Faro Scrambler

Ξεκίνησε η παραγωγή της νέας Multistrada V4 της πιο πρωτοποριακής μοτοσυκλέτας στον κόσμο.

share
Η παραγωγή της νέας Multistrada V4 ξεκίνησε στο εργοστάσιο της Ducati στο Borgo Panigale.

Μία ιστορική στιγμή, με τη νέα Multistrada V4 να είναι η πρώτη μοτοσικλέτα που χρησιμοποιεί τεχνολογία εμπρός και πίσω ραντάρ.

Για την τέταρτη γενιά της Multistrada, η Ducati ανέπτυξε έναν νέο, ελαφρύ και compact κινητήρα V4, σχεδιασμένο για να καλύψει την περιπετειώδη φύση της Multistrada, χωρίς να παραμελούνται ο σπορ χαρακτήρας και οι συγκινήσεις που παραδοσιακά προσφέρει το μοντέλο.
Ο πλήρης επανασχεδιασμός κατέστησε δυνατή την επίτευξη πρωτοποριακών διαστημάτων συντήρησης για τον κόσμο των δύο τροχών.
Η Ducati παρουσιάζει τα ραντάρ στις μοτοσικλέτες παραγωγής, κρατώντας την υπόσχεση που είχε δώσει το 2018.
Η υιοθέτηση αυτών των συστημάτων υπόσχεται πραγματική επανάσταση για τον κόσμο των δύο τροχών, παρέχοντας ένα απαράμιλλο, κορυφαίο επίπεδο άνεσης και ασφάλειας, ειδικά σε μεγάλες διαδρομές στον αυτοκινητόδρομο.

Τα ραντάρ προσφέρουν προηγμένη ασφάλεια και άνεση, χάρη στην ικανότητα να δίνουν μία σαφή εικόνα της πραγματικότητας που περιβάλλει τη μοτοσικλέτα.
Το ενδιαφέρον της Ducati για αυτόν τον τύπο συστημάτων χρονολογείται από το 2016, όταν η Εταιρεία συνεργάστηκε με το Τμήμα Ηλεκτρονικής, Πληροφοριών και Βιομηχανικής του Politecnico di Milano για να πειραματιστεί με αυτόν τον τύπο συστημάτων.
Αυτή η πρώτη εμπειρία επιβεβαίωσε τη δυνατότητα εφαρμογής αυτού του είδους τεχνολογίας σε οχήματα με δύο τροχούς και ώθησε τη Ducati στη δημιουργία ενός πλήρους πακέτου υποβοήθησης οδήγησης με δύο ραντάρ που, μέσα σε τέσσερα μόλις χρόνια, έχει εξελιχθεί και παραχθεί σε στενή συνεργασία με τη Bosch, ένα κορυφαίο τεχνολογικό συνεργάτη της Ducati, και υλοποιείται πλέον για πρώτη φορά στη νέα Multistrada V4.
Κάθε ραντάρ έχει συμπαγείς διαστάσεις (70 x 60 x 28 mm, παρόμοια με μια σύγχρονη action camera), βάρος μόνο 190 γραμμάρια και ενσωματώνεται τέλεια στη μοτοσικλέτα.

Το ραντάρ που βρίσκεται στο μπροστινό μέρος του οχήματος ελέγχει τη λειτουργία του ACC (Adaptive Cruise Control), το οποίο μέσω ελεγχόμενου φρεναρίσματος και επιτάχυνσης ρυθμίζει αυτόματα την απόσταση (επιλέξιμη σε τέσσερα επίπεδα) από άλλα οχήματα όταν η μοτοσικλέτα κινείται με ταχύτητα μεταξύ 30 και 160 χλμ./ώρα.
Αυτό το σύστημα που προέρχεται από τον κόσμο του αυτοκινήτου έχει εξελιχθεί και αναπτυχθεί σύμφωνα με τη δυναμική και την εργονομία ενός δίκυκλου οχήματος.
Συγκεκριμένα, η ισχύς του συστήματος όσον αφορά την επιβράδυνση και την επιτάχυνση έχει περιοριστεί προκειμένου να διασφαλιστεί ότι ο αναβάτης μπορεί να διατηρήσει τον συνεχή έλεγχο της μοτοσικλέτας σε κάθε περίπτωση.
Το σύστημα επιτρέπει πιο άνετη οδήγηση, ειδικά σε μεγάλες διαδρομές στον αυτοκινητόδρομο.

Το πίσω ραντάρ, από την άλλη πλευρά, μπορεί να ανιχνεύσει και να ενημερώσει για οχήματα που είναι τοποθετημένα στο λεγόμενο τυφλό σημείο, δηλαδή την περιοχή που δεν είναι ορατή ούτε απευθείας από τον αναβάτη ούτε μέσω του καθρέφτη.
Το σύστημα BSD (Blind Spot Detection) σηματοδοτεί επίσης την προσέγγιση από πίσω οχημάτων που κινούνται με υψηλή ταχύτητα.

Η Ducati, για να υπογραμμίσει την τεχνολογική-επιστημονική αξία του ερευνητικού έργου, που πραγματοποιήθηκε από κοινού από μηχανικούς και ερευνητές της μάρκας με έδρα στο Borgo Panigale και απόφοιτους του Politecnico di Milano, υπέβαλλε αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας σχετικά με τους αλγόριθμους ελέγχου αυτού του συστήματος, τον Μάιο του 2017.
Τον Ιούνιο του 2017, η σχετική επιστημονική δημοσίευση παρουσιάστηκε στο IEEE - Intelligent Vehicles Symposium (IV) στο Redondo Beach, Καλιφόρνια.

Για να ενημερώνεστε για τη νέα Multistrada V4, αλλά και όλα τα μοντέλα Ducati, μπορείτε να 
συμπληρώνετε τα στοιχεία σας στο ακόλουθο Link  https://www.kosmocar.gr/site/consent-v2.php?Brand=ducati





Μοτοσυκλέτες

Εμπειρίες

Official Pages

Δίκτυο και υπηρεσίες

Γειά σας,

Ενδιαφέρεστε για μια Ducati;

Μπορείτε να μιλήσετε live με έναν σύμβουλο πωλήσεων.

To Video chat είναι διαθέσιμο
Δευτέρα - Παρασκευή,
μεταξύ 10:00 - 16:00.

Μιλήστε μαζί μας