890 cc καθαρής δικύλινδρης απόλαυσης: ο νέος κινητήρας V2 ζυγίζει μόλις 54,4 κιλά και αποδίδει 120 hp (ή 126 hp με αγωνιστική εξάτμιση). Η οδηγική άνεση και η απόλαυση απογειώνονται χάρη στην πλούσια ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών και τις σπορ επιδόσεις ψηλά στο στροφόμετρο.
Ο πιο ελαφρύς δικύλινδρος κινητήρας της Ducati. Ο νέος V2 εγκαινιάζει μια καινοτόμα προσέγγιση, με πιστοποίηση Euro 5+ και έως 9 κιλά ελαφρύτερος από τον προηγούμενο Superquadro. Είναι περίπου 5,8 κιλά πιο ελαφρύς και από τον Testastretta Evoluzione και τον Desmodue που κινεί τη Scrambler®. Το project αξιοποιεί προηγμένες μηχανολογικές λύσεις, όπως κυλινδροκεφαλές αλουμινίου και ενσωματωμένη αντλία λαδιού στο κάρτερ. Ένας κινητήρας-τομή, που ενσωματώνει το ηλεκτρονικό σύστημα μεταβλητού χρονισμού (IVT), για γραμμική απόδοση στις χαμηλές στροφές, γεμάτη ροπή στο μεσαίο φάσμα και εκρηκτική δύναμη ψηλά.
Ο σχεδιασμός του νέου δικύλινδρου είχε ως στόχο την ανώτερη αξιοπιστία και τις χαμηλές εκπομπές. Πιστοποιημένος κατά Euro 5+, με διαστήματα service-ορόσημο για την κατηγορία του: έλεγχος βαλβίδων κάθε 30.000 χλμ. και αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 χλμ. Κάτι που μεταφράζεται σε μειωμένο κόστος συντήρησης.
Το σύστημα Intake Variable Timing (IVT) προσφέρει ιδιαίτερα γραμμική ροπή από τις χαμηλές στροφές και άμεση απόκριση στο γκάζι. Παράλληλα, εξασφαλίζει σπορ επιδόσεις στις υψηλές rpm, καθώς μεταβάλει προοδευτικά τον χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής κατά 52°, μέσω ενός ενεργοποιητή στο εκκεντροφόρο.
Στο πλαίσιο της φιλοσοφίας προσβασιμότητας της Ducati, ο νέος V2 διατίθεται και σε έκδοση περιορισμένης ισχύος 35 kW, ιδανική για κατόχους διπλώματος κατηγορίας Α2.
Ο κινητήρας V2 διατηρεί την παραδοσιακή διάταξη 90° των σπορ κινητήρων της Ducati. Λεπτός, με χαρακτηριστικό ήχο και μοναδική απόδοση, η διάταξη V εξασφαλίζει φυσική εξισορρόπηση των κραδασμών, χωρίς την ανάγκη αντικραδασμικού άξονα.