current page
Τεχνικα Χαρακτηριστικα
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
698-texnika-1600

Υψηλές στροφές, κορυφαίες επιδόσεις.

Ισχυρός και τεχνικά εξελιγμένος: προερχόμενος από τον Superquadro 1.285 cc της Panigale 1299, ο Superquadro Mono περιέχει το αγωνιστικό DNA της Ducati σε έναν μόνο κύλινδρο. Κληρονομεί τον αγωνιστικό χαρακτήρα του Superquadro και το δεσμοδρομικό σύστημα που του επιτρέπει να ανεβάζει στροφές υψηλότερα από οτιδήποτε άλλο και να εκφράζεται σε πραγματικά συναρπαστικές ριπές επιτάχυνσης.

Ο κόφτης έχει ρυθμιστεί στις 10.250 σ.α.λ.: δεν υπάρχει άλλος μονοκύλινδρος κινητήρας που να μπορεί να φτάσει αυτές τις στροφές. Η ισχύς είναι η υψηλότερη στην κατηγορία του: 77,5 ίπποι στις 9.750 σ.α.λ., ανεβαίνοντας στους 84,5 με την αγωνιστική εξάτμιση. Οι επιδόσεις είναι ρεκόρ και τα διαστήματα συντήρησης αποτελούν σημείο αναφοράς: αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 χλμ., έλεγχος διάκενου βαλβίδας κάθε 30.000 χλμ.. Διατίθεται κατόποιν παραγγελίας σε έκδοση περιορισμένης ισχύος για κατόχους άδειας A2.

Θέτοντας από την αρχή τους όρους του Παιχνιδιού

Ο Superquadro Mono που αλλάζει το παιχνίδι των μονοκύλινδρων κινητήρων, πρόκειται να γίνει η καρδιά μιας νέας Ducati: μια νέα μοτοσυκλέτα, ένας άνευ προηγουμένου συνδυασμός διασκέδασης και απόδοσης, σχεδιασμένη να ανεβάζει τον πήχη των συναισθημάτων σας στην πίστα και στον δρόμο.

Κύρια τεχνικά στοιχεία του Superquadro Mono

• Μονοκύλινδρος κινητήρας 659 κ.εκ. σε κάθετη διάταξη
• Διάμετρος x διαδρομή 116 x 62,4 χιλ.
• Λόγος συμπίεσης 13,1:1
• Μέγιστη ισχύς 57 kW (77,5 hp) στις 9.750 σ.α.λ. – 85 hp στις 9.500 σ.α.λ.
• Μέγιστη ροπή 63 Nm (6,4 Kgm) στις 8.050 σ.α.λ. – 6,8 Kgm με αγωνιστική εξάτμιση Termignoni
• Αλουμινένιος κύλινδρος
• Προδιαγραφές Euro 5+
• Δεσμοδρομικός έλεγχος βαλβίδων με αλυσίδα γραναζιών με διπλό επικεφαλής εκκεντροφόρο,4 βαλβίδες στον κύλινδρο. Βαλβίδες εισαγωγής τιτανίου 46,8 χιλ., βαλβίδες εξαγωγής 38,2 χιλ..
• Ασύμμετρος στροφαλοφόρος άξονας τοποθετημένος σε κύρια έδρανα διαφοροποιημένης διαμέτρου
• Διπλός άξονας εξισορρόπησης με λειτουργία ελέγχου των αντλιών νερού και λαδιού
• Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση
• Ημίξηρη λίπανση κάρτερ με αντλίες παράδοσης και ανάκτησης – Λίπανση ημίξηρου κάρτερ με αντλία παροχής και αντλία ανάκτησης
• Τροφοδοσία καυσίμου μέσω οβάλ πεταλούδας ισοδύναμης διαμέτρου 62 χιλ.
• Κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων με προαιρετικό εξοπλισμό το Ducati Quick Shift (DQS) Up & Down
• Αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 χλμ.
• Έλεγχος και ενδεχόμενη ρύθμιση του διακένου βαλβίδας στα 30.000 χλμ.

Ducati-Superquadra-Mono-overview-gallery-1920x1080-01
Superquadro και στο όνομα και στην ουσία

Το όνομα Superquadro προέρχεται από την ακραία αναλογία διατομής και διαδρομής που επιτρέπει την επίτευξη υψηλών ταχυτήτων περιστροφής. Έτσι ονομάζονται οι κινητήρες των δικύλινδρων Superbike μας και ο Mono προέρχεται από τον κινητήρα της 1299 Panigale, από τον οποίο κληρονομεί το θερμικό μέρος, δηλαδή την καρδιά του κινητήρα, ή από όπου προέρχεται η ισχύς. Με τον δικύλινδρο της Panigale, μοιράζονται το έμβολο, τον σχεδιασμό του θαλάμου καύσης και το δεσμοδρομικό σύστημα συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων βαλβίδων

Αγωνιστικό έμβολο 116 χλστ.

Το έμβολο του Superquadro Mono είναι αγωνιστικού τύπου με διάμετρο 116 χλστ. Αυτή η διατομή αντιπροσωπεύει μια τιμή ρεκόρ για έναν μονοκύλινδρο παραγωγής και συνδυάζεται με μια εξαιρετικά κοντή διαδρομή 62,4 χλστ. με αποτέλεσμα την ακραία αναλογία διατομής προς διαδρομή 1,86. Η ακραία αναλογία διατομής /διαδρομής του 1,86 επιτρέπει την επίτευξη υψηλών ταχυτήτων περιστροφής για ατελείωτη διασκέδαση.

Βαλβίδες εισαγωγής τιτανίου

Ο Mono κληρονομεί επίσης τις μεγάλες βαλβίδες εισαγωγής τιτανίου διαμέτρου 46,8 χλστ. για μείωση της μάζας και της αδράνειας και τις ατσάλινες βαλβίδες εξαγωγής 38,2 χλστ. από τον δικύλινδρο κινητήρα Superbike. Και προφανώς επίσης το Δεσμοδρομικό σύστημα.

Ατόφια δύναμη Desmo

Ο συνδυασμός πολύ μεγάλων διαμέτρων βαλβίδας και υψηλών στροφών εισάγει σημαντικές αδρανειακές τάσεις. Για τον λόγο αυτό, οι βαλβίδες εισαγωγής του Superquadro Mono είναι κατασκευασμένες από τιτάνιο και η διαχείρισή τους ανατίθεται στο σύστημα Desmodromic, το μοναδικό μηχανικό σύστημα, που επιτρέπει την υπέρβαση των ορίων που επιβάλλονται από τα ελατήρια βαλβίδων, επιτρέποντας ακραίους νόμους ανύψωσης βαλβίδων με βαλβίδες μεγάλης διαμέτρου σε υψηλές στροφές κινητήρα. Είναι τόσο αποτελεσματικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στις μοτοσυκλέτες μας MotoGP!

659 κ.εκ. επιτήδευσης

Στο σχεδιασμό αυτού του κινητήρα επιλέξαμε εξελιγμένα υλικά για κάθε εξάρτημα. Για παράδειγμα, ο κύλινδρος είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο και όχι από χάλυβα και προέρχεται από αυτόν της 1299 Superleggera. Και ο εναλλάκτης, ο συμπλέκτης και τα καλύμματα κεφαλής είναι κατασκευασμένα από κράμα μαγνησίου.

Χαμηλοί κραδασμοί

Αυτός ο κινητήρας αποτελεί επίσης σημείο αναφοράς όσον αφορά τον περιορισμό των κραδασμών. Ο Superquadro Mono έχει τις δυνάμεις πρώτης τάξης πλήρως εξισορροπημένες χάρη στη χρήση δύο αντίθετων αξόνων εξισορρόπησης που βρίσκονται στο στροφαλοθάλαμο του κινητήρα. Αυτοί βοηθούν στη σημαντική μείωση των κραδασμών σε επίπεδο συγκρίσιμο με έναν V-twin 90°.

Σχέσεις μετάδοσης Panigale

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι διαμορφωμένο σύμφωνα με αυτό του Panigale V4, με μακριά πρώτη ταχύτητα για την αντιμετώπιση στροφών με χαμηλή ταχύτητα, αξιοποιώντας στο έπακρο την ισχύ εξόδου του κινητήρα. Ο συμπλέκτης σε μπάνιο λαδιού είναι συμπαγής, με προοδευτικό υδραυλικό έλεγχο και χαμηλό φορτίο στον μοχλό.

Οβάλ σώμα γκαζιού

Η ισχύς ελέγχεται από ένα σώμα πεταλούδας ωοειδούς διατομής ισοδύναμης διαμέτρου 62 mm, με εγχυτήρα κάτω από το γκάζι που ελέγχεται από ένα σύστημα ride-by-wire που προσφέρει τρεις διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας (Υψηλή, Μεσαία, Χαμηλή) για την προσαρμογή της απόδοσης του κινητήρα σε διαφορετικές καταστάσεις οδήγησης.

Ασύμμετρος στροφαλοφόρος άξονας

Ο στροφαλοφόρος άξονας είναι ασύμμετρος και τοποθετημένος σε ξεχωριστά κύρια έδρανα για να διατηρεί το βάρος χαμηλό.

Σύστημα λίπανσης που κληρονομήθηκε από τους αγώνες

Αποτελείται από μια αντλία παροχής λοβού, η οποία εξασφαλίζει αποτελεσματική λίπανση του κινητήρα, και μια αντλία ανάκτησης, επίσης λοβού, που βρίσκεται στο διαμέρισμα της μπιέλας και η οποία παίρνει το λάδι από τα πλαϊνά διαμερίσματα του εναλλάκτη και των καλυμμάτων του συμπλέκτη έτσι ώστε να μειωθούν οι απώλειες τριβής του λιπαντικού με τα κινούμενα μέρη. Όπως συμβαίνει στους αγωνιστικούς κινητήρες, η αντλία ανάκτησης δημιουργεί ένα κενό στο διαμέρισμα της μπιέλας. Αυτό μειώνει την αντίσταση κατά την καθοδική διαδρομή του εμβόλου και διασφαλίζει την αποτελεσματική ανάκτηση του λιπαντικού λαδιού σε οποιαδήποτε κατάσταση χρήσης του κινητήρα.

Αγωνιστική εξάτμιση

Η ισχύς και η ροπή του Superquadro Mono μπορούν να αυξηθούν περαιτέρω με την τοποθέτηση της αγωνιστικής εξάτμισης. Μαζί με το συγκεκριμένο κάλυμμα του κιβωτίου αέρα και το πιο διαπερατό φίλτρο, αυξάνει τη μέγιστη ισχύ κατά +7 ίππους και την τιμή ροπής κατά + 4 Nm, φτάνοντας τους 84,5 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και τα 67 Nm στις 8.000 σ.α.λ. αντίστοιχα, με ακόμα πιο ολοκληρωμένη απόκριση σε όλες τις ταχύτητες.

Μεγαλύτερα διαστήματα συντήρησης

Ρεκόρ απόδοσης με χρονικά διαστήματα συντήρησης αναφοράς για την κατηγορία: η αλλαγή λαδιών προγραμματίζεται κάθε 15.000 χλμ., ενώ ο έλεγχος διάκενου βαλβίδας είναι κάθε 30.000. Αυτό σημαίνει χαμηλό κόστος συντήρησης, λιγότερες επισκέψεις στον μηχανικό και περισσότερο χρόνο για να απολαύσετε τη μοτοσυκλέτα.

Ανακαλύψτε Όλα Τα Ηλεκτρονικά Συστήματα

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ