current page
Χαρακτηριστικα
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
VEHICLE-DUCATI-DIAVEL-V4-RS-1600
Σχεδιασμένη για να συναρπάζει

Ευέλικτη, δυνατή, ελαφριά.

Χάρη στο προηγμένο πλαίσιο, τον κινητήρα Desmosedici Stradale και τη χρήση στοιχείων που μειώνουν το συνολικό βάρος, η Diavel V4 RS προσφέρει ακόμη πιο άμεση και ακριβή απόκριση στην οδήγηση, καθώς και ουδέτερη, σταθερή συμπεριφορά στις στροφές.

Μειωμένο βάρος χάρη στα carbon στοιχεία

Η Diavel V4 RS διαθέτει πληθώρα στοιχείων από ανθρακονήματα, μειώνοντας το συνολικό βάρος κατά 3 κιλά σε σχέση με τη Diavel V4.

Αυτό το κορυφαίο υλικό χρησιμοποιείται σε πολλά από τα πλήρως επανασχεδιασμένα μέρη, όπως οι πλευρικοί αεραγωγοί, το μονόσελο, τα φτερά και τα καλύμματα του ρεζερβουάρ. Η μικρή μπαταρία λιθίου συμβάλλει επίσης στην περαιτέρω μείωση του βάρους.

Πλαίσιο εμπνευσμένο από τους αγώνες

Στην Diavel V4 RS, ο κινητήρας Desmosedici Stradale δεν είναι απλώς η «καρδιά» των επιδόσεων, αλλά και δομικό στοιχείο του πλαισίου. Η διάταξη βασίζεται σε ελαφρύ αλουμινένιο monocoque πλαίσιο, στερεωμένο στις κεφαλές, σε συνδυασμό με αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι και ατσάλινο υποπλαίσιο τύπου trellis. Η διαμόρφωση αυτή προσφέρει μέγιστη ακαμψία, μειωμένο βάρος και προηγμένα δυναμικά χαρακτηριστικά. Η μακριά και χαμηλή γεωμετρία – εμπνευσμένη από dragsters – κάνει τη μοτοσυκλέτα την πιο γρήγορη Ducati στην επιτάχυνση από 0 στα 100 km/h.

Ανώτερες επιδόσεις με ανάρτηση Öhlins

Η ανάρτηση Öhlins της Diavel V4 RS έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις, συνδυάζοντας τη σπορ συμπεριφορά με άνεση στις πιο χαλαρές βόλτες. Το πιρούνι NIX30 με καλάμια 48 mm και το αμορτισέρ STX46, πλήρως ρυθμιζόμενα σε προφόρτιση και υδραυλικά, εξασφαλίζουν ομαλότερη οδήγηση, απορροφώντας αποτελεσματικά ακόμη και τις μικρότερες ανωμαλίες του δρόμου. Σε σχέση με τη Diavel V4, η υδραυλική ρύθμιση είναι πιο σφιχτή, περιορίζοντας τις μεταφορές φορτίου και βελτιώνοντας τον έλεγχο στις πιο σπορ φάσεις, χωρίς να θυσιάζει την άνεση στην καθημερινή χρήση.

Σύστημα φρένων εμπνευσμένο από την Panigale

Το σύστημα φρένων της Diavel V4 RS προέρχεται απευθείας από την Panigale V4 και προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις, με μέγιστη επιβράδυνση 11,5 m/s² – τιμή που συναντάται συνήθως μόνο σε αγωνιστικές μοτοσυκλέτες. Αυτό καθίσταται δυνατό χάρη στην εξαιρετικά προηγμένη ρύθμιση του Cornering ABS. Μπροστά, δύο δίσκοι 330 mm συνδυάζονται με δαγκάνες Brembo Stylema monobloc, ενώ πίσω υπάρχει δίσκος 265 mm με πλευστή δαγκάνα Brembo, εξασφαλίζοντας απόλυτο έλεγχο και αίσθηση στο φρενάρισμα.

Λεπτομέρειες σέλας που κάνουν τη διαφορά

Στην Diavel V4 RS, η σέλα του αναβάτη είναι προσεκτικά σχεδιασμένη και ραμμένη, με κόκκινες πλαϊνές ραφές που αναδεικνύουν τον σπορ χαρακτήρα της. Το μονόσελο με στοιχεία από carbon και λογότυπο RS στις δύο πλευρές αντικαθιστά τη σέλα συνεπιβάτη, προσφέροντας πιο ελαφριά και δυναμική εμφάνιση στο πίσω μέρος. Για όσους θέλουν να μοιραστούν την εμπειρία οδήγησης, το μονόσελο μπορεί εύκολα να αντικατασταθεί με τη σέλα συνεπιβάτη που παρέχεται, ενώ τα πτυσσόμενα μαρσπιέ και η αποσπώμενη χειρολαβή εξασφαλίζουν πρακτικότητα χωρίς να θυσιάζουν το στυλ.

Ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV: για ασύγκριτη πρόσφυση

Η Diavel V4 RS εξοπλίζεται με ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV, διαθέσιμα για πρώτη φορά με πίσω διάσταση 240/45, προσφέροντας κορυφαία πρόσφυση τόσο στην επιτάχυνση όσο και μέσα στη στροφή. Σε συνδυασμό με τις σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου, τα ελαστικά ενισχύουν τη δυναμική απόδοση της μοτοσυκλέτας, προσφέροντας πιο ουδέτερη συμπεριφορά στις στροφές και ακόμη μεγαλύτερη απόλαυση στη σπορ οδήγηση.