοποιούνται για τη συμμόρφωση με την υποχρέωση χρήσης προβολέων μεσαίας σκάλας στη διάρκεια της ημέρας.
  • PERFORMANCE
    Ducati Skyhook Suspension (DSS)
    Hμιενεργό σύστημα ελέγχου ανάρτησης το οποίο «διαβάζει» τον δρόμο και τροποποιεί την αντίδραση της ανάρτησης, προκειμένου να προσφέρεται μεγαλύτερη άνεση κατά την οδήγηση και να μειώνονται οι μετακινήσεις φορτίου σε περίπτωση απότομης πέδησης ή επιτάχυνσης, προς όφελος του ελέγχου της μοτοσυκλέτας.
    PERFORMANCE
    Ducati Skyhook Suspension (DSS)
    Hμιενεργό σύστημα ελέγχου ανάρτησης το οποίο «διαβάζει» τον δρόμο και τροποποιεί την αντίδραση της ανάρτησης, προκειμένου να προσφέρεται μεγαλύτερη άνεση κατά την οδήγηση και να μειώνονται οι μετακινήσεις φορτίου σε περίπτωση απότομης πέδησης ή επιτάχυνσης, προς όφελος του ελέγχου της μοτοσυκλέτας.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Traction Control (DTC)
    Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι ένα σύστημα που αποτρέπει (ή περιορίζει) την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Διαχειρίζεται με ήπιο τρόπο την επαναφορά του διάκενου στον κινητήρα, ρυθμίζοντας την παρεχόμενη ροπή και αποτρέποντας την κορύφωση που μπορεί να υπάρξει όταν τελειώσει η φάση επαναφοράς του διάκενου, ώστε η επιτάχυνση κατά την έξοδο από στροφές να καταστεί ακόμα πιο εύκολη και προβλέψιμη.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Traction Control (DTC)
    Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι ένα σύστημα που αποτρέπει (ή περιορίζει) την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Διαχειρίζεται με ήπιο τρόπο την επαναφορά του διάκενου στον κινητήρα, ρυθμίζοντας την παρεχόμενη ροπή και αποτρέποντας την κορύφωση που μπορεί να υπάρξει όταν τελειώσει η φάση επαναφοράς του διάκενου, ώστε η επιτάχυνση κατά την έξοδο από στροφές να καταστεί ακόμα πιο εύκολη και προβλέψιμη.
  • PERFORMANCE
    Σύστημα Ride-by-Wire
    Γνωστό και ως ηλεκτρονικό γκάζι, πρόκειται για ένα σύστημα που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά το άνοιγμα και το κλείσιμο της πεταλούδας ή των πεταλούδων γκαζιού.
    PERFORMANCE
    Σύστημα Ride-by-Wire
    Γνωστό και ως ηλεκτρονικό γκάζι, πρόκειται για ένα σύστημα που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά το άνοιγμα και το κλείσιμο της πεταλούδας ή των πεταλούδων γκαζιού.
  • ΑΝΕΣΗ
    Σύστημα Ducati Multimedia System (DMS)
    Πολυλειτουργικό σύστημα διασύνδεσης που επιτρέπει τη σύνδεση του smartphone με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth, δίνοντας τη δυνατότητα στον αναβάτη να διαχειρίζεται τις βασικές λειτουργίες πολυμέσων του κινητού τηλεφώνου.
    ΑΝΕΣΗ
    Σύστημα Ducati Multimedia System (DMS)
    Πολυλειτουργικό σύστημα διασύνδεσης που επιτρέπει τη σύνδεση του smartphone με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth, δίνοντας τη δυνατότητα στον αναβάτη να διαχειρίζεται τις βασικές λειτουργίες πολυμέσων του κινητού τηλεφώνου.
Sport Riding Mode

Η ιδανική επιλογή για κορυφαίες επιδόσεις στον δρόμο. Στο Sport mode, η νέα Multistrada V2 αποδίδει τη μέγιστη ισχύ των 115 hp με άμεση και δυναμική απόκριση. Στην έκδοση S, η απόδοση διαχειρίζεται από την σπορ ρύθμιση της ανάρτησης Skyhook. Το Ducati Traction Control και το Ducati Wheelie Control μειώνονται στο ελάχιστο, ενώ το ABS, ρυθμισμένο στο επίπεδο 2, επιτρέπει τον ελεγχόμενο σηκωμό του πίσω τροχού, μεγιστοποιώντας την απόδοση στο φρενάρισμα, διατηρώντας παράλληλα τη λειτουργία Cornering. Είναι η ιδανική επιλογή για έμπειρους αναβάτες που θέλουν να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας.

Touring Riding Mode

Στο Touring mode, η Ducati Multistrada V2 αποδίδει τη μέγιστη ισχύ των 115 hp, αλλά με πιο ομαλή και προοδευτική απόδοση. Τα υψηλότερα επίπεδα παρέμβασης του Ducati Traction Control (DTC) και του Ducati Wheelie Control (DWC) ικανοποιούν τις ανάγκες της ταξιδιωτικής χρήσης. Το ABS είναι ρυθμισμένο στο επίπεδο 3, το ασφαλέστερο και πιο προνοητικό, χάρη στην ανίχνευση ανύψωσης του πίσω τροχού. Στην έκδοση S, η ρύθμιση της ανάρτησης είναι ειδικά βαθμονομημένη για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, εξασφαλίζοντας τη μέγιστη άνεση για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη.

Urban Riding Mode

Στο Urban mode, η ισχύς μειώνεται σε μέγιστο των 95 hp με ιδιαίτερα ήπια και προοδευτική απόκριση (Low Engine Mode). Στην έκδοση S, η ρύθμιση της ανάρτησης προσαρμόζεται στις αστικές προκλήσεις, όπως σαμαράκια, λακκούβες και φρεάτια, διαχειρίζοντας αποτελεσματικά τις συνεχείς αλλαγές στην επιφάνεια του δρόμου. Το Ducati Traction Control (DTC) και το Ducati Wheelie Control (DWC) είναι ρυθμισμένα σε υψηλά επίπεδα, ενώ το ABS είναι ρυθμισμένο στο επίπεδο 3 για μέγιστη ασφάλεια στις αστικές συνθήκες.

Enduro Riding Mode

Το Enduro mode επιτρέπει στη νέα Multistrada V2 να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές της εκτός δρόμου. Σε αυτό το Riding Mode, η ισχύς του κινητήρα περιορίζεται στα 95 hp με ένα ειδικό Engine Mode (Offroad), το οποίο παρέχει πιο δυναμική και άμεση απόκριση σε σχέση με το Urban Mode, παρά τη διατήρηση της ίδιας ισχύος. Στην έκδοση S, το mode αυτό προσαρμόζει επίσης την ηλεκτρονική ανάρτηση για χρήση εκτός δρόμου. Τα συστήματα Ducati Traction Control (DTC) και Ducati Wheelie Control (DWC) ρυθμίζονται σε επίπεδα ειδικά για off-road χρήση, ενώ το ABS είναι ρυθμισμένο στο επίπεδο 1, ιδανικό για χρήση σε εδάφη με χαμηλή πρόσφυση. Σε αυτό το mode, οι λειτουργίες Cornering ABS και η παρέμβαση στο πίσω τροχό είναι απενεργοποιημένες, ώστε να εξυπηρετούνται καλύτερα οι απαιτήσεις της off-road οδήγησης.

New Wet Riding Mode

Το νέο Wet mode έχει σχεδιαστεί ειδικά για οδήγηση σε βρεγμένο οδόστρωμα. Σε αυτό το mode, η μέγιστη ισχύς περιορίζεται στα 95 hp, με ιδιαίτερα ήπια απόκριση του γκαζιού (Low Power Mode). Τα προκαθορισμένα επίπεδα των ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου έχουν ρυθμιστεί για να προσφέρουν μέγιστη ασφάλεια σε συνθήκες βροχής ή χαμηλής πρόσφυσης.

Ασφάλεια και άνεση υπό έλεγχο

Είτε σε δρόμους με στροφές, αστικές διαδρομές ή ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, κάθε λεπτομέρεια έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία, με επίπεδα ελέγχου και άνεσης που δεν έχουν προηγούμενο για μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας.

Skyhook suspension

Με τις πολυάριθμες επιλογές ρυθμίσεων, το αποκλειστικό ημι-ενεργό σύστημα ανάρτησης Ducati Skyhook στην έκδοση S επιτρέπει την εξατομίκευση της εμπειρίας οδήγησης, ανάλογα με τη συγκεκριμένη διαδρομή και το στυλ οδήγησης. Το πλεονέκτημα της ηλεκτρονικής ανάρτησης είναι η δυνατότητα να αλλάζει η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, επιτρέποντας τον εντοπισμό της ιδανικής ρύθμισης για κάθε τύπο χρήσης.

Minimum Preload

Χάρη στη λειτουργία Minimum Preload, ο αναβάτης μπορεί να "χαμηλώσει" τη μοτοσυκλέτα όταν βρίσκεται σε στάση ή κινείται με χαμηλή ταχύτητα. Η προφόρτιση των αναρτήσεων μειώνεται στο ελάχιστο, διευκολύνοντας την επαφή των ποδιών με το έδαφος.

Λεπτομέρειες σχεδιασμένες για μέγιστη οδηγική απόλαυση

Οι προηγμένες λειτουργίες της νέας Multistrada V2 έχουν σχεδιαστεί για να απλοποιούν την οδήγηση, επιτρέποντας στον αναβάτη να επικεντρωθεί αποκλειστικά στην απόλαυση του ταξιδιού.

Νέα χειριστήρια τιμονιού

Τα χειριστήρια στο τιμόνι της νέας Multistrada V2 MY2025 έχουν σχεδιαστεί για να εξασφαλίζουν εύκολη και διαισθητική πρόσβαση σε όλες τις βασικές λειτουργίες της μοτοσυκλέτας. Με εργονομική τοποθέτηση, επιτρέπουν τη διαχείριση των Riding Modes, Suspension Modes, Cruise Control και της Turn-by-Turn πλοήγησης με μία απλή κίνηση, αυξάνοντας την άνεση και την ασφάλεια. Ο βελτιστοποιημένος σχεδιασμός και η καθαρή απτική αίσθηση επιτρέπουν γρήγορο και ακριβή έλεγχο, ακόμη και όταν ο αναβάτης φοράει γάντια, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του από τον δρόμο.

Θύρα USB

Ενσωματωμένη στον πίνακα οργάνων, η θύρα USB επιτρέπει τη φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών, όπως smartphone ή GPS, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Ένα απλό αλλά χρήσιμο εργαλείο που προσθέτει πρακτικότητα στις μακρινές διαδρομές και τις γεμάτες μέρες.

Λειτουργία Coming Home

Η λειτουργία Coming Home διατηρεί τα μπροστινά φώτα αναμμένα για 30 δευτερόλεπτα αφού σβήσει η μοτοσυκλέτα, λειτουργώντας ως φωτισμός ευγένειας. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη κατά τη στάθμευση σε περιοχές με χαμηλό φωτισμό, διευκολύνοντας την αποβίβαση και εξασφαλίζοντας ορατότητα στον περιβάλλοντα χώρο, βελτιώνοντας έτσι την ασφάλεια ακόμη και μετά την άφιξη στον προορισμό σας.

Πλοήγηση Turn-by-Turn

Διαθέσιμη μέσω του Ducati Multimedia System (τυπικά στην έκδοση S), η πλοήγηση Turn-by-Turn σας καθοδηγεί στον προορισμό σας, βήμα-βήμα, απευθείας στην οθόνη της μοτοσυκλέτας. Χάρη στις καθαρές και ακριβείς ενδείξεις, μπορείτε να επικεντρωθείτε στον δρόμο χωρίς να ανησυχείτε για περισπασμούς ή το ενδεχόμενο να χαθείτε.