current page
Σχεδιασμος
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
sxediasmos-1600-1000
Καθαρές και λειτουργικές γραμμές

Μια μοτοσικλέτα στην οποία κάθε λεπτομέρεια έχει μελετηθεί και σχεδιαστεί με μοναδικό στόχο την απόδοση και τη λειτουργικότητα. Με ελαφρύ και ανθεκτικό πλαίσιο σχεδιασμένο για μέγιστο έλεγχο. Η νέα Desmo450 MX σχεδιάστηκε για να προσφέρει απόλυτη ελευθερία κινήσεων.

sxediasmos-hero-1600-1000

Εργονομία

8,96 κιλά και μόλις 11 εξαρτήματα, για ένα εξαιρετικά συμπαγές και ανθεκτικό πλαίσιο. Η Desmo450 MX σχεδιάστηκε ώστε να εξασφαλίζει ελάχιστο όγκο και μέγιστη αντοχή. Ανεπτυγμένη στην πίστα πρόκειται για μια κατασκευή που προσφέρει ευελιξία, έλεγχο και εξαιρετική ανθεκτικότητα. Το περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου σχεδιάστηκε με τον ελάχιστο αριθμό συγκολλήσεων, ώστε να εξαλειφθούν τα αδύναμα σημεία και να αυξηθεί η δομική αντοχή.

Ανθεκτικό και ελαφρύ πλαίσιο από αλουμίνιο

Η Desmo450 MX εξοπλίζεται με περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου, που επιτρέπει τη δημιουργία ενός αγωγού εισαγωγής αέρα όσο το δυνατόν πιο ευθύγραμμου και με τη σωστή κλίση, ώστε να βελτιστοποιηθεί η ροή της εισαγωγής και κατά συνέπεια η απόδοση. Αυτή η διαρρύθμιση επέβαλε τη χρήση αλουμινίου για το πλαίσιο, το οποίο σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε με καινοτόμες τεχνικές για τη μέγιστη ακαμψία, λιγότερο βάρος και μεγαλύτερη αντοχή. Κατά την ανάπτυξη ενός πλαισίου με περιορισμένο αριθμό εξαρτημάτων, υιοθετήθηκε μια φιλοσοφία ομοιογένειας, μειώνοντας όσο το δυνατόν περισσότερο τα σημεία συγκόλλησης και κατά συνέπεια περιορίζοντας τα αδύναμα σημεία για αυξημένη αξιοπιστία.

Περιορισμένο βάρος για απόλυτο έλεγχο

Το περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου είναι πιο ελαφρύ σε σύγκριση με λύσεις σωληνωτού χάλυβα. Επιπλέον, η χρήση χυτών εξαρτημάτων επιτρέπει τον ακριβή υπολογισμό του υλικού που απαιτείται σε κάθε σημείο, εξασφαλίζοντας τη σωστή ακαμψία και αντοχή χωρίς περιττό βάρος. Το αποτέλεσμα είναι ένα εξαιρετικά ελαφρύ πλαίσιο, βάρους μόλις 8,96 κιλών, που συμβάλλει σημαντικά στο συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας, το οποίο ανέρχεται σε μόλις 104,8 κιλά.

Ρυθμιζόμενο τιμόνι

Το τιμόνι της Desmo450 MX είναι σχεδιασμένο ώστε να προσαρμόζεται σε κάθε στυλ οδήγησης, με τέσσερις θέσεις που επιτρέπουν στον αναβάτη να βρει τη βέλτιστη εργονομία. Οι βάσεις του τιμονιού είναι ασύμμετρες, ώστε το τιμόνι να μπορεί να τοποθετηθεί σε δύο θέσεις, ανάλογα με την κατεύθυνση τοποθέτησης. Επιπλέον, τα τιμόνια έχουν διπλές οπές, επιτρέποντας δύο επιπλέον θέσεις, συνολικά τέσσερις.

Πλαίσιο κορυφαίας κατηγορίας: σταθερότητα, πρόσφυση και έλεγχος για οδήγηση στα όρια.

Κάθε στοιχείο του πλαισίου της Desmo450 MX έχει αναπτυχθεί για να προσφέρει ακρίβεια, έλεγχο και άμεση απόκριση, αξιοποιώντας έναν σχολαστικά επιλεγμένο συνδυασμό υλικών και τεχνικών συνεργατών.

Στην υπηρεσία της απόδοσης και της λειτουργικότητας

Το Centro Stile Ducati σχεδίασε μια motocross μοτοσυκλέτα με καθαρές, ρέουσες και έντονες γραμμές, κάνοντάς την Desmo450 MX άμεσα αναγνωρίσιμη ως μια αυθεντική Ducati. Η σχεδίαση διασφαλίζει τη μέγιστη ελευθερία κινήσεων για τον αναβάτη και υπηρετεί καθαρά λειτουργικές ανάγκες, όπως η ευχέρεια μετακίνησης στη σέλα, η πρόσφυση, η απόκριση και η ταχύτητα.

Ducati-Desmo450-MX-MY26-veicolo-design-hero-short-1600x1000-03

Το DNA της Ducati σε πλήρη προβολή

Μια μοτοσυκλέτα άμεσα αναγνωρίσιμη ως Ducati, χάρη και στη σχεδίαση που τονίζει τη συμπαγή της μορφή, αλλά και στη χρωματική ταυτότητα που μοιράζεται με τη μοτοσυκλέτα MotoGP και άλλα μοντέλα που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με τη Ducati Corse. Η Desmo450 MX είναι εξαιρετικά ομοιογενείς, σχεδιασμένη για να μεγιστοποιεί την ελευθερία κινήσεων του αναβάτη και τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας, ενώ έχει ληφθεί υπόψη και η ευκολία συντήρησης, είτε στο συνεργείο είτε στην πίστα.

Επιφάνειες που επιτρέπουν την ελευθερία κινήσεων

Το Centro Stile Ducati εργάστηκε εντατικά στις εξωτερικές επιφάνειες, ώστε να ελαχιστοποιήσει τον όγκο ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη και να εξασφαλίσει μέγιστη ελευθερία κινήσεων.

Γραμμές εμπρός και πίσω φτερού

Το εμπρός φτερό έχει σχεδίαση εμπνευσμένη από το Hypermotard, ενώ το λιτό, ελαφρύ πίσω φτερό θυμίζει την ουρά των σπορ μοτοσυκλετών της Ducati.

Πλευρικά καπάκια και αριθμοί συμμετοχής

Τα πλευρικά καπάκια και οι πινακίδες αριθμού συμμετοχής είναι σχεδιασμένα με στόχο να μην παρεμποδίζουν την κίνηση του αναβάτη σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης – αντιθέτως, τη διευκολύνουν. Τα εμπρός καπάκια επιτρέπουν την ελεύθερη κίνηση των ποδιών εντός της στροφής, ενώ οι πλαϊνές πινακίδες έχουν τροποποιηθεί σε όγκο ώστε να ευθυγραμμίζονται με την εξάτμιση και να είναι ίδιες και στις δύο πλευρές, προσφέροντας ένα σταθερό σημείο αναφοράς για τον αναβάτη όταν μετακινείται προς τα πίσω.

Σχεδίαση και επιφάνειες για μέγιστη πρόσφυση

Τα πλευρικά καπάκια, τα προστατευτικά του πλαισίου και το κάτω μέρος των πινακίδων αριθμού έχουν ειδική υφή, ώστε να αυξάνεται η πρόσφυση και να εξασφαλίζεται καλύτερη επαφή με το εσωτερικό των μηρών και τις μπότες του αναβάτη, τόσο κατά την επιτάχυνση όσο και κατά τις κάθετες κινήσεις, όπως στα άλματα.