Η Monster 1200 χαρακτηρίζεται από απαράμιλλο σχεδιασμό: σπορ και συμπαγής, αλλά και ουσιαστική και σοφιστικέ. Οι γραμμές και οι φόρμες της θυμίζουν ξεκάθαρα τη θρυλική Monster - τώρα σε μια μοντέρνα εκδοχή.
Με απόλυτη απόδοση σε κάθε ταχύτητα και μέγιστη ισχύ 147 ίππων που εγγυάται ο κινητήρας Testastretta 11°, η Monster 1200 προσφέρει την απολαυστική και συναρπαστική οδηγική εμπειρία μιας αυθεντικής σπορ μοτοσυκλέτας. Η στιβαρή γραμμή της, το πλαίσιο χωροδικτύωμα και τα μοναδικά χαρακτηριστικά της, όπως το ρεζερβουάρ και ο προβολέας, επιβεβαιώνουν το status της ως σύγχρονο σύμβολο έτοιμο να ορίσει και το μέλλον των γυμνών σπορ μοτοσυκλετών. Τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, ομαλή και ισχυρή απόδοση με τον έλεγχο του συστήματος Ride By Wire, κορυφαίος εξοπλισμός ασφάλειας: η οδήγηση δεν ήταν ποτέ ως τώρα τόσο συναρπαστική. Οι δρόμοι σε περιμένουν: απελευθέρωσε το σπορ, αναμφίβολα Monster, ένστικτό σου.
Η Monster 1200 χαρακτηρίζεται από απαράμιλλο σχεδιασμό: σπορ και συμπαγής, αλλά και ουσιαστική και σοφιστικέ. Οι γραμμές και οι φόρμες της θυμίζουν ξεκάθαρα τη θρυλική Monster - τώρα σε μια μοντέρνα εκδοχή.
Με απόλυτη απόδοση σε κάθε ταχύτητα και μέγιστη ισχύ 147 ίππων που εγγυάται ο κινητήρας Testastretta 11°, η Monster 1200 προσφέρει την απολαυστική και συναρπαστική οδηγική εμπειρία μιας αυθεντικής σπορ μοτοσυκλέτας. Η στιβαρή γραμμή της, το πλαίσιο χωροδικτύωμα και τα μοναδικά χαρακτηριστικά της, όπως το ρεζερβουάρ και ο προβολέας, επιβεβαιώνουν το status της ως σύγχρονο σύμβολο έτοιμο να ορίσει και το μέλλον των γυμνών σπορ μοτοσυκλετών.
Η Monster 1200 - και στο στάνταρ και στο S μοντέλο της - είναι εξοπλισμένη με το πακέτο ασφάλειας της Ducati ως μέρος του στάνταρ εξοπλισμού το οποίο, χάρη στη Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας (IMU) της Bosch, ενσωματώνει το σύστημα ABS 9.1 MP της Bosch, το σύστημα πρόσφυσης της Ducati (DTC) και το σύστημα ελέγχου σούζας της Ducati (DWC).
Τα προηγμένη υλικά αλλά και οι τεχνολογίες του νέου κινητήρα Ducati Testastretta 11° DS αφήνουν περιθώρια για ιδιαίτερα μεγάλα διαστήματα συντήρησης και μειωμένο κόστος λειτουργίας. Η αλλαγή λαδιών γίνεται κάθε 15,000χλμ (ή 12 μήνες) ενώ ο έλεγχος και η ρύθμιση βαλβίδων (Desmo Service) κάθε 30,000χλμ