current page
Κινητηρας
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
1600x1000-engine

Κινητήρας

Πάντα σε ετοιμότητα για συναρπαστικές εμπειρίες

Με την άφιξη του 2021 ο κινητήρας 937 κ.εκ. Testastretta 11° συμμορφώνεται με τους κανονισμούς αντιρύπανσης Euro 5. (Μόνο για χώρες όπου ισχύει το πρότυπο Euro 5.)

Οι επεμβάσεις στο σύστημα εξάτμισης και στο σύστημα ελέγχου κινητήρα δεν έχουν αλλάξει τον χαρακτήρα του από την πλήρη παροχή σε όλες τις στροφές, και τις τιμές μέγιστης ισχύος και ροπής, που επιβεβαιώνονται αντίστοιχα ως 110 hp στις 9.000 σ.α.λ. και 93 Nm στις 6.500 σ.α.λ.

Testastretta 11°

Η SuperSport 950 κινείται από τον δικύλινδρο κινητήρα 937 κ.εκ. Ducati Testastretta 11°. Οι επεμβάσεις στο σύστημα εξάτμισης και στο σύστημα ελέγχου κινητήρα δεν έχουν αλλάξει τον χαρακτήρα του και τις τιμές μέγιστης ισχύος και ροπής, που επιβεβαιώνονται αντίστοιχα ως 110 hp στις 9.000 σ.α.λ. και 93 Nm στις 6.500 σ.α.λ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ducati Quick Shift (DQS)

ΤΤο DQS EVO με λειτουργία up/ down της ταχύτητας, εκτός από ελαχιστοποίηση των χρόνων αλλαγής ταχυτήτων, σας δίνει τη δυνατότητα να κατεβάζετε ταχύτητα χωρίς να χρησιμοποιείτε τον συμπλέκτη, εξασφαλίζοντας ακόμη πιο αποτελεσματική πέδηση.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Υδραυλικός έλεγχος συμπλέκτη

Ο συμπλέκτης βρίσκεται σε λουτρό λαδιού με ενδασφάλιση και σύστημα ολίσθησης και λειτουργεί μέσω του νέου υδραυλικού ελέγχου με αυτο-εξαεριζόμενη ακτινική αντλία που διαθέτει ρυθμιζόμενο μοχλό.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διαστήματα συντήρησης

Ο δικύλινδρος Ducati έχει διαστήματα συντήρησης κάθε 15.000 km, ή 12 μήνες, με ελέγχους διάκενων βαλβίδων κάθε 30.000 km.

Καμπύλες ισχύος και ροπής

Ο δικύλινδρος κινητήρας Ducati Testastretta 11° αναπτύσσει καμπύλη πλήρους ροπής σε όλο το εύρος χρήσης, πάντα για άμεση απόκριση με μικρό άγγιγμα του γκαζιού, ένα βασικό χαρακτηριστικό για μια μοτοσικλέτα με χρήση κυρίως στον δρόμο.

Στις 3.500 σ.α.λ., 80% της μέγιστης ροπής είναι ήδη διαθέσιμη, και καθώς οι σ.α.λ. αυξάνονται, η τιμή της ροπής αυξάνεται σημαντικά και γραμμικά, φτάνοντας σε μέγιστη τιμή 93 Nm στις 6.500 α.α.λ.. Μετά από αυτή την οριακή τιμή, η καμπύλη ροπής σταδιακά αυξάνεται, παραμένοντας σε τιμή πάνω από 90% έως τις 9.000 σ.α.λ., οι στροφές στις οποίες αποδίδεται η μέγιστη ισχύς των 110 hp.

Καμπύλες ισχύος και ροπής

Κατά τη χρήση στον δρόμο, αυτό μεταφράζεται σε υψηλό απόθεμα ισχύος σε όλες τις στροφές, με γρήγορη επιτάχυνση κατά την έξοδο από στροφές και μειωμένη χρήση του κιβωτίου ταχυτήτων.

 

Η μέγιστη ισχύς των 110 hp είναι πλήρως αξιοποιήσιμη στον δρόμο χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια από την πλευρά του οδηγού ο οποίος θα βιώνει την ευχάριστη αίσθηση του να έχει πάντα τον πλήρη έλεγχο της μοτοσικλέτας.

 

Τα συστήματα διαχείρισης κινητήρα και ψεκασμού έχουν αναπτυχθεί για την ενίσχυση των χαρακτηριστικών της δικύλινδρης μονάδας, λαμβάνοντας υπόψη τον τύπο χρήσης της SuperSport. Ο ηλεκτρονικός έλεγχος πεταλούδας γκαζιού είναι ακριβής στη μετάδοση των απαιτήσεων του οδηγού στον κινητήρα, παρέχοντας μια ομαλή και πάντα προβλέψιμη απόκριση, που συμμορφώνεται ιδανικά με τη μεταβλητή χρήση της SuperSport.

Απολαύστε τις λεπτομέρειες

Με τις νέες αναδιαμορφώσεις η SuperSport 950 γίνεται πιο σπορ στην εμφάνιση, πιο απολαυστική στην οδήγηση και ακόμη πιο εύκολη, ασφαλής και άνετη χάρη στον πιο πλούσιο βασικό εξοπλισμό.