Faro Scrambler
 

share
Να γιατί αγαπάμε την Monster

Με την εξαιρετική σπορ απόδοση κι ευελιξία της, η νέα Monster 821 έχει σχεδιαστεί για τη μέγιστη δυνατή οδηγική απόλαυση.  Η απόδοση του κινητήρα Testastretta 11° με την ιπποδύναμη των 109hp, ενισχύεται από το Ducati Safety Pack (ABS της Bosch και Ducati Traction Control) και τα Προγράμματα Οδήγησης, τα οποία εγγυώνται τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια πάντα και παντού.

Ο σχεδιασμός της νέας Monster 821 είναι 100% Monster. Η σιλουέτα, οι όγκοι, το ντεπόζιτο, ο προβολέας, όλα είναι πιστά στις αρχικές γραμμές της μοτοσυκλέτας που γεννήθηκε το 1993 αλλά και αναθεωρημένα με μια πιο μοντέρνα αίσθηση. Μάλιστα η νέα Monster επαναφέρει τον γάντζο στερέωσης του ρεζερβουάρ που υπήρχε το 1993 στο πρώτο μοντέλο.
 
Χάρη στις υψηλές τιμές σε δύναμη και ροπή, στον τρόπο που αποδίδεται η ισχύ και στην πλήρη ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών, ο Testastretta 11° της νέας Monster 821 μπορεί να εγγυηθεί απόδοση και ευελιξία στον αναβάτη. Η νέα Monster 821 είναι διαθέσιμη και γι’ αυτούς που έχουν περιορισμένη άδεια οδήγησης (Α2), καθώς διατίθεται και σε έκδοση με απόδοση 35kW.
 
Σε απόλυτη αρμονία με το δρόμο, η νέα Monster 821 είναι ικανή να μεταφέρει μια αίσθηση ικανοποίησης κατά την οδήγηση, με αρωγό της την προηγμένη τεχνολογία αλλά και την ειδικά σχεδιασμένη εργονομία για αυτό το μοντέλο.
 
Τα προηγμένη υλικά αλλά και οι τεχνολογίες του νέου κινητήρα Ducati Testastretta 11° αφήνουν περιθώρια για ιδιαίτερα μεγάλα διαστήματα συντήρησης και μειωμένο κόστος λειτουργίας. Η αλλαγή λαδιών γίνεται κάθε 15,000χλμ (ή 12 μήνες) ενώ ο έλεγχος και η ρύθμιση βαλβίδων (Desmo Service) κάθε 30,000χλμ.
 
Στο βασικό εξοπλισμό της νέας Monster 821 υπάρχει η TFT έγχρωμη οθόνη και το κάλυμμα στη σέλα του συνεπιβάτη.

Εμπειρίες

Δίκτυο και υπηρεσίες