current page
Κινητηρας Desmo450 MX
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
engine-1600-1000
Desmo450: η επανάσταση ξεκινά εδώ

Η Desmo450 MX σχεδιάστηκε γύρω από την «καρδιά» της: τον κινητήρα Desmo450 των 63,5 ίππων — τον πρώτο τετράχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα με σύστημα βαλβίδων Desmodromic στην ιστορία του motocross. Σχεδιασμένος πριν από οποιοδήποτε άλλο μέρος της μοτοσικλέτας, ο κινητήρας αυτός έδωσε μορφή σε ολόκληρο το project.

Το πλεονέκτημα του Desmo: περισσότερες στροφές και άμεση επιτάχυνση σε όλο το εύρος των στροφών

Ο κινητήρας της Desmo450 MX είναι μονοκύλινδρος τετράχρονος 449,6 κ.εκ., με σύστημα Desmodromic, τετραβάλβιδο DOHC με κίνηση μέσω αλυσίδας και καπάκια γεννήτριας, κυλινδροκεφαλής και συμπλέκτη από μαγνήσιο. Χάρη στον χρονισμό Desmodromic, ο κινητήρας φτάνει τις 11.900 σ.α.λ., προσφέροντας καλύτερη επιτάχυνση και ταχύτερη απόκριση σε όλες τις στροφές. Χωρίς τα ελατήρια των παραδοσιακών συστημάτων χρονισμού, το Desmodromic σύστημα προσφέρει μεγαλύτερο έλεγχο, μειωμένες απώλειες από τριβές και κορυφαία αγωνιστική απόδοση

Ευρεία καμπύλη ροπής, εκμεταλλεύσιμη σε όλο το φάσμα στροφών

Η Desmo450 προσφέρει ευρεία και ισορροπημένη καμπύλη ροπής, εξασφαλίζοντας ισχύ ακόμα και σε χαμηλές στροφές. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα καλύτερη πρόσφυση στις εξόδους των στροφών και μικρότερη κόπωση για τον αναβάτη. Το σύστημα χρονισμού Desmodromic μειώνει τις μηχανικές απώλειες και επιτρέπει πιο ακραία προφίλ εκκεντροφόρων για βελτιστοποιημένη καύση. Επίσης, επιτρέπει την επιτάχυνση των βαλβίδων σε βαθμό μεγαλύτερο από τα παραδοσιακά συστήματα, οδηγώντας σε υψηλότερες στροφές κινητήρα και ευρύτερη, πιο ισχυρή καμπύλη ροπής.

Η ισχύς του μονοκύλινδρου Desmo450

Ο κινητήρας Desmo450 αποδίδει μέγιστη ισχύ 63,5 hp στις 9.400 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 53,5 Nm στις 7.500 σ.α.λ. Ο κόφτης έχει ρυθμιστεί στις 11.900 σ.α.λ., δημιουργώντας νέο σημείο αναφοράς για την κατηγορία. Για συνεπή απόδοση ακόμα και στις πιο ακραίες συνθήκες, ο κινητήρας διαθέτει ρομβοειδή ψυγεία με επιφάνεια απαγωγής θερμότητας αυξημένη κατά 6,5% σε σχέση με τις συμβατικές λύσεις. Αυτό εξασφαλίζει πιο αποδοτική ψύξη, διατηρώντας την αξιοπιστία χωρίς να περιορίζει την εργονομία και την ελευθερία κινήσεων του αναβάτη.

Ducati-Motore-Desmo450-overview-hero-short-1600x1000-02

Desmodromic χρονισμός: απόδοση και αξιοπιστία

Οι διαστάσεις κυλίνδρου και διαδρομής είναι 96 x 62,1 mm, επιλεγμένες για την επίτευξη ιδανικής διαμέτρου βαλβίδων. Οι βαλβίδες εισαγωγής έχουν διάμετρο 40 mm και είναι από τιτάνιο, ενώ οι βαλβίδες εξαγωγής έχουν διάμετρο 33 mm, είναι από κοίλο ατσάλι και γεμισμένες με νάτριο για βελτιωμένη απαγωγή θερμότητας. Ο τεντωτήρας της αλυσίδας χρονισμού είναι υδραυλικός, προσφέροντας ακριβέστερη και πιο σταθερή λειτουργία σε βάθος χρόνου σε σύγκριση με τα συμβατικά μηχανικά συστήματα.

Τετραβάλβιδη κεφαλή DOHC

Η Desmo450 χρησιμοποιεί διάταξη DOHC (διπλός εκκεντροφόρος επικεφαλής) με τέσσερις βαλβίδες για μέγιστη ροή αέρα και βέλτιστη διαχείριση καύσης. Το αποτέλεσμα είναι άμεση απόκριση στο γκάζι και αποδοτικότερη καύση, με αυξημένη απόδοση σε όλες τις στροφές. Η διαχείριση της ισχύος γίνεται μέσω σώματος ψεκασμού Mikuni 44 mm, σχεδιασμένου για άμεση και ακριβή απόκριση. Το σύστημα εξάτμισης από χάλυβα και αλουμίνιο προσφέρει μέγιστη απόδοση, συμμορφούμενο ταυτόχρονα με τους κανονισμούς της FIM/FMI για το 2025 (109 dB με ανοχή 2 dB).

Διαστήματα συντήρησης

Οι δοκιμές αξιοπιστίας έγιναν με βάση τη χρήση από τους επίσημους αναβάτες της Ducati, και τα διαστήματα service έχουν καθοριστεί για να εξασφαλίζουν μέγιστη αξιοπιστία τόσο για επαγγελματίες όσο και για ερασιτέχνες. Παρόλα αυτά, οι τιμές αυτές θέτουν σημείο αναφοράς για την κατηγορία. Η αντικατάσταση του εμβόλου και ο έλεγχος διακένου βαλβίδων προβλέπονται κάθε 45 ώρες, ενώ το πλήρες service κινητήρα κάθε 90 ώρες. Για διευκόλυνση στη συντήρηση, δεν χρησιμοποιείται τριών συστατικών κόλλα ως στεγανωτικό, αλλά μεταλλική φλάτζα για την κυλινδροκεφαλή και φλάτζα από καουτσούκ για τα πηνία και τον συμπλέκτη.

Εκπομπές θορύβου

Η εξάτμιση, κατασκευασμένη από συνδυασμό χάλυβα και αλουμινίου και εξοπλισμένη πληροί τον κανονισμό θορύβου της FIM/FMI για το 2025, ο οποίος ορίζει ανώτατο όριο 109 dB με ανοχή 2 dB.

Ηλεκτρονικα ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ