• Μονοκύλινδρος κινητήρας 659 κ.εκ. σε κάθετη διάταξη
• Διάμετρος x διαδρομή 116 x 62,4 χιλ.
• Λόγος συμπίεσης 13,1:1
• Μέγιστη ισχύς 57 kW (77,5 hp) στις 9.750 σ.α.λ. – 85 hp στις 9.500 σ.α.λ.
• Μέγιστη ροπή 63 Nm (6,4 Kgm) στις 8.050 σ.α.λ. – 6,8 Kgm με αγωνιστική εξάτμιση Termignoni
• Αλουμινένιος κύλινδρος
• Προδιαγραφές Euro 5+
• Δεσμοδρομικός έλεγχος βαλβίδων με αλυσίδα γραναζιών με διπλό επικεφαλής εκκεντροφόρο,4 βαλβίδες στον κύλινδρο. Βαλβίδες εισαγωγής τιτανίου 46,8 χιλ., βαλβίδες εξαγωγής 38,2 χιλ..
• Ασύμμετρος στροφαλοφόρος άξονας τοποθετημένος σε κύρια έδρανα διαφοροποιημένης διαμέτρου
• Διπλός άξονας εξισορρόπησης με λειτουργία ελέγχου των αντλιών νερού και λαδιού
• Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση
• Ημίξηρη λίπανση κάρτερ με αντλίες παράδοσης και ανάκτησης – Λίπανση ημίξηρου κάρτερ με αντλία παροχής και αντλία ανάκτησης
• Τροφοδοσία καυσίμου μέσω οβάλ πεταλούδας ισοδύναμης διαμέτρου 62 χιλ.
• Κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων με προαιρετικό εξοπλισμό το Ducati Quick Shift (DQS) Up & Down
• Αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 χλμ.
• Έλεγχος και ενδεχόμενη ρύθμιση του διακένου βαλβίδας στα 30.000 χλμ.
• 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, ανεξαρτήτως χιλιομέτρων