current page
Τεχνικα Χαρακτηριστικα
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
1920-1080-monster-sp-tech

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Πιο σπορ. Πιο απολαυστική.

Η Monster εκπροσωπεί την ουσία της Ducati στην πιο συμπαγή, θεμελιώδη και χαμηλού βάρους έκφραση. Ακριβής στις στροφές. Σταθερή στην ευθεία πορεία. Με την έκδοση SP μπορείτε να απολαύσετε πιο αποδοτική σπορ οδήγηση χάρη στον απόλυτο κορυφαίο τεχνικό εξοπλισμό όπως ανάρτηση Öhlins, μπροστινές δαγκάνες Brembo Stylema®, τελικό Termignoni, ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV, σταμπιλιζατέρ τιμονιού και μπαταρία τιμονιού.

Ανάρτηση

Η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση Öhlins με το ελαφρύτερο κατά 0,6 kg πιρούνι που τοποθετείται στη Monster και τη Monster +, αναβαθμίζει την αίσθηση ενώ αυξάνει και την απόσταση από το έδαφος και κατά συνέπεια τη γωνία κλίσης.

Σύστημα πέδησης

Η αναβάθμιση του συστήματος πέδησης με δαγκάνες φρένων Brembo Stylema® και φλάντζες αλουμινίου για τους δίσκους μπροστινών φρένων διαμέτρου 320 mm (0,5 kg λιγότερο βάρος από τον εξοπλισμό της Monster) επιτρέπει στη Monster SP να αποδίδει καλύτερα κατά το φρενάρισμα ενώ ταυτόχρονα γίνεται πιο ευέλικτη χάρη στη μείωση της αδράνειας στο μπροστινό μέρος.

Μπαταρία ιόντων λιθίου

Η γενική στρατηγική μείωσης βάρους της μοτοσικλέτας περιλαμβάνει επίσης την υιοθέτηση μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου, με την οποία η συνολική εξοικονόμηση βάρους φτάνει τα 2 kg κατά τη λειτουργία σε σύγκριση με το στάνταρ μοντέλο, κάτι που αποτελεί από μόνο του ένα μέτρο σύγκρισης στην κατηγορία αναφορικά με το χαμηλό βάρος, παρά την προσθήκη εξαρτημάτων όπως το σταμπιλιζατέρ τιμονιού και τη ζελατίνα.

Σταμπιλιζατέρ τιμονιού

Οι σπορ δυνατότητες της Monster SP αναβαθμίζονται περαιτέρω με το σταμπιλιζατέρ τιμονιού που βελτιώνει την ευστάθεια κατά την επιτάχυνση και το στρίψιμο.

Ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV

Στη Monster SP τοποθετούνται ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV, το κορυφαίο προϊόν της βιομηχανίας για σπορ οδήγηση εντός δρόμου. Τα ελαστικά είναι από ελαφρύ κράμα και έχουν διαστάσεις 3.50x17" και 5.50X17".

Υδραυλικός συμπλέκτης

Ο συμπλέκτης ολίσθησης που τοποθετείται στη Monster SP λειτουργεί σε λουτρό λαδιού και χάρη σε ένα ειδικό σύστημα υποβοήθησης μπορεί να είναι εξαιρετικά μαλακός στον χειρισμό. Ο χειρισμός είναι εξαιρετικά «ελαφρύς» χάρη στο νέο υδραυλικό σύστημα χειρισμού (-20% δύναμη σε σύγκριση με τη Monster 821).

Ύψος σέλας

Το ύψος σέλας της Monster SP από το έδαφος είναι 840 mm. Αυτό, σε συνδυασμό με τα στενά πλαϊνά της μοτοσικλέτας σημαίνει ότι μπορείτε να ακουμπάτε πολύ εύκολα τα πόδια στο έδαφος. Μια σέλα που μειώνει την απόσταση από το έδαφος στα 810 mm διατίθεται ως αξεσουάρ, ενώ διαθέτει παρόλα αυτά καλό γέμισμα.

Πλαίσιο

Το μπροστινό πλαίσιο έχει εμπνευστεί από αυτό της Panigale V4. Κατασκευασμένο από αλουμίνιο, είναι 4,5 kg, δηλαδή 60 τοις εκατό, ελαφρύτερο από το πλαίσιο χωροδικτυώματος της Monster 821, κάτι που συμβάλλει στο συνολικά χαμηλό βάρος της μοτοσικλέτας.

Κορυφαίο στην κατηγορία ηλεκτρονικό σύστημα

Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει ABS Cornering, Ducati Traction Control , Ducati Wheelie Control - έλεγχο ανασηκώματος τροχού i, όλα ρυθμιζόμενα σε διάφορα επίπεδα επέμβασης. Ο σπορ χαρακτήρας της νέας Monster υπογραμμίζεται επίσης από το Launch Control που διασφαλίζει ταχύτατες εκκινήσεις. Με αυτό τον κορυφαίο στην γκάμα εξοπλισμό μοτοσικλέτας, η Monster μπορεί να ξεδιπλώνει με ασφάλεια το εύρος των δυνατοτήτων της. Με τα προγράμματα οδήγησης Sport, Road και Wet μπορείτε να διαμορφώνετε τον χαρακτήρα της Monster σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες σας. Μπορείτε να διαχειρίζεστε τα πάντα εύκολα από το τιμόνι και την έγχρωμη οθόνη TFT 4,3 ιντσών.

Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Ducati

Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι ένα ευφυές σύστημα που ενεργεί ως «φίλτρο» ανάμεσα στο γκάζι και το πίσω ελαστικό. Με αυτό το σύστημα μπορείτε να επιλέγετε έως και οκτώ διαφορετικά επίπεδα επέμβασης. Τα επίπεδα ελέγχου πρόσφυσης είναι προρρυθμισμένα για κάθε ένα από τα τρία προγράμματα οδήγησης, αλλά μπορούν να προσαρμόζονται, για να ταιριάζουν στα χαρακτηριστικά του αναβάτη και του δρόμου και σύμφωνα με άλλα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης οδήγησης.

Launch Control

Η νέα Monster SP διαθέτει ένα σύστημα Launch Control με το οποίο μπορείτε να πραγματοποιείτε απίστευτα γρήγορες εκκινήσεις. Μόλις το σύστημα «οπλίσει», ρυθμίζει αυτόματα τις στροφές κινητήρα (ανεξάρτητα από το αν έχει ανοίξει η μανέτα γκαζιού) και ο οδηγός απλά πρέπει να χειριστεί τον συμπλέκτη κατά την εκκίνηση. Ένα πρόγραμμα δοκιμασμένο σε αγώνες επιτάχυνσης από στάση για την καλύτερη δυνατή επιτάχυνση.

ABS Cornering

Το ABS Cornering αξιοποιεί αποτελεσματικά τα σήματα από την πλατφόρμα της Bosch IMU, για τη μέγιστη εξισορρόπηση της ισχύος φρεναρίσματος που διοχετεύεται στον μπροστινό και πίσω τροχό, ακόμη και σε κρίσιμες καταστάσεις και με τη μοτοσικλέτα σε πλαγιαστή θέση. Μέσω της αλληλεπίδρασης με τα προγράμματα οδήγησης, το σύστημα παρέχει τη βέλτιστη λύση σε όλες τις περιστάσεις και συνθήκες οδήγησης, αλλά και σύμφωνα με τις προτιμήσεις του αναβάτη.

Ducati Quick Shift up/ down

Το Ducati Quick Shift (DQS) up/down είναι ένα ηλεκτρονικό σύστημα υποβοήθησης αλλαγής ταχυτήτων με το οποίο η εμπλοκή της ταχύτητας γίνεται χωρίς να απαιτείται χειρισμός του συμπλέκτη για ανέβασμα ή κατέβασμα ταχύτητας. Με αυτό το σύστημα δεν γίνεται μόνο πιο απολαυστική η σπορ οδήγηση, αλλά είναι εξίσου χρήσιμο, στην κυκλοφορία στην πόλη και σε φιδίσιους δρόμους που απαιτούν συχνή χρήση του κιβωτίου ταχυτήτων.