full-throttle
803 CC


Η έκδοση Full Throttle είναι εμπνευσμένη από τον κόσμο του flat track κι έχει ξεκάθαρες αναφορές στις μοτοσυκλέτες που αγωνίζονται σε κυκλικές χωμάτινες πίστες. Είναι εφοδιασμένη με αγωνιστική εξάτμιση της Termignoni, εγκεκριμένη για χρήση στο δρόμο, αγωνιστική σέλα και μαύρα καλύμματα με ειδικά γραφικά. Το χαμηλωμένο τιμόνι και το μικρό μπροστινό φτερό, προσθέτουν στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Scrambler Full Throttle, η οποία απευθύνεται σ’ αυτούς θέλουν μια τέλεια μοτοσυκλέτα για καθημερινή χρήση, χωρίς ωστόσο να συμβιβάζονται στο αγωνιστικό στυλ. Διαθέσιμη σε Deep Black
Οι παραπάνω εικόνες αναφέρονται σε πρωτότυπες μοτοσυκλέτες που ενδεχομένως να έχουν υποστεί τροποποιήσεις σημαντικής φύσεως κατά τη φάση της βιομηχανοποίησης και επομένως παρουσιάζονται αποκλειστικά για ενημερωτικούς λόγους, ως σημεία αναφοράς. Ως εκ τούτου δεν είναι σε καμία περίπτωση δεσμευτικές για την Ducati Motor Holding S.p.A. μια ανεξάρτητη εταιρεία που υπόκειται στη διαχείριση και στις συντονιστικές δραστηριότητες της Audi AG.
  • ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
  • ΜΕΤΑΔΟΣΗ
  • ΠΛΑΙΣΙΟ
  • ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
  • ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
  • Τύπος Δεσμοδρομικός, δικύλινδρος V90o (L-Twin), αερόψυκτος, με 2 βαλβίδες ανά κύλινδρο
    Χωρητικότητα 803 κ.εκ
    Διάμετρος x Διαδρομή 88 x 66 χιλ.
    Σχέση συμπίεσης 11:1
    Ισχύς 55 kW (75 ίπποι) @ 8,250 σ.α.λ.
    Ροπή 68 Nm (50 lb-ft) @ 5,750 rpm
    Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός, 50 χιλ. σώμα γκαζιού
    Εξαγωγή Σύστημα εξάτμισης με τελικό από ανοξείδωτο ατσάλι, αλουμινένιο σιγαστήρα, καταλυτικό μετατροπέα και 2 αισθητήρες λάμδα
    Ρύποι Euro 3
  • Κιβώτιο Ταχυτήτων 6 ταχυτήτων
    Σχέσεις 1=32/13 2=30/18 3=28/21 4=26/23 5=22/22 6=24/26
    Πρωτεύουσα διαδρομή Με ίσια γρανάζια. Σχέση 1.85:1
    Τελική διαδρομή Αλυσίδα. Μπροστινό γρανάζι με 15 δόντια, πίσω γρανάζι με 46 δόντια.
    Συμπλέκτης Υγρός, πολύδισκος, μηχανικός με μονόδρομη λειτουργία APTC
  • Πλαίσιο Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο χωροδικτύωμα
    Εμπρόσθια ανάρτηση Ανεστραμμένο πιρούνι Kayaba 41 χιλ.
    Διαδρομή εμπρόσθιου τροχού 150 χιλ.
    Εμπρόσθιος τροχός Ακτινωτές ζάντες αλουμινίου, 3.00" x 18"
    Εμπρόσθιο ελαστικό Pirelli MT 60 RS 110/80 ZR18
    Πίσω ανάρτηση Αμορτισέρ Kayaba, με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου
    Διαδρομή πίσω τροχού 150 χιλ.
    Πίσω τροχός Ακτινωτές ζάντες αλουμινίου, 5.50" x 17"
    Πίσω ελαστικό Pirelli MT 60 RS 180/55 ZR17
    Εμπρόσθια φρένα Δίσκος 330 χιλ, ακτινικά τοποθετημένη τετραπίστονη δαγκάνα με το ABS στο βασικό εξοπλισμό
    Πίσω φρένα Δίσκος 245 χιλ, μονοπίστονη πλευστή δαγκάνα με το ABS στο βασικό εξοπλισμό
  • Μεταξόνιο 1.445 χιλ.
    Γωνία κάρτερ 24°
    Ίχνος 112 χιλ.
    Ακτίνα στροφής τιμονιού 35°
    Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 13.5 λτ.
    Βάρος (στεγνή) 170 κιλά
    Βάρος (με υγρά) 186 κιλά
    Ύψος σέλας 790 χιλ. - διατίθεται ως αξεσουάρ χαμηλωμένη σέλα στα 770 χιλ.
    Μέγιστο ύψος 1.150 χιλ.
    Μέγιστο πλάτος 845 χιλ.
    Μέγιστο μήκος 2.100 - 2.165 χιλ.
    Αριθμός θέσεων Διθέσια
  • ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ Ατσάλινο ντεπόζιτο με αντικαθιστούμενα πλαϊνά καπάκια, προβολέας με παραβολικό κάτοπτρο, LED φώτα στάσης και αντικαθιστούμενο καπάκι αλουμινίου, LED πίσω φως διάχυτο, όργανα LCD με αντικαθιστούμενο αλουμινένιο καπάκι, αλουμινένια καπάκια στους ιμάντες με φινίρισμα στο χρώμα της μοτοσυκλέτας, τροχοί 18’’ μπροστά και 17’’ πίσω, αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα και θύρα USB
    Εξοπλισμός Full Throttle Slip-on εξάτμιση της Termignoni, χαμηλό τιμόνι, σέλα εμπνευσμένη από flat track, σπορ ουρά με βάσεις για φλας, σπορ μπροστινό φτερό, μαύρα πλαϊνά καλύμματα στο ντεπόζιτο, ειδικά λογότυπα