current page
Τεχνικα Χαρακτηριστικα
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
1600-1000-xaraktistika

Η τέχνη του να ξεπερνάς τα όρια.

Αν η Panigale V4 S αποτελεί τη σύνθεση σχεδίασης και τεχνολογίας, η Panigale V4 Tricolore πάει ακόμα πιο πέρα.

Είναι η πρώτη sport μοτοσυκλέτα παραγωγής που εξοπλίζεται με δίσκους Brembo T-Drive με πτερύγια, σχεδιασμένους για μέγιστη δύναμη πέδησης και σταθερή απόδοση.

Ξεχωρίζει επίσης για τα πολυάριθμα εξαρτήματα από ανθρακονήματα, τις νέες πεντάμπρατσες ζάντες που βελτιώνουν την ευελιξία στην οδήγηση, τον στεγνό συμπλέκτη και τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ από billet αλουμίνιο.

1. Γραφικά Tricolore

Αποτίοντας φόρο τιμής στη σημαία της Ιταλίας, τα γραφικά της Panigale V4 Tricolore ξεχωρίζουν με έναν επιθετικό, ασύμμετρο σχεδιασμό που αναδεικνύει τις αεροδυναμικές γραμμές της νέας γενιάς Panigale. Η καρό σημαία στο κάτω μέρος του fairing υπογραμμίζει ακόμη περισσότερο τον αγωνιστικό της χαρακτήρα.

2. Συλλεκτική

Η Tricolore διαθέτει κατεργασμένη τιμονόπλακα από billet αλουμίνιο με μια ξεχωριστή πινελιά: το όνομα και τον αριθμό κάθε μοτοσυκλέτας, κάνοντάς την μοναδική. Κατά την εκκίνηση, η οθόνη εμφανίζει εξατομικευμένο animation με το όνομα και τον αριθμό της μοτοσυκλέτας, ενώ το κλειδί έχει ένθετο από αλουμίνιο με τον αντίστοιχο αριθμό. Όπως όλα τα συλλεκτικά μοντέλα της Ducati, συνοδεύεται από πιστοποιητικό γνησιότητας.

3. Δίσκοι Brembo T-Drive

Η Panigale V4 Tricolore είναι η πρώτη sport μοτοσυκλέτα παραγωγής που εξοπλίζεται με δίσκους Brembo T-Drive με πτερύγια, εμπνευσμένους από το WorldSBK. Με διάμετρο 338,5 mm και πάχος 6,2 mm, οι δίσκοι αυτοί έχουν αυξημένη επιφάνεια πέδησης και καλύτερη απόδοση θερμικής διαχείρισης, προσφέροντας συνεχή απόδοση και μειωμένη διαδρομή της μανέτας. Το σύστημα "T" στους πείρους επιτρέπει ακτινική και αξονική αιώρηση, βελτιώνοντας τη μετάδοση ροπής φρεναρίσματος και την ανθεκτικότητα στις θερμομηχανικές καταπονήσεις. Οι νέοι δίσκοι συνδυάζονται με δαγκάνες Brembo Hypure σε απόχρωση τιτανίου, αποκλειστική για το συγκεκριμένο σύστημα.

4. Πακέτο PRO εμπρός φρένων

Οι δίσκοι T-Drive συνδυάζονται με βαμμένες Hypure δαγκάνες και την τρόμπα φρένου Brembo MCS 19-21 με το σύστημα Multiple Click System, που επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόζει γρήγορα τη διαδρομή για πιο ισχυρό ή πιο προοδευτικό φρενάρισμα. Η αντλία διαθέτει και τηλεχειριστήριο ρύθμισης της μανέτας, ενώ για χρήση πίστας διατίθενται κανάλια αέρα ψύξης για τις δαγκάνες, αναπτυγμένα σε συνεργασία με τη Ducati Corse.

5. Ανθρακονημάτινες ζάντες

Εξοπλισμένη με νέες πεντάμπρατσες ανθρακονημάτινες ζάντες, η Tricolore προσφέρει μείωση βάρους κατά 0,950 kg και μείωση της ροπής αδράνειας κατά 12% εμπρός και 19% πίσω, σε σύγκριση με τις σφυρήλατες ζάντες. Το αποτέλεσμα είναι μεγαλύτερη ευελιξία, λιγότερη κόπωση στην οδήγηση και βελτιωμένη σταθερότητα υπό ροπή, ειδικά σε αλλαγές κατεύθυνσης και σε συνδυασμό με τα νέα φρένα.

6. Ανθρακονημάτινα εξαρτήματα

Πέρα από τις ζάντες, η Tricolore διαθέτει σειρά από ανθρακονημάτινα εξαρτήματα, όπως φτερά εμπρός και πίσω, προστατευτικά ψαλιδιού και καπακιού συμπλέκτη, καθώς και προστατευτικό εξάτμισης. Για χρήση πίστας, διατίθενται επίσης ανοιχτό κάλυμμα στεγνού συμπλέκτη και κανάλια αέρα για την ψύξη των εμπρός δαγκανών.

7. Ξηρός συμπλέκτης

Χαρακτηριστικό των αγωνιστικών Ducati, ο ξηρός συμπλέκτης προσφέρει βελτιωμένο anti-hopping στις έντονες αλλαγές ταχυτήτων και ομαλότερη συμπεριφορά στις φάσεις χωρίς γκάζι, όπως στην είσοδο στροφής. Είναι συμβατός με το Ducati Corse Performance Oil by Shell Advance, για μέγιστη απόδοση.

 

8. Ρυθμιζόμενα μαρσπιέ από αλουμίνιο

Τα μαρσπιέ από billet αλουμίνιο προσφέρουν εργονομία και δυνατότητα ρύθμισης με βάση την γωνία κλίσης της μοτοσυκλέτας. Υποστηρίζουν το DQS 2.0 ως στάνταρ, με δυνατότητα ρύθμισης σε παραδοσιακή ή αγωνιστική διάταξη αλλαγής ταχυτήτων.

 

Χτισμένη πάνω στην τελειότητα.

Η Panigale V4 Tricolore βασίζεται στη νέα Panigale V4, την έβδομη γενιά sport μοτοσυκλετών της Ducati – μια σύνθεση σχεδίασης και τεχνολογίας που αντιπροσωπεύει την κορυφή της μηχανολογικής υπεροχής του Borgo Panigale. Προσφέρει έναν μαγικό συνδυασμό αεροδυναμικών, εργονομικών και ηλεκτρονικών λύσεων, εξασφαλίζοντας μια οδηγική εμπειρία χωρίς προηγούμενο. Με τη γνώση και την εμπειρία της πολυνίκης αγωνιστικής ομάδας της Ducati, σχεδιάστηκε για να προσφέρει στον αναβάτη τις ίδιες συγκινήσεις και την ίδια αίσθηση οδήγησης με έναν επαγγελματία.

Μια τεχνολογική κληρονομιά με ιταλική υπογραφή, περήφανα γιορτασμένη με αυτή τη special edition Tricolore.

Ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης

Πολλά από τα ηλεκτρονικά συστήματα που πλέον θεωρούνται στάνταρ, πρωτοπορήθηκαν από τη Ducati. Η ασφάλεια, η άνεση και η απόδοση βελτιώνονται χρόνο με τον χρόνο μέσα από τη συνεχή αναζήτηση καινοτομίας και εξέλιξης. Κάντε κλικ στα εικονίδια και ανακαλύψτε τα χαρακτηριστικά της Panigale V4 Tricolore.

  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    ABS Cornering
    Ένα σύστημα αντιμπλοκαρίσματος πέδησης είναι ένα σύστημα ασφαλείας που αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών ενός οχήματος κατά τη διάρκεια ισχυρού φρεναρίσματος. Ουσιαστικά το ABS ρυθμίζει την πίεση πέδησης στον τροχό, ώστε αυτός να έχει συνεχώς πρόσφυση στην επιφάνεια του εδάφους. Υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης του ABS, ανάλογα με το επιλεγμένο Riding Mode.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    ABS Cornering
    Ένα σύστημα αντιμπλοκαρίσματος πέδησης είναι ένα σύστημα ασφαλείας που αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών ενός οχήματος κατά τη διάρκεια ισχυρού φρεναρίσματος. Ουσιαστικά το ABS ρυθμίζει την πίεση πέδησης στον τροχό, ώστε αυτός να έχει συνεχώς πρόσφυση στην επιφάνεια του εδάφους. Υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης του ABS, ανάλογα με το επιλεγμένο Riding Mode.
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Αναλυτής δεδομένων Ducati Data Analyser + (DDA+)*
    Η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη για το Ducati Data Analyser+ (DDA+), ένα σύστημα τηλεμετρίας. Παρόμοια με αυτά που χρησιμοποιούνται σε διαγωνισμούς, αποτελείται από μια συσκευή απόκτησης δεδομένων (μέσω CAN) και λογισμικό ανάλυσης που εμπνέεται από επαγγελματικά προγράμματα. *Η δυνατότητα είναι διαθέσιμη ως αξεσουάρ Ducati Performance
    ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Αναλυτής δεδομένων Ducati Data Analyser + (DDA+)*
    Η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη για το Ducati Data Analyser+ (DDA+), ένα σύστημα τηλεμετρίας. Παρόμοια με αυτά που χρησιμοποιούνται σε διαγωνισμούς, αποτελείται από μια συσκευή απόκτησης δεδομένων (μέσω CAN) και λογισμικό ανάλυσης που εμπνέεται από επαγγελματικά προγράμματα. *Η δυνατότητα είναι διαθέσιμη ως αξεσουάρ Ducati Performance
  • ΑΝΕΣΗ
    Σύστημα πολυμέσων Ducati Multimedia System (DMS)*
    Η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη για αυτό το σύστημα infotainment για τη σύνδεση του smartphone με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth, που επιτρέπει στον αναβάτη να διαχειρίζεται τις κύριες λειτουργίες πολυμέσων του κινητού τηλεφώνου. * Η λειτουργία είναι διαθέσιμη ως αξεσουάρ Ducati Performance
    ΑΝΕΣΗ
    Σύστημα πολυμέσων Ducati Multimedia System (DMS)*
    Η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη για αυτό το σύστημα infotainment για τη σύνδεση του smartphone με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth, που επιτρέπει στον αναβάτη να διαχειρίζεται τις κύριες λειτουργίες πολυμέσων του κινητού τηλεφώνου. * Η λειτουργία είναι διαθέσιμη ως αξεσουάρ Ducati Performance
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati Power Launch (DPL)
    Σύστημα που εγγυάται αστραπιαίες εκκινήσεις που επιτρέπουν στον αναβάτη να συγκεντρωθεί μόνο στη διαχείριση της απελευθέρωσης του συμπλέκτη.
    ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati Power Launch (DPL)
    Σύστημα που εγγυάται αστραπιαίες εκκινήσεις που επιτρέπουν στον αναβάτη να συγκεντρωθεί μόνο στη διαχείριση της απελευθέρωσης του συμπλέκτη.
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati Quick Shifter 2.0 (DQS 2.0)
    Το DQS 2.0 επιτρέπει στον αναβάτη να ανεβάζει και να κατεβάζει ταχύτητες χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη και έχει εξελιχθεί σε σύγκριση με το προηγούμενο σύστημα, καταργώντας τον παραδοσιακό μοχλό με μικροδιακόπτη προς όφελος μίας άμεσης μηχανικής μανέτας. Η ηλεκτρονική στρατηγική έχει ανατεθεί στον αισθητήρα θέσης στο τύμπανο του κιβωτίου ταχυτήτων που προσδιορίζει την ταχύτητα που εμπλέκεται, προσφέροντας στον αναβάτη πιο άμεση αίσθηση που επαναλαμβάνεται ευκολότερα, λιγότερο «λαστιχένια» και με μειωμένη διαδρομή.
    ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati Quick Shifter 2.0 (DQS 2.0)
    Το DQS 2.0 επιτρέπει στον αναβάτη να ανεβάζει και να κατεβάζει ταχύτητες χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη και έχει εξελιχθεί σε σύγκριση με το προηγούμενο σύστημα, καταργώντας τον παραδοσιακό μοχλό με μικροδιακόπτη προς όφελος μίας άμεσης μηχανικής μανέτας. Η ηλεκτρονική στρατηγική έχει ανατεθεί στον αισθητήρα θέσης στο τύμπανο του κιβωτίου ταχυτήτων που προσδιορίζει την ταχύτητα που εμπλέκεται, προσφέροντας στον αναβάτη πιο άμεση αίσθηση που επαναλαμβάνεται ευκολότερα, λιγότερο «λαστιχένια» και με μειωμένη διαδρομή.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Φώτα ημέρας (DRL)
    Πρόκειται για τα φώτα ημέρας που χρησιμοποιούνται για τη συμμόρφωση με την υποχρέωση χρήσης προβολέων μεσαίας σκάλας στη διάρκεια της ημέρας.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Φώτα ημέρας (DRL)
    Πρόκειται για τα φώτα ημέρας που χρησιμοποιούνται για τη συμμόρφωση με την υποχρέωση χρήσης προβολέων μεσαίας σκάλας στη διάρκεια της ημέρας.
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Έλεγχος Ολίσθησης Ducati (DSC)
    Σύστημα που υποστηρίζει τον αναβάτη ελέγχοντας τη ροπή που παρέχει ο κινητήρας σε συνάρτηση με τη γωνία μετατόπισης (ολίσθηση). Στόχος του είναι να βελτιώσει την απόδοση στην έξοδο των στροφών αποτρέποντας γωνίες ολίσθησης που διαφορετικά θα ήταν δύσκολο να διαχειριστούν.
    ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Έλεγχος Ολίσθησης Ducati (DSC)
    Σύστημα που υποστηρίζει τον αναβάτη ελέγχοντας τη ροπή που παρέχει ο κινητήρας σε συνάρτηση με τη γωνία μετατόπισης (ολίσθηση). Στόχος του είναι να βελτιώσει την απόδοση στην έξοδο των στροφών αποτρέποντας γωνίες ολίσθησης που διαφορετικά θα ήταν δύσκολο να διαχειριστούν.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Traction Control (DTC)
    Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι ένα σύστημα που αποτρέπει (ή περιορίζει) την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Διαχειρίζεται με ήπιο τρόπο την επαναφορά του διάκενου στον κινητήρα, ρυθμίζοντας την παρεχόμενη ροπή και αποτρέποντας την κορύφωση που μπορεί να υπάρξει όταν τελειώσει η φάση επαναφοράς του διάκενου, ώστε η επιτάχυνση κατά την έξοδο από στροφές να καταστεί ακόμα πιο εύκολη και προβλέψιμη.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Traction Control (DTC)
    Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι ένα σύστημα που αποτρέπει (ή περιορίζει) την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Διαχειρίζεται με ήπιο τρόπο την επαναφορά του διάκενου στον κινητήρα, ρυθμίζοντας την παρεχόμενη ροπή και αποτρέποντας την κορύφωση που μπορεί να υπάρξει όταν τελειώσει η φάση επαναφοράς του διάκενου, ώστε η επιτάχυνση κατά την έξοδο από στροφές να καταστεί ακόμα πιο εύκολη και προβλέψιμη.
  • ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati Wheelie Control (DWC)
    Σύστημα το οποίο ελέγχει το ανασήκωμα του πίσω τροχού και σας δίνει τη δυνατότητα να επιτυγχάνετε την καλύτερη δυνατή επιτάχυνση με ευκολία και ασφάλεια.
    ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Ducati Wheelie Control (DWC)
    Σύστημα το οποίο ελέγχει το ανασήκωμα του πίσω τροχού και σας δίνει τη δυνατότητα να επιτυγχάνετε την καλύτερη δυνατή επιτάχυνση με ευκολία και ασφάλεια.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Engine Brake Control (EBC)
    Το σύστημα EBC υποστηρίζει τον αναβάτη στη βελτιστοποίηση της ευστάθειας της μοτοσυκλέτας υπό ακραίες συνθήκες εισόδου σε στροφή, εξισορροπώντας τις δυνάμεις που ασκούνται στο πίσω ελαστικό σε συνθήκες έντονου φρεναρίσματος του κινητήρα.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Engine Brake Control (EBC)
    Το σύστημα EBC υποστηρίζει τον αναβάτη στη βελτιστοποίηση της ευστάθειας της μοτοσυκλέτας υπό ακραίες συνθήκες εισόδου σε στροφή, εξισορροπώντας τις δυνάμεις που ασκούνται στο πίσω ελαστικό σε συνθήκες έντονου φρεναρίσματος του κινητήρα.
  • ΑΠΟΔΟΣΗ
    Σύστημα Ride-by-Wire
    Γνωστό και ως ηλεκτρονικό γκάζι, πρόκειται για ένα σύστημα που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά το άνοιγμα και το κλείσιμο της πεταλούδας ή των πεταλούδων γκαζιού.
    ΑΠΟΔΟΣΗ
    Σύστημα Ride-by-Wire
    Γνωστό και ως ηλεκτρονικό γκάζι, πρόκειται για ένα σύστημα που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά το άνοιγμα και το κλείσιμο της πεταλούδας ή των πεταλούδων γκαζιού.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Vehicle Observer
    Τα χειριστήρια που είναι αφιερωμένα στη διαχείριση πρόσφυσης (DTC) και στον έλεγχο σούζας (DWC) εξελίσσονται στη λειτουργία τους χάρη σε έναν αλγόριθμο, που αναπτύχθηκε από την Ducati Corse, που ονομάζεται Ducati Vehicle Observer (DVO). Το σύστημα στην πραγματικότητα προσομοιώνει την παρουσία, στη νέα Panigale V4, αισθητήρων ικανών να μετρούν εβδομήντα φυσικές ποσότητες επιπλέον αυτών που ανιχνεύονται από την αδρανειακή πλατφόρμα, επιτρέποντας την ακριβή εκτίμηση τόσο των λειτουργικών ωθήσεων όσο και των μέγιστων ωθήσεων.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Ducati Vehicle Observer
    Τα χειριστήρια που είναι αφιερωμένα στη διαχείριση πρόσφυσης (DTC) και στον έλεγχο σούζας (DWC) εξελίσσονται στη λειτουργία τους χάρη σε έναν αλγόριθμο, που αναπτύχθηκε από την Ducati Corse, που ονομάζεται Ducati Vehicle Observer (DVO). Το σύστημα στην πραγματικότητα προσομοιώνει την παρουσία, στη νέα Panigale V4, αισθητήρων ικανών να μετρούν εβδομήντα φυσικές ποσότητες επιπλέον αυτών που ανιχνεύονται από την αδρανειακή πλατφόρμα, επιτρέποντας την ακριβή εκτίμηση τόσο των λειτουργικών ωθήσεων όσο και των μέγιστων ωθήσεων.
  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Σύστημα Race eCBS
    Αναπτυγμένο από τη Bosch σε συνεργασία με την Ducati, αυτό το συνδυασμένο σύστημα πέδησης με λειτουργία Cornering μπορεί να ασκήσει αυτόνομα πίεση πέδησης στο πίσω μέρος, σύμφωνα με προκαθορισμένες στρατηγικές, όταν ο αναβάτης ενεργοποιεί το μπροστινό φρένο. Το σύστημα παρεμβαίνει παρόμοια με αυτό που εκτελείται από επαγγελματίες αναβάτες σε επίπεδα που προορίζονται για χρήση πίστας, βελτιώνοντας αντίθετα την ασφάλεια και τη σταθερότητα στη χρήση του δρόμου.
    ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    Σύστημα Race eCBS
    Αναπτυγμένο από τη Bosch σε συνεργασία με την Ducati, αυτό το συνδυασμένο σύστημα πέδησης με λειτουργία Cornering μπορεί να ασκήσει αυτόνομα πίεση πέδησης στο πίσω μέρος, σύμφωνα με προκαθορισμένες στρατηγικές, όταν ο αναβάτης ενεργοποιεί το μπροστινό φρένο. Το σύστημα παρεμβαίνει παρόμοια με αυτό που εκτελείται από επαγγελματίες αναβάτες σε επίπεδα που προορίζονται για χρήση πίστας, βελτιώνοντας αντίθετα την ασφάλεια και τη σταθερότητα στη χρήση του δρόμου.