current page
Ηλεκτρονικα
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ILEKTRONIKA-DUCATI-DIAVEL-V4-RS-1600
Ηλεκτρονικά επιπέδου Supersport μοτοσυκλέτας

Τελευταίας γενιάς ηλεκτρονικά, σχεδιασμένα για να αντιμετωπίζουν κάθε δρόμο με απόλυτη ακρίβεια. Τέσσερα Riding Modes, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control και Ducati Quick Shift συνεργάζονται για να προσφέρουν μια συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Για πρώτη φορά στην οικογένεια Diavel κάνει την εμφάνισή του το Race Riding Mode, το οποίο αναδεικνύει τα μοναδικά χαρακτηριστικά της έκδοσης RS.

Νέο Ducati Power Launch

Η Diavel V4 RS εισάγει μια νέα στρατηγική Ducati Power Launch (DPL), σχεδιασμένη για να βελτιστοποιεί τις επιδόσεις από στάση. Το σύστημα προσφέρει τρία επίπεδα παρέμβασης, τα οποία μπορούν να επιλεγούν ανάλογα με την εμπειρία και τις προτιμήσεις του αναβάτη. Αφού επιλεγεί το επίπεδο, ο αναβάτης απλώς περνά την πρώτη ταχύτητα και ανοίγει πλήρως το γκάζι: κατά τη φάση της εκκίνησης, καθώς ο αναβάτης αφήνει τον συμπλέκτη, το σύστημα διατηρεί τον κινητήρα Desmosedici Stradale RS στις ιδανικές στροφές για το επιλεγμένο επίπεδο DPL. Μόλις απελευθερωθεί ο συμπλέκτης, το DPL περνά στη δεύτερη φάση, ρυθμίζοντας την απόδοση ροπής ώστε να εξασφαλίζεται η καλύτερη δυνατή επιτάχυνση, ξανά με βάση το επιλεγμένο επίπεδο.

Ducati Quick Shift (DQS) 2.0 από την Panigale V4

Το πακέτο ηλεκτρονικών της Diavel V4 RS περιλαμβάνει το Ducati Quick Shift (DQS) 2.0, που επιτρέπει στον αναβάτη να ανεβάζει ταχύτητες χωρίς χρήση του συμπλέκτη και χωρίς μείωση του γκαζιού, αυξάνοντας την επιτάχυνση της μοτοσυκλέτας. Ήδη διαθέσιμο στην Panigale V4, το σύστημα αυτό αντικαθιστά τον παραδοσιακό λεβιέ με microswitch με έναν άμεσο μηχανικό λεβιέ, βελτιώνοντας τη δυναμική απόδοση της μοτοσυκλέτας.

Τέσσερα Riding Modes και τρία Power Modes διαθέσιμα για τη Diavel V4 RS

Τα ηλεκτρονικά συστήματα της Diavel V4 RS είναι ρυθμισμένα ώστε να ταιριάζουν με τα χαρακτηριστικά και τη χρήση του μοντέλου και ενσωματώνονται σε τέσσερα Riding Modes: Sport, Touring, Wet και Race, με το Race να κάνει την πρώτη του εμφάνιση στη γκάμα Diavel για να αναδείξει τα μοναδικά χαρακτηριστικά της έκδοσης RS.

Τα τρία Power Modes της Diavel V4 RS είναι βελτιστοποιημένα ειδικά για τη νέα RS:

  • High (σχετίζεται με τα Riding Modes Race και Sport) – αφιερωμένο στη σπορ οδήγηση και τη χρήση σε πίστα, προσφέροντας μέγιστη ισχύ με άμεση απόκριση γκαζιού.
  • Medium (σχετίζεται με το Touring Riding Mode) – προσφέρει επίσης μέγιστη ισχύ, αλλά με πιο ομαλή απόκριση γκαζιού.
  • Low (σχετίζεται με το Wet Riding Mode) – μειώνει την ισχύ στα 84 kW (114 hp) και εξασφαλίζει ήπια απόκριση γκαζιού.
TFT με αποκλειστικά γραφικά και οθόνη

Η Diavel V4 RS διαθέτει μια ειδικά σχεδιασμένη TFT οθόνη 5”, που ξεχωρίζει χάρη στα αποκλειστικά γραφικά της και τη μοναδική animation εκκίνησης όταν τίθεται σε λειτουργία η μοτοσυκλέτα.

Ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης οδήγησης

Κάνε κλικ στα εικονίδια και ανακάλυψε τα χαρακτηριστικά* της Diavel V4 RS.

  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    ABS Cornering
    Το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών (ABS) με λειτουργία Cornering προσαρμόζεται ανάλογα με τη γωνία κλίσης της μοτοσυκλέτας, χρησιμοποιώντας δεδομένα από τη Μονάδα Αδρανειακής Μέτρησης (IMU), για αυξημένη ασφάλεια κατά το φρενάρισμα στις στροφές.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    ABS Cornering
    Το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών (ABS) με λειτουργία Cornering προσαρμόζεται ανάλογα με τη γωνία κλίσης της μοτοσυκλέτας, χρησιμοποιώντας δεδομένα από τη Μονάδα Αδρανειακής Μέτρησης (IMU), για αυξημένη ασφάλεια κατά το φρενάρισμα στις στροφές.
  • ΑΝΕΣΗ
    Cruise Control
    Ηλεκτρονικό σύστημα που παρουσιάστηκε από τη Ducati για πρώτη φορά το 2014 στη Multistrada 1200, το οποίο επιτρέπει τη διατήρηση της επιλεγμένης ταχύτητας από τον αναβάτη αυτόματα, χωρίς την ανάγκη συνεχούς περιστροφής του γκαζιού.
    ΑΝΕΣΗ
    Cruise Control
    Ηλεκτρονικό σύστημα που παρουσιάστηκε από τη Ducati για πρώτη φορά το 2014 στη Multistrada 1200, το οποίο επιτρέπει τη διατήρηση της επιλεγμένης ταχύτητας από τον αναβάτη αυτόματα, χωρίς την ανάγκη συνεχούς περιστροφής του γκαζιού.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Brake Light EVO (DBL)
    Σύστημα που αναβοσβήνει το πίσω φως και τα τέσσερα φλας για να ειδοποιήσει τα οχήματα που ακολουθούν σε περίπτωση έντονου φρεναρίσματος.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Brake Light EVO (DBL)
    Σύστημα που αναβοσβήνει το πίσω φως και τα τέσσερα φλας για να ειδοποιήσει τα οχήματα που ακολουθούν σε περίπτωση έντονου φρεναρίσματος.
  • ΑΝΕΣΗ
    Ducati Multimedia System (DMS)
    Σύστημα ενημέρωσης που επιτρέπει τη σύνδεση του smartphone με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth, δίνοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να διαχειρίζεται τις βασικές πολυμεσικές λειτουργίες του κινητού.
    ΑΝΕΣΗ
    Ducati Multimedia System (DMS)
    Σύστημα ενημέρωσης που επιτρέπει τη σύνδεση του smartphone με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth, δίνοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να διαχειρίζεται τις βασικές πολυμεσικές λειτουργίες του κινητού.
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati Power Launch (DPL)
    Σύστημα που εξασφαλίζει εκρηκτικές εκκινήσεις, επιτρέποντας στον αναβάτη να επικεντρωθεί αποκλειστικά στον έλεγχο της απελευθέρωσης του συμπλέκτη.
    ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati Power Launch (DPL)
    Σύστημα που εξασφαλίζει εκρηκτικές εκκινήσεις, επιτρέποντας στον αναβάτη να επικεντρωθεί αποκλειστικά στον έλεγχο της απελευθέρωσης του συμπλέκτη.
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati Quick Shifter 2.0 (DQS 2.0)
    Το DQS 2.0 επιτρέπει στον αναβάτη να αλλάζει ταχύτητες προς τα πάνω και προς τα κάτω χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη και αποτελεί εξέλιξη σε σχέση με το προηγούμενο σύστημα.
    ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati Quick Shifter 2.0 (DQS 2.0)
    Το DQS 2.0 επιτρέπει στον αναβάτη να αλλάζει ταχύτητες προς τα πάνω και προς τα κάτω χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη και αποτελεί εξέλιξη σε σχέση με το προηγούμενο σύστημα.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Daytime Running Light (DRL)
    Πρόκειται για τα φώτα ημέρας που χρησιμοποιούνται για τη συμμόρφωση με την υποχρέωση χρήσης προβολέων μεσαίας σκάλας στη διάρκεια της ημέρας.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Daytime Running Light (DRL)
    Πρόκειται για τα φώτα ημέρας που χρησιμοποιούνται για τη συμμόρφωση με την υποχρέωση χρήσης προβολέων μεσαίας σκάλας στη διάρκεια της ημέρας.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Traction Control (DTC)
    Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι ένα σύστημα που αποτρέπει (ή περιορίζει) την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Διαχειρίζεται με ήπιο τρόπο την επαναφορά του διάκενου στον κινητήρα, ρυθμίζοντας την παρεχόμενη ροπή και αποτρέποντας την κορύφωση που μπορεί να υπάρξει όταν τελειώσει η φάση επαναφοράς του διάκενου, ώστε η επιτάχυνση κατά την έξοδο από στροφές να καταστεί ακόμα πιο εύκολη και προβλέψιμη.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Traction Control (DTC)
    Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι ένα σύστημα που αποτρέπει (ή περιορίζει) την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Διαχειρίζεται με ήπιο τρόπο την επαναφορά του διάκενου στον κινητήρα, ρυθμίζοντας την παρεχόμενη ροπή και αποτρέποντας την κορύφωση που μπορεί να υπάρξει όταν τελειώσει η φάση επαναφοράς του διάκενου, ώστε η επιτάχυνση κατά την έξοδο από στροφές να καταστεί ακόμα πιο εύκολη και προβλέψιμη.
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati wheelie control (DWC)
    Σύστημα το οποίο ελέγχει το ανασήκωμα του πίσω τροχού και σας δίνει τη δυνατότητα να επιτυγχάνετε την καλύτερη δυνατή επιτάχυνση με ευκολία και ασφάλεια.
    ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati wheelie control (DWC)
    Σύστημα το οποίο ελέγχει το ανασήκωμα του πίσω τροχού και σας δίνει τη δυνατότητα να επιτυγχάνετε την καλύτερη δυνατή επιτάχυνση με ευκολία και ασφάλεια.
  • ΑΝΕΣΗ
    Extended Cylinder Deactivation (ECD)
    Απενεργοποίηση των πίσω κυλίνδρων στο ρελαντί όταν η μοτοσυκλέτα είναι σταματημένη, με τη στρατηγική απενεργοποίησης να επεκτείνεται σε ολόκληρη την πίσω σειρά κυλίνδρων ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες, όταν οι στροφές του κινητήρα και η απαίτηση ροπής από το γκάζι είναι περιορισμένες.
    ΑΝΕΣΗ
    Extended Cylinder Deactivation (ECD)
    Απενεργοποίηση των πίσω κυλίνδρων στο ρελαντί όταν η μοτοσυκλέτα είναι σταματημένη, με τη στρατηγική απενεργοποίησης να επεκτείνεται σε ολόκληρη την πίσω σειρά κυλίνδρων ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες, όταν οι στροφές του κινητήρα και η απαίτηση ροπής από το γκάζι είναι περιορισμένες.
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Σύστημα Ride-by-Wire
    Γνωστό και ως ηλεκτρονικό γκάζι, πρόκειται για ένα σύστημα που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά το άνοιγμα και το κλείσιμο της πεταλούδας ή των πεταλούδων γκαζιού.
    ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Σύστημα Ride-by-Wire
    Γνωστό και ως ηλεκτρονικό γκάζι, πρόκειται για ένα σύστημα που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά το άνοιγμα και το κλείσιμο της πεταλούδας ή των πεταλούδων γκαζιού.
  • ΑΝΕΣΗ
    Turn-by-turn Navi*
    Η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη για αυτή τη λειτουργία, η οποία επιτρέπει τη σύνδεση του smartphone με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth και την προβολή οδηγιών πλοήγησης απευθείας στον πίνακα οργάνων, χωρίς την ανάγκη εξωτερικών αξεσουάρ ή διακοπής της οδήγησης για να συμβουλευτείς το τηλέφωνό σου.
    ΑΝΕΣΗ
    Turn-by-turn Navi*
    Η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη για αυτή τη λειτουργία, η οποία επιτρέπει τη σύνδεση του smartphone με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth και την προβολή οδηγιών πλοήγησης απευθείας στον πίνακα οργάνων, χωρίς την ανάγκη εξωτερικών αξεσουάρ ή διακοπής της οδήγησης για να συμβουλευτείς το τηλέφωνό σου.
Χαρακτηριστικά Μάθετε Περισσότερα