current page
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Νέα Panigale V4 R

06 Oct 2025
Η απόλυτη έκφραση της αγωνιστικής τεχνολογίας της Ducati
panigale-v4r-cover-1600
Η απόλυτη έκφραση της αγωνιστικής τεχνολογίας της Ducati
  • Η Panigale V4 R εξοπλίζεται με την πιο πρόσφατη έκδοση του κινητήρα Desmosedici Stradale R των 998 κ.εκ., εγκεκριμένου σύμφωνα με το πρότυπο Euro 5+, με μέγιστη ισχύ 218 ίππων.
  • Σχεδιασμένος για αγώνες Superbike, ο κινητήρας της “R” έχει εξελιχθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Ducati Corse και προσφέρει αυξημένη ροπή στις μεσαίες στροφές και μεγαλύτερη τελική ταχύτητα.
  • Η νέα Panigale V4 R εισάγει για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα παραγωγής τα MotoGP Corner Sidepods και το Ducati Racing Gearbox (DRG), με νεκρά κάτω από την πρώτη ταχύτητα.
  • Με την τοποθέτηση της μη ομολογκαρισμένης αγωνιστικής εξάτμισης, η νέα Panigale V4 R είναι ικανή να ξεπεράσει τα 330 km/h, ταχύτητα που μέχρι πρότινος ανήκε αποκλειστικά στις MotoGP μοτοσυκλέτες.

Με ένα νέο επεισόδιο του Ducati World Première 2026, η Ducati από το Borgo Panigale παρουσίασε τη νέα Panigale V4 R, ένα μοντέλο βασισμένο στην έβδομη γενιά των supersport μοτοσυκλετών της. Η νέα Panigale V4 R ενσωματώνει όλη την εμπειρία και τις επιτυχίες της Ducati στους αγώνες MotoGP και Superbike. Αναπτύχθηκε για να αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes και ταυτόχρονα να προσφέρει στους λάτρεις της Ducati την κορυφαία sport μοτοσυκλέτα, με μοναδικά χαρακτηριστικά εμπνευσμένα από τους αγώνες – χαρακτηριστικά που δεν έχουν ξαναεμφανιστεί ποτέ σε ομολογκαρισμένη μοτοσυκλέτα.

Η νέα Panigale V4 R αποτελεί τον πιο πρόσφατο απόγονο μιας σπουδαίας εμβληματικής αγωνιστικής σειράς που ξεκινά από την θρυλική 996R του 2001. Αυτές οι μοτοσυκλέτες αποτελούσαν πάντα τη βάση για τα Superbikes που αγωνίζονται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα – γι’ αυτό και θεωρούνται οι πιο αγνοί εκπρόσωποι της αγωνιστικής ψυχής της Ducati. Η Panigale V4 R θα παραχθεί σε αριθμημένη σειρά, με το όνομα του μοντέλου και τον αύξοντα αριθμό χαραγμένα στην επάνω πλάκα του τιμονιού.

Χάρη στη στενή συνεργασία με τη Ducati Corse, η Panigale V4 R εισάγει για πρώτη φορά σε ομολογκαρισμένη μοτοσυκλέτα λύσεις που προέρχονται απευθείας από τους αγώνες, όπως τα Corner Sidepods, που παρουσιάστηκαν πρώτη φορά στο MotoGP το 2021, και το Ducati Racing Gearbox (DRG) με το Ducati Neutral Lock (DNL).

 

Η «καρδιά» της Panigale V4 R, ο κινητήρας Desmosedici Stradale R των 998 κ.εκ., σχεδιάστηκε για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και στη νέα του έκδοση ακολουθεί τη φιλοσοφία της Ducati Corse από το MotoGP. Προσφέρει πιο γεμάτες καμπύλες ροπής και ισχύος σε όλο το φάσμα στροφών και ανώτερη επιτάχυνση.

Η καμπύλη ισχύος διατηρεί την μέγιστη ισχύ των 218 ίππων, αλλά παραμένει πιο γεμάτη, με μέση αύξηση 4 ίππων (2,6 στις ΗΠΑ) από τις 4.000 σ.α.λ. έως τη μέγιστη ισχύ, επανακτώντας το πλεονέκτημα του προηγούμενου μοντέλου στην τελική ταχύτητα, στις 16.000 σ.α.λ.

Η ροπή της νέας V4R από την άλλη αυξάνεται σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο κατά 7% στις 6000 σ.α.λ στη μέγιστη τιμή των 114,5 Nm στις 12.000 σ.α.λ. Αυτές οι τιμές είναι το αποτέλεσμα της προσεκτικής δουλειάς των μηχανικών της Ducati ώστε να επιτύχουν την έγκριση Euro 5+, χωρίς να θυσιάσουν τις επιδόσεις στην πίστα.

Η Panigale V4 R φτάνει τελική ταχύτητα 318,4 km/h, η οποία ανεβαίνει στα 330,6 km/h με την αγωνιστική εξάτμιση — επίπεδα ταχύτητας που μέχρι χθες άνηκαν αποκλειστικά στην κατηγορία MotoGP.

Η νέα Panigale V4 R κληρονομεί το Front Frame και το “Hollow Symmetrical Swingarm” από την έβδομη γενιά των supersport Ducati, τα οποία αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με τη Ducati Corse σύμφωνα με συγκεκριμένες τιμές ακαμψίας, ώστε να αξιοποιούν στο έπακρο την απόδοση των σύγχρονων slick ελαστικών που χρησιμοποιούνται στο World Superbike Championship.

v4r-video-cover