Πολλά από τα ηλεκτρονικά συστήματα που πλέον περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό των μοτοσυκλετών υπήρξαν καινοτομίες της Ducati, η οποία έχει κερδίσει μια θέση ανάμεσα στις πιο προηγμένες εταιρίες του κλάδου.
Χάρη στη συνεχή βελτίωση, η ασφάλεια, η άνεση και η απόδοση έχουν ενισχυθεί.
Το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών είναι ένα σύστημα ασφάλειας το οποίο αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το δυνατό φρενάρισμα. Ουσιαστικά το ABS ρυθμίζει την πίεση πέδησης στον τροχό, ώστε αυτός να έχει συνεχώς πρόσφυση με το εδάφος. Υπάρχουν διάφορα επίπεδα επέμβασης του ABS, ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης.
Ηλεκτρονικό σύστημα που εισήχθη για πρώτη φορά το 2014 στη Multistrada 1200, το οποίο επιτρέπει την αυτόματη διατήρηση της ταχύτητας κίνησης που έχει οριστεί από τον αναβάτη, χωρίς να χρειάζεται να περιστραφεί τον μοχλό του γκαζιού.
Σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος, ενεργοποιεί αυτόματα το αναβοσβήσιμο του πίσω φωτιστικού σώματος, προκειμένου να προειδοποιήσει τα οχήματα που ακολουθούν. Μια λύση που αυξάνει ακόμα περισσότερο την ασφάλεια του αναβάτη.
Σύστημα infotainment για τη σύνδεση του smartphone με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth, προκειμένου ο αναβάτης να διαχειρίζεται τις κύριες λειτουργίες πολυμέσων του κινητού τηλεφώνου, απευεθείας από την μοτοσυκλέτα.
Ηλεκτρονικό σύστημα το οποίο προέρχεται από τον χώρο των αγώνων και επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη και χωρίς κλείσιμο του γκαζιού, προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση στην αλλαγή σχέσεων.
Πρόκειται για τα φώτα ημέρας που χρησιμοποιούνται για τη συμμόρφωση με την υποχρέωση χρήσης προβολέων μεσαίας σκάλας στη διάρκεια της ημέρας.
Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης DTC αποτρέπει (ή περιορίζει) την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Διαχειρίζεται με ήπιο τρόπο την επαναφορά του διάκενου στον κινητήρα, ώστε η επιτάχυνση κατά την έξοδο από στροφές να καταστεί ακόμα πιο εύκολη και προβλέψιμη.
Σύστημα το οποίο ελέγχει το ανασήκωμα του πίσω τροχού και σας δίνει τη δυνατότητα να επιτυγχάνετε με καλύτερη δυνατή επιτάχυνση, ευκολία και ασφάλεια.
Γνωστό και ως ηλεκτρονικό γκάζι, πρόκειται για ένα σύστημα που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά το άνοιγμα και το κλείσιμο της πεταλούδας γκαζιού.
Το σύστημα EBC υποστηρίζει τον αναβάτη στη βελτιστοποίηση της ευστάθειας της μοτοσυκλέτας υπό ακραίες συνθήκες εισόδου σε στροφή, εξισορροπώντας τις δυνάμεις που ασκούνται στο πίσω τροχό σε συνθήκες έντονου φρεναρίσματος του κινητήρα.
Συνδέστε το smartphone σας με τη μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth και προβάλλετε οδηγίες απευθείας στον πίνακα οργάνων, χωρίς να χρησιμοποιείτε εξωτερικά αξεσουάρ ή να χρειάζεται να σταματήσετε για να δείτε που βρίσκεστε.
Κάτω από την επιφάνεια, η DesertX Rally διαθέτει εξοπλισμό επαγγελματικού επιπέδου, ο οποίος έχει σχεδιαστεί για να αντιμετωπίζει τις συνθήκες εκτός δρόμου με απόδοση, ακρίβεια και ασυναγώνιστο έλεγχο.
Έχοντας αναπτυχθεί για να αντιμετωπίζει τις πιο δύσκολες off-road διαδρομές, η DesertX είναι μία σπορ μοτοσυκλέτα η οποία είναι λειτουργική, εξειδικευμένη, τεχνολογικά προηγμένή και αποδοτική, όπως ακριβώς όλες οι Ducati.