current page
Τεχνικες Προδιαγραφες
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
pikes-engine-1600

Τεχνικές Προδιαγραφές

Δυναμική, γρήγορη, αποτελεσματική.

Και πανίσχυρη όπως πάντα. Δυναμική και με άμεση απόκριση. Ακριβής και γεμάτη αδρεναλίνη.

Στη νέα Multistrada Pikes Peak ο συνδυασμός πλαισίου, εργονομίας, ηλεκτρονικών συστημάτων και υψηλής ποιότητας εξαρτημάτων προσφέρει στον αναβάτη τη μέγιστη έκφραση του αγωνιστικού χαρακτήρα του V4 Granturismo των 170 ίππων.

 

1. Κινητήρας V4 Granturismo 170 ίππων με αγωνιστική στρατηγική στα ηλεκτρονικά συστήματα.

Ελαφρύτερος, πιο ισχυρός και πιο αξιόπιστος από την προηγούμενη γενιά δικύλινδρων κινητήρων. Με κυβισμό 1.158 κ.ε., ο κινητήρας V4 Granturismo εξασφαλίζει κορυφαία στην κατηγορία επίπεδα ισχύος και ροπής. Ο κινητήρας με συμμόρφωση με τις προδιαγραφές Euro 5 αποδίδει 170 ίππους με μέγιστη ροπή 125 Nm στις 8.750 σ.α.λ. Ο σπορ χαρακτήρας ενισχύεται με μια αγωνιστική στρατηγική για τον περιοριστή στροφών και το quickshifter που επιτρέπει γρηγορότερες αλλαγές σχέσεων ταχύτητας και εξαιρετικά επιθετικά κατεβάσματα, καθώς και την ακόμα πιο άμεση απόκριση του γκαζιού στο Πρόγραμμα Ισχύος "High".

2. Μπροστινός τροχός 17 ιντσών με σφυρήλατες ζάντες και αποκλειστική εργονομική σχεδίαση.

Ο μπροστινός τροχός 17 ιντσών, σε συνδυασμό με τις ελαφρύτερες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου Marchesini, χαρίζει απόλυτη ακρίβεια ανάμεσα στις στροφές και υψηλή ταχύτητα όταν η μοτοσικλέτα φθάνει στο άπεξ. Μια ανανεωμένη στρατηγική και όσον αφορά στις βασικές διαστάσεις και στα στοιχεία εργονομίας, όπως τα μαρσπιέ και το τιμόνι, για να προσφέρει στον αναβάτη μια πιο σπορ αίσθηση, η οποία είναι αφιερωμένη στη δυναμική οδήγηση στην άσφαλτο.

3. Μονόμπρατσο ψαλίδι και γραφικά

Τα στιλιστικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν την έκδοση Pikes Peak, όπως ο μπροστινός τροχός 17 ιντσών και το μονόμπρατσο ψαλίδι ενισχύονται από τα λειτουργικά στοιχεία της νέας γενιάς Multistrada. Μια εμφάνιση που φτάνει στο αποκορύφωμα του σπορ χαρακτήρα, χάρη στα νέα γραφικά με number plates και στις δύο πλευρές, τα οποία είναι εμπνευσμένα από τα γραφικά της Desmosedici GP ‘21. Η σέλα του συνεπιβάτη είναι δίχρωμη, με το λογότυπο "V4" να είναι ορατό από επάνω.

4. Ανάρτηση Öhlins Smart EC 2.0

Η V4 Pikes Peak είναι η πρώτη Multistrada που εξοπλίζεται με την ηλεκτρονική ανάρτηση Öhlins Smart EC 2.0. Το σύστημα Smart EC 2.0 είναι το ίδιο που χρησιμοποιείται στην Panigale V4 S και στη Streetfighter V4 S. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα προηγμένο σύστημα που επιτρέπει την "ανά περίπτωση" ρύθμιση της ανάρτησης, ανάλογα με το στιλ οδήγησης του αναβάτη. Η τεχνολογία που προέρχεται από τις supersport μοτοσικλέτες της Ducati συνδυάζεται για πρώτη φορά με το Πρόγραμμα Οδήγησης Race, το οποίο ενεργεί στα ηλεκτρονικά συστήματα για να εκφράσει στο έπακρο τις αγωνιστικές ικανότητες της μοτοσικλέτας.

Σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου Marchesini 17 ιντσών

Οι ζάντες είναι κατασκευασμένες από σφυρήλατο αλουμίνιο, επιτρέποντας σημαντική εξοικονόμηση βάρους σε μη αναρτημένες μάζες, και εξασφαλίζοντας υψηλή ταχύτητα εκτέλεσης και βελτίωση στη δυναμική συμπεριφορά της μοτοσικλέτας. Οι σφυρήλατες ζάντες της V4 Pikes Peak είναι 2,7 κιλά ελαφρύτερες από τις χυτές ζάντες της Multistrada V4/V4S, γεγονός που συμβάλει στη μείωση του συνολικού βάρους της μοτοσικλέτας κατά περίπου 4 κιλά.

Ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV

Τα νέα ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV (120/70-17 εμπρός, 190/55-17 πίσω) υποστηρίζουν τον σπορ χαρακτήρα της Multistrada V4 Pikes Peak και επιβεβαιώνουν την, προσανατολισμένη στις καθαρές επιδόσεις, φύση της.

Γεωμετρία πλαισίου

Η γωνία κάστερ της Multistrada V4 Pikes Peak είναι 25,75° (+ 1,25° σε σύγκριση με της Multistrada V4). Το ίχνος είναι τώρα 120 χιλιοστά (+0,5 χιλιοστά σε σύγκριση με της Multistrada V4) και το μεταξόνιο είναι 1,595 χιλιοστά (+0,028 χιλιοστά σε σύγκριση με της Multistrada V4). Αυτές οι νέες τιμές προσδίδουν στη Multistrada V4 Pikes Peak τα χαρακτηριστικά οδήγησης που απαντούν συνήθως σε σπορ μοτοσικλέτες, χωρίς να γίνονται συμβιβασμοί στην άνεση σε κάθε περίσταση.

Μαρσπιέ

Τα μαρσπιέ είναι ψηλότερα (+ 10 χιλιοστά) και έχουν μετακινηθεί προς τα πίσω (+ 10 χιλιοστά) για να δημιουργηθεί μια πιο επιθετική και αποτελεσματική θέση οδήγησης.

Γεωμετρία τιμονιού

Το τιμόνι είναι χαμηλότερο, στενότερο και περιλαμβάνει χούφτες. Αυτό εξασφαλίζει στον αναβάτη καλύτερη αίσθηση στη σπορ οδήγηση, διατηρώντας παράλληλα ένα εξαιρετικό επίπεδο άνεσης.

Χαμηλωμένη ζελατίνα

Συνεχίζοντας την παράδοση της Pikes Peak, η νέα Multistrada διαθέτει επίσης μια χαμηλή ζελατίνα που τονίζει τον σπορ χαρακτήρα της, χωρίς να θυσιάζεται η προστασία τόσο του αναβάτη όσο και του συνεπιβάτη, οι οποίοι, όπως σε κάθε sport touring μοτοσικλέτα που σέβεται τον εαυτό της, μπορούν να αντεπεξέλθουν σε ακόμα μεγαλύτερες διαδρομές.

Ιταλική σχεδίαση. Στιλ Multistrada

Το Centro Stile Ducati εστίασε την προσοχή του στον τέλειο συνδυασμό μορφής και λειτουργίας, με απώτερο στόχο να προσφέρει στον αναβάτη την ιδανική εργονομία, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο τον προσανατολισμένο στις επιδόσεις χαρακτήρα της Multistrada V4 Pikes Peak.

Η μορφή ακολουθεί τη λειτουργία

Έτσι, τα τεχνικά και λειτουργικά στοιχεία μετατρέπονται σε στοιχεία σχεδίασης. Από τα ραντάρ έως τα αεροδυναμικά εξαρτήματα, από τη ζελατίνα έως τον πίνακα οργάνων, από τα χειριστήρια στο τιμόνι έως τη θήκη επάνω στο ρεζερβουάρ καυσίμου: Όλα είναι άριστα ενσωματωμένα στη σχεδίαση της μοτοσικλέτας.

Νέα γραφικά Pikes

Οι αγωνιστικές «διαθέσεις» της μοτοσικλέτας ενισχύονται με τα αποκλειστικά γραφικά Pikes "Peak", που είναι εμπνευσμένα πιστά τόσο από τα χρώματα όσο και από το σχέδιο της Desmosedici GP '21. Ακόμα και τα number plates στις δύο πλευρές του ρεζερβουάρ καυσίμου υπογραμμίζουν τη βαθιά σχέση με τον κόσμο των αγώνων.

Εξαρτήματα από ανθρακονήματα

Με στόχο να υπογραμμιστεί ακόμα περισσότερο ο σπορ της χαρακτήρας, η νέα Multistrada V4 Pikes Peak έχει εξοπλιστεί με «ράμφος» και μπροστινό λασπωτήρα από ανθρακονήματα.

Ηλεκτρονικά συστήματα προσανατολισμένα στις επιδόσεις

Τα νέα ηλεκτρονικά συστήματα είναι εμπνευσμένα από την οδήγηση supersport μοτοσικλέτας. Περιλαμβάνουν το Πρόγραμμα οδήγησης Race που επιδρά στα κύρια ηλεκτρονικά συστήματα ώστε να επιτυγχάνονται οι μέγιστες επιδόσεις. Ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει εύκολα τα ηλεκτρονικά συστήματα μέσω των χειριστηρίων με οπίσθιο φωτισμό με joystick στο τιμόνι και της οθόνης TFT 6,5 ιντσών με τεχνολογία οπτικής σύνδεσης για βέλτιστη προβολή τόσο κατά τη διάρκεια της ημέρας όσο και της νύχτας.

 

Η Multistrada V4 Pikes Peak κληρονομεί επίσης το προηγμένο και εκλεπτυσμένο πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων τελευταίας γενιάς της Multistrada V4 S, το οποίο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τεχνολογία ραντάρ εμπρός και πίσω για τα συστήματα Adaptive Cruise Control (ACC) και ανίχνευσης τυφλού σημείου (Blind Spot Detection, BSD).

Ηλεκτρονικά Συστήματα
Cornering ABS

Η Multistrada V4 Pikes Peak αξιοποιεί το σύστημα Bosch 10.3ME Cornering ABS με λειτουργία στροφής, το οποίο είναι κατάλληλα ρυθμισμένο ώστε να ενισχύονται τα σπορ χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας. Το σύστημα ρυθμίζεται σε 3 επίπεδα, καθένα από τα οποία συνδυάζεται στον βασικό εξοπλισμό με τα διάφορα Προγράμματα Οδήγησης, και αποτελεί σημαντικό στοιχείο του Πακέτου Ασφαλείας Ducati. Χάρη στον επεξεργαστή ελέγχου ABS, η Multistrada Pikes Peak αξιοποιεί ένα σύστημα συνδυαστικής πέδησης (Ηλεκτρονικό Σύστημα Συνδυαστικής Πέδησης) που βελτιστοποιείται στο επίπεδο 3 για τα Προγράμματα Οδήγησης Urban και Touring. Στα Προγράμματα Sport και Race το ABS ρυθμίζεται στο επίπεδο 2. Ο αναβάτης έχει ακόμα τη δυνατότητα να αυξήσει περισσότερο το επίπεδο της σπορ συμπεριφοράς της μοτοσικλέτας, ενεργοποιώντας το επίπεδο 1 από το μενού. Σε αυτήν την περίπτωση, η λειτουργία ABS (όχι στροφής) είναι ενεργή μόνο στον μπροστινό άξονα και απενεργοποιημένη στον πίσω τροχό, επιτρέποντας την πλαγιολίσθηση κατά την πέδηση σε ένα πιο σπορ στιλ οδήγησης. Το επίπεδο 1 του ABS της V4 Pikes Peak προσανατολίζεται κυρίως στις επιδόσεις σε άσφαλτο ή πίστα, ενώ το επίπεδο 1 του ABS της Multistrada V4/V4S προορίζεται για χρήση σε off-road οδήγηση.

Ducati Wheelie Control (DWC)

Το σύστημα ελέγχου ανασηκώματος τροχού Ducati έχει αναπτυχθεί και ρυθμιστεί στα σπορ χαρακτηριστικά της Multistrada V4 Pikes Peak, ώστε να είναι ακόμα πιο ακριβής κατά τους αυθόρμητους ελιγμούς που είναι συνήθεις στο σπορ στιλ οδήγησης. Το σύστημα είναι ομαλά ενσωματωμένο στα Προγράμματα Οδήγησης Ducati και ρυθμίζεται σε 8 επίπεδα. Το σύστημα αναλύει τη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας: Ανιχνεύει τυχόν ανασήκωμα του μπροστινού τροχού και ελέγχει τη ροπή και την ισχύ, για να μεγιστοποιήσει με ασφάλεια την επιτάχυνση.

ABS Cornering EVO

Το σύστημα ABS της Diavel V4 περιλαμβάνει τη λειτουργία "Cornering" που ενεργοποιεί το ABS ακόμα και όταν η μοτοσυκλέτα έχει γείρει. Το ABS Cornering αξιοποιεί κατάλληλα τα σήματα της αδρανειακής πλατφόρμας IMU της Bosch για να κατανείμει ιδανικά την ισχύ πέδησης στον μπροστινό και στον πίσω τροχό ακόμα και σε κρίσιμες καταστάσεις και όταν η μοτοσικλέτα έχει γείρει.

Μέσω της αλληλεπίδρασης με τα Προγράμματα Οδήγησης, το σύστημα παρέχει τη βέλτιστη λύση σε όλες τις περιστάσεις και συνθήκες οδήγησης, αλλά και σύμφωνα με τις προτιμήσεις του αναβάτη. Το σύστημα ρυθμίζεται σε τρία διαφορετικά επίπεδα επέμβασης. Το επίπεδο 1 προσφέρει τις μέγιστες επιδόσεις για σπορ οδήγηση, δεν έχει ενεργοποιημένες τη λειτουργία Cornering και τη λειτουργία ελέγχου ανασηκώματος τροχού και επιτρέπει την πλαγιολίσθηση του πίσω τροχού κατά το φρενάρισμα, με επέμβαση του ABS μόνο στον μπροστινό τροχό.

Το επίπεδο 2 εξασφαλίζει την ισορροπία μεταξύ μπροστινού και πίσω μέρους, χωρίς να ανιχνεύει τυχόν ανασήκωμα του πίσω τροχού, αλλά με τη λειτουργία στροφής ενεργοποιημένη και ρυθμισμένη για σπορ οδήγηση. Το επίπεδο 3 επιτρέπει τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας πέδησης, με ενεργοποιημένες τις λειτουργίες ελέγχου ανασηκώματος τροχού και Cornering για μέγιστη ασφάλεια (ασφαλής και σταθερή ρύθμιση).

Ducati Traction Control (DTC)

Το νέο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Ducati Traction Control (DTC) EVO 2 προέρχεται από το Ducati Desmosedici GP18 και χρησιμοποιείται ήδη στις οικογένειες των Panigale V4 και Streetfighter V4. Το λογισμικό όχι μόνο επικοινωνεί με τη Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας (IMU) 6 αξόνων και προσαρμόζει την επέμβαση και την ολίσθηση βάσει της γωνίας κλίσης της μοτοσικλέτας, αλλά και βελτιώνει σημαντικά τη διαχείριση της ισχύος κατά την έξοδο από στροφές, χάρη στη νέα «προγνωστική» στρατηγική ελέγχου.

Το σύστημα δεν ενεργεί μόνο στη στιγμιαία τιμή της ολίσθησης του πίσω τροχού, αλλά και στις διακυμάνσεις της, ανακόπτει πιο γρήγορα την απώλεια της πρόσφυσης και μειώνει τις αιχμές ολίσθησης, εξασφαλίζοντας πιο γρήγορη και πιο ομαλή επέμβαση. Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ευστάθειας κατά την έξοδο από στροφές, ακόμα και σε κακές συνθήκες πρόσφυσης, την καλύτερη επιτάχυνση και τις βελτιωμένες επιδόσεις.

Επιπρόσθετα, το σύστημα DTC EVO 2, εκτός από τη διαχείριση της προπορείας σπινθήρα και του ψεκασμού, φροντίζει για την επέμβαση των πεταλούδων γκαζιού όταν δεν απαιτείται ταχεία επέμβαση του συστήματος, για να διατηρεί τις βέλτιστες παραμέτρους καύσης και να εξασφαλίζει πιο ομαλή απόκριση και έλεγχο του κινητήρα. Το DTC EVO 2 ρυθμίζεται σε 4 διαφορετικά επίπεδα (3 για στεγνό και 1 για βρεγμένο οδόστρωμα), επιτρέποντας στον αναβάτη να προσαρμόζει τη στρατηγική ελέγχου στο στιλ οδήγησής του και στις συνθήκες πρόσφυσης, επιτυγχάνοντας τις μέγιστες επιδόσεις.

Ducati Wheelie Control (DWC)

Βασικό στοιχείο του Πακέτου Ασφαλείας Ducati, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Ducati Traction Control (DTC) με το οποίο είναι εξοπλισμένη η νέα Multistrada V4 Pikes Peak είναι ένα σύστημα που επικαιροποιείται διαρκώς και τώρα ενσωματώνει δεδομένα που προέρχονται από την πλατφόρμα IMU, ώστε να τίθενται αποτελεσματικά υπό έλεγχο οι απώλειες της πρόσφυσης και η γωνία κλίσης. Σε λίγα μόλις χιλιοστά του δευτερολέπτου, χρησιμοποιώντας δεδομένα από τους αισθητήρες, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (DTC) μπορεί να εντοπίσει και να ελέγξει το σπινάρισμα του πίσω τροχού, αυξάνοντας σημαντικά τις επιδόσεις και την ενεργητική ασφάλεια. Το σύστημα δίνει στον χρήστη τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε οκτώ διαφορετικά επίπεδα λειτουργίας. Κάθε ένα έχει προγραμματιστεί ώστε να προσφέρει την ανοχή στο σπινάρισμα του πίσω τροχού που ταιριάζει σε προοδευτικά επίπεδα οδηγικής ικανότητας (με κατάταξη από το 1 έως το 8).

Vehicle Hold Control

Η τελευταία γενιά του συστήματος συγκράτησης οχήματος (VHC) διευκολύνει την εκκίνηση, ακόμα και σε κρίσιμες καταστάσεις, όπως σε δρόμους με κλίση, καθώς ρυθμίζει την πίεση στο φρένο κατά την εκκίνηση, αφήνοντας τον αναβάτη ελεύθερο να επικεντρωθεί στον έλεγχο του γκαζιού και του συμπλέκτη.

Adaptive Cruise Control

Το μπροστινό ραντάρ, τέλεια ενσωματωμένο στη Multistrada Pikes Peak, ελέγχει τη λειτουργία του Adaptive Cruise Control (ACC), το οποίο μέσω ελεγχόμενου φρεναρίσματος και επιτάχυνσης ρυθμίζει αυτόματα την απόσταση (επιλέξιμη σε τέσσερα επίπεδα) από άλλα οχήματα, όταν η μοτοσικλέτα κινείται με ταχύτητα μεταξύ 30 και 160 χλμ./ώρα. Το σύστημα, που προέρχεται από τον κόσμο του αυτοκινήτου, έχει εξελιχθεί και αναπτυχθεί σύμφωνα με τη δυναμική και την εργονομία ενός δίκυκλου οχήματος. Συγκεκριμένα, η δικαιοδοσία του συστήματος όσον αφορά την επιβράδυνση και την επιτάχυνση έχει περιοριστεί, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι ο αναβάτης μπορεί να διατηρήσει τον συνεχή έλεγχο της μοτοσικλέτας σε κάθε κατάσταση. Το ACC μπορεί να τεθεί σε λειτουργία και να ρυθμιστεί μέσω των ειδικών πλήκτρων που βρίσκονται στο αριστερό μπλοκ. Χάρη στο σύστημα DQS Up & Down, ο αναβάτης μπορεί να ανεβάσει ή να κατεβάσει σχέση ταχύτητας, χωρίς να απενεργοποιηθεί το ACC κατά τη διάρκεια των φάσεων επιτάχυνσης και επιβράδυνσης. Το σύστημα επιτρέπει πιο άνετη οδήγηση, ειδικά σε μεγάλες διαδρομές στον αυτοκινητόδρομο.

Το σύστημα περιλαμβάνει έναν μικροδιακόπτη διπλής διαδρομής ενσωματωμένο στο σύστημα μοχλών του μοχλού αλλαγής ταχυτήτων, ο οποίος σε κάθε αλλαγή σχέσης ταχύτητας στέλνει ένα σήμα στον εγκέφαλο του V4 Granturismo. Το σύστημα λειτουργεί ξεχωριστά στα ανεβάσματα και στα κατεβάσματα ταχυτήτων, συνδυάζοντας την προπορεία σπινθήρα και τη ρύθμιση ψεκασμού, οι οποίες υπάρχουν ήδη στο σύστημα ανεβάσματος ταχυτήτων, με το ελεγχόμενο άνοιγμα της πεταλούδας γκαζιού για τη λειτουργία κατεβάσματος, χάρη στην πλήρη διαχείριση του συστήματος Ride by Wire.

Σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείου (Blind Spot Detection)

Η τεχνολογία του πίσω ραντάρ, που βρίσκεται τοποθετημένο κάτω από το φωτιστικό σώμα, μπορεί να εντοπίσει και να ενημερώσει για οχήματα που προσεγγίζουν στο λεγόμενο τυφλό σημείο, δηλαδή την περιοχή που δεν είναι ορατή ούτε απευθείας από τον αναβάτη ούτε μέσω του καθρέφτη. Το σύστημα BSD (Blind Spot Detection) επιτηρεί αυτήν την κατάσταση χάρη στις λυχνίες LED που υπάρχουν στους καθρέφτες. Το σύστημα BSD ενημερώνει επίσης για οχήματα που προσεγγίζουν από πίσω, κινούμενα με υψηλή ταχύτητα. Και στις δύο περιπτώσεις, αν ο χρήστης ενεργοποιήσει το φλας, δηλώνοντας την πρόθεση να αλλάξει λωρίδα κυκλοφορίας, το BSD αναβοσβήνει τη λυχνία LED, ειδοποιώντας για μια δυνητικά επικίνδυνη κατάσταση. Χάρη στο ειδικό μενού, ο χρήστης μπορεί να ρυθμίσει τη φωτεινότητα του συστήματος σε τρία διαφορετικά επίπεδα.

Σύστημα εκκίνησης hands-free

Η Multistrada V4 Pikes Peak χρησιμοποιεί ένα σύστημα εκκίνησης hands-free που εγγυάται τα καλύτερα πρότυπα ασφαλείας. Χάρη σε αυτό το σύστημα ο αναβάτης μπορεί εύκολα να κρατήσει το κλειδί στην τσέπη του και να βάλει μπροστά τον κινητήρα με το ειδικό κουμπί που βρίσκεται ακριβώς πίσω από την πλάκα τιμονιού.

Προβολείς και φλας

Η Ducati Multistrada V4 Pikes Peak διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό φώτα full LED και μπροστινό προβολέα με φώτα ημέρας (DRL) και φώτα στροφής (Cornering Lights). Το πίσω φως ενσωματώνει τη λειτουργία Ducati Brake Light, η οποία σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος ενεργοποιεί αυτόματα το αναβοσβήσιμο του φωτός, προκειμένου να ειδοποιήσει καταλλήλως για μια κατάσταση ξαφνικής επιβράδυνσης. Τα φλας, επίσης σε τεχνολογία LED, απενεργοποιούνται αυτόματα μετά τη χρήση, χάρη στο σύστημα αυτόματης απενεργοποίησης.