Η Multistrada V4 Rally είναι ο ιδανικός σύντροφος για ταξιδιώτες μεγάλων αποστάσεων, χάρη στο ρεζερβουάρ των 30 λίτρων, την ρυθμιζόμενη ανάρτηση DSS EVO με μεγαλύτερη διαδρομή, την άνεση οδηγού και συνεπιβάτη, και την ικανότητά της να αντιμετωπίζει κάθε είδους έδαφος. Η νέα V4 Rally είναι το αποτέλεσμα ετών εξέλιξης της οικογένειας Multistrada V4, του μοντέλου με το οποίο η Ducati εισήγαγε πρώτη φορά στην κατηγορία κινητήρα V4 εμπνευσμένο από το MotoGP με αντίθετα περιστρεφόμενο στρόφαλο. Μαζί με τον κινητήρα, το Multistrada έφερε και ανεπτυγμένα συστήματα ραντάρ όπως το Adaptive Cruise Control και το Blind Spot Detection.
Η V4 Rally απευθύνεται στους λάτρεις των μακρινών ταξιδιών. Πρόκειται για μία μοτοσυκλέτα που από το 2023 έχει αποδείξει ότι είναι ασταμάτητος σύντροφος περιπέτειας, ικανή να κατακτήσει ανεξερεύνητα μέρη με μέγιστη άνεση — είτε οδηγείς μόνος είτε με συνεπιβάτη.
Οι νέοι χρωματισμοί — Jade Green με χρυσές ζάντες και Ducati Red με Brushed μεταλλικό ρεζερβουάρ — κάνουν τη νέα Multistrada V4 Rally να ξεχωρίζει στο πλήθος. Η νέα δυναμική εμφάνιση, που συμπληρώνει τα τεχνικά της χαρακτηριστικά: άνεση μεγάλων αποστάσεων, μεγάλη αυτονομία χάρη στο ρεζερβουάρ 30 λίτρων και off-road δυνατότητες μέσω μεγαλύτερης διαδρομής ανάρτησης, ενισχυμένων προστατευτικών κινητήρα και ακτινωτών τροχών. Αυτά συνδυάζονται με νέα χαρακτηριστικά πλαισίου και ηλεκτρονικά που ενισχύουν ευελιξία, την ασφάλεια και τις επιδόσεις της V4 Rally, την ασφάλεια και τις επιδόσεις.
Η νέα V4 Rally είναι εξοπλισμένη με το σύστημα Forward Collision Warning για πρόληψη την και αποφυγή εμποδίων. Στο πακέτο τεχνολογίας συμπεριλαμβάνεται και το Automatic Lowering Device που μειώνει αυτόματα το ύψος της μοτοσυκλέτας, καθώς και το ανεπτυγμένο ABS Electronic Combined Braking System και της νέας ημι-ενεργής ανάρτησης Adaptive Ducati Skyhook Suspension EVO. Τα νέα συστήματα προσφέρουν ακόμη καλύτερη απόδοση, ασφάλεια και προσαρμογή σε κάθε στυλ οδήγησης.
Το αποτέλεσμα είναι μια μοτοσυκλέτα απόλυτα ικανή τόσο σε ορεινά περάσματα όσο και σε χωμάτινες διαδρομές ή εθνικές οδούς. Η νέα Multistrada V4 Rally είναι ο ιδανικός σύντροφος όσους αγαπούν την εξερεύνηση με μέγιστη άνεση και ασφάλεια, χωρίς να θυσιάζουν την οδηγική απόλαυση που χαρακτηρίζει κάθε Ducati.
Όπως την υπόλοιπη οικογένεια Multistrada V4, η Rally προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις (170 hp), υψηλή αξιοπιστία και χαμηλό κόστος συντήρησης, με ρύθμιση βαλβίδων κάθε 60.000 km και αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 km ή 24 μήνες.
Επιπλέον, όπως όλες οι Multistrada, η V4 Rally έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στους Ducatisti ταξίδια χωρίς όρια αλλά με απόλυτη σιγουριά, χάρη στα προγράμματα 4EVER Ducati και Roadside Assistance.
- Το πρώτο προσφέρει 4ετή εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων με απεριόριστα χιλιόμετρα*.
- Το δεύτερο προσφέρει οδική βοήθεια, μεταφορά οδηγού και συνεπιβάτη, όχημα αντικατάστασης και διαμονή σε ξενοδοχείο 4 αστέρων σε αν χρειαστεί κατά την περίοδο κάλυψης.
Όλα αυτά, με την υποστήριξη ενός δικτύου με περισσότερους από 800 επίσημους αντιπρόσωπους Ducati σε περισσότερες από 90 χώρες.
Αντάξια του ονόματός της, η Multistrada V4 Rally βελτιώνει περαιτέρω την ικανότητά της να αντιμετωπίζει κάθε διαδρομή. Η έκδοση 2026 διαθέτει ημι-ενεργή ανάρτηση μεγάλης διαδρομής (200 mm), που ελέγχεται από το εξελιγμένο Adaptive Skyhook DSS EVO, με νέες λειτουργίες που ανεβάζουν τον πήχη της άνεσης και της απόδοσης.
Η Multistrada V4 Rally βελτιώνει τη λειτουργία αυτόματης προφόρτισης της ανάρτησης, εξασφαλίζοντας σταθερότητα ανεξάρτητα από το φορτίο ή τον/την συνεπιβάτη.
Ο οδηγός μπορεί πλέον να προσαρμόζει τη συμπεριφορά της ανάρτησης εν κινήσει, ανεξάρτητα από το επιλεγμένο Riding Mode, για περισσότερη άνεση σε χαλαρές διαδρομές ή καλύτερο έλεγχο σε κάποια προκλητική ορεινή διαδρομή. Το Adaptive DSS EVO αναγνωρίζει τη διαδρομή και το στυλ οδήγησης και ρυθμίζει αυτόματα την υδραυλική απόσβεση για ιδανικό έλεγχο και άνεση.
Με την εισαγωγή του αλγορίθμου DVO (Ducati Vehicle Observer), τα ηλεκτρονικά ελέγχουν με ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια. Το σύστημα εκτιμά τη θέση της μοτοσυκλέτας στο χώρο και τη συνολική μάζα, συλλέγοντας δεδομένα από 70 αισθητήρες. Το DVO, που αναπτύχθηκε από τη Ducati Corse στο MotoGP, βελτιώνει περαιτέρω τις λειτουργίες ABS Cornering και Ducati Wheelie Control (DWC).
Επιπλέον, το Electronic Combined Braking System — που μπορεί να απενεργοποιηθεί — διαθέτει νέες στρατηγικές λειτουργίας χάρη στο DVO, προσαρμόζοντας τη λειτουργία των φρένων μπροστά και πίσω ανάλογα με το φορτίο. Πλέον, εκτός από τη front-to-rear λειτουργία (όταν χρησιμοποιείται μόνο η μανέτα μπροστά), υπάρχει και rear-to-front λειτουργία, που ενεργοποιεί και το εμπρός φρένο όταν πατιέται μόνο το πίσω.
Η στρατηγική αυτή, που παρουσιάστηκε στη Multistrada V4 2025, έχει βελτιστοποιηθεί για το πλαίσιο της Rally, μειώνοντας την βύθιση κατά το φρενάρισμα και βελτιώνοντας την άνεση, ειδικά με συνεπιβάτη.
Χρώματα:
Κύρια στάνταρ χαρακτηριστικά:
Εξοπλισμός: