classic
803 CC


Η έκδοση Classic είναι γι’ αυτούς που εκτιμούν την προσοχή στη λεπτομέρεια και το στυλ του 1970, ωστόσο δεν θέλουν να χάσουν την οδηγική ευχαρίστηση και λειτουργικότητα που προσφέρει μια μοντέρνα μοτοσυκλέτα. Η έκδοση αυτή χαρακτηρίζεται από μοναδικές και ιδιαίτερες λεπτομέρειες, όπως τα μεταλλικά μπρος και πίσω φτερά, οι ακτινωτοί τροχοί και η καφέ σέλα με ραφές σε σχήμα διαμαντιού. Διαθέσιμο σε Orange Sunshine
Οι παραπάνω εικόνες αναφέρονται σε πρωτότυπες μοτοσυκλέτες που ενδεχομένως να έχουν υποστεί τροποποιήσεις σημαντικής φύσεως κατά τη φάση της βιομηχανοποίησης και επομένως παρουσιάζονται αποκλειστικά για ενημερωτικούς λόγους, ως σημεία αναφοράς. Ως εκ τούτου δεν είναι σε καμία περίπτωση δεσμευτικές για την Ducati Motor Holding S.p.A. μια ανεξάρτητη εταιρεία που υπόκειται στη διαχείριση και στις συντονιστικές δραστηριότητες της Audi AG.
  • ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
  • ΜΕΤΑΔΟΣΗ
  • ΠΛΑΙΣΙΟ
  • ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
  • ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
  • Τύπος Δεσμοδρομικός, δικύλινδρος V90o (L-Twin), αερόψυκτος, με 2 βαλβίδες ανά κύλινδρο
    Χωρητικότητα 803 κ.εκ
    Διάμετρος x Διαδρομή 88 x 66 χιλ.
    Σχέση συμπίεσης 11:1
    Ισχύς 55 kW (75 ίπποι) @ 8,250 σ.α.λ.
    Ροπή 68 Nm (50 lb-ft) @ 5,750 rpm
    Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός, 50 χιλ. σώμα γκαζιού
    Εξαγωγή Σύστημα εξάτμισης με τελικό από ανοξείδωτο ατσάλι, αλουμινένιο σιγαστήρα, καταλυτικό μετατροπέα και 2 αισθητήρες λάμδα
    Ρύποι Euro 3
  • Κιβώτιο Ταχυτήτων 6 ταχυτήτων
    Σχέσεις 1=32/13 2=30/18 3=28/21 4=26/23 5=22/22 6=24/26
    Πρωτεύουσα διαδρομή Με ίσια γρανάζια. Σχέση 1.85:1
    Τελική διαδρομή Αλυσίδα. Μπροστινό γρανάζι με 15 δόντια, πίσω γρανάζι με 46 δόντια.
    Συμπλέκτης Υγρός, πολύδισκος, μηχανικός με μονόδρομη λειτουργία APTC
  • Πλαίσιο Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο χωροδικτύωμα
    Εμπρόσθια ανάρτηση Ανεστραμμένο πιρούνι Kayaba 41 χιλ.
    Διαδρομή εμπρόσθιου τροχού 150 χιλ.
    Εμπρόσθιος τροχός Ακτινωτές ζάντες αλουμινίου, 3.00" x 18"
    Εμπρόσθιο ελαστικό Pirelli MT 60 RS 110/80 ZR18
    Πίσω ανάρτηση Αμορτισέρ Kayaba, με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου
    Διαδρομή πίσω τροχού 150 χιλ.
    Πίσω τροχός Ακτινωτές ζάντες αλουμινίου, 5.50" x 17"
    Πίσω ελαστικό Pirelli MT 60 RS 180/55 ZR17
    Εμπρόσθια φρένα Δίσκος 330 χιλ, ακτινικά τοποθετημένη τετραπίστονη δαγκάνα με το ABS στο βασικό εξοπλισμό
    Πίσω φρένα Δίσκος 245 χιλ, μονοπίστονη πλευστή δαγκάνα με το ABS στο βασικό εξοπλισμό
  • Μεταξόνιο 1.445 χιλ.
    Γωνία κάρτερ 24°
    Ίχνος 112 χιλ.
    Ακτίνα στροφής τιμονιού 35°
    Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 13.5 λτ.
    Βάρος (στεγνή) 176,5 κιλά
    Βάρος (με υγρά) 192,5 κιλά
    Ύψος σέλας 790 χιλ. - διατίθεται ως αξεσουάρ χαμηλωμένη σέλα στα 770 χιλ.
    Μέγιστο ύψος 1.150 χιλ.
    Μέγιστο πλάτος 845 χιλ.
    Μέγιστο μήκος 2.100 - 2.165 χιλ.
    Αριθμός θέσεων Διθέσια
  • ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ Ατσάλινο ντεπόζιτο με αντικαθιστούμενα πλαϊνά καπάκια, προβολέας με παραβολικό κάτοπτρο, LED φώτα στάσης και αντικαθιστούμενο καπάκι αλουμινίου, LED πίσω φως διάχυτο, όργανα LCD με αντικαθιστούμενο αλουμινένιο καπάκι, αλουμινένια καπάκια στους ιμάντες με φινίρισμα στο χρώμα της μοτοσυκλέτας, τροχοί 18’’ μπροστά και 17’’ πίσω, αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα και θύρα USB
    Εξοπλισμός Classic Ακτινωτές ζάντες αλουμινίου, μπρος και πίσω μεταλλικά φτερά, ρετρό σχεδιασμός σέλας, ντεπόζιτο με μαύρη γραμμή, ψηλή βάση πινακίδας, ειδικά λογότυπα