current page
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
vehicle-1600-1000

Η πιο ελαφριά Streetfighter που έχει υπάρξει ποτέ.

18 κιλά λιγότερα από το προηγούμενο μοντέλο, χάρη στο νέο δικύλινδρο κινητήρα και το μονοκόκ πλαίσιο: 175 κιλά δύναμης και αληθινής μαχητικής τόλμης.

Νέο εργονομικό τρίγωνο

Η εργονομία του αναβάτη σχεδιάστηκε από την αρχή, με στόχο την ευελιξία και τον πλήρη έλεγχο – χωρίς κανέναν περιορισμό στην πίστα. Το τιμόνι μεταβλητής διατομής από αλουμίνιο προσφέρει σταθερό κράτημα και ιδανική θέση οδήγησης. Το ύψος σέλας στα 837 mm επιτρέπει στα πόδια να ακουμπούν εύκολα στο έδαφος, ενώ το σμιλευμένο ρεζερβουάρ εξασφαλίζει απόλυτη αίσθηση μέσα στη στροφή, ιδανική για αγωνιστική στάση σώματος.

Αναρτήσεις κορυφαίας κατηγορίας

Οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις επιτρέπουν στον αναβάτη να προσαρμόσει απόλυτα τη ρύθμιση της νέας γυμνής Ducati V2. Η Panigale V2 και η Streetfighter V2 εξοπλίζονται με πιρούνια Marzocchi και αμορτισέρ Kayaba, ενώ οι εκδόσεις V2 S διαθέτουν Öhlins μπρος-πίσω, καθώς και μπαταρία ιόντων λιθίου για επιπλέον μείωση βάρους.

Μονοκόκ πλαίσιο

Το πλαίσιο της Streetfighter V2 είναι μια ελαφριά και αποτελεσματική monocoque κατασκευή, που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως δομικό στέλεχος. Το διπλό ψαλίδι, εμπνευσμένο από το Hollow Symmetrical Swingarm της Panigale V4, προσφέρει αντίστοιχα οφέλη σε σταθερότητα κατά την έξοδο από τις στροφές και κορυφαία αίσθηση στην πίστα – βοηθώντας τον αναβάτη να εκμεταλλευτεί στο μέγιστο τα σύγχρονα slick ελαστικά.

Τροχοί

Οι νέες χυτοί τροχοί είναι εξοπλισμένοι με ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV διαστάσεων 120/70 μπροστά και 190/55 πίσω. Ο συνδυασμός ευελιξίας και σταθερότητας ενισχύει τον σπορ χαρακτήρα της Streetfighter V2.

Σύστημα πέδησης

Η νέα Streetfighter V2 εξοπλίζεται με σύστημα πέδησης Brembo που προσφέρει υψηλή απόδοση φρεναρίσματος, με εξαιρετική αίσθηση στη μανέτα και γραμμικότητα μεταξύ πίεσης και φρεναρίσματος. Οι εμπρός δαγκάνες είναι μονομπλόκ M50 με τέσσερα έμβολα των 30 mm – πιο συμπαγείς και 140 γραμμάρια ελαφρύτερες από τις M4.32. Η μονομπλόκ κατασκευή προσφέρει ακαμψία και μηδενική παραμόρφωση ακόμη και στο ακραίο φρενάρισμα, μεταφράζοντας την αίσθηση της μανέτας σε ακρίβεια και έλεγχο. Το εμπρός σύστημα ελέγχεται από τρόμπα Brembo PR16/21, με ιδανικό συνδυασμό δύναμης και αίσθησης. Οι δίσκοι είναι 320 mm μπροστά και 245 mm πίσω.

Ηλεκτρονικα ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ